Waar maak je je druk om?quote:Op donderdag 30 november 2023 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, in het kader van shitpraktijken van recruiters:
Net gebeld door een recruiter van een of ander bureau. Toen ik vroeg hoe hij aan mijn nummer kwam, blijkt het dat hij via zijn connecties bij de opdracht waar ik nu zit (Rijkswaterstaat) achter mijn nummer is gekomen en me zo benaderd heeft. 'Vriendelijk' verzocht dit niet meer te doen en mijn gegevens te verwijderen, en mijn delivery manager hierover ingelicht. Want als het zo makkelijk is om achter iemands nummer te komen, vind ik dat best zorgelijk.
Zie de laatste zin.quote:
Dat snap ik. Maar de manier waarop ze nu dus achter mijn nummer kwamen vind ik ronduit zorgelijk en belachelijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:51 schreef Caesalpinia het volgende:
recruiters kunnen irritant zijn maar ze doen ook maar hun werk
Jepquote:
Je valt op paarden?quote:
Ze zijn leukquote:
Paardenmeisjesquote:
Paardenlul!quote:Op donderdag 30 november 2023 10:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tina volk![]()
Je hebt ook paardenmannen![]()
[ afbeelding ]
Sowieso? 😌quote:
Ik zie er wel drie.quote:
Daar zijn die meisjes wel dol op ja!quote:
quote:
Ook vreselijk , je hebt er vast nog meer van die meisjesquote:
Als ik een vrouw bestijg voel ik me ook net als die hengst in dat plaatje.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn die meisjes wel dol op ja!
En komt dat door het paard of de manier hoe de ontvanger probeert weg te vluchten?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ik een vrouw bestijg voel ik me ook net als die hengst in dat plaatje.
Waaruit blijkt dat de ontvanger zou willen vluchten?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
En komt dat door het paard of de manier hoe de ontvanger probeert weg te vluchten?
Als je dat niet uit dat plaatje kan halen dan zou ik voortaan om consent vragenquote:Op donderdag 30 november 2023 11:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat de ontvanger zou willen vluchten?
"Hihihihihi."quote:Op donderdag 30 november 2023 10:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ik een vrouw bestijg voel ik me ook net als die hengst in dat plaatje.
Meneer bukt anders gewillig.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat niet uit dat plaatje kan halen dan zou ik voortaan om consent vragen
Tig kilo paard in je nek, dan buk jij net zo goedquote:
Ik ben niet zo van de bestialiteit, maar ieder z'n ding.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tig kilo paard in je nek, dan buk jij net zo goed
Eh?quote:Op donderdag 30 november 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
Twee streams op die kotter , ik hoop dat ie loskomt
Nouquote:
Zijn vaak wel geil ja.quote:
Alleen kunnen ze over niks anders pratenquote:
Die willen gewoon een dikke pik hebben.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen kunnen ze over niks anders praten
Daar gaan we dan maar even vanuitquote:Op donderdag 30 november 2023 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die willen gewoon een dikke pik hebben.
Ik reken er wel op.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar gaan we dan maar even vanuit
Hihihihihi.quote:
Ik zag ze altijd wel gluren naar die paardenpiemels.quote:
Vijfde been zowatquote:Op donderdag 30 november 2023 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zag ze altijd wel gluren naar die paardenpiemels.
Echt eh? Jaloers!quote:
Ik zou het toch minder vinden als ik zo'n gevaarte hadquote:
Dat wel, maar je kunt er vast vies mee verdienen.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het toch minder vinden als ik zo'n gevaarte had
Dat welquote:Op donderdag 30 november 2023 15:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat wel, maar je kunt er vast vies mee verdienen.
Piemelzwaaiend in het circus!quote:
Dat vraag ik me af, ik heb foto's gezien van een man (en zijn ding) en dat zag er vreselijk uitquote:Op donderdag 30 november 2023 15:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat wel, maar je kunt er vast vies mee verdienen.
Voor wie zag het er vreselijk uit?quote:Op donderdag 30 november 2023 15:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, ik heb foto's gezien van een man (en zijn ding) en dat zag er vreselijk uit
ik heb die foto's niet meer , maar dat zag er vreselijk uitquote:Op donderdag 30 november 2023 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor wie zag het er vreselijk uit?
Oh haaaaiii.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:58 schreef Caesalpinia het volgende:
Maar al die paardenmeisjes zitten toch niet op Fok? Dacht dat die allemaal Bokte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sally op 30-11-2023 17:03:45 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hmmmm... ik geloof je.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb die foto's niet meer , maar dat zag er vreselijk uit![]()
Voor anderen sowieso, voor hemzelf denk ik ook
Scherp.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:58 schreef Caesalpinia het volgende:
Maar al die paardenmeisjes zitten toch niet op Fok? Dacht dat die allemaal Bokte
Ik merk het.quote:
Oh wacht.quote:
Hey Mizzez - even niet gezien (oh wacht, vanmorgen zei je hoiquote:
Haha ja, soms val ik even binnen en soms ben ik elders.quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Mizzez - even niet gezien (oh wacht, vanmorgen zei je hoi)
Hoe ist?
Ja, gaat wel.quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, soms val ik even binnen en soms ben ik elders.
Hmm ja, kan slechter, kan beter. Hoe ist daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, gaat wel.Gelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:
Haha wist ik!quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, in dit geval ik
Op LoL's opmerking
Die heeft Lenny77quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha wist ik!
LoL heeft zeker geen leuke speeltjes in huis
Ja, we kunnen niet allemaal Lenny77 hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2023 09:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heeft Lenny77
Maar wij leuke speeltjes
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, we kunnen niet allemaal Lenny77 hebben
Maar ik vermaak me wel met mn speeltjes, die zeuren tenminste niet
Zeker wel. Heb vanochtend mijn Lego bonsai in de wintersfeer gezet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha wist ik!
LoL heeft zeker geen leuke speeltjes in huis
Stigs! Eindbaas!quote:
Lenny heeft mij bedoel je.quote:
Lolkequote:
En deze is voor jou dan weer ongebruikelijkquote:
Hmm misschien moet ik ook maar een smiley kiezen.quote:
quote:
Jepquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik ook maar een smiley kiezen.
Done.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker in Limburg nuquote:
Have fun daarquote:
Laat die leipe Limburgers dat maar doenquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Have fun daar![]()
Geen rare dingen doen he
Posterholt.quote:
Oh, daar woont mn beste vriendin! Kleine wereld. Wat brengt jou daar?quote:
De trein?quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, daar woont mn beste vriendin! Kleine wereld. Wat brengt jou daar?
Werk zequote:
Oooh! jij bent erg!quote:
Aahhh... Amy is niet liefquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 01:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Aahhh... Amy is niet lief![]()
Ik zei nog Werk ze (met eenerbij....
)
Jeujj - dat is al beterquote:
Ja, dat is wel zo. Hier sneeuwt het lichtjes. Allemaal mini veertjes die uit de hemel vallen.quote:
Awwquote:Op zaterdag 2 december 2023 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Hier sneeuwt het lichtjes. Allemaal mini veertjes die uit de hemel vallen.
Ook -7?quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
AwwHier sneeuwt het niet , het is wel koud
Ja zeg...quote:
Vakantie vieren, even lekker niksquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, daar woont mn beste vriendin! Kleine wereld. Wat brengt jou daar?
Dan is het goed.quote:
Sowieso ga ik straks naar buiten , de hele week binnen gezeten ,geen eten meer in huis , koffie is bijna dus het wordt tijdquote:
Ah, niks doen kun je daar goed ja!quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vakantie vieren, even lekker niks
Gaat wel lukken, alvast spareribs gehaald voor vanavondquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, niks doen kun je daar goed ja!
Geniet ervan!
Delen!quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, alvast spareribs gehaald voor vanavond
STIG DOES NOT SHARE FOOD!quote:
Nee, ook geen benzine en pk's.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STIG DOES NOT SHARE FOOD!
Nee, want anders geen SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEED en POOOOOOOOOOOOOOOWWWWEEEEEEEERRRRR!!!quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ook geen benzine en pk's.
Hier kan ik niks tegen in brengen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want anders geen SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEED en POOOOOOOOOOOOOOOWWWWEEEEEEEERRRRR!!!
I knowquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier kan ik niks tegen in brengen.
Sallykequote:
Haaiii Stiggyquote:
Dank je Sallykequote:
Ik voel me steeds zo klein... door dat 'ke'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik voel me steeds zo klein... door dat 'ke'Of jong...
Ik dacht dat je Brabants zo leuk vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hoe weet jij dat een ex van me Brabo is..?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Brabants zo leuk vond
Was dat zo?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe weet je dat een ex van me Brabo is..?
Jep.quote:
Zei het tochquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep.
Eindhovûûûhhh
Maar... lekker taaltje ja
quote:
I knowquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:16 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Kijk @:Faxie - zo gebruik je deze smiley
[..]![]()
Gemeen jij!quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik voel me steeds zo klein... door dat 'ke'Of jong...
Hoe groot dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]![]()
Ehm...quote:
Kleinquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm...
Hou je van kleine, of juist grote vrouwen?
Spanje heeft misschien wel lekkerder weer. Ik ga het overwegen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:34 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
in de zak naar Spanje dan maar....
Morgen wellicht het water op. Zal me benieuwen... gaat sneeuwen als het goed is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spanje heeft misschien wel lekkerder weer. Ik ga het overwegen.
Haha - goed antwoordquote:
Is dat wel fijn, kiten met sneeuw? Of heb je een bril op? Ik vind soms met fietsen de sneeuwvlokken al niet zo prettig in mn ogen, maar misschien ben ik zelf een sneeuwvlokjequote:Op zaterdag 2 december 2023 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Morgen wellicht het water op. Zal me benieuwen... gaat sneeuwen als het goed is.
Fietsen in regen en sneeuw is niet fijn neequote:Op zaterdag 2 december 2023 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat wel fijn, kiten met sneeuw? Of heb je een bril op? Ik vind soms met fietsen de sneeuwvlokken al niet zo prettig in mn ogen, maar misschien ben ik zelf een sneeuwvlokje
Nou nee, niet midget-miniquote:
Heb een cap op, en nog een windstopper met capuchon daarboven. Ook wind in de rug, dus normaal gesproken niet zo'n last van de sneeuwquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat wel fijn, kiten met sneeuw? Of heb je een bril op? Ik vind soms met fietsen de sneeuwvlokken al niet zo prettig in mn ogen, maar misschien ben ik zelf een sneeuwvlokje
Ik heb ook meestal een petje op, tegen de zon en tegen de regenquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb een cap op, en nog een windstopper met capuchon daarboven. Ook wind in de rug, dus normaal gesproken niet zo'n last van de sneeuw
Oh ja, wind in de rug scheelt natuurlijk wel. Lijkt me wel een leuk gezicht, kiters in de sneeuwquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb een cap op, en nog een windstopper met capuchon daarboven. Ook wind in de rug, dus normaal gesproken niet zo'n last van de sneeuw
Haha met bril op wordt mn zicht wel steeds minder door de sneeuw en de regen ja. Ben benieuwd wat voor weer ik maandag doorheen moet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Fietsen in regen en sneeuw is niet fijn neeal helemaal niet met bril op
In hagel is nog een graadje erger![]()
Ik heb nog steeds mn fiets niet terugquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha met bril op wordt mn zicht wel steeds minder door de sneeuw en de regen ja. Ben benieuwd wat voor weer ik maandag doorheen moet.
Jammer, anders konden we met je gaan gooien.quote:
Hmm, bus kost mij echt veel meer tijd. Auto zou kunnen, maar eer ik die ruiten ontdooid heb, ben ik op de fiets al halverwege. En als het slecht weer is, is er ook vrijwel geen parkeerplek meer en moet je op 5 minuten loopafstand parkeren. Dus dan maar regenpak aan en de kpu trotseren!quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mn fiets niet terugdus het wordt weer met de bus
Lucky me
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer, anders konden we met je gaan gooien.
Leuk idee toch?quote:
Dat is het voordeel hier wel - ik ben in no time bij de bushalte, en de bus rijdt tig keer per uur, plus doet er maar 12 minuten over. Dan ben ik met de fiets net zo snelquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, bus kost mij echt veel meer tijd.
Ik rij geen auto, heb er ook geenquote:Auto zou kunnen, maar eer ik die ruiten ontdooid heb, ben ik op de fiets al halverwege. En als het slecht weer is, is er ook vrijwel geen parkeerplek meer en moet je op 5 minuten loopafstand parkeren. Dus dan maar regenpak aan en de kpu trotseren!
quote:
quote:
Doe eens lief.quote:
Nee jij, met je plannen om met dwergen te gaan gooienquote:
Ooit was dat een bewierookte sport hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee jij, met je plannen om met dwergen te gaan gooien![]()
Jaja - maar niet met mijquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ooit was dat een bewierookte sport hoor.
Ach, gun mij ook eens een pleziertje.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, gun mij ook eens een pleziertje.
Wel iets voor jou jaquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spanje heeft misschien wel lekkerder weer. Ik ga het overwegen.
Voor ons mannen is dat wel leuk ja. De Dwerg Drop.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ooit was dat een bewierookte sport hoor.
De Sally Slice!quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Vraag @:Lenny77 maar om mee te spelen gooien.
Kijk aan, een liefhebber!quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor ons mannen is dat wel leuk ja. De Dwerg Drop.
Die is veul te lang.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Lenny gooit met jou?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk aan, een liefhebber!
[..]
Die is veul te lang.
Ik val eerder onder het reuzen-formaatquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, die krijgt mij nooit van de grond. Ik ben hernia materiaal.quote:
Oehquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik val eerder onder het reuzen-formaat![]()
Als er al gegooid wordt, dan zal ik de gooier zijn
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, die krijgt mij nooit van de grond. Ik ben hernia materiaal.
Ik ben wel gewoon om flink wat gewicht te verplaatsenquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, die krijgt mij nooit van de grond. Ik ben hernia materiaal.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik val eerder onder het reuzen-formaat![]()
Als er al gegooid wordt, dan zal ik de gooier zijn
U is groot geschapen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon om flink wat gewicht te verplaatsen
Hmmm...quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon om flink wat gewicht te verplaatsen
Yepquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm...
Nou, Lenny gooit dus met mij.
Je was okayquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm...
Nou, Lenny gooit dus met mij.
Inb4 de vrouwen roepen:quote:
Whehehe, die kennen ons nog niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inb4 de vrouwen roepen:
"BEHALVE EEN VENT!!!"
Preciesquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehehe, die kennen ons nog niet.
Wel sneu voor ze, maar goed.quote:
We kunnen niet overal zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel sneu voor ze, maar goed.
Gelukkig niet, dan zou m'n penis diep ongelukkig worden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen niet overal zijn.
Je zegt t.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inb4 de vrouwen roepen:
"BEHALVE EEN VENT!!!"
Nou, in ieder geval wel diep.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dan zou m'n penis diep ongelukkig worden.
Uiteraard, want heb het vaak gehoordquote:
Precies, dus trots op zijn!quote:
Okee, okee. Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, dus trots op zijn!
Stig's Valuable Lessons Of Life.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Okee, okee. Staat genoteerd.
Aahhww... Poor you....quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard, want heb het vaak gehoord
Goeie boektitel!quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stig's Valuable Lessons Of Life.
quote:
Maar al die lege pagina's verkopen nietquote:
Jawel, net als dat boek over meditatie.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar al die lege pagina's verkopen niet
Oh daar viel ik bij in slaap.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, net als dat boek over meditatie.
Perfect boek dus.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar viel ik bij in slaap.
Idd. En snelle tijden beschrijven is ook niet spannend.quote:
Och, er is altijd wel iemand geïnteresseerd in dat soort dingen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. En snelle tijden beschrijven is ook niet spannend.
Dank jequote:Op zaterdag 2 december 2023 20:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, er is altijd wel iemand geïnteresseerd in dat soort dingen.
Hier rond 20 uur zag ik.quote:
Ja ik denk dat hier misschien toch wat gaat vallen, ik leg de wortel voor de sneeuwpop vast klaar!quote:Op zondag 3 december 2023 12:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat net ff op buienradar te kijken , spannond
Ik ben wel benieuwdquote:Op zondag 3 december 2023 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hier misschien toch wat gaat vallen, ik leg de wortel voor de sneeuwpop vast klaar!
Die wortel kun je ook ergens anders voor gebruiken.quote:Op zondag 3 december 2023 13:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hier misschien toch wat gaat vallen, ik leg de wortel voor de sneeuwpop vast klaar!
Oke, je krijgt m terugquote:Op zondag 3 december 2023 14:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die wortel kun je ook ergens anders voor gebruiken.
quote:Op zondag 3 december 2023 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oke, je krijgt m terug
Dat zie iemand in andere woorden ook tegen mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Lord! Gedraag je!quote:Op zondag 3 december 2023 14:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die wortel kun je ook ergens anders voor gebruiken.
Hier nu wel. Maar stelt geen ruk voor gelukkig.quote:
Oh ja, jij bent een hater.quote:Op zondag 3 december 2023 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier nu wel. Maar stelt geen ruk voor gelukkig.
Jaquote:
Winterpener nu.quote:
Nooit.quote:
Je zei ruk!quote:Op zondag 3 december 2023 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier nu wel. Maar stelt geen ruk voor gelukkig.
Ow. Nog een hater...?quote:
Hihi jaquote:
Somsquote:
Niks mis mee.quote:
Ladies love itquote:
Oh ja...?quote:
Is toch zoquote:Op zondag 3 december 2023 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zie iemand in andere woorden ook tegen mij![]()
Amykequote:
Sallykequote:
Haaii Stigje.quote:
LoLkequote:
Wat staat er op de agenda vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |