Genoeg regenboogvlaggen gezien in Poznan. Andere Poolse steden als Warschau, Krakau, Gdansk en Wroclaw zou wel een beetje hetzelfde zijn. Platteland is daarentegen een totaal andere wereld.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee joh, een stad zoals Boedapest staat zelfs bekend om de uitgaansmogelijkheden voor homo's, Hongarije valt echt mee. Polen is inderdaad een groter probleem en in dat rijtje kun je ook nog wel landen als Roemenië en Bulgarije zetten.
Nog nooit in Hongarije geweest inderdaad. Maar het feit dat kinderen LGBTQ kaften niet mogen zien (ik gok omdat ze bang zijn dat dit kinderen gay maakt, of dat ze gehersenspoeld worden) strookt wat mij betreft niet met jouw verhaal dat de LGBTQ gemeenschap daar zo'n fantastisch leven heeft.quote:Op zondag 3 december 2023 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit gaat om kinderen, niet volwassenen. Jij kent duidelijk Hongarije niet, daar valt het erg mee. Zie bijvoorbeeld dit artikel. Op bepaalde vlakken is het volgens deze mannen dus zelfs nog beter dan in Amsterdam, dat is veelzeggend.
Ja ik zal nooit vergeten dat ik in het centrum van Warschau 2 mannen elkaar zag aflebberen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Genoeg regenboogvlaggen gezien in Poznan. Andere Poolse steden als Warschau, Krakau, Gdansk en Wroclaw zou wel een beetje hetzelfde zijn. Platteland is daarentegen een totaal andere wereld.
Ik ken een heel aantal Poolse mensen, waaronder homo/lesbi.quote:Op zondag 3 december 2023 20:54 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Genoeg regenboogvlaggen gezien in Poznan. Andere Poolse steden als Warschau, Krakau, Gdansk en Wroclaw zou wel een beetje hetzelfde zijn. Platteland is daarentegen een totaal andere wereld.
Zo'n 50 babys per jaar enkel in Nederland.quote:Op zondag 3 december 2023 13:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iedereen met meer dan 1 hersencel wil BNW opheffen.
[..]![]()
![]()
![]()
ze bang zijn voor moslimsquote:
alle intolerantie.quote:Op zondag 3 december 2023 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
'Progressieven' in Nederland die zich druk maken over intolerantie jegens homo's zolang het maar 'witten' betreft neem ik sowieso niet serieus meer.
Goeiedag wat zijn dat een stel blinde vinken
In islamitische landen als Saoedi-Arabië worden homo's publiekelijk opgehangen dus het kan nog erger.quote:Op maandag 4 december 2023 07:29 schreef KoningWouter het volgende:
Zorgwekkende ontwikkeling. Dat dit anno 2023 nog kan. Bah.
Ja dat zijn dan ook primaten. En homo's van gebouwen afgooien. Malloten.quote:Op maandag 4 december 2023 08:23 schreef HSG het volgende:
[..]
In islamitische landen als Saoedi-Arabië worden homo's publiekelijk opgehangen dus het kan nog erger.
Leuk zeg dat hokjesdenken.quote:Op maandag 4 december 2023 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan ook primaten. En homo's van gebouwen afgooien. Malloten.
Maar van een vrij intelligent land als Rusland mag je toch beter verwachten.
Heerlijkquote:Op maandag 4 december 2023 08:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Leuk zeg dat hokjesdenken.Hoe voelt dat?
Maar als dat primaten zijn waarom handelen wij dan met dat soort landen? Als je Rusland kan boycotten dan kan dat ook .quote:
Omdat we de olie hard nodig hebben. Het is allemaal economisch belang.quote:Op maandag 4 december 2023 08:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar als dat primaten zijn waarom handelen wij dan met dat soort landen? Als je Rusland kan boycotten dan kan dat ook .
We kunnen prima zonder het Ruzzische spul.quote:Op maandag 4 december 2023 08:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat we de olie hard nodig hebben. Het is allemaal economisch belang.
Het ging dan ook over Saudi-Arabië.quote:Op maandag 4 december 2023 08:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We kunnen prima zonder het Ruzzische spul.
IEts van 10 jaar geleden werd daar "homopropaganda" (wat dat ook mag zijn) verboden, en nu 10 jaar later noemen ze alles wat met de " lhbti-beweging" te maken heeft een extremistische organisatie. Dus je als je dat land ook maar een beetje volgt had je dit wel kunnen verwachten.quote:Op maandag 4 december 2023 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat zijn dan ook primaten. En homo's van gebouwen afgooien. Malloten.
Maar van een vrij intelligent land als Rusland mag je toch beter verwachten.
Ah ok.quote:Op maandag 4 december 2023 08:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het ging dan ook over Saudi-Arabië.
Ja ik volg het ook wel een beetje. En dat je het kunt verwachten wil niet zeggen dat je er niet van kunt schrikken als het dan daadwerkelijk werkelijkheid wordt.quote:Op maandag 4 december 2023 08:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
IEts van 10 jaar geleden werd daar "homopropaganda" (wat dat ook mag zijn) verboden, en nu 10 jaar later noemen ze alles wat met de " lhbti-beweging" te maken heeft een extremistische organisatie. Dus je als je dat land ook maar een beetje volgt had je dit wel kunnen verwachten.
Is het ook. Maar dat land bevindt zich nou eenmaal op een glijdende schaal. En aangezien 'stoer doen tegen minderheden die zich niet kunnen verdedigen' het altijd erg goed bij autoritaire regimes, gaan we dus helaas nog veel ergere dingen zien in de toekomst.quote:Op maandag 4 december 2023 08:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik volg het ook wel een beetje. En dat je het kunt verwachten wil niet zeggen dat je er niet van kunt schrikken als het dan daadwerkelijk werkelijkheid wordt.
Ik vind dat schreeuwen dat homo's verachtelijk zijn nog wel anders dan daadwerkelijk een wet invoeren die de hele lhbtiqabc community als extremistische organisatie kenmerkt en dan ook daadwerkelijk nog invallen doen in homo bars.
Maar dat Poetin niet spoort dat wist ik natuurlijk al wel langer, maar dit is wel even van andere orde. vind ik
Ik stond net op het punt te vragen of onze lokale Poetin brigade nog op vrije voeten is, maar je bent er nog.quote:Op zondag 3 december 2023 00:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Ach daar werd hier ook mee gedreigd als je geen injectie wilde nemen en toen vond iedereen het een goed idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |