abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 17:57:09 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_211497607
De Russische politie is in Moskou zeker drie gaybars en een sauna voor mannen binnengevallen. De acties komen minder dan 48 uur nadat het hooggerechtshof in Rusland de ‘internationale lhbti-beweging’ als extremistische organisatie heeft aangemerkt en alle activiteiten die daaronder vallen verbiedt.

Er vond volgens lokale media een inval plaats bij onder meer een nachtclub waar een groot dansfeest werd gehouden. De invallen zouden uitgevoerd zijn onder het voorwendsel van een drugsinval. Een getuige vertelde dat de muziek tijdens het feest werd stopgezet. Agenten zouden bezoekers vervolgens om legitimatie hebben gevraagd en foto’s hebben gemaakt van paspoorten.

Meerdere gaybars blijven permanent dicht door het besluit van het hof. Central Station, een van de oudste gayclubs in Sint-Petersburg, kondigde de sluiting vrijdagavond aan. In Rusland wordt de laatste jaren steeds meer opgetreden tegen uitingen van seksuele geaardheid en genderidentiteit die niet overeenkomen met ‘traditionele waarden’. Eerder werd ‘lhbti-propaganda’ verboden.

Muziekzender AIVA kreeg bovendien een boete van 500.000 roebel, omgerekend ongeveer 5.000 euro, voor de uitzending van het lied Tak Krasivo (‘Zo mooi’) van de Rus Sergej Lazarev. De zanger is een ster in Rusland en vertegenwoordigde zijn land al twee maal op het Eurovisie Songfestival. Volgens een rechtbank in Sint-Petersburg is de zender schuldig aan het verspreiden van lhbti-propaganda, omdat in de muziekclip ‘twee mensen van hetzelfde geslacht’ elkaars handen ‘strelen’.

Grote paniek
De precieze gevolgen van het besluit van het hof zijn nog niet bekend. Volgens Sphere Foundation, een organisatie die zich inzet voor lhbti-rechten, is er ‘grote paniek’ ontstaan omdat niet duidelijk is wie kan worden vervolgd. VN-Mensenrechtenchef Volker Türk dringt er bij de Russische autoriteiten op aan wetten in te trekken ‘die lhbti’ers discrimineren of verdedigers van mensenrechten ongepaste beperkingen opleggen’.

Max Olenichev, een mensenrechtenadvocaat die werkt met de Russische lhbti-gemeenschap, zei eerder tegen persbureau AP dat het besluit in feite georganiseerde activiteiten om de rechten van lhbti-mensen te verdedigen verbiedt. ,,In de praktijk kan het gebeuren dat de Russische autoriteiten, met dit besluit in de hand, de regels tegen lhbti-initiatieven die in Rusland werken inzetten”, aldus de advocaat.

Veel mensen zullen overwegen Rusland te verlaten voordat ze doelwit worden, vermoedt Olga Baranova, directeur van het gemeenschapscentrum voor lhbti-initiatieven in Moskou. ,,Het is helder voor ons dat ze ons opnieuw afschilderen als een binnenlandse vijand om de aandacht te verschuiven van alle andere problemen die er in overvloed zijn in Rusland”, zei Baranova tegen AP.

De ‘internationale lhbti-beweging’ is donderdag op verzoek van justitie in Rusland toegevoegd aan een lijst van meer dan honderd organisaties die extremistisch zouden zijn. Daarmee krijgt de beweging dezelfde status als onder meer de Jehova’s Getuigen, Islamitische Staat (IS), mensenrechtenorganisaties en de anticorruptiestichting van oppositieleider Aleksej Navalny.

https://www.ad.nl/buitenl(...)i-beweging~a265a1ef/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211497756
Het is wachten tot de volgende minderheid daar vogelvrij wordt verklaard
  zaterdag 2 december 2023 @ 18:23:46 #4
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_211497966
Triest allemaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 18:28:59 #5
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211498040
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:11 schreef Harvest89 het volgende:
Natte droom van Geert.
Meer van Tjer en andere radicaal rechtse conservatieve ayatollah's denk ik.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211498079
Iedereen die hier begrip voor heeft die heeft ze echt niet op een rijtje.

Wtf..
  zaterdag 2 december 2023 @ 18:32:27 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211498090
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Klopt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211498121
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:31 schreef Bofjijff het volgende:
Iedereen die hier begrip voor heeft die heeft ze echt niet op een rijtje.

Wtf..
Dit.

Triest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211498335
Een schrikbarende ontwikkeling, maar dit zal niemand verbazen. Helaas valt dit verwachten in Rusland anno 2023.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Verklaar u nader?
Ach, hij kletst uiteraard maar wat, gewoon even lekker afgeven op de PVV. En dit is dan hetzelfde type mens dat graag het halve Midden-Oosten en Noord-Afrika in Europa wil toelaten, waarmee de veiligheid van homo's ook flink in het geding komt.
pi_211498424
Rusland houdt gewoon niet van die decadentie. Mensen vinden dat hele LHBTI gedoe een symptoom van cultureel verval.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211498481
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland houdt gewoon niet van die decadentie. Mensen vinden dat hele LHBTI gedoe een symptoom van cultureel verval.
Wat volwassenen achter gesloten deuren doen, heeft de staat in dit geval niets mee te maken. In het Westen gaat men soms veel te ver door allerlei troep rondom seksuele oriëntatie en zelfverzonnen geslachten bij kinderen door de strot te duwen. Dit is dan weer het andere uiterste. Beide zijn onwenselijk.
pi_211498507
quote:
Welke decadentie heb je het nou precies over dan?
pi_211498517
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat volwassenen achter gesloten deuren doen, heeft de staat in dit geval niets mee te maken. In het Westen gaat men soms veel te ver door allerlei troep rondom seksuele oriëntatie en zelfverzonnen geslachten bij kinderen door de strot te duwen. Dit is dan weer het andere uiterste. Beide zijn onwenselijk.
Dan hebben ze in Rusland echt niet zo veel te vrezen, achter de deuren komen zij ook niet. Die bars zijn wel een dingetje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 19:01:19 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_211498518
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:07 schreef Raw85 het volgende:
Het is wachten tot de volgende minderheid daar vogelvrij wordt verklaard
Zoiets als alle moskees sluiten in Nederland ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 19:01:21 #15
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211498520
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:00 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Superjachten en enorme paleizen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 19:02:08 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_211498529
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Een schrikbarende ontwikkeling, maar dit zal niemand verbazen. Helaas valt dit verwachten in Rusland anno 2023.
[..]
Ach, hij kletst uiteraard maar wat, gewoon even lekker afgeven op de PVV. En dit is dan hetzelfde type mens dat graag het halve Midden-Oosten en Noord-Afrika in Europa wil toelaten, waarmee de veiligheid van homo's ook flink in het geding komt.
In Polen en Hongarije is het ook het geval of bijna.

Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 19:04:30 #17
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211498550
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan hebben ze in Rusland echt niet zo veel te vrezen, achter de deuren komen zij ook niet. Die bars zijn wel een dingetje.
In een repressief land dat net alles wat met lhbtiat/mz te maken tot "extremisme" heeft bestempeld? Think again.

En wat voor dingetje zijn die bars eigenijk?
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 19:04:49 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_211498551
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:00 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nou, zeg maar Boy George, Divine, Peter Burnes, de Paus, Amanda Lear, Maarten het Hart, Guido Belcampo en andere wegbereiders.

pi_211498568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:02 schreef tong80 het volgende:

[..]
In Polen en Hongarije is het ook het geval of bijna.

Nee joh, een stad zoals Boedapest staat zelfs bekend om de uitgaansmogelijkheden voor homo's, Hongarije valt echt mee. Polen is inderdaad een groter probleem en in dat rijtje kun je ook nog wel landen als Roemenië en Bulgarije zetten.
pi_211498729
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Misschien heb ik wat gemist maar die anti-lhbt complotmeuk van Orban, Thierry of Trump heb ik nog niet aangetroffen bij Geert.
Incelfrikandel
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 19:26:47 #21
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211498734
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Misschien heb ik wat gemist maar die anti-lhbt complotmeuk van Orban, Thierry of Trump heb ik nog niet aangetroffen bij Geert.
Klopt.
pi_211498788
quote:
Daarom kots ik echt van dat land.

Edit; diep triest voor de jongelui daar, die er schijnbaar anders naar kijken.
  zaterdag 2 december 2023 @ 19:39:08 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211498809
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:04 schreef tong80 het volgende:
de Paus
_O-
pi_211498842
quote:

[..]
Als je homoseksueel bent, ben je in Rusland al jaren vogelvrij verklaard. Zoek maar is op hoeveel geweld er is tegen de homo bewegingen in Rusland is en de Russische overheid doet er niks tegen en staat het eigenlijk gewoon toe. Heeft vreemde eend dat nog niet behandeld ofzo?
  zaterdag 2 december 2023 @ 19:47:40 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211498858
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Niet helemaal Onze Geert is sowieso een groot bewonderaar van Orban en Poetin. Hij wil ook geen steun geven voor de lhbti+ bewegingen in Oost Europa.
En aandacht voor lhtbi in het onderwijs is hij ook tegen.

De pijlen zijn nu gericht op moslims en asielzoekers. Mocht hij die ooit met succes hebben verwijderd zien we wel welke groep hij daarna als ongewenst gaat bestempelen.
pi_211498942
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Niet helemaal Onze Geert is sowieso een groot bewonderaar van Orban en Poetin. Hij wil ook geen steun geven voor de lhbti+ bewegingen in Oost Europa.

De pijlen zijn nu gericht op moslims en asielzoekers. Mocht hij die ooit met succes hebben verwijderd zien we wel welke groep hij daarna als ongewenst gaat bestempelen.
Inderdaad, voorlopig hoeven homo's niet veel te vrezen van Geert Wilders.
Hij heeft zijn pijlen tot nu toe gericht op vluchtelingen en moslims.
Maar dit kan natuurlijk zo veranderen
  zaterdag 2 december 2023 @ 20:01:45 #27
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_211498979
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:45 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Als je homoseksueel bent, ben je in Rusland al jaren vogelvrij verklaard. Zoek maar is op hoeveel geweld er is tegen de homo bewegingen in Rusland is en de Russische overheid doet er niks tegen en staat het eigenlijk gewoon toe. Heeft vreemde eend dat nog niet behandeld ofzo?
Het is net Palestina.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_211499252
Enorm verdrietig maar niet verrassend.
pi_211499449
Dus jij wilt dezelfde wetgeving en acties zoals in Rusland ook in Nederland. Dat noem ik nu compleet doorgeslagen
pi_211500239
Daarnaast gaan er ook al stemmen op in Rusland om homo's te ontslaan, begint op een heksenjacht te lijken
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 22:29:07 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_211500283
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee joh, een stad zoals Boedapest staat zelfs bekend om de uitgaansmogelijkheden voor homo's, Hongarije valt echt mee. Polen is inderdaad een groter probleem en in dat rijtje kun je ook nog wel landen als Roemenië en Bulgarije zetten.
Nu niet gaan lullen over uitzonderingen. Hongarije is iets minder beroerd. Maar blijft het Urk van Turkmenistan.

pi_211500353
binnenkort ook in nederland
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 22:42:19 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_211500465
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:34 schreef pokkerdepok het volgende:
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.

pi_211500512
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.

ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.
maar dat maakt het ook makkelijker om het beestje gewoon bij zijn naam te noemen.

de mensen moeten wijzer worden, dat op zo'n mongool te stemmen. hopelijk doet ie wat schade en schrikt iedereen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 22:46:12 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_211500529
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:45 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.
maar dat maakt het ook makkelijker om het beestje gewoon bij zijn naam te noemen.

de mensen moeten wijzer worden, dat op zo'n mongool te stemmen. hopelijk doet ie wat schade en schrikt iedereen.
Dit dus. Alleen hopen dat de schade niet onherstelbaar is.

pi_211500663
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:45 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Ik ben 42 en ervaar het ook al zo. :')

Ik vind het gewoon niet leuk meer.

Wat een bekrompen en onverdraagzaam kutland zijn we geworden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_211500806
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:29 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nu niet gaan lullen over uitzonderingen. Hongarije is iets minder beroerd. Maar blijft het Urk van Turkmenistan.

Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan ben je opgegroeid in de jaren zestig en zeventig. Toen was er meer sociaal kapitaal, relatief homogene cultuur, betaalbare woningen, geen uitholling van de natiestaat door supranationale initiatieven zoals de EU, geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten en ook geen woke-isten die menig invloedrijk instituut naar hun hand zetten en zo het land naar de knoppen helpen.

Laten deze culturele veranderingen, waarvan ik er nu slechts enkele noem, nu net de reden zijn dat mensen stemmen zoals ze stemmen. Dan kun je daar wel op gaan zitten bitchen, maar dan hou je vooral jezelf voor de gek.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 23:11:20 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_211500880
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten
Ik ben een zoon van een Italiaanse gastarbeider. Wat bedoel je precies :?

zaterdag 2 december 2023 @ 23:20:51 #39
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211501014
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:11 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ben een zoon van een Italiaanse gastarbeider. Wat bedoel je precies :?

Lingua80!
  zaterdag 2 december 2023 @ 23:21:25 #40
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_211501021
Gays vinden het in de regel niet zo erg om binnengevallen te worden door een potige agent
Laffe huichelaar
pi_211501107
Wat ontzettend erg. Volgens bepaalde "journalisten" #Wierd kan je goed leven in Rusland. Als je maar niet politiek actief bent. :')_!
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 23:30:54 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_211501149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Gays vinden het in de regel niet zo erg om binnengevallen te worden door een potige agent
Aldus de ultieme FOK!-knaap. Of moet ik tegen jou maagd zeggen ?

zaterdag 2 december 2023 @ 23:33:15 #43
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211501174
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Dan ben je opgegroeid in de jaren zestig en zeventig. Toen was er meer sociaal kapitaal, relatief homogene cultuur, betaalbare woningen, geen uitholling van de natiestaat door supranationale initiatieven zoals de EU, geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten en ook geen woke-isten die menig invloedrijk instituut naar hun hand zetten en zo het land naar de knoppen helpen.

Laten deze culturele veranderingen, waarvan ik er nu slechts enkele noem, nu net de reden zijn dat mensen stemmen zoals ze stemmen. Dan kun je daar wel op gaan zitten bitchen, maar dan hou je vooral jezelf voor de gek.
Nee, wel de naweeën van de seksuele revolutie en de feministische golf, extreem hoge hypotheekrentes, politiek terrorisme, de koude oorlog en nucleaire dreiging, toenemende import van heroïne, de oliecrisis, en in het begin van de jaren 80 grootschalige jeugdwerkloosheid. Maatschappelijke ontwikkelingen waar je een reactionaire politieke beweging op kunt vormen zijn niet pas na 2010 uitgevonden. Toch stemden toen vrij weinig mensen op een rechts-extremistische partij.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zaterdag 2 december 2023 @ 23:35:31 #44
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_211501195
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Aldus de ultieme FOK!-knaap. Of moet ik tegen jou maagd zeggen ?

Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuur
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 23:38:40 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_211501222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuur
Blijft aandoenlijk, hoe je krampachtig probeert aan te haken. Deze krijgt een 6 -.

zaterdag 2 december 2023 @ 23:48:31 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211501336
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Daarnaast gaan er ook al stemmen op in Rusland om homo's te ontslaan, begint op een heksenjacht te lijken
Demoniseren is maar het begin. Als dat succes heeft, en iedereen die mensen als ongedierte ziet, dan begin je aan de volgende stap.
pi_211501367
Users die normaal best oké zijn vallen weer gigantisch door de mand hier.
pi_211501445
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.
Plaats hier uw advertentie
pi_211501460
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ach gummiknuppel in je reet. Zal hij geen moeite mee hebben
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211501465
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.
Goede vergelijking tjerri
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211501655
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:59 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik zat op de openbare lagere school. Schuin tegenover was de Christelijke lagere school. We konden goed met elkaar opschieten. 99 % is van hen goed terecht gekomen. Terwijl hen toch werd verteld dat Jezus Christus water in wijn kon veranderen. En juist ik alcoholist werd.

Als jij als ouder je kind op christelijke of openbare school doet heb je daar waarschijnlijk goede argumenten of beweegredenen voor. Het gif uit de woke beweging dat tegenwoordig in de hoofden van onze kinderen gestopt wordt is ronduit ziekmakend. Wat dat betreft heeft Wilders hier 100% gelijk. Laat kinderen lekker kinderen zijn. Val ze niet lastig met je idioterie.

blablablabla
pi_211501669
quote:
LOL

Dikke Mercedessen en Bentley's, grote feesten met drank, drugs en hoeren in Moskou en elders in de wereld van de bovenklasse is geen decadentie en moreel verval?
pi_211502412
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:47 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
LOL

Dikke Mercedessen en Bentley's, grote feesten met drank, drugs en hoeren in Moskou en elders in de wereld van de bovenklasse is geen decadentie en moreel verval?
Haha, dit idd. Zelfs de gemiddelde rus die je tegenkomt in Turkije is zo decadent als de neten. :D
pi_211502560
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Haha, dit idd. Zelfs de gemiddelde rus die je tegenkomt in Turkije is zo decadent als de neten. :D
Nou, ze doen alsof ze decadent zijn...
Russische paupers die een keer op vakantie gaan naar Turkije denken dat ze wereldreizigers zijn...
:')
  zondag 3 december 2023 @ 09:34:17 #55
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211502797
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zoals zovelen na 22 november idd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 3 december 2023 @ 09:36:01 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211502804
quote:

[..]
Hoezo zijn die bars een dingetje? Mensen drinken daar gezellig een drankje. Niets mis mee toch?
pi_211503052
quote:

[..]
Hongarije valt niet mee.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-verkoop-lgbt-boek/

LGBT boeken moeten daar van folie voorzien zijn zodat je de kaft niet kan zien. Overigens heb ik het boek wat genoemd wordt in het artikel voor mijn dochter gekocht. 2 jongens die verliefd worden en af en toe kussen. Wat een vreselijk iets!
  Trouwste user 2022 zondag 3 december 2023 @ 10:16:53 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_211503073
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 08:07 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Een gemiddelde Rus zal een vakantie naar Turkije niet kunnen betalen.

pi_211503201
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:16 schreef tong80 het volgende:
de gemiddelde rus die je tegenkomt in Turkije
Daarom zeg ik ook:
quote:
de gemiddelde rus die je tegenkomt in Turkije
;)
pi_211503229
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Het feit dat ze ons onderwijs vervuilen met hun rare verhaaltjes en doctrines is zorgwekkend genoeg. Al die kut minderheden in dit land moeten zich eens als zodanig gaan profileren in plaats van de boventoon voeren met hun gedram in elk maatschappelijk debat.
Dat kan concreter. Gewoon ja/nee. Geen fout antwoord mogelijk, gewoon nader het standpunt definiëren.
1. Zouden docenten transgender mogen zijn?
2. Zouden ze daarover aan basisschoolleerlingen mogen uitleggen wat hun trans-zijn inhoudt?
3. Zou dat mogen in een havo-4, dus ongeveer 15-jarigen?
4. Zouden mensen in travestie over straat mogen lopen?
5. Zouden homoseksuele docenten werkzaam mogen zijn in het basisonderwijs?
6. En in het middelbaar onderwijs?
7. Mag in de seksuele voorlichting in groep 7/8 worden verteld wat homoseksualiteit is, zonder vooroordelen?
8. Mag er op school opvang zijn (gespreksgroep) voor tieners die worstelen met hun geaardheid?
9. Mogen twee volwassen mannen op één hotelkamer slapen, in een groot tweepersoonsbed? (Voor de reizigers: zelfs in Polen vinden ze hier al wat van!)
10. Mogen twee mannen of vrouwen hand in hand lopen over straat?
11. En kussen?
12. Mogen homoseksuele personages voorkomen in series op tv?
13. Mogen organisaties als COC bestaan?
14. Als een homostel mishandeld wordt, is het dan goed dat de homogemeenschap de straat op gaat?

Weinig mensen zullen hier 14x ja hebben, geen probleem. Ik kom zelf op 12-13 ja’s. En jullie?
pi_211503338
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:37 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat kan concreter. Gewoon ja/nee. Geen fout antwoord mogelijk, gewoon nader het standpunt definiëren.
2. Zouden ze daarover aan basisschoolleerlingen mogen uitleggen wat hun trans-zijn inhoudt?
7. Mag in de seksuele voorlichting in groep 7/8 worden verteld wat homoseksualiteit is, zonder vooroordelen?
8. Mag er op school opvang zijn (gespreksgroep) voor tieners die worstelen met hun geaardheid?
9. Mogen twee volwassen mannen op één hotelkamer slapen, in een groot tweepersoonsbed? (Voor de reizigers: zelfs in Polen vinden ze hier al wat van!)
11. En kussen?
14. Als een homostel mishandeld wordt, is het dan goed dat de homogemeenschap de straat op gaat?

Weinig mensen zullen hier 14x ja hebben, geen probleem. Ik kom zelf op 12-13 ja’s. En jullie?
Waar ik moeite mee heb is dat mogen vinden erg een kant op werkt. Namelijk van de progressieve . Als je meer conservatieve standpunten hebt word je verguisd. Of dat nu over zwarte piet, migranten of genderidentiteit gaat. Je moet alle veranderingen en gekkigheid maar direct voor zoete koek aannemen. Anders ben je intolerant.
blablablabla
pi_211503394
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Waar ik moeite mee heb is dat mogen vinden erg een kant op werkt. Namelijk van de progressieve . Als je meer conservatieve standpunten hebt word je verguisd. Of dat nu over zwarte piet, migranten of genderidentiteit gaat. Je moet alle veranderingen en gekkigheid maar direct voor zoete koek aannemen. Anders ben je intolerant.
En hoeveel ja’s scoor je?
pi_211503398
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat mij betreft terecht dat ze die regenboog beweging hebben verboden.
Mogen ze hier ook doen en gelijk die gay parade in Amsterdam verbieden.
Maar homosexualiteit verbieden gaat wel ver en niet wenselijk.
Zo ver ik weet is dat ook verboden in Rusland dus ik vraag me af wat hier achter zit.
pi_211503429
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:01 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zo ver ik weet is dat ook verboden in Rusland dus ik vraag me af wat hier achter zit.
Wat ik al zei, voor sommige landen is het al bezwaarlijk als je in mannelijk gezelschap een tweepersoonsbed deelt in een hotel, ook als er geen seksuele plannen zijn. Dan heb je ook nog een groep die liever voorkomt dan geneest. In het Midden-Oosten en alle omringende zijden wordt hier al voor gewaarschuwd.
pi_211503495
Doen de Russen eindelijk iets goeds.

Wanneer volgen wij?
Gaan we eindelijk eens terug naar de feiten: Er is alleen man en vrouw.
Lrbrhrjjrjrkekwqklqqi+ onzin niet door pushen al vanaf de peuterspeelzaal.

Echt :')
pi_211503525
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef bianconeri het volgende:

Wanneer volgen wij?

Mensen vanwege hun geaardheid hun vrijheid ontzeggen is niets anders dan zwarte mensen achterin de bus zetten.

Maar jij bent een Poetinpijper, dus ze zouden jou ironisch genoeg ook oppakken daar.
  Moderator zondag 3 december 2023 @ 11:17:45 #67
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211503537
quote:

[..]
Mogen ze hier ook doen
en gelijk die gay parade in Amsterdam verbieden.
Je wil ideeën gaan verbieden?
pi_211503562
quote:
15s.gif Op zondag 3 december 2023 11:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zoals dat jij BNW wilt opheffen?
Plaats hier uw advertentie
pi_211503582
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Lees mijn post of het verhaal van Geert anders nog eens. Totaal geen moeite als kinderen ZELF met iets komen. Of mensen ZELF een geslachtsverandering willen ondergaan. Maar je hoeft niet superjonge kinderen lastig te vallen met verwarrende genderkaartjes en zaken als lentekriebels. Geef ze de ruimte om hun eigen seksualiteit en identiteit te ontdekken. En vooral op hun eigen tempo.
Lentekriebels is onterecht in een verkeerd daglicht gezet door Thierry en soortgelijk denkende mensen. Ik herken niets van wat er in de media gezegd is over de lessen. Mijn dochter heeft vorig schooljaar (groep 5) aks ik het me goed herinner een knutsel gemaakt over haarzelf en haar positieve punten. Ik gok dat het in groep 6 niet direct naar anale seks, transgenders en weet ik het wat gaat.
pi_211503605
quote:

[..]
11. En kussen?

Ik heb in principe 14 x ja mits het geen activisten zijn die een ideologie pushen.
LGBTQIA+ is activistisch en daar heb ik weinig mee, maar wat rusland nu doet is gewoon alle LGB'ers aanpakken en daar ben ik zwaar op tegen.
pi_211503656
quote:
15s.gif Op zondag 3 december 2023 11:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee hoor, kijk maar wat je denkt.
pi_211503668
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:05 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Wat ik al zei, voor sommige landen is het al bezwaarlijk als je in mannelijk gezelschap een tweepersoonsbed deelt in een hotel, ook als er geen seksuele plannen zijn. Dan heb je ook nog een groep die liever voorkomt dan geneest. In het Midden-Oosten en alle omringende zijden wordt hier al voor gewaarschuwd.
Het is ook lastig oordelen als je geen ervaring met het land zelf.
Over Hongarije werd ook moord en brand geschreeuwd maar na onderzoek kwam ik er achter dat homo's in Hongarije het eigenlijk beter hebben dan hier.
pi_211503702
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef bianconeri het volgende:

Wanneer volgen wij?

Nooit van intersekse gehoord, waarbij de geslachtskenmerken niet duidelijk alleen mannelijk zijn of vrouwelijk? Er is dus niet alleen de mannelijke of de vrouwelijke sekse. Daarnaast kan iemand zich ook anders voelen en ik kan er echt niet bij dat mensen daar problemen mee hebben. Ik merk op scholen ook niets van het gepush waar je het over hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211503716
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Nooit van intersekse gehoord, waarbij de geslachtskenmerken niet duidelijk alleen mannelijk zijn of vrouwelijk? Er is dus niet alleen de mannelijke of de vrouwelijke sekse. Daarnaast kan iemand zich ook anders voelen en ik kan er echt niet bij dat mensen daar problemen mee hebben. Ik merk op scholen ook niets van het gepush waar je het over hebt.
Hermafrodiet?
pi_211503723
Putin going full retard.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_211503736
Eindelijk een keer een land dat ingrijpt om dat woke geneuzel de kop in te drukken.
pi_211503832
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hongarije valt niet mee.

https://www.vrt.be/vrtnws(...)r-verkoop-lgbt-boek/

LGBT boeken moeten daar van folie voorzien zijn zodat je de kaft niet kan zien. Overigens heb ik het boek wat genoemd wordt in het artikel voor mijn dochter gekocht. 2 jongens die verliefd worden en af en toe kussen. Wat een vreselijk iets!
Dit gaat om kinderen, niet volwassenen. Jij kent duidelijk Hongarije niet, daar valt het erg mee. Zie bijvoorbeeld dit artikel. Op bepaalde vlakken is het volgens deze mannen dus zelfs nog beter dan in Amsterdam, dat is veelzeggend.
quote:

[..]
11. En kussen?

1. Ja
2 & 3. Nee, dit is op geen enkele manier relevant voor kinderen.
4. Ja.
5. Ja, natuurlijk.
6. Ja.
7. Ik vind dat kinderen op de basisschool geen seksuele voorlichting moeten krijgen.
8. Nee, de school is er voor onderwijs, niet voor praatgroepen over seksuele oriëntatie.
9. Ja, natuurlijk, wat heeft dit met seksuele oriëntatie te maken?
10. Ja, dit is in genoeg culturen normaal zonder dat het iets met homoseksualiteit te maken heeft.
11. Ja, dat mag, maar ik vind mensen die uitgebreid staan zoenen op straat tenenkrommend.
12. Ja.
13. Ja.
14. Ja, zouden mensen dit maar vaker doen. Maar dit gebeurd niet omdat men stigmatisering' van de daders tegen wil gaan. Het blijkt namelijk vaak dat dit om kansenparels gaat. En dat wordt het voor de 'gutmenschen' ineens erg ongemakkelijk.
quote:

[..]
Ik zie geen reden om het te verbieden. Ik ga er zelf niet heen en vind het niets, maar genoeg mensen die er wel een leuke tijd hebben. Dat moet je gewoon zo houden in een liberale samenleving. Waar het mij te ver gaat is dat men deze dingen steeds verder willen uitbreiden en ook richting kinderen pushen, daar ben ik tegen.
  zondag 3 december 2023 @ 12:17:29 #78
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211503936
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Lentekriebels is onterecht in een verkeerd daglicht gezet door Thierry en soortgelijk denkende mensen. Ik herken niets van wat er in de media gezegd is over de lessen. Mijn dochter heeft vorig schooljaar (groep 5) aks ik het me goed herinner een knutsel gemaakt over haarzelf en haar positieve punten. Ik gok dat het in groep 6 niet direct naar anale seks, transgenders en weet ik het wat gaat.
Klopt. Die hele lentekriebels is totaal door conservatief Nederland misbruikt voor hun campagne. Volgens mij is er op 99% van de scholen gewoon gepraat over hoe jij jezelf ziet, verliefdheid en dat soort dingen. Niks over die extreme punten die je soms hoorde in die FvD-filmpjes.
pi_211503987
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2023 12:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Klopt. Die hele lentekriebels is totaal door conservatief Nederland misbruikt voor hun campagne. Volgens mij is er op 99% van de scholen gewoon gepraat over hoe jij jezelf ziet, verliefdheid en dat soort dingen. Niks over die extreme punten die je soms hoorde in die FvD-filmpjes.
En zo krijgen ouders verkeerde ideeën bij lessen die juist waardevol zijn.

Deze kerel zou gewoon verbannen moeten worden uit de politiek.
  zondag 3 december 2023 @ 13:18:10 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_211504962
quote:

[..]
Mwoah, denk dat er in Nederland een groter probleem is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 3 december 2023 @ 13:37:02 #81
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211505256
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:34 schreef pokkerdepok het volgende:
Zo groot is DENK gelukkig niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211505342
quote:

[..]
Ik heb het eens even nagezocht in zijn verkiezingsprogramma.

quote:
Er is echter geen plaats voor onderwijs
dat haaks staat op de belangrijkste uitgangspunten waarop onze samenleving
is gebaseerd: vrijheid, gelijkwaardigheid van man en vrouw, heteroseksueel of
LHBTI, gelovig of geloofsverlater.
quote:
School-
kinderen worden geïndoctrineerd met klimaatactivisme, genderwaanzin en met
een gevoel van schaamte over de geschiedenis van ons land.
Het is een beetje dubbelzinnig, van de ene kant vindt hij ze een uitgangspunt van Nederland, van de andere kant smeert hij ze rare samenzweringen aan.

Hij maakt er in elk geval geen campagnepunt van.
Incelfrikandel
  zondag 3 december 2023 @ 13:41:53 #83
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211505344
Wel bijzonder zelfs puberkinderen mogen niet weten wat transgenders zijn, terwijl die kinderen (gedeeltelijk) zelf al aan seks doen. Pubers zitten ook gewoon op het internet he.
pi_211505413
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
kwestie van tijd, met witte extremisten die groot worden
  zondag 3 december 2023 @ 13:46:53 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211505469
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:45 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
kwestie van tijd, met witte extremisten die groot worden
Voorspelbaar weer, dit. Uit het SCP rapport van 2022 m.b.t. acceptatie van LGBTQ blijkt dat de minste tolerantie echt niet zit in de hoek van die vervelende 'witte' ongelovige Nederlander.

Sowieso geen idee waarom je ras erbij haalt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 december 2023 @ 13:47:07 #86
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211505475
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
DENK en FVD beide maar 3 zetels gelukkig.
pi_211505497
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2023 12:17 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Alleen door het FvD-achtige volk. CU, CDA, VVD, BBB of NSC heb ik niet gehoord.
Incelfrikandel
  zondag 3 december 2023 @ 13:48:33 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211505514
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:47 schreef Momo het volgende:

[..]
DENK en FVD beide maar 3 zetels gelukkig.
Klopt, maar ik begrijp dat we thans de PVV moeten zien als anti-homo en dat we hier Russische toestanden gaan krijgen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 december 2023 @ 13:48:58 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211505539
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 13:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Alleen door het FvD-achtige volk. CU, CDA, VVD, BBB of NSC heb ik niet gehoord.
En DENK.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211505629
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Zoals dat jij BNW wilt opheffen?
Iedereen met meer dan 1 hersencel wil BNW opheffen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:44 schreef Sumppi het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-
pi_211506208
Jeetje wat een verassing.
pi_211506868
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
_O- _O- _O- _O-
Iedereen mag vinden wat hij wil maar dit soort domme gelul hoef je kinderen toch niet per se aan bloot te stellen?

Nog even en gestoorde wappies krijgen ook een platform bij geschiedenis om er een leuke draai aan te geven en hebben we straks een hele generatie die geloven dat Covid een complot was van de MSM.
blablablabla
pi_211507392
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 15:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Iedereen mag vinden wat hij wil maar dit soort domme gelul hoef je kinderen toch niet per se aan bloot te stellen?

Nog even en gestoorde wappies krijgen ook een platform bij geschiedenis om er een leuke draai aan te geven en hebben we straks een hele generatie die geloven dat Covid een complot was van de MSM.
Daarom moeten we maar complottheorieën tegen lhbt'ers normaliseren?
Incelfrikandel
pi_211507589
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En DENK.
Dit inderdaad. Maar dan zit je weer in de hoek waar sommigen liever van wegkijken.
pi_211507849
quote:

[..]
[..]
_O- _O- _O- _O-
Sterk. Wat vind je zo belachelijk?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 3 december 2023 @ 17:21:14 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211507883
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 21:24 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Volgens mij heeft die discussie weinig te maken met de herenliefde, die nu ook op de rand van verboden gebied zit.
Plus dat de gemiddelde rus waarschijnlijk naar lesbische porno zit te kijken :') Hypocriet ook allemaal.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211508454
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 16:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Daarom moeten we maar complottheorieën tegen lhbt'ers normaliseren?
Nee verbieden die sekte.
blablablabla
pi_211508572
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Voorspelbaar weer, dit. Uit het SCP rapport van 2022 m.b.t. acceptatie van LGBTQ blijkt dat de minste tolerantie echt niet zit in de hoek van die vervelende 'witte' ongelovige Nederlander.

Sowieso geen idee waarom je ras erbij haalt.
zo raken nederlanders dus dingen kwijt waar ze niet tegen waren. door uit protest op extremisten te stemmen.
  zondag 3 december 2023 @ 18:35:41 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211508577
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 18:35 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
zo raken nederlanders dus dingen kwijt waar ze niet tegen waren. door uit protest op extremisten te stemmen.
... en dat doen ze omdat
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 december 2023 @ 18:45:24 #100
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211508662
'Progressieven' in Nederland die zich druk maken over intolerantie jegens homo's zolang het maar 'witten' betreft neem ik sowieso niet serieus meer.

Goeiedag wat zijn dat een stel blinde vinken
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211509226
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 18:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee verbieden die sekte.
Ja dus.
Incelfrikandel
  zondag 3 december 2023 @ 20:54:36 #102
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_211510148
quote:

[..]
Genoeg regenboogvlaggen gezien in Poznan. Andere Poolse steden als Warschau, Krakau, Gdansk en Wroclaw zou wel een beetje hetzelfde zijn. Platteland is daarentegen een totaal andere wereld.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_211510343
quote:
14s.gif Op zondag 3 december 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit gaat om kinderen, niet volwassenen. Jij kent duidelijk Hongarije niet, daar valt het erg mee. Zie bijvoorbeeld dit artikel. Op bepaalde vlakken is het volgens deze mannen dus zelfs nog beter dan in Amsterdam, dat is veelzeggend.

Nog nooit in Hongarije geweest inderdaad. Maar het feit dat kinderen LGBTQ kaften niet mogen zien (ik gok omdat ze bang zijn dat dit kinderen gay maakt, of dat ze gehersenspoeld worden) strookt wat mij betreft niet met jouw verhaal dat de LGBTQ gemeenschap daar zo'n fantastisch leven heeft.

Maargoed zoals ik al zei, nog nooit daar geweest. Ik zal het wel mis hebben .
pi_211510404
pi_211511798
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 20:54 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Genoeg regenboogvlaggen gezien in Poznan. Andere Poolse steden als Warschau, Krakau, Gdansk en Wroclaw zou wel een beetje hetzelfde zijn. Platteland is daarentegen een totaal andere wereld.
Ja ik zal nooit vergeten dat ik in het centrum van Warschau 2 mannen elkaar zag aflebberen.
En ze werden gewoon met rust gelaten verder.
In Amsterdam hadden ze een betonschaar op hun bakkes gekregen.
Dat de regering anti regenboog is wilt niet zeggen dat homo's niet geaccepteerd worden.
pi_211511882
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 20:54 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Ik ken een heel aantal Poolse mensen, waaronder homo/lesbi.
Het valt niet mee. Allen zijn erg blij hier te zijn, moeten hun geaardheid half om half verbergen 'thuis' en dat in de beste gevallen.

Binnen eigen kring gaat het hier en daar, openlijk is een probleem.
Een echte toekomst samen (trouwen, evt kinderen) is niet mogelijk.
pi_211511885
quote:

[..]
[..]
_O- _O- _O- _O-
Zo'n 50 babys per jaar enkel in Nederland.
En dat zijn enkel degene waarbij het zichtbaar is. Daarnaast zijn er ook nog waarbij het niet direct zichtbaar is, maar die wel iets hebben van het andere geslacht in het feno of geno type.

Het komt niet heel erg veel voor, maar wel voldoende om rekening mee te houden.
pi_211511997
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
... en dat doen ze omdat
ze bang zijn voor moslims
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
'Progressieven' in Nederland die zich druk maken over intolerantie jegens homo's zolang het maar 'witten' betreft neem ik sowieso niet serieus meer.

Goeiedag wat zijn dat een stel blinde vinken
alle intolerantie.
pi_211512172
Ik bedacht me net iets, een tijdje geleden heb ik een artikel gelezen over homo ouders in Hongarije

https://www.out.tv/nieuws(...)uders-te-verklikken/

Geen idee of die wet ondertussen er door is, maar het gaat erover dat mensen anoniem homo ouders kunnen verklikken bij de politie om zo kinderen 'te beschermen '. Echt, gooi zo'n land uit de EU.
pi_211512174
Zorgwekkende ontwikkeling. Dat dit anno 2023 nog kan. Bah.
pi_211512376
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 07:29 schreef KoningWouter het volgende:
Zorgwekkende ontwikkeling. Dat dit anno 2023 nog kan. Bah.
In islamitische landen als Saoedi-Arabië worden homo's publiekelijk opgehangen dus het kan nog erger.
Corporate translator
pi_211512384
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2023 08:23 schreef HSG het volgende:

[..]
In islamitische landen als Saoedi-Arabië worden homo's publiekelijk opgehangen dus het kan nog erger.
Ja dat zijn dan ook primaten. En homo's van gebouwen afgooien. Malloten.

Maar van een vrij intelligent land als Rusland mag je toch beter verwachten.
pi_211512389
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 08:24 schreef KoningWouter het volgende:

[..]

Leuk zeg dat hokjesdenken. :) Hoe voelt dat?
Corporate translator
pi_211512397
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2023 08:25 schreef HSG het volgende:

[..]
Leuk zeg dat hokjesdenken. :) Hoe voelt dat?
Heerlijk ^O^
pi_211512400
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 08:26 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Heerlijk ^O^
Maar als dat primaten zijn waarom handelen wij dan met dat soort landen? Als je Rusland kan boycotten dan kan dat ook .
Corporate translator
pi_211512405
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2023 08:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Maar als dat primaten zijn waarom handelen wij dan met dat soort landen? Als je Rusland kan boycotten dan kan dat ook .
Omdat we de olie hard nodig hebben. Het is allemaal economisch belang. :N
  Moderator maandag 4 december 2023 @ 08:30:17 #117
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211512410
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 08:28 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Omdat we de olie hard nodig hebben. Het is allemaal economisch belang. :N
We kunnen prima zonder het Ruzzische spul.
pi_211512422
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2023 08:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We kunnen prima zonder het Ruzzische spul.
Het ging dan ook over Saudi-Arabië.
  Moderator maandag 4 december 2023 @ 08:32:37 #119
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211512423
quote:

[..]

IEts van 10 jaar geleden werd daar "homopropaganda" (wat dat ook mag zijn) verboden, en nu 10 jaar later noemen ze alles wat met de " lhbti-beweging" te maken heeft een extremistische organisatie. Dus je als je dat land ook maar een beetje volgt had je dit wel kunnen verwachten.
  Moderator maandag 4 december 2023 @ 08:32:52 #120
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211512424
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 08:32 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Het ging dan ook over Saudi-Arabië.
Ah ok.
pi_211512441
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2023 08:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
IEts van 10 jaar geleden werd daar "homopropaganda" (wat dat ook mag zijn) verboden, en nu 10 jaar later noemen ze alles wat met de " lhbti-beweging" te maken heeft een extremistische organisatie. Dus je als je dat land ook maar een beetje volgt had je dit wel kunnen verwachten.
Ja ik volg het ook wel een beetje. En dat je het kunt verwachten wil niet zeggen dat je er niet van kunt schrikken als het dan daadwerkelijk werkelijkheid wordt.

Ik vind dat schreeuwen dat homo's verachtelijk zijn nog wel anders dan daadwerkelijk een wet invoeren die de hele lhbtiqabc community als extremistische organisatie kenmerkt en dan ook daadwerkelijk nog invallen doen in homo bars.

Maar dat Poetin niet spoort dat wist ik natuurlijk al wel langer, maar dit is wel even van andere orde. vind ik
  Moderator maandag 4 december 2023 @ 08:39:10 #122
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211512452
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 08:36 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja ik volg het ook wel een beetje. En dat je het kunt verwachten wil niet zeggen dat je er niet van kunt schrikken als het dan daadwerkelijk werkelijkheid wordt.

Ik vind dat schreeuwen dat homo's verachtelijk zijn nog wel anders dan daadwerkelijk een wet invoeren die de hele lhbtiqabc community als extremistische organisatie kenmerkt en dan ook daadwerkelijk nog invallen doen in homo bars.

Maar dat Poetin niet spoort dat wist ik natuurlijk al wel langer, maar dit is wel even van andere orde. vind ik
Is het ook. Maar dat land bevindt zich nou eenmaal op een glijdende schaal. En aangezien 'stoer doen tegen minderheden die zich niet kunnen verdedigen' het altijd erg goed bij autoritaire regimes, gaan we dus helaas nog veel ergere dingen zien in de toekomst.
  maandag 4 december 2023 @ 08:46:09 #123
319979 Fok-it
All is well
pi_211512499
De degenerates van de maatschappij hebben dit topic en masse weer gevonden zie ik. Goed hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_211512581
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ik stond net op het punt te vragen of onze lokale Poetin brigade nog op vrije voeten is, maar je bent er nog.

@Za hoe gaat het met jou!?
pi_211512585
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2023 08:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ah ok.
En wij kunnen ook prima zonder dat Saoedische of VAE spul.
Corporate translator
  Redactie Sport maandag 4 december 2023 @ 09:41:46 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211512853
Het punt waar Rusland, grefo's, allahu snackbars en veiligelanders elkaar vinden. Gaaf!

Toch wel het ultieme punt om al je andere standpunten ineens voor te draaien. En dit is nu typisch die glijdende schaal waar het om gaat ook.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211513309
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Nee, wel de naweeën van de seksuele revolutie en de feministische golf, extreem hoge hypotheekrentes, politiek terrorisme, de koude oorlog en nucleaire dreiging, toenemende import van heroïne, de oliecrisis, en in het begin van de jaren 80 grootschalige jeugdwerkloosheid. Maatschappelijke ontwikkelingen waar je een reactionaire politieke beweging op kunt vormen zijn niet pas na 2010 uitgevonden. Toch stemden toen vrij weinig mensen op een rechts-extremistische partij.
De koude oorlog was veel minder gevaarlijk dat de huidige situatie met Rusland; de bejaarde leiders van de Sovjetunie waren weliswaar paranoïde en doodsbang voor een aanval door de NAVO, ze waren wel tevreden met de toenmalige status quo in de wereld met twee machtsblokken. Het huidige Rusland wil met zijn alliantiegenoten die machtsbalans in de wereld echter totaal verstoren.
pi_211513426
quote:

[..]

een vrij intelligent land als Rusland

[..]
_O-
  maandag 4 december 2023 @ 11:16:51 #129
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211513678
quote:

[..]
En die wet was 10 jaar geleden ook reden om invallen te doen bij deze cafe's. Want ze verspreiden daar homopropaganda :') En in de tijd voor de homopropagandawet zullen ze wel een ander excuus gehad hebben om mensen te intimideren.
  maandag 4 december 2023 @ 11:33:32 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_211513871
quote:
Ze willen gewoon dat de rus soldaten blijft maken, voor de oorlog en eventueel in de fabriek
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 december 2023 @ 11:51:48 #131
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211514024
quote:
Misschien is Poetin een stiekeme homo, net als Jozsef Szajer

Hongaarse Europarlementariër stapt op na seksfeest in Brussel in coronatijd
pi_211514351
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 11:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ze willen gewoon dat de rus soldaten blijft maken, voor de oorlog en eventueel in de fabriek
De ReichsRussische Gebärmütter dienen natuurlijk wel volgespoten te blijven worden om de productie van nieuw wegwerpvlees op peil te houden. Zouden Russinnen trouwens ook zo'n mooie medaille krijgen wanneer ze weer een nieuwe zombieslaaf geworpen hebben voor het moederland?

pi_211514623
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 10:31 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De koude oorlog was veel minder gevaarlijk dat de huidige situatie met Rusland; de bejaarde leiders van de Sovjetunie waren weliswaar paranoïde en doodsbang voor een aanval door de NAVO, ze waren wel tevreden met de toenmalige status quo in de wereld met twee machtsblokken. Het huidige Rusland wil met zijn alliantiegenoten die machtsbalans in de wereld echter totaal verstoren.
Pardon?

De handen zijn toen echt aan de knoppen geweest. Geen stoere praat, maar op een haartje na kernwapens gestuurd.
pi_211514819
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 12:57 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Pardon?

De handen zijn toen echt aan de knoppen geweest. Geen stoere praat, maar op een haartje na kernwapens gestuurd.
Dat is tijdens een hele korte periode rond '83 zo geweest, de Sovjetunie gedroeg zich echter stukken voorspelbaarder dan de dolle hond die Rusland in de 21e eeuw is.
pi_211517078
quote:

[..]
De opzet is inmiddels wel duidelijk. Eerst allerlei vage complotten opwerpen over 'propaganda' en 'indoctrinatie', vervolgens uitingen van homoseksualiteit uit de publieke ruimte verwijderen, waarna men nu stappen zet richting een allesomvattend verbod. Het daadwerkelijke doel van figuren als Duda en Orban lijkt me wel duidelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frikandelbroodje op 04-12-2023 17:55:41 ]
Incelfrikandel
pi_211520078
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:56 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Inderdaad, voorlopig hoeven homo's niet veel te vrezen van Geert Wilders.
Hij heeft zijn pijlen tot nu toe gericht op vluchtelingen en moslims.
Maar dit kan natuurlijk zo veranderen
Dit soort paniekerige berichtjes. _O-

Jeetje wat zullen jullie op jullie zolderkamertjes zitten beven en trillen bij het idee dat 2,5 miljoen mensen op Geertje hebben gestemd. _O- 8)7
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_211520484
quote:
4s.gif Op maandag 4 december 2023 22:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
[..]
Dit soort paniekerige berichtjes. _O-

Jeetje wat zullen jullie op jullie zolderkamertjes zitten beven en trillen bij het idee dat 2,5 miljoen mensen op Geertje hebben gestemd. _O- 8)7
Aangezien Geert Wilders ongrondwettelijke standpunten heeft en een ondemocratische partij is, dan maak ik me wel zorgen, ja
pi_211521064
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:18 schreef Dven het volgende:

[..]
Mwoah, denk dat er in Nederland een groter probleem is.
En... ging het er ruig aan toe in die Russische bar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')