Waar maak je je druk om?quote:Op donderdag 30 november 2023 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, in het kader van shitpraktijken van recruiters:
Net gebeld door een recruiter van een of ander bureau. Toen ik vroeg hoe hij aan mijn nummer kwam, blijkt het dat hij via zijn connecties bij de opdracht waar ik nu zit (Rijkswaterstaat) achter mijn nummer is gekomen en me zo benaderd heeft. 'Vriendelijk' verzocht dit niet meer te doen en mijn gegevens te verwijderen, en mijn delivery manager hierover ingelicht. Want als het zo makkelijk is om achter iemands nummer te komen, vind ik dat best zorgelijk.
Zie de laatste zin.quote:
Dat snap ik. Maar de manier waarop ze nu dus achter mijn nummer kwamen vind ik ronduit zorgelijk en belachelijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:51 schreef Caesalpinia het volgende:
recruiters kunnen irritant zijn maar ze doen ook maar hun werk
Jepquote:
Je valt op paarden?quote:
Ze zijn leukquote:
Paardenmeisjesquote:
Paardenlul!quote:Op donderdag 30 november 2023 10:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tina volk![]()
Je hebt ook paardenmannen![]()
[ afbeelding ]
Sowieso? 😌quote:
Ik zie er wel drie.quote:
Daar zijn die meisjes wel dol op ja!quote:
quote:
Ook vreselijk , je hebt er vast nog meer van die meisjesquote:
Als ik een vrouw bestijg voel ik me ook net als die hengst in dat plaatje.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar zijn die meisjes wel dol op ja!
En komt dat door het paard of de manier hoe de ontvanger probeert weg te vluchten?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ik een vrouw bestijg voel ik me ook net als die hengst in dat plaatje.
Waaruit blijkt dat de ontvanger zou willen vluchten?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
En komt dat door het paard of de manier hoe de ontvanger probeert weg te vluchten?
Als je dat niet uit dat plaatje kan halen dan zou ik voortaan om consent vragenquote:Op donderdag 30 november 2023 11:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat de ontvanger zou willen vluchten?
"Hihihihihi."quote:Op donderdag 30 november 2023 10:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ik een vrouw bestijg voel ik me ook net als die hengst in dat plaatje.
Meneer bukt anders gewillig.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat niet uit dat plaatje kan halen dan zou ik voortaan om consent vragen
Tig kilo paard in je nek, dan buk jij net zo goedquote:
Ik ben niet zo van de bestialiteit, maar ieder z'n ding.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tig kilo paard in je nek, dan buk jij net zo goed
Eh?quote:Op donderdag 30 november 2023 11:24 schreef Puzzie het volgende:
Twee streams op die kotter , ik hoop dat ie loskomt
Nouquote:
Zijn vaak wel geil ja.quote:
Alleen kunnen ze over niks anders pratenquote:
Die willen gewoon een dikke pik hebben.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen kunnen ze over niks anders praten
Daar gaan we dan maar even vanuitquote:Op donderdag 30 november 2023 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die willen gewoon een dikke pik hebben.
Ik reken er wel op.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar gaan we dan maar even vanuit
Hihihihihi.quote:
Ik zag ze altijd wel gluren naar die paardenpiemels.quote:
Vijfde been zowatquote:Op donderdag 30 november 2023 14:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik zag ze altijd wel gluren naar die paardenpiemels.
Echt eh? Jaloers!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |