quote:PSV doet weer volop mee in groep B van de Champions League. Na de zwaarbevochten thuiswinst tegen Lens staat PSV met vijf punten tweede in de poule. Vanavond treft het in Sevilla een ploeg waaraan het flink gewaagd is.
PSV doet weer helemaal mee in groep B van de Champions League. Na de zwaarbevochten thuiswinst tegen RC Lens staat PSV met vijf punten tweede in de poule.
Sevilla vs. PSV
Vanavond treft PSV in Sevilla een ploeg waaraan het flink gewaagd is. Dat bleek wel in het heenduel in Eindhoven op 7 oktober. PSV leek te gaan verliezen, maar verdediger Jordan Teze maakte diep in de blessuretijd de 2-2. Het was het slotstuk van een knotsgekke wedstrijd.
Niet lang na dat duel werd bij de Spanjaarden trainer José Luis Mendilibar ontslagen. Sindsdien gaat het nog niet veel beter: onder zijn opvolger, de Uruguayaan Diego Alonso, wist de ploeg in de competitie en de Champions League nog niet te winnen. In de poule heeft Sevilla twee punten, bij winst gaat het over PSV heen.
Wanneer is Sevilla vs. PSV in strijd om de Champions League op televisie te zien?
Zit maar gauw klaar, want op woensdag 29 november is deze wedstrijd vanaf 18:45 uur te zien op RTL7 & Ziggo Sport
Wat een ontzettende kneus ja, toen zag je ook wel hoe broos (hallo Ajax) het bij Sevilla ook is en gooide PSV alles van zich af.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet verwacht en tot de rode kaart absoluut niet verdiend, maar wij danken sukkel Ocampos.
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer tegen 10 man.
Goed hoor.
geniet ervan!!quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga nu m'n wijsvinger in een boterhamzakje stoppen en mezelf dan lekker kontvingeren.
Salut!
Mental image.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga nu m'n wijsvinger in een boterhamzakje stoppen en mezelf dan lekker kontvingeren.
Salut!
Was wel wat lucky.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet meer dan logische uitslag. Sevilla kan er niets van.
[ tweet ]
Wat een kenner.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
Die vent heeft er kijk op!quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
65 minuten lang maakte PSV aanspraak op niets, amice.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
Autumn Stormquote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef GGMM het volgende:
Dan is het nu tijd voor een kopje thee
@:kingroland
Ik wens je veel plezierquote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Salut!
Branco doet niet mee, dus dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
Als Ajax slim is, volgen ze morgen dit voorbeeld van PSV.
Tot de 65e minuut zie ik ze wel doen.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
Dat is een goede tip zegquote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
Voetballen tegen tien man!quote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot de 65e minuut zie ik ze wel doen.
Slaap lekker kameraadquote:Op woensdag 29 november 2023 20:49 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd PSV-FOK!-brothers. Waar ik op hoopte, en voorspelde gaande de wedstrijd, is bewaarheid. Tong sloeg weer eens toe. Legendarische wedstrijd en een legendarisch topic. Trusten brothers. Blijf me vooral "aanvallen' en ridiculiceren.Ik ook van jullie. FOK! wil never die.
![]()
Die rode kaart heeft PSV enorm geholpen en gelukkig heeft PSV dit uitstekend benut. Want zelfs tegen 10 man maak je niet zo snel doelpunten.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
65 minuten lang maakte PSV aanspraak op niets, amice.
Dat kan dan misschien ook aan de kwaliteit van PSV liggen natuurlijk.
Trusten.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:49 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd PSV-FOK!-brothers. Waar ik op hoopte, en voorspelde gaande de wedstrijd, is bewaarheid. Tong sloeg weer eens toe. Legendarische wedstrijd en een legendarisch topic. Trusten brothers. Blijf me vooral "aanvallen' en ridiculiceren.Ik ook van jullie. FOK! wil never die.
![]()
Dan zou Lens per definitie moeten verliezen vanavond.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:49 schreef Erasmus het volgende:
Mensen die de Sevilla-Europa League-wormhole theorie ontkennen![]()
Iemand moet hier een wetenschappelijke studie over beginnen.
Dit is de CL hèquote:Op woensdag 29 november 2023 20:51 schreef Tjacka het volgende:
Wat een sterke competitie is de Eredivisie
Eensquote:Op woensdag 29 november 2023 20:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
WAT EEN HEERLIJKE UITSLAG VOOR HET NEDERLANDS VOETBAL JONGENSCH!!!!![]()
![]()
Liefdequote:Op woensdag 29 november 2023 20:49 schreef tong80 het volgende:
![]()
Ja die in het weekend wel.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh dacht psv zijn potjes in de eredivisie speelde
Ik denk dat je de financiële impact op de korte termijn nogal onderschat. Dit levert mogelijk weer 10 miljoen extra op + hogere prijzen voor de verkopende spelers. Het financiële gat tussen Feyenoord en anderzijds PSV en Ajax is toch al enorm. Zie dan maar eens tweede te worden.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De coëfficiëntenpolonaise is helaas al een tijdje over en zo groot is de buffer niet meer.
Barca SLOPEN.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:49 schreef TLC het volgende:
Nou kom maar op met Manchester City, Real Madrid of Barcelona
:
quote:Op woensdag 29 november 2023 19:26 schreef DaveDave09 het volgende:
Hahaha echt een nietszeggend seizoen word dit
Voor psv, kampioen worden met 20 punten voorsprong maar voor de winter klaar in Europa 😂
Ajax heeft al bewezen dat geld geen garantie is voor succes. Met 200 miljoen euro op de bank presteert Ajax het al vier seizoenen op rij om een selectie te formeren dat slechter is dan die van PSV (ook al zijn we ondanks dat wel twee keer kampioen geworden).quote:Op woensdag 29 november 2023 20:50 schreef leolinedance het volgende:
Eur 2.8 miljoen erbij ook door deze overwinning. Lekker hoor!
Ik las ook dat Feyenoord meer kans maakt op het kampioenschap. Maar dat is allemaal onzin. PSV heeft met afstand de beste selectie van de eredivisie, dat hadden voorgaande jaren ook maar elke keer hadden ze een matige trainer.quote:Op donderdag 30 november 2023 00:16 schreef Zorro het volgende:
Toch nog gewonnen
En dat nadat ik na een paar wedstrijden toch las dat Feyenoord toch echt veel meer kans had om door te gaan dan PSV.
Dat was na de eerste paar wedstrijden ook gewoon toch?quote:Op donderdag 30 november 2023 00:16 schreef Zorro het volgende:
Toch nog gewonnen
En dat nadat ik na een paar wedstrijden toch las dat Feyenoord toch echt veel meer kans had om door te gaan dan PSV.
Drie wedstrijden geleden moesten er nog drie wedstridjen komen.quote:Op donderdag 30 november 2023 06:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat was na de eerste paar wedstrijden ook gewoon toch?
3 CL wedstrijden geleden had ik echt niet de illusie dat psv wel even zou overwinteren in de CL
Als je door wil dan zou ik Real daar ook bij zetten, tegen die 3 ben je echt volledig kansloos.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heerlijk. Bayern en City ontwijken.
Zeur jij ook wel eens niet?quote:Op donderdag 30 november 2023 00:16 schreef Zorro het volgende:
Toch nog gewonnen
Wat moet ik hier anders doen danquote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben Ajacied maar heb beide avonden gejuicht om de einduitslag.
Tegen City, Real en Bayern ben je volstrekt kansloos.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je door wil dan zou ik Real daar ook bij zetten, tegen die 3 ben je echt volledig kansloos.
Tegen de andere 4 ben je gewoon kansloos, maar je weet het nooit.
Je speelt sowieso eerst thuis toch als je tweede in de groep wordt. Dortmund lijkt me lastiger dan Inter/Atletico.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegen City, Real en Bayern ben je volstrekt kansloos.
Barca / Inter / Atleti wordt heel lastig maar is een stuntje altijd mogelijk, zeker als je de 2e wedstrijd in eigen huis speelt.
Dortmund / Sociedad kan je wel hebben. 50/50 potjes
Atlético zou ik met alle respect in het rijtje 'onmogelijk' plaatsen.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tegen City, Real en Bayern ben je volstrekt kansloos.
Barca / Inter / Atleti wordt heel lastig maar is een stuntje altijd mogelijk, zeker als je de 2e wedstrijd in eigen huis speelt.
Dortmund / Sociedad kan je wel hebben. 50/50 potjes
Dortmund doet het wel goed in de 'poule des doods'. Maar misschien zijn die minder goed tegen zwakkere tegenstand?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Atlético zou ik met alle respect in het rijtje 'onmogelijk' plaatsen.
Borussia Dortmund en Real Sociedad, daar kan je het halen.
Dortmund is ook goed in choken natuurlijk. Daar kun je van winnen, maar makkelijk zal het natuurlijk ook weer niet zijn.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund doet het wel goed in de 'poule des doods'. Maar misschien zijn die minder goed tegen zwakkere tegenstand?
Dacht nog even terug aan de 8e finale van 15-16 waar PSV pas werd uitgeschakeld na de penaltyreeks. Maar zie Bosz niet 220 min de boel dichtmetselen.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Atlético zou ik met alle respect in het rijtje 'onmogelijk' plaatsen.
Borussia Dortmund en Real Sociedad, daar kan je het halen.
Hoe wil je iets van acht jaar geleden gaan vergelijkenquote:Op donderdag 30 november 2023 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dacht nog even terug aan de 8e finale van 15-16 waar PSV pas werd uitgeschakeld na de penaltyreeks. Maar zie Bosz niet 220 min de boel dichtmetselen.
Je quote @PSVCLquote:Op donderdag 30 november 2023 14:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe wil je iets van acht jaar geleden gaan vergelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |