Inderdaad, voorlopig hoeven homo's niet veel te vrezen van Geert Wilders.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet helemaal Onze Geert is sowieso een groot bewonderaar van Orban en Poetin. Hij wil ook geen steun geven voor de lhbti+ bewegingen in Oost Europa.
En aandacht voor lhtbi in het onderwijs is hij ook tegen.
De pijlen zijn nu gericht op moslims en asielzoekers. Mocht hij die ooit met succes hebben verwijderd zien we wel welke groep hij daarna als ongewenst gaat bestempelen.
Het is net Palestina.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:45 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als je homoseksueel bent, ben je in Rusland al jaren vogelvrij verklaard. Zoek maar is op hoeveel geweld er is tegen de homo bewegingen in Rusland is en de Russische overheid doet er niks tegen en staat het eigenlijk gewoon toe. Heeft vreemde eend dat nog niet behandeld ofzo?
Nu niet gaan lullen over uitzonderingen. Hongarije is iets minder beroerd. Maar blijft het Urk van Turkmenistan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee joh, een stad zoals Boedapest staat zelfs bekend om de uitgaansmogelijkheden voor homo's, Hongarije valt echt mee. Polen is inderdaad een groter probleem en in dat rijtje kun je ook nog wel landen als Roemenië en Bulgarije zetten.
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.quote:
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.
Dit dus. Alleen hopen dat de schade niet onherstelbaar is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.
maar dat maakt het ook makkelijker om het beestje gewoon bij zijn naam te noemen.
de mensen moeten wijzer worden, dat op zo'n mongool te stemmen. hopelijk doet ie wat schade en schrikt iedereen.
Ik ben 42 en ervaar het ook al zo.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, ik ben op mijn 53ste ook al geneigd zo te gaan denken. t zal mijn tijd wel duren.
maar dat maakt het ook makkelijker om het beestje gewoon bij zijn naam te noemen.
de mensen moeten wijzer worden, dat op zo'n mongool te stemmen. hopelijk doet ie wat schade en schrikt iedereen.
Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu niet gaan lullen over uitzonderingen. Hongarije is iets minder beroerd. Maar blijft het Urk van Turkmenistan.
Dan ben je opgegroeid in de jaren zestig en zeventig. Toen was er meer sociaal kapitaal, relatief homogene cultuur, betaalbare woningen, geen uitholling van de natiestaat door supranationale initiatieven zoals de EU, geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten en ook geen woke-isten die menig invloedrijk instituut naar hun hand zetten en zo het land naar de knoppen helpen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik leg het er tegenwoordig niet meer zo dik op. Wegens zeur en linkse wappie. Wat zou ik graag in de toekomst kijken, en een zooi debielen nu al op hun plaats zetten. Ik ben blij 61 te zijn. De mooie jaren meegemaakt. het relativeren als levensadem. Maar arme pubers en adolescenten. Wat hadden "we" het goed.
Ik ben een zoon van een Italiaanse gastarbeider. Wat bedoel je preciesquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.
geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten
Lingua80!quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een zoon van een Italiaanse gastarbeider. Wat bedoel je precies
Aldus de ultieme FOK!-knaap. Of moet ik tegen jou maagd zeggen ?quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Gays vinden het in de regel niet zo erg om binnengevallen te worden door een potige agent
Nee, wel de naweeën van de seksuele revolutie en de feministische golf, extreem hoge hypotheekrentes, politiek terrorisme, de koude oorlog en nucleaire dreiging, toenemende import van heroïne, de oliecrisis, en in het begin van de jaren 80 grootschalige jeugdwerkloosheid. Maatschappelijke ontwikkelingen waar je een reactionaire politieke beweging op kunt vormen zijn niet pas na 2010 uitgevonden. Toch stemden toen vrij weinig mensen op een rechts-extremistische partij.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, de realiteit is anders.
[..]
Dan ben je opgegroeid in de jaren zestig en zeventig. Toen was er meer sociaal kapitaal, relatief homogene cultuur, betaalbare woningen, geen uitholling van de natiestaat door supranationale initiatieven zoals de EU, geen onophoudelijke influx van grote hoeveelheden niet-integreerbare migranten met sterke antiwesterse sentimenten en ook geen woke-isten die menig invloedrijk instituut naar hun hand zetten en zo het land naar de knoppen helpen.
Laten deze culturele veranderingen, waarvan ik er nu slechts enkele noem, nu net de reden zijn dat mensen stemmen zoals ze stemmen. Dan kun je daar wel op gaan zitten bitchen, maar dan hou je vooral jezelf voor de gek.
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuurquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aldus de ultieme FOK!-knaap. Of moet ik tegen jou maagd zeggen ?
Blijft aandoenlijk, hoe je krampachtig probeert aan te haken. Deze krijgt een 6 -.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuur
Demoniseren is maar het begin. Als dat succes heeft, en iedereen die mensen als ongedierte ziet, dan begin je aan de volgende stap.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Daarnaast gaan er ook al stemmen op in Rusland om homo's te ontslaan, begint op een heksenjacht te lijken
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Daarnaast gaan er ook al stemmen op in Rusland om homo's te ontslaan, begint op een heksenjacht te lijken
Ach gummiknuppel in je reet. Zal hij geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een potige agent mag bij mij altijd aankloppen. Moet ie alleen niet boos worden als ik em achterom stuur
Goede vergelijking tjerriquote:Op zondag 3 december 2023 00:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |