abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 17:57:09 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_211497607
De Russische politie is in Moskou zeker drie gaybars en een sauna voor mannen binnengevallen. De acties komen minder dan 48 uur nadat het hooggerechtshof in Rusland de ‘internationale lhbti-beweging’ als extremistische organisatie heeft aangemerkt en alle activiteiten die daaronder vallen verbiedt.



Er vond volgens lokale media een inval plaats bij onder meer een nachtclub waar een groot dansfeest werd gehouden. De invallen zouden uitgevoerd zijn onder het voorwendsel van een drugsinval. Een getuige vertelde dat de muziek tijdens het feest werd stopgezet. Agenten zouden bezoekers vervolgens om legitimatie hebben gevraagd en foto’s hebben gemaakt van paspoorten.

Meerdere gaybars blijven permanent dicht door het besluit van het hof. Central Station, een van de oudste gayclubs in Sint-Petersburg, kondigde de sluiting vrijdagavond aan. In Rusland wordt de laatste jaren steeds meer opgetreden tegen uitingen van seksuele geaardheid en genderidentiteit die niet overeenkomen met ‘traditionele waarden’. Eerder werd ‘lhbti-propaganda’ verboden.

Muziekzender AIVA kreeg bovendien een boete van 500.000 roebel, omgerekend ongeveer 5.000 euro, voor de uitzending van het lied Tak Krasivo (‘Zo mooi’) van de Rus Sergej Lazarev. De zanger is een ster in Rusland en vertegenwoordigde zijn land al twee maal op het Eurovisie Songfestival. Volgens een rechtbank in Sint-Petersburg is de zender schuldig aan het verspreiden van lhbti-propaganda, omdat in de muziekclip ‘twee mensen van hetzelfde geslacht’ elkaars handen ‘strelen’.

Grote paniek
De precieze gevolgen van het besluit van het hof zijn nog niet bekend. Volgens Sphere Foundation, een organisatie die zich inzet voor lhbti-rechten, is er ‘grote paniek’ ontstaan omdat niet duidelijk is wie kan worden vervolgd. VN-Mensenrechtenchef Volker Türk dringt er bij de Russische autoriteiten op aan wetten in te trekken ‘die lhbti’ers discrimineren of verdedigers van mensenrechten ongepaste beperkingen opleggen’.



Max Olenichev, een mensenrechtenadvocaat die werkt met de Russische lhbti-gemeenschap, zei eerder tegen persbureau AP dat het besluit in feite georganiseerde activiteiten om de rechten van lhbti-mensen te verdedigen verbiedt. ,,In de praktijk kan het gebeuren dat de Russische autoriteiten, met dit besluit in de hand, de regels tegen lhbti-initiatieven die in Rusland werken inzetten”, aldus de advocaat.

Veel mensen zullen overwegen Rusland te verlaten voordat ze doelwit worden, vermoedt Olga Baranova, directeur van het gemeenschapscentrum voor lhbti-initiatieven in Moskou. ,,Het is helder voor ons dat ze ons opnieuw afschilderen als een binnenlandse vijand om de aandacht te verschuiven van alle andere problemen die er in overvloed zijn in Rusland”, zei Baranova tegen AP.

De ‘internationale lhbti-beweging’ is donderdag op verzoek van justitie in Rusland toegevoegd aan een lijst van meer dan honderd organisaties die extremistisch zouden zijn. Daarmee krijgt de beweging dezelfde status als onder meer de Jehova’s Getuigen, Islamitische Staat (IS), mensenrechtenorganisaties en de anticorruptiestichting van oppositieleider Aleksej Navalny.

https://www.ad.nl/buitenl(...)i-beweging~a265a1ef/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211497756
Het is wachten tot de volgende minderheid daar vogelvrij wordt verklaard
  zaterdag 2 december 2023 @ 18:23:46 #4
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211497966
Triest allemaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211498040
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:11 schreef Harvest89 het volgende:
Natte droom van Geert.
Meer van Tjer en andere radicaal rechtse conservatieve ayatollah's denk ik.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211498079
Iedereen die hier begrip voor heeft die heeft ze echt niet op een rijtje.

Wtf..
Hoi
  zaterdag 2 december 2023 @ 18:32:27 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211498090
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Meer van Tjer en andere radicaal rechtse conservatieve ayatollah's denk ik.
Klopt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211498121
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:31 schreef Bofjijff het volgende:
Iedereen die hier begrip voor heeft die heeft ze echt niet op een rijtje.

Wtf..
Dit.

Triest.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211498335
Een schrikbarende ontwikkeling, maar dit zal niemand verbazen. Helaas valt dit verwachten in Rusland anno 2023.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Verklaar u nader?
Ach, hij kletst uiteraard maar wat, gewoon even lekker afgeven op de PVV. En dit is dan hetzelfde type mens dat graag het halve Midden-Oosten en Noord-Afrika in Europa wil toelaten, waarmee de veiligheid van homo's ook flink in het geding komt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211498424
Rusland houdt gewoon niet van die decadentie. Mensen vinden dat hele LHBTI gedoe een symptoom van cultureel verval.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211498481
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland houdt gewoon niet van die decadentie. Mensen vinden dat hele LHBTI gedoe een symptoom van cultureel verval.
Wat volwassenen achter gesloten deuren doen, heeft de staat in dit geval niets mee te maken. In het Westen gaat men soms veel te ver door allerlei troep rondom seksuele oriëntatie en zelfverzonnen geslachten bij kinderen door de strot te duwen. Dit is dan weer het andere uiterste. Beide zijn onwenselijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211498507
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland houdt gewoon niet van die decadentie. Mensen vinden dat hele LHBTI gedoe een symptoom van cultureel verval.
Welke decadentie heb je het nou precies over dan?
pi_211498517
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat volwassenen achter gesloten deuren doen, heeft de staat in dit geval niets mee te maken. In het Westen gaat men soms veel te ver door allerlei troep rondom seksuele oriëntatie en zelfverzonnen geslachten bij kinderen door de strot te duwen. Dit is dan weer het andere uiterste. Beide zijn onwenselijk.
Dan hebben ze in Rusland echt niet zo veel te vrezen, achter de deuren komen zij ook niet. Die bars zijn wel een dingetje.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 19:01:19 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_211498518
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:07 schreef Raw85 het volgende:
Het is wachten tot de volgende minderheid daar vogelvrij wordt verklaard
Zoiets als alle moskees sluiten in Nederland ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211498520
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:00 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Welke decadentie heb je het nou precies over dan?
Superjachten en enorme paleizen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 19:02:08 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_211498529
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:47 schreef HowardRoark het volgende:
Een schrikbarende ontwikkeling, maar dit zal niemand verbazen. Helaas valt dit verwachten in Rusland anno 2023.
[..]
Ach, hij kletst uiteraard maar wat, gewoon even lekker afgeven op de PVV. En dit is dan hetzelfde type mens dat graag het halve Midden-Oosten en Noord-Afrika in Europa wil toelaten, waarmee de veiligheid van homo's ook flink in het geding komt.
In Polen en Hongarije is het ook het geval of bijna.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211498550
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan hebben ze in Rusland echt niet zo veel te vrezen, achter de deuren komen zij ook niet. Die bars zijn wel een dingetje.
In een repressief land dat net alles wat met lhbtiat/mz te maken tot "extremisme" heeft bestempeld? Think again.

En wat voor dingetje zijn die bars eigenijk?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 19:04:49 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_211498551
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:00 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Welke decadentie heb je het nou precies over dan?
Nou, zeg maar Boy George, Divine, Peter Burnes, de Paus, Amanda Lear, Maarten het Hart, Guido Belcampo en andere wegbereiders.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211498568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:02 schreef tong80 het volgende:

[..]
In Polen en Hongarije is het ook het geval of bijna.

:T
Nee joh, een stad zoals Boedapest staat zelfs bekend om de uitgaansmogelijkheden voor homo's, Hongarije valt echt mee. Polen is inderdaad een groter probleem en in dat rijtje kun je ook nog wel landen als Roemenië en Bulgarije zetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211498729
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Meer van Tjer en andere radicaal rechtse conservatieve ayatollah's denk ik.
Misschien heb ik wat gemist maar die anti-lhbt complotmeuk van Orban, Thierry of Trump heb ik nog niet aangetroffen bij Geert.
Incelfrikandel
pi_211498734
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Misschien heb ik wat gemist maar die anti-lhbt complotmeuk van Orban, Thierry of Trump heb ik nog niet aangetroffen bij Geert.
Klopt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211498788
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland houdt gewoon niet van die decadentie. Mensen vinden dat hele LHBTI gedoe een symptoom van cultureel verval.
Daarom kots ik echt van dat land.


Edit; diep triest voor de jongelui daar, die er schijnbaar anders naar kijken.
  zaterdag 2 december 2023 @ 19:39:08 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211498809
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:04 schreef tong80 het volgende:
de Paus
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211498842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan hebben ze in Rusland echt niet zo veel te vrezen, achter de deuren komen zij ook niet. Die bars zijn wel een dingetje.
Als je homoseksueel bent, ben je in Rusland al jaren vogelvrij verklaard. Zoek maar is op hoeveel geweld er is tegen de homo bewegingen in Rusland is en de Russische overheid doet er niks tegen en staat het eigenlijk gewoon toe. Heeft vreemde eend dat nog niet behandeld ofzo?
  zaterdag 2 december 2023 @ 19:47:40 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211498858
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Misschien heb ik wat gemist maar die anti-lhbt complotmeuk van Orban, Thierry of Trump heb ik nog niet aangetroffen bij Geert.
Niet helemaal Onze Geert is sowieso een groot bewonderaar van Orban en Poetin. Hij wil ook geen steun geven voor de lhbti+ bewegingen in Oost Europa.
En aandacht voor lhtbi in het onderwijs is hij ook tegen.

De pijlen zijn nu gericht op moslims en asielzoekers. Mocht hij die ooit met succes hebben verwijderd zien we wel welke groep hij daarna als ongewenst gaat bestempelen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211498942
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:47 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Niet helemaal Onze Geert is sowieso een groot bewonderaar van Orban en Poetin. Hij wil ook geen steun geven voor de lhbti+ bewegingen in Oost Europa.
En aandacht voor lhtbi in het onderwijs is hij ook tegen.

De pijlen zijn nu gericht op moslims en asielzoekers. Mocht hij die ooit met succes hebben verwijderd zien we wel welke groep hij daarna als ongewenst gaat bestempelen.
Inderdaad, voorlopig hoeven homo's niet veel te vrezen van Geert Wilders.
Hij heeft zijn pijlen tot nu toe gericht op vluchtelingen en moslims.
Maar dit kan natuurlijk zo veranderen
  zaterdag 2 december 2023 @ 20:01:45 #27
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_211498979
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:45 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Als je homoseksueel bent, ben je in Rusland al jaren vogelvrij verklaard. Zoek maar is op hoeveel geweld er is tegen de homo bewegingen in Rusland is en de Russische overheid doet er niks tegen en staat het eigenlijk gewoon toe. Heeft vreemde eend dat nog niet behandeld ofzo?
Het is net Palestina.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_211499252
Enorm verdrietig maar niet verrassend.
pi_211499449
Dus jij wilt dezelfde wetgeving en acties zoals in Rusland ook in Nederland. Dat noem ik nu compleet doorgeslagen
pi_211500239
Daarnaast gaan er ook al stemmen op in Rusland om homo's te ontslaan, begint op een heksenjacht te lijken
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 22:29:07 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_211500283
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee joh, een stad zoals Boedapest staat zelfs bekend om de uitgaansmogelijkheden voor homo's, Hongarije valt echt mee. Polen is inderdaad een groter probleem en in dat rijtje kun je ook nog wel landen als Roemenië en Bulgarije zetten.
Nu niet gaan lullen over uitzonderingen. Hongarije is iets minder beroerd. Maar blijft het Urk van Turkmenistan.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211500353
binnenkort ook in nederland
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 22:42:19 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_211500465
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:34 schreef pokkerdepok het volgende:
binnenkort ook in nederland
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211500512
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.

:T
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.
maar dat maakt het ook makkelijker om het beestje gewoon bij zijn naam te noemen.

de mensen moeten wijzer worden, dat op zo'n mongool te stemmen. hopelijk doet ie wat schade en schrikt iedereen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 22:46:12 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_211500529
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:45 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.
maar dat maakt het ook makkelijker om het beestje gewoon bij zijn naam te noemen.

de mensen moeten wijzer worden, dat op zo'n mongool te stemmen. hopelijk doet ie wat schade en schrikt iedereen.
Dit dus. Alleen hopen dat de schade niet onherstelbaar is.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211500663
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:45 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.
maar dat maakt het ook makkelijker om het beestje gewoon bij zijn naam te noemen.

de mensen moeten wijzer worden, dat op zo'n mongool te stemmen. hopelijk doet ie wat schade en schrikt iedereen.
Ik ben 42 en ervaar het ook al zo. :')

Ik vind het gewoon niet leuk meer.

Wat een bekrompen en onverdraagzaam kutland zijn we geworden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_211500806
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:29 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nu niet gaan lullen over uitzonderingen. Hongarije is iets minder beroerd. Maar blijft het Urk van Turkmenistan.

:T
Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.

:T
Dan ben je opgegroeid in de jaren zestig en zeventig. Toen was er meer sociaal kapitaal, relatief homogene cultuur, betaalbare woningen, geen uitholling van de natiestaat door supranationale initiatieven zoals de EU, geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten en ook geen woke-isten die menig invloedrijk instituut naar hun hand zetten en zo het land naar de knoppen helpen.

Laten deze culturele veranderingen, waarvan ik er nu slechts enkele noem, nu net de reden zijn dat mensen stemmen zoals ze stemmen. Dan kun je daar wel op gaan zitten bitchen, maar dan hou je vooral jezelf voor de gek.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 23:11:20 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_211500880
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.
geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten
Ik ben een zoon van een Italiaanse gastarbeider. Wat bedoel je precies :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 23:20:51 #39
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211501014
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:11 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ben een zoon van een Italiaanse gastarbeider. Wat bedoel je precies :?

:T
Lingua80!
  zaterdag 2 december 2023 @ 23:21:25 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_211501021
Gays vinden het in de regel niet zo erg om binnengevallen te worden door een potige agent
Laffe huichelaar
pi_211501107
Wat ontzettend erg. Volgens bepaalde "journalisten" #Wierd kan je goed leven in Rusland. Als je maar niet politiek actief bent. :')_!
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 23:30:54 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_211501149
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Gays vinden het in de regel niet zo erg om binnengevallen te worden door een potige agent
Aldus de ultieme FOK!-knaap. Of moet ik tegen jou maagd zeggen ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 2 december 2023 @ 23:33:15 #43
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211501174
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.
[..]
Dan ben je opgegroeid in de jaren zestig en zeventig. Toen was er meer sociaal kapitaal, relatief homogene cultuur, betaalbare woningen, geen uitholling van de natiestaat door supranationale initiatieven zoals de EU, geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten en ook geen woke-isten die menig invloedrijk instituut naar hun hand zetten en zo het land naar de knoppen helpen.

Laten deze culturele veranderingen, waarvan ik er nu slechts enkele noem, nu net de reden zijn dat mensen stemmen zoals ze stemmen. Dan kun je daar wel op gaan zitten bitchen, maar dan hou je vooral jezelf voor de gek.
Nee, wel de naweeën van de seksuele revolutie en de feministische golf, extreem hoge hypotheekrentes, politiek terrorisme, de koude oorlog en nucleaire dreiging, toenemende import van heroïne, de oliecrisis, en in het begin van de jaren 80 grootschalige jeugdwerkloosheid. Maatschappelijke ontwikkelingen waar je een reactionaire politieke beweging op kunt vormen zijn niet pas na 2010 uitgevonden. Toch stemden toen vrij weinig mensen op een rechts-extremistische partij.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society..
  zaterdag 2 december 2023 @ 23:35:31 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_211501195
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
Aldus de ultieme FOK!-knaap. Of moet ik tegen jou maagd zeggen ?

:T
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuur
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 23:38:40 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_211501222
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuur
Blijft aandoenlijk, hoe je krampachtig probeert aan te haken. Deze krijgt een 6 -.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 2 december 2023 @ 23:48:31 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211501336
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Daarnaast gaan er ook al stemmen op in Rusland om homo's te ontslaan, begint op een heksenjacht te lijken
Demoniseren is maar het begin. Als dat succes heeft, en iedereen die mensen als ongedierte ziet, dan begin je aan de volgende stap.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211501367
Users die normaal best oké zijn vallen weer gigantisch door de mand hier.
pi_211501445
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 22:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Daarnaast gaan er ook al stemmen op in Rusland om homo's te ontslaan, begint op een heksenjacht te lijken
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.
Plaats hier uw advertentie
pi_211501460
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 23:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuur
Ach gummiknuppel in je reet. Zal hij geen moeite mee hebben
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_211501465
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.
Goede vergelijking tjerri
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')