quote:PSV doet weer volop mee in groep B van de Champions League. Na de zwaarbevochten thuiswinst tegen Lens staat PSV met vijf punten tweede in de poule. Vanavond treft het in Sevilla een ploeg waaraan het flink gewaagd is.
PSV doet weer helemaal mee in groep B van de Champions League. Na de zwaarbevochten thuiswinst tegen RC Lens staat PSV met vijf punten tweede in de poule.
Sevilla vs. PSV
Vanavond treft PSV in Sevilla een ploeg waaraan het flink gewaagd is. Dat bleek wel in het heenduel in Eindhoven op 7 oktober. PSV leek te gaan verliezen, maar verdediger Jordan Teze maakte diep in de blessuretijd de 2-2. Het was het slotstuk van een knotsgekke wedstrijd.
Niet lang na dat duel werd bij de Spanjaarden trainer José Luis Mendilibar ontslagen. Sindsdien gaat het nog niet veel beter: onder zijn opvolger, de Uruguayaan Diego Alonso, wist de ploeg in de competitie en de Champions League nog niet te winnen. In de poule heeft Sevilla twee punten, bij winst gaat het over PSV heen.
Wanneer is Sevilla vs. PSV in strijd om de Champions League op televisie te zien?
Zit maar gauw klaar, want op woensdag 29 november is deze wedstrijd vanaf 18:45 uur te zien op RTL7 & Ziggo Sport
Wat een ontzettende kneus ja, toen zag je ook wel hoe broos (hallo Ajax) het bij Sevilla ook is en gooide PSV alles van zich af.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet verwacht en tot de rode kaart absoluut niet verdiend, maar wij danken sukkel Ocampos.
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weer tegen 10 man.
Goed hoor.
geniet ervan!!quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga nu m'n wijsvinger in een boterhamzakje stoppen en mezelf dan lekker kontvingeren.
Salut!
Mental image.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik ga nu m'n wijsvinger in een boterhamzakje stoppen en mezelf dan lekker kontvingeren.
Salut!
Was wel wat lucky.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet meer dan logische uitslag. Sevilla kan er niets van.
[ tweet ]
Wat een kenner.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
Die vent heeft er kijk op!quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
65 minuten lang maakte PSV aanspraak op niets, amice.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ tweet ]
Autumn Stormquote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef GGMM het volgende:
Dan is het nu tijd voor een kopje thee
@:kingroland
Ik wens je veel plezierquote:Op woensdag 29 november 2023 20:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Salut!
Branco doet niet mee, dus dat lijkt me stug.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
Als Ajax slim is, volgen ze morgen dit voorbeeld van PSV.
Tot de 65e minuut zie ik ze wel doen.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
Dat is een goede tip zegquote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
Voetballen tegen tien man!quote:Op woensdag 29 november 2023 20:48 schreef Coco het volgende:
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tot de 65e minuut zie ik ze wel doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |