abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211475265
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat hij altijd doet: voorbijvliegen om de boel onder te schijten.. De PVV heeft niet voor niks een meeuw als logo.
:D!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 november 2023 @ 13:12:04 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211475281
Die brief van Caroline is nog slechter dan die zure van Jetten :')

Denk dat menig docent Nederlands aan de beademing moet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211475431
Ondertussen besluit Weerwind daags na de verkiezingen even om voorlopig geen mannen meer op te roepen om hun vrijheidsstraf te ondergaan…

Dat is echt ernstig; want zowel de maatschappij als de veroordeelde is gebaat bij snelle tenuitvoerlegging van vrijheidsstraffeb.
zie email 27 oktober
  donderdag 30 november 2023 @ 13:58:51 #204
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211475696
Toch wel heel gek dat extreme populistische partijen indien eenmaal verkozen vooral ruzie gaan maken en zeggen dat het aan de ander ligt.

Maar voor Geert weer lekker makkelijk de demagoog spelen, als je met een dom ongrondwettelijk partijprogramma komt kan je onmogelijk regeren, maar je kan het verhaal weer zo draaien dat de anderen je eigenlijk buitensluiten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_211475701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 13:26 schreef trein2000 het volgende:
Ondertussen besluit Weerwind daags na de verkiezingen even om voorlopig geen mannen meer op te roepen om hun vrijheidsstraf te ondergaan…

Dat is echt ernstig; want zowel de maatschappij als de veroordeelde is gebaat bij snelle tenuitvoerlegging van vrijheidsstraffeb.
Je mag daarbij wel even de reden melden: personeelstekorten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211475704
quote:
Yesilgöz en andere VVD’ers uit Den Haag zijn al dagenlang aan het bellen en online-vergaderen met zoveel mogelijk leden, om de onrust in de partij niet uit de hand te laten lopen. Ook op de avond in Utrecht lijken de VVD’ers die met microfoons rondlopen precies te weten waar de mensen zitten die hun steun willen uitspreken voor de beslissing van de partijtop
Uit NRC.
Het is toch hilarisch als het niet zo treurig zou wezen.
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 14:00:32 #207
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211475705
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 13:26 schreef trein2000 het volgende:

Gevangenissen vallen het Minsterie van Justitie en raad eens wie daar de scepter zwaait en steken heeft laten vallen ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211475708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:00 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je mag daarbij wel even de reden melden: personeelstekorten.
En die waren er vorige maand niet? Laat me niet lachen.
zie email 27 oktober
pi_211475712
quote:
2s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gevangenissen vallen het Minsterie van Justitie en raad eens wie daar de scepter zwaait en steken heeft laten vallen ;)
Deze komt voor rekening van ene S. Dekker.

@Janneke141
zie email 27 oktober
  donderdag 30 november 2023 @ 14:01:26 #210
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_211475715
Nederland heeft vorige week een delegatie naar Bulgarije gestuurd om de staat van de rechtstaat te onderzoeken. Bevindingen zijn naar verluid positief. Volgende week doet de Europese Commissie zelf nog een extra missie op verzoek van Nederland. Dit allemaal met oog op toetreding tot Schengen.

Snel er even doorheen rammen voor Wilders I een feit is :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 14:01:30 #211
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211475717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Deze komt voor rekening van ene S. Dekker.

@:janneke141
:D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211475734
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]
En die waren er vorige maand niet? Laat me niet lachen.
Er zijn in september ook al maatregelen genomen, waardoor je een groter deel van de gevangenisstraf buiten de gevangenis uit kunt zitten. Maar dat levert niet genoeg op. Dus nee, dit heeft niks met de verkiezingen te maken. Besluitvorming gaat gewoon door.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211475745
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:01 schreef Dven het volgende:
Nederland heeft vorige week een delegatie naar Bulgarije gestuurd om de staat van de rechtstaat te onderzoeken. Bevindingen zijn naar verluid positief. Volgende week doet de Europese Commissie zelf nog een extra missie op verzoek van Nederland. Dit allemaal met oog op toetreding tot Schengen.

De nieuwe Kamer wordt op 6 december geïnstalleerd. Wordt krap ;)
zie email 27 oktober
pi_211475746
Maar waarom wijst Omtzigt dan niet op die gesprek van een uur dan? Of zou dat gesprek meer kwaad dan goed hebben gedaan?
pi_211475758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er zijn in september ook al maatregelen genomen, waardoor je een groter deel van de gevangenisstraf buiten de gevangenis uit kunt zitten. Maar dat levert niet genoeg op. Dus nee, dit heeft niks met de verkiezingen te maken. Besluitvorming gaat gewoon door.
Lachwekkend. Maar nee. Ik geloof dit simpelweg niet.

Je kunt echt wel verder dan een week vooruit kijken.
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 november 2023 @ 14:07:10 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211475767
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:01 schreef Dven het volgende:

Zitten we straks met jou opgescheept :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 30 november 2023 @ 14:07:21 #217
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_211475770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:04 schreef trein2000 het volgende:

[..]
De nieuwe Kamer wordt op 6 december geïnstalleerd. Wordt krap ;)
Nouja, dat is nog altijd een minder groot probleem dan Wilders I :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_211475771
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Lachwekkend. Maar nee. Ik geloof dit simpelweg niet.

Je kunt echt wel verder dan een week vooruit kijken.
Tja, je bent wel extreem cynisch. Maar ik herinner me uit een debat in september dat ze in december weer zouden kijken. Hij heeft het besluit dus vervroegd, waarschijnlijk net nieuwe info gekregen.
  donderdag 30 november 2023 @ 14:07:43 #219
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_211475774
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zitten we straks met jou opgescheept :{
Beetje bijstandfrauderen en hier leven als een god in zuid-Frankrijk _O_
pi_211475775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Misschien kunnen we ipv een gevangenis een hotel voor de regelen, die hebben immers al personeel in dienst!
Misschien met een mooi uitzicht op zee ofzo.

Hoe faal je als overheid.
pi_211475780
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:07 schreef Dven het volgende:

[..]
Nouja, dat is nog altijd een minder groot probleem dan Wilders I :+
Wilders I is er echt niet voor het zomerreces en misschien niet eens voor het kerstreces 2024.
pi_211475782
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:07 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Misschien kunnen we ipv een gevangenis een hotel voor de regelen, die hebben immers al personeel in dienst!
Misschien met een mooi uitzicht op zee ofzo.

Hoe faal je als overheid.
Een gevangenisstraf niet kunnen uitzitten is nog vervelender dan hem uitzitten. Je hele leven staat stil, kunt niets opbouwen. Dat is echt heel vervelend.
zie email 27 oktober
pi_211475812
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Een gevangenisstraf niet kunnen uitzitten is nog vervelender dan hem uitzitten. Je hele leven staat stil, kunt niets opbouwen. Dat is echt heel vervelend.
Eens. Meer met enkelbanden gaan werken, zou ik zeggen. Want een personeelstekort snel oplossen op dit moment lijkt me een utopie. En dat is dan ook exact wat Weerwind voor stelt.
pi_211475832
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:09 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja misschien kunnen we een wet introduceren om gemeenten te dwingen om iedere maand X criminelen op te nemen op straffe van een geld boete!

Of stoppen met straffen natuurlijk.
pi_211475839
vd Plas op 55 sec: ik vind het bizar dat er niet eens met elkaar gesproken wordt. Ik vind dat Geert de kans moet krijgen te zeggen ik wil dit niet meer, of ik neem er afstand van, maar hij krijgt de kans niet eens
https://www.ad.nl/videos/(...)-kans-krijgen-413446

Op dit moment is het aan de verkenner met de beoogde partijen te spreken. Als die partijen daarnaast prive met elkaar willen praten dan moet men elkaar uitnodigen. Omtzigt nodigt Wilders uit toe te lichten hoe Wilders die discriminerende partijpunten wilt afzweren .
VVD wil nog niet een gedoogcoalite opstarten, ze wachten af op de 3 andere partijen.
vd Plas likt te veel naar extreemrechts. Wilders krijgt die kans wel

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 30-11-2023 14:21:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')