Meer van Tjer en andere radicaal rechtse conservatieve ayatollah's denk ik.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meer van Tjer en andere radicaal rechtse conservatieve ayatollah's denk ik.
Dit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:31 schreef Bofjijff het volgende:
Iedereen die hier begrip voor heeft die heeft ze echt niet op een rijtje.
Wtf..
Ach, hij kletst uiteraard maar wat, gewoon even lekker afgeven op de PVV. En dit is dan hetzelfde type mens dat graag het halve Midden-Oosten en Noord-Afrika in Europa wil toelaten, waarmee de veiligheid van homo's ook flink in het geding komt.quote:
Wat volwassenen achter gesloten deuren doen, heeft de staat in dit geval niets mee te maken. In het Westen gaat men soms veel te ver door allerlei troep rondom seksuele oriëntatie en zelfverzonnen geslachten bij kinderen door de strot te duwen. Dit is dan weer het andere uiterste. Beide zijn onwenselijk.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland houdt gewoon niet van die decadentie. Mensen vinden dat hele LHBTI gedoe een symptoom van cultureel verval.
Welke decadentie heb je het nou precies over dan?quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland houdt gewoon niet van die decadentie. Mensen vinden dat hele LHBTI gedoe een symptoom van cultureel verval.
Dan hebben ze in Rusland echt niet zo veel te vrezen, achter de deuren komen zij ook niet. Die bars zijn wel een dingetje.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat volwassenen achter gesloten deuren doen, heeft de staat in dit geval niets mee te maken. In het Westen gaat men soms veel te ver door allerlei troep rondom seksuele oriëntatie en zelfverzonnen geslachten bij kinderen door de strot te duwen. Dit is dan weer het andere uiterste. Beide zijn onwenselijk.
Zoiets als alle moskees sluiten in Nederland ?quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:07 schreef Raw85 het volgende:
Het is wachten tot de volgende minderheid daar vogelvrij wordt verklaard
Superjachten en enorme paleizen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Welke decadentie heb je het nou precies over dan?
In Polen en Hongarije is het ook het geval of bijna.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Een schrikbarende ontwikkeling, maar dit zal niemand verbazen. Helaas valt dit verwachten in Rusland anno 2023.
[..]
Ach, hij kletst uiteraard maar wat, gewoon even lekker afgeven op de PVV. En dit is dan hetzelfde type mens dat graag het halve Midden-Oosten en Noord-Afrika in Europa wil toelaten, waarmee de veiligheid van homo's ook flink in het geding komt.
In een repressief land dat net alles wat met lhbtiat/mz te maken tot "extremisme" heeft bestempeld? Think again.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan hebben ze in Rusland echt niet zo veel te vrezen, achter de deuren komen zij ook niet. Die bars zijn wel een dingetje.
Nou, zeg maar Boy George, Divine, Peter Burnes, de Paus, Amanda Lear, Maarten het Hart, Guido Belcampo en andere wegbereiders.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Welke decadentie heb je het nou precies over dan?
Nee joh, een stad zoals Boedapest staat zelfs bekend om de uitgaansmogelijkheden voor homo's, Hongarije valt echt mee. Polen is inderdaad een groter probleem en in dat rijtje kun je ook nog wel landen als Roemenië en Bulgarije zetten.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Polen en Hongarije is het ook het geval of bijna.
Misschien heb ik wat gemist maar die anti-lhbt complotmeuk van Orban, Thierry of Trump heb ik nog niet aangetroffen bij Geert.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meer van Tjer en andere radicaal rechtse conservatieve ayatollah's denk ik.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist maar die anti-lhbt complotmeuk van Orban, Thierry of Trump heb ik nog niet aangetroffen bij Geert.
Daarom kots ik echt van dat land.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
quote:
Als je homoseksueel bent, ben je in Rusland al jaren vogelvrij verklaard. Zoek maar is op hoeveel geweld er is tegen de homo bewegingen in Rusland is en de Russische overheid doet er niks tegen en staat het eigenlijk gewoon toe. Heeft vreemde eend dat nog niet behandeld ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan hebben ze in Rusland echt niet zo veel te vrezen, achter de deuren komen zij ook niet. Die bars zijn wel een dingetje.
Niet helemaal Onze Geert is sowieso een groot bewonderaar van Orban en Poetin. Hij wil ook geen steun geven voor de lhbti+ bewegingen in Oost Europa.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist maar die anti-lhbt complotmeuk van Orban, Thierry of Trump heb ik nog niet aangetroffen bij Geert.
Inderdaad, voorlopig hoeven homo's niet veel te vrezen van Geert Wilders.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet helemaal Onze Geert is sowieso een groot bewonderaar van Orban en Poetin. Hij wil ook geen steun geven voor de lhbti+ bewegingen in Oost Europa.
En aandacht voor lhtbi in het onderwijs is hij ook tegen.
De pijlen zijn nu gericht op moslims en asielzoekers. Mocht hij die ooit met succes hebben verwijderd zien we wel welke groep hij daarna als ongewenst gaat bestempelen.
Het is net Palestina.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:45 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als je homoseksueel bent, ben je in Rusland al jaren vogelvrij verklaard. Zoek maar is op hoeveel geweld er is tegen de homo bewegingen in Rusland is en de Russische overheid doet er niks tegen en staat het eigenlijk gewoon toe. Heeft vreemde eend dat nog niet behandeld ofzo?
Nu niet gaan lullen over uitzonderingen. Hongarije is iets minder beroerd. Maar blijft het Urk van Turkmenistan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee joh, een stad zoals Boedapest staat zelfs bekend om de uitgaansmogelijkheden voor homo's, Hongarije valt echt mee. Polen is inderdaad een groter probleem en in dat rijtje kun je ook nog wel landen als Roemenië en Bulgarije zetten.
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.quote:
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.
Dit dus. Alleen hopen dat de schade niet onherstelbaar is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.
maar dat maakt het ook makkelijker om het beestje gewoon bij zijn naam te noemen.
de mensen moeten wijzer worden, dat op zo'n mongool te stemmen. hopelijk doet ie wat schade en schrikt iedereen.
Ik ben 42 en ervaar het ook al zo.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.
maar dat maakt het ook makkelijker om het beestje gewoon bij zijn naam te noemen.
de mensen moeten wijzer worden, dat op zo'n mongool te stemmen. hopelijk doet ie wat schade en schrikt iedereen.
Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu niet gaan lullen over uitzonderingen. Hongarije is iets minder beroerd. Maar blijft het Urk van Turkmenistan.
Dan ben je opgegroeid in de jaren zestig en zeventig. Toen was er meer sociaal kapitaal, relatief homogene cultuur, betaalbare woningen, geen uitholling van de natiestaat door supranationale initiatieven zoals de EU, geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten en ook geen woke-isten die menig invloedrijk instituut naar hun hand zetten en zo het land naar de knoppen helpen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.
Ik ben een zoon van een Italiaanse gastarbeider. Wat bedoel je preciesquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.
geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten
Lingua80!quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een zoon van een Italiaanse gastarbeider. Wat bedoel je precies
Aldus de ultieme FOK!-knaap. Of moet ik tegen jou maagd zeggen ?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Gays vinden het in de regel niet zo erg om binnengevallen te worden door een potige agent
Nee, wel de naweeën van de seksuele revolutie en de feministische golf, extreem hoge hypotheekrentes, politiek terrorisme, de koude oorlog en nucleaire dreiging, toenemende import van heroïne, de oliecrisis, en in het begin van de jaren 80 grootschalige jeugdwerkloosheid. Maatschappelijke ontwikkelingen waar je een reactionaire politieke beweging op kunt vormen zijn niet pas na 2010 uitgevonden. Toch stemden toen vrij weinig mensen op een rechts-extremistische partij.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.
[..]
Dan ben je opgegroeid in de jaren zestig en zeventig. Toen was er meer sociaal kapitaal, relatief homogene cultuur, betaalbare woningen, geen uitholling van de natiestaat door supranationale initiatieven zoals de EU, geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten en ook geen woke-isten die menig invloedrijk instituut naar hun hand zetten en zo het land naar de knoppen helpen.
Laten deze culturele veranderingen, waarvan ik er nu slechts enkele noem, nu net de reden zijn dat mensen stemmen zoals ze stemmen. Dan kun je daar wel op gaan zitten bitchen, maar dan hou je vooral jezelf voor de gek.
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuurquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de ultieme FOK!-knaap. Of moet ik tegen jou maagd zeggen ?
Blijft aandoenlijk, hoe je krampachtig probeert aan te haken. Deze krijgt een 6 -.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuur
Demoniseren is maar het begin. Als dat succes heeft, en iedereen die mensen als ongedierte ziet, dan begin je aan de volgende stap.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Daarnaast gaan er ook al stemmen op in Rusland om homo's te ontslaan, begint op een heksenjacht te lijken
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Daarnaast gaan er ook al stemmen op in Rusland om homo's te ontslaan, begint op een heksenjacht te lijken
Ach gummiknuppel in je reet. Zal hij geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuur
Goede vergelijking tjerriquote:Op zondag 3 december 2023 00:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.
Als jij als ouder je kind op christelijke of openbare school doet heb je daar waarschijnlijk goede argumenten of beweegredenen voor. Het gif uit de woke beweging dat tegenwoordig in de hoofden van onze kinderen gestopt wordt is ronduit ziekmakend. Wat dat betreft heeft Wilders hier 100% gelijk. Laat kinderen lekker kinderen zijn. Val ze niet lastig met je idioterie.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat op de openbare lagere school. Schuin tegenover was de Christelijke lagere school. We konden goed met elkaar opschieten. 99 % is van hen goed terecht gekomen. Terwijl hen toch werd verteld dat Jezus Christus water in wijn kon veranderen. En juist ik alcoholist werd.
LOLquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
Haha, dit idd. Zelfs de gemiddelde rus die je tegenkomt in Turkije is zo decadent als de neten.quote:Op zondag 3 december 2023 00:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
LOL
Dikke Mercedessen en Bentley's, grote feesten met drank, drugs en hoeren in Moskou en elders in de wereld van de bovenklasse is geen decadentie en moreel verval?
Nou, ze doen alsof ze decadent zijn...quote:Op zondag 3 december 2023 08:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Haha, dit idd. Zelfs de gemiddelde rus die je tegenkomt in Turkije is zo decadent als de neten.
Zoals zovelen na 22 november idd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Een schrikbarende ontwikkeling, maar dit zal niemand verbazen. Helaas valt dit verwachten in Rusland anno 2023.
[..]
Ach, hij kletst uiteraard maar wat, gewoon even lekker afgeven op de PVV. En dit is dan hetzelfde type mens dat graag het halve Midden-Oosten en Noord-Afrika in Europa wil toelaten, waarmee de veiligheid van homo's ook flink in het geding komt.
Hoezo zijn die bars een dingetje? Mensen drinken daar gezellig een drankje. Niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hongarije valt niet mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee joh, een stad zoals Boedapest staat zelfs bekend om de uitgaansmogelijkheden voor homo's, Hongarije valt echt mee. Polen is inderdaad een groter probleem en in dat rijtje kun je ook nog wel landen als Roemenië en Bulgarije zetten.
Een gemiddelde Rus zal een vakantie naar Turkije niet kunnen betalen.quote:Op zondag 3 december 2023 08:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Haha, dit idd. Zelfs de gemiddelde rus die je tegenkomt in Turkije is zo decadent als de neten.
Daarom zeg ik ook:quote:Op zondag 3 december 2023 10:16 schreef tong80 het volgende:
de gemiddelde rus die je tegenkomt in Turkije
quote:de gemiddelde rus die je tegenkomt in Turkije
Dat kan concreter. Gewoon ja/nee. Geen fout antwoord mogelijk, gewoon nader het standpunt definiëren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Het feit dat ze ons onderwijs vervuilen met hun rare verhaaltjes en doctrines is zorgwekkend genoeg. Al die kut minderheden in dit land moeten zich eens als zodanig gaan profileren in plaats van de boventoon voeren met hun gedram in elk maatschappelijk debat.
Waar ik moeite mee heb is dat mogen vinden erg een kant op werkt. Namelijk van de progressieve . Als je meer conservatieve standpunten hebt word je verguisd. Of dat nu over zwarte piet, migranten of genderidentiteit gaat. Je moet alle veranderingen en gekkigheid maar direct voor zoete koek aannemen. Anders ben je intolerant.quote:Op zondag 3 december 2023 10:37 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat kan concreter. Gewoon ja/nee. Geen fout antwoord mogelijk, gewoon nader het standpunt definiëren.
1. Zouden docenten transgender mogen zijn?
2. Zouden ze daarover aan basisschoolleerlingen mogen uitleggen wat hun trans-zijn inhoudt?
3. Zou dat mogen in een havo-4, dus ongeveer 15-jarigen?
4. Zouden mensen in travestie over straat mogen lopen?
5. Zouden homoseksuele docenten werkzaam mogen zijn in het basisonderwijs?
6. En in het middelbaar onderwijs?
7. Mag in de seksuele voorlichting in groep 7/8 worden verteld wat homoseksualiteit is, zonder vooroordelen?
8. Mag er op school opvang zijn (gespreksgroep) voor tieners die worstelen met hun geaardheid?
9. Mogen twee volwassen mannen op één hotelkamer slapen, in een groot tweepersoonsbed? (Voor de reizigers: zelfs in Polen vinden ze hier al wat van!)
10. Mogen twee mannen of vrouwen hand in hand lopen over straat?
11. En kussen?
12. Mogen homoseksuele personages voorkomen in series op tv?
13. Mogen organisaties als COC bestaan?
14. Als een homostel mishandeld wordt, is het dan goed dat de homogemeenschap de straat op gaat?
Weinig mensen zullen hier 14x ja hebben, geen probleem. Ik kom zelf op 12-13 ja’s. En jullie?
En hoeveel ja’s scoor je?quote:Op zondag 3 december 2023 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar ik moeite mee heb is dat mogen vinden erg een kant op werkt. Namelijk van de progressieve . Als je meer conservatieve standpunten hebt word je verguisd. Of dat nu over zwarte piet, migranten of genderidentiteit gaat. Je moet alle veranderingen en gekkigheid maar direct voor zoete koek aannemen. Anders ben je intolerant.
Wat mij betreft terecht dat ze die regenboog beweging hebben verboden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat volwassenen achter gesloten deuren doen, heeft de staat in dit geval niets mee te maken. In het Westen gaat men soms veel te ver door allerlei troep rondom seksuele oriëntatie en zelfverzonnen geslachten bij kinderen door de strot te duwen. Dit is dan weer het andere uiterste. Beide zijn onwenselijk.
Wat ik al zei, voor sommige landen is het al bezwaarlijk als je in mannelijk gezelschap een tweepersoonsbed deelt in een hotel, ook als er geen seksuele plannen zijn. Dan heb je ook nog een groep die liever voorkomt dan geneest. In het Midden-Oosten en alle omringende zijden wordt hier al voor gewaarschuwd.quote:Op zondag 3 december 2023 11:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat mij betreft terecht dat ze die regenboog beweging hebben verboden.
Mogen ze hier ook doen en gelijk die gay parade in Amsterdam verbieden.
Maar homosexualiteit verbieden gaat wel ver en niet wenselijk.
Zo ver ik weet is dat ook verboden in Rusland dus ik vraag me af wat hier achter zit.
Mensen vanwege hun geaardheid hun vrijheid ontzeggen is niets anders dan zwarte mensen achterin de bus zetten.quote:Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef bianconeri het volgende:
Doen de Russen eindelijk iets goeds.
Wanneer volgen wij?
Gaan we eindelijk eens terug naar de feiten: Er is alleen man en vrouw.
Lrbrhrjjrjrkekwqklqqi+ onzin niet door pushen al vanaf de peuterspeelzaal.
Echt
Je wil ideeën gaan verbieden?quote:Op zondag 3 december 2023 11:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is dat ook verboden in Rusland dus ik vraag me af wat hier achter zit.
Lentekriebels is onterecht in een verkeerd daglicht gezet door Thierry en soortgelijk denkende mensen. Ik herken niets van wat er in de media gezegd is over de lessen. Mijn dochter heeft vorig schooljaar (groep 5) aks ik het me goed herinner een knutsel gemaakt over haarzelf en haar positieve punten. Ik gok dat het in groep 6 niet direct naar anale seks, transgenders en weet ik het wat gaat.quote:Op zondag 3 december 2023 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees mijn post of het verhaal van Geert anders nog eens. Totaal geen moeite als kinderen ZELF met iets komen. Of mensen ZELF een geslachtsverandering willen ondergaan. Maar je hoeft niet superjonge kinderen lastig te vallen met verwarrende genderkaartjes en zaken als lentekriebels. Geef ze de ruimte om hun eigen seksualiteit en identiteit te ontdekken. En vooral op hun eigen tempo.
Ik heb in principe 14 x ja mits het geen activisten zijn die een ideologie pushen.quote:Op zondag 3 december 2023 10:37 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat kan concreter. Gewoon ja/nee. Geen fout antwoord mogelijk, gewoon nader het standpunt definiëren.
2. Zouden ze daarover aan basisschoolleerlingen mogen uitleggen wat hun trans-zijn inhoudt?
7. Mag in de seksuele voorlichting in groep 7/8 worden verteld wat homoseksualiteit is, zonder vooroordelen?
8. Mag er op school opvang zijn (gespreksgroep) voor tieners die worstelen met hun geaardheid?
9. Mogen twee volwassen mannen op één hotelkamer slapen, in een groot tweepersoonsbed? (Voor de reizigers: zelfs in Polen vinden ze hier al wat van!)
11. En kussen?
14. Als een homostel mishandeld wordt, is het dan goed dat de homogemeenschap de straat op gaat?
Weinig mensen zullen hier 14x ja hebben, geen probleem. Ik kom zelf op 12-13 ja’s. En jullie?
Het is ook lastig oordelen als je geen ervaring met het land zelf.quote:Op zondag 3 december 2023 11:05 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Wat ik al zei, voor sommige landen is het al bezwaarlijk als je in mannelijk gezelschap een tweepersoonsbed deelt in een hotel, ook als er geen seksuele plannen zijn. Dan heb je ook nog een groep die liever voorkomt dan geneest. In het Midden-Oosten en alle omringende zijden wordt hier al voor gewaarschuwd.
Nooit van intersekse gehoord, waarbij de geslachtskenmerken niet duidelijk alleen mannelijk zijn of vrouwelijk? Er is dus niet alleen de mannelijke of de vrouwelijke sekse. Daarnaast kan iemand zich ook anders voelen en ik kan er echt niet bij dat mensen daar problemen mee hebben. Ik merk op scholen ook niets van het gepush waar je het over hebt.quote:Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef bianconeri het volgende:
Doen de Russen eindelijk iets goeds.
Wanneer volgen wij?
Gaan we eindelijk eens terug naar de feiten: Er is alleen man en vrouw.
Lrbrhrjjrjrkekwqklqqi+ onzin niet door pushen al vanaf de peuterspeelzaal.
Echt
Hermafrodiet?quote:Op zondag 3 december 2023 11:44 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nooit van intersekse gehoord, waarbij de geslachtskenmerken niet duidelijk alleen mannelijk zijn of vrouwelijk? Er is dus niet alleen de mannelijke of de vrouwelijke sekse. Daarnaast kan iemand zich ook anders voelen en ik kan er echt niet bij dat mensen daar problemen mee hebben. Ik merk op scholen ook niets van het gepush waar je het over hebt.
Dit gaat om kinderen, niet volwassenen. Jij kent duidelijk Hongarije niet, daar valt het erg mee. Zie bijvoorbeeld dit artikel. Op bepaalde vlakken is het volgens deze mannen dus zelfs nog beter dan in Amsterdam, dat is veelzeggend.quote:Op zondag 3 december 2023 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hongarije valt niet mee.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-verkoop-lgbt-boek/
LGBT boeken moeten daar van folie voorzien zijn zodat je de kaft niet kan zien. Overigens heb ik het boek wat genoemd wordt in het artikel voor mijn dochter gekocht. 2 jongens die verliefd worden en af en toe kussen. Wat een vreselijk iets!
1. Jaquote:Op zondag 3 december 2023 10:37 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
11. En kussen?
Ik zie geen reden om het te verbieden. Ik ga er zelf niet heen en vind het niets, maar genoeg mensen die er wel een leuke tijd hebben. Dat moet je gewoon zo houden in een liberale samenleving. Waar het mij te ver gaat is dat men deze dingen steeds verder willen uitbreiden en ook richting kinderen pushen, daar ben ik tegen.quote:Op zondag 3 december 2023 11:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt. Die hele lentekriebels is totaal door conservatief Nederland misbruikt voor hun campagne. Volgens mij is er op 99% van de scholen gewoon gepraat over hoe jij jezelf ziet, verliefdheid en dat soort dingen. Niks over die extreme punten die je soms hoorde in die FvD-filmpjes.quote:Op zondag 3 december 2023 11:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lentekriebels is onterecht in een verkeerd daglicht gezet door Thierry en soortgelijk denkende mensen. Ik herken niets van wat er in de media gezegd is over de lessen. Mijn dochter heeft vorig schooljaar (groep 5) aks ik het me goed herinner een knutsel gemaakt over haarzelf en haar positieve punten. Ik gok dat het in groep 6 niet direct naar anale seks, transgenders en weet ik het wat gaat.
En zo krijgen ouders verkeerde ideeën bij lessen die juist waardevol zijn.quote:Op zondag 3 december 2023 12:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Die hele lentekriebels is totaal door conservatief Nederland misbruikt voor hun campagne. Volgens mij is er op 99% van de scholen gewoon gepraat over hoe jij jezelf ziet, verliefdheid en dat soort dingen. Niks over die extreme punten die je soms hoorde in die FvD-filmpjes.
Mwoah, denk dat er in Nederland een groter probleem is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het eens even nagezocht in zijn verkiezingsprogramma.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet helemaal Onze Geert is sowieso een groot bewonderaar van Orban en Poetin. Hij wil ook geen steun geven voor de lhbti+ bewegingen in Oost Europa.
quote:Er is echter geen plaats voor onderwijs
dat haaks staat op de belangrijkste uitgangspunten waarop onze samenleving
is gebaseerd: vrijheid, gelijkwaardigheid van man en vrouw, heteroseksueel of
LHBTI, gelovig of geloofsverlater.
Het is een beetje dubbelzinnig, van de ene kant vindt hij ze een uitgangspunt van Nederland, van de andere kant smeert hij ze rare samenzweringen aan.quote:School-
kinderen worden geïndoctrineerd met klimaatactivisme, genderwaanzin en met
een gevoel van schaamte over de geschiedenis van ons land.
kwestie van tijd, met witte extremisten die groot wordenquote:Op zondag 3 december 2023 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo groot is DENK gelukkig niet.
Voorspelbaar weer, dit. Uit het SCP rapport van 2022 m.b.t. acceptatie van LGBTQ blijkt dat de minste tolerantie echt niet zit in de hoek van die vervelende 'witte' ongelovige Nederlander.quote:Op zondag 3 december 2023 13:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
kwestie van tijd, met witte extremisten die groot worden
DENK en FVD beide maar 3 zetels gelukkig.quote:Op zondag 3 december 2023 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo groot is DENK gelukkig niet.
Alleen door het FvD-achtige volk. CU, CDA, VVD, BBB of NSC heb ik niet gehoord.quote:Op zondag 3 december 2023 12:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Die hele lentekriebels is totaal door conservatief Nederland misbruikt voor hun campagne. Volgens mij is er op 99% van de scholen gewoon gepraat over hoe jij jezelf ziet, verliefdheid en dat soort dingen. Niks over die extreme punten die je soms hoorde in die FvD-filmpjes.
Klopt, maar ik begrijp dat we thans de PVV moeten zien als anti-homo en dat we hier Russische toestanden gaan krijgen.quote:Op zondag 3 december 2023 13:47 schreef Momo het volgende:
[..]
DENK en FVD beide maar 3 zetels gelukkig.
En DENK.quote:Op zondag 3 december 2023 13:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Alleen door het FvD-achtige volk. CU, CDA, VVD, BBB of NSC heb ik niet gehoord.
Iedereen met meer dan 1 hersencel wil BNW opheffen.quote:Op zondag 3 december 2023 11:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Zoals dat jij BNW wilt opheffen?
quote:Op zondag 3 december 2023 11:44 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Nooit van intersekse gehoord, waarbij de geslachtskenmerken niet duidelijk alleen mannelijk zijn of vrouwelijk? Er is dus niet alleen de mannelijke of de vrouwelijke sekse. Daarnaast kan iemand zich ook anders voelen en ik kan er echt niet bij dat mensen daar problemen mee hebben. Ik merk op scholen ook niets van het gepush waar je het over hebt.
Iedereen mag vinden wat hij wil maar dit soort domme gelul hoef je kinderen toch niet per se aan bloot te stellen?quote:Op zondag 3 december 2023 13:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iedereen met meer dan 1 hersencel wil BNW opheffen.
[..]![]()
![]()
![]()
Daarom moeten we maar complottheorieën tegen lhbt'ers normaliseren?quote:Op zondag 3 december 2023 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen mag vinden wat hij wil maar dit soort domme gelul hoef je kinderen toch niet per se aan bloot te stellen?
Nog even en gestoorde wappies krijgen ook een platform bij geschiedenis om er een leuke draai aan te geven en hebben we straks een hele generatie die geloven dat Covid een complot was van de MSM.
Sterk. Wat vind je zo belachelijk?quote:Op zondag 3 december 2023 13:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Plus dat de gemiddelde rus waarschijnlijk naar lesbische porno zit te kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:24 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die discussie weinig te maken met de herenliefde, die nu ook op de rand van verboden gebied zit.
Nee verbieden die sekte.quote:Op zondag 3 december 2023 16:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Daarom moeten we maar complottheorieën tegen lhbt'ers normaliseren?
zo raken nederlanders dus dingen kwijt waar ze niet tegen waren. door uit protest op extremisten te stemmen.quote:Op zondag 3 december 2023 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voorspelbaar weer, dit. Uit het SCP rapport van 2022 m.b.t. acceptatie van LGBTQ blijkt dat de minste tolerantie echt niet zit in de hoek van die vervelende 'witte' ongelovige Nederlander.
Sowieso geen idee waarom je ras erbij haalt.
... en dat doen ze omdatquote:Op zondag 3 december 2023 18:35 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
zo raken nederlanders dus dingen kwijt waar ze niet tegen waren. door uit protest op extremisten te stemmen.
Genoeg regenboogvlaggen gezien in Poznan. Andere Poolse steden als Warschau, Krakau, Gdansk en Wroclaw zou wel een beetje hetzelfde zijn. Platteland is daarentegen een totaal andere wereld.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nog nooit in Hongarije geweest inderdaad. Maar het feit dat kinderen LGBTQ kaften niet mogen zien (ik gok omdat ze bang zijn dat dit kinderen gay maakt, of dat ze gehersenspoeld worden) strookt wat mij betreft niet met jouw verhaal dat de LGBTQ gemeenschap daar zo'n fantastisch leven heeft.quote:Op zondag 3 december 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit gaat om kinderen, niet volwassenen. Jij kent duidelijk Hongarije niet, daar valt het erg mee. Zie bijvoorbeeld dit artikel. Op bepaalde vlakken is het volgens deze mannen dus zelfs nog beter dan in Amsterdam, dat is veelzeggend.
Ja ik zal nooit vergeten dat ik in het centrum van Warschau 2 mannen elkaar zag aflebberen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Genoeg regenboogvlaggen gezien in Poznan. Andere Poolse steden als Warschau, Krakau, Gdansk en Wroclaw zou wel een beetje hetzelfde zijn. Platteland is daarentegen een totaal andere wereld.
Ik ken een heel aantal Poolse mensen, waaronder homo/lesbi.quote:Op zondag 3 december 2023 20:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Genoeg regenboogvlaggen gezien in Poznan. Andere Poolse steden als Warschau, Krakau, Gdansk en Wroclaw zou wel een beetje hetzelfde zijn. Platteland is daarentegen een totaal andere wereld.
Zo'n 50 babys per jaar enkel in Nederland.quote:Op zondag 3 december 2023 13:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
ze bang zijn voor moslimsquote:
alle intolerantie.quote:Op zondag 3 december 2023 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
'Progressieven' in Nederland die zich druk maken over intolerantie jegens homo's zolang het maar 'witten' betreft neem ik sowieso niet serieus meer.
Goeiedag wat zijn dat een stel blinde vinken
In islamitische landen als Saoedi-Arabië worden homo's publiekelijk opgehangen dus het kan nog erger.quote:Op maandag 4 december 2023 07:29 schreef KoningWouter het volgende:
Zorgwekkende ontwikkeling. Dat dit anno 2023 nog kan. Bah.
Ja dat zijn dan ook primaten. En homo's van gebouwen afgooien. Malloten.quote:Op maandag 4 december 2023 08:23 schreef HSG het volgende:
[..]
In islamitische landen als Saoedi-Arabië worden homo's publiekelijk opgehangen dus het kan nog erger.
Leuk zeg dat hokjesdenken.quote:Op maandag 4 december 2023 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan ook primaten. En homo's van gebouwen afgooien. Malloten.
Maar van een vrij intelligent land als Rusland mag je toch beter verwachten.
Heerlijkquote:Op maandag 4 december 2023 08:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Leuk zeg dat hokjesdenken.Hoe voelt dat?
Maar als dat primaten zijn waarom handelen wij dan met dat soort landen? Als je Rusland kan boycotten dan kan dat ook .quote:
Omdat we de olie hard nodig hebben. Het is allemaal economisch belang.quote:Op maandag 4 december 2023 08:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar als dat primaten zijn waarom handelen wij dan met dat soort landen? Als je Rusland kan boycotten dan kan dat ook .
We kunnen prima zonder het Ruzzische spul.quote:Op maandag 4 december 2023 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat we de olie hard nodig hebben. Het is allemaal economisch belang.
Het ging dan ook over Saudi-Arabië.quote:Op maandag 4 december 2023 08:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We kunnen prima zonder het Ruzzische spul.
IEts van 10 jaar geleden werd daar "homopropaganda" (wat dat ook mag zijn) verboden, en nu 10 jaar later noemen ze alles wat met de " lhbti-beweging" te maken heeft een extremistische organisatie. Dus je als je dat land ook maar een beetje volgt had je dit wel kunnen verwachten.quote:Op maandag 4 december 2023 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan ook primaten. En homo's van gebouwen afgooien. Malloten.
Maar van een vrij intelligent land als Rusland mag je toch beter verwachten.
Ah ok.quote:Op maandag 4 december 2023 08:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het ging dan ook over Saudi-Arabië.
Ja ik volg het ook wel een beetje. En dat je het kunt verwachten wil niet zeggen dat je er niet van kunt schrikken als het dan daadwerkelijk werkelijkheid wordt.quote:Op maandag 4 december 2023 08:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
IEts van 10 jaar geleden werd daar "homopropaganda" (wat dat ook mag zijn) verboden, en nu 10 jaar later noemen ze alles wat met de " lhbti-beweging" te maken heeft een extremistische organisatie. Dus je als je dat land ook maar een beetje volgt had je dit wel kunnen verwachten.
Is het ook. Maar dat land bevindt zich nou eenmaal op een glijdende schaal. En aangezien 'stoer doen tegen minderheden die zich niet kunnen verdedigen' het altijd erg goed bij autoritaire regimes, gaan we dus helaas nog veel ergere dingen zien in de toekomst.quote:Op maandag 4 december 2023 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik volg het ook wel een beetje. En dat je het kunt verwachten wil niet zeggen dat je er niet van kunt schrikken als het dan daadwerkelijk werkelijkheid wordt.
Ik vind dat schreeuwen dat homo's verachtelijk zijn nog wel anders dan daadwerkelijk een wet invoeren die de hele lhbtiqabc community als extremistische organisatie kenmerkt en dan ook daadwerkelijk nog invallen doen in homo bars.
Maar dat Poetin niet spoort dat wist ik natuurlijk al wel langer, maar dit is wel even van andere orde. vind ik
Ik stond net op het punt te vragen of onze lokale Poetin brigade nog op vrije voeten is, maar je bent er nog.quote:Op zondag 3 december 2023 00:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.
De koude oorlog was veel minder gevaarlijk dat de huidige situatie met Rusland; de bejaarde leiders van de Sovjetunie waren weliswaar paranoïde en doodsbang voor een aanval door de NAVO, ze waren wel tevreden met de toenmalige status quo in de wereld met twee machtsblokken. Het huidige Rusland wil met zijn alliantiegenoten die machtsbalans in de wereld echter totaal verstoren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, wel de naweeën van de seksuele revolutie en de feministische golf, extreem hoge hypotheekrentes, politiek terrorisme, de koude oorlog en nucleaire dreiging, toenemende import van heroïne, de oliecrisis, en in het begin van de jaren 80 grootschalige jeugdwerkloosheid. Maatschappelijke ontwikkelingen waar je een reactionaire politieke beweging op kunt vormen zijn niet pas na 2010 uitgevonden. Toch stemden toen vrij weinig mensen op een rechts-extremistische partij.
quote:Op maandag 4 december 2023 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
een vrij intelligent land als Rusland
[..]
En die wet was 10 jaar geleden ook reden om invallen te doen bij deze cafe's. Want ze verspreiden daar homopropagandaquote:Op maandag 4 december 2023 08:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
IEts van 10 jaar geleden werd daar "homopropaganda" (wat dat ook mag zijn) verboden, en nu 10 jaar later noemen ze alles wat met de " lhbti-beweging" te maken heeft een extremistische organisatie. Dus je als je dat land ook maar een beetje volgt had je dit wel kunnen verwachten.
Ze willen gewoon dat de rus soldaten blijft maken, voor de oorlog en eventueel in de fabriekquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
Misschien is Poetin een stiekeme homo, net als Jozsef Szajerquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
De ReichsRussische Gebärmütter dienen natuurlijk wel volgespoten te blijven worden om de productie van nieuw wegwerpvlees op peil te houden. Zouden Russinnen trouwens ook zo'n mooie medaille krijgen wanneer ze weer een nieuwe zombieslaaf geworpen hebben voor het moederland?quote:Op maandag 4 december 2023 11:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ze willen gewoon dat de rus soldaten blijft maken, voor de oorlog en eventueel in de fabriek
Pardon?quote:Op maandag 4 december 2023 10:31 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De koude oorlog was veel minder gevaarlijk dat de huidige situatie met Rusland; de bejaarde leiders van de Sovjetunie waren weliswaar paranoïde en doodsbang voor een aanval door de NAVO, ze waren wel tevreden met de toenmalige status quo in de wereld met twee machtsblokken. Het huidige Rusland wil met zijn alliantiegenoten die machtsbalans in de wereld echter totaal verstoren.
Dat is tijdens een hele korte periode rond '83 zo geweest, de Sovjetunie gedroeg zich echter stukken voorspelbaarder dan de dolle hond die Rusland in de 21e eeuw is.quote:Op maandag 4 december 2023 12:57 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Pardon?
De handen zijn toen echt aan de knoppen geweest. Geen stoere praat, maar op een haartje na kernwapens gestuurd.
De opzet is inmiddels wel duidelijk. Eerst allerlei vage complotten opwerpen over 'propaganda' en 'indoctrinatie', vervolgens uitingen van homoseksualiteit uit de publieke ruimte verwijderen, waarna men nu stappen zet richting een allesomvattend verbod. Het daadwerkelijke doel van figuren als Duda en Orban lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 4 december 2023 08:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De pijlen zijn nu gericht op moslims en asielzoekers. Mocht hij die ooit met succes hebben verwijderd zien we wel welke groep hij daarna als ongewenst gaat bestempelen.
Dit soort paniekerige berichtjes.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Inderdaad, voorlopig hoeven homo's niet veel te vrezen van Geert Wilders.
Hij heeft zijn pijlen tot nu toe gericht op vluchtelingen en moslims.
Maar dit kan natuurlijk zo veranderen
Aangezien Geert Wilders ongrondwettelijke standpunten heeft en een ondemocratische partij is, dan maak ik me wel zorgen, jaquote:Op maandag 4 december 2023 22:18 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
[..]
Dit soort paniekerige berichtjes.![]()
Jeetje wat zullen jullie op jullie zolderkamertjes zitten beven en trillen bij het idee dat 2,5 miljoen mensen op Geertje hebben gestemd.![]()
En... ging het er ruig aan toe in die Russische bar?quote:Op zondag 3 december 2023 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat er in Nederland een groter probleem is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |