Warm en op het hoofdquote:Op woensdag 29 november 2023 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Koude pannenkoeken met appelmoes.
Anders niet…
Speciaal voor Madmasters haar was dat toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 november 2023 16:56 schreef Blues het volgende:
Dat klinkt mij als relatief goed nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's mooi!ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
En kaasquote:
Voor wie wilquote:Op woensdag 29 november 2023 16:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Speciaal voor Madmasters haar was dat toch?
Ik mis vrij essentiele onderdelen voor pannenkoeken met spek en stroop.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En kaas![]()
Maar ik kan geen pannenkoeken bakken
Geen spek en geen stroop?quote:Op woensdag 29 november 2023 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik mis vrij essentiele onderdelen voor pannenkoeken met spek en stroop.
Stroop, kaas, bloem, ei, boter heb ik. Wat ik mis is spek, melk en skillsquote:Op woensdag 29 november 2023 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht al, andere optie is geen pannenkoekenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 16:56 schreef Blues het volgende:
Vervelende situatie, maar goede uitkomst. Sterkte gewenst voor het vervolgtrajectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fijn dat één traject nu afgerond is. Nog even wachten op het hopelijk alleen positieve resultaat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat voor pan heb je gekocht?quote:Op woensdag 29 november 2023 17:38 schreef drakin het volgende:
Grrr pan zou al ingebrand zijn.
Leest handleiding, pan moet nog ingebrand
Gietijzeren koekenpannenquote:Op woensdag 29 november 2023 17:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat voor pan heb je gekocht?
Ik had dit weekend bakkeljauw met stroop, schijnbaar een Spaans gerecht. Mixed feelings.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kon zo zien waar de asbak had gestaan…quote:
Gehuild. Pijn in mijn buik van het lachen.😂😂😂quote:
Noem het Kaiserschmarrn en er is niks aan de hand…quote:Op woensdag 29 november 2023 20:33 schreef drakin het volgende:
Het werd mislukte pannenkoeken in een wokpan![]()
Dat inbranden duurt echt lang, te lang, dus dan maar klutspannenkoeken
Lekkerquote:Op woensdag 29 november 2023 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem het Kaiserschmarrn en er is niks aan de hand…
De 1e mislukt altijdquote:Op woensdag 29 november 2023 20:33 schreef drakin het volgende:
Het werd mislukte pannenkoeken in een wokpan![]()
Dat inbranden duurt echt lang, te lang, dus dan maar klutspannenkoeken
Ja hier ookquote:
Dat is ook lauw.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kruik met water uit de kraan ipv uit de waterkoker. Dat moet van het internet. Ik vind het maar lauw
Ik zag het been van het meisje waar een kruik met waterkokerwater tegenaan was ontploft. Dat wil je nietquote:Op woensdag 29 november 2023 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kruik met water uit de kraan ipv uit de waterkoker. Dat moet van het internet. Ik vind het maar lauw
quote:Op woensdag 29 november 2023 21:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is ook lauw.
Internet nooit geloventenzij het op feesboek hep gestaan.
Die zag ik ook. Ik had het tot dan toe weten te negeren. Maar ja, toch maar overstag.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag het been van het meisje waar een kruik met waterkokerwater tegenaan was ontploft. Dat wil je niet
quote:Op woensdag 29 november 2023 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag het been van het meisje waar een kruik met waterkokerwater tegenaan was ontploft. Dat wil je niet
Neem een quooker! Loophole!!quote:Op woensdag 29 november 2023 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is zeker wel een probleem. Geen schok in het universum maar toch zeker een probleem.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:55 schreef borisz het volgende:
Mn sportwoensdagavond gaat na jaren op de schop.. Ik deed vaak de combo bodybalance en yin. Alleen de bodybalance wordt geschrapt ivm steeds te weinig deelnemers. en de docent zei toen, dan skip ik ook de yin. Terwijl ze is één vd beteren.
![]()
De invalyinner was iets te actief voor een yin. Als die het def gaat overnemen dan weet ik niet of ik daar zin in heb.
Hoe de opvolging op de woensdag eruit ziet is nog niet helemaal duidelijk.
Wrs Pilates om 19u.
/firstworldproblems
/Nu ben ik sinds deze maand sowieso twee woensdagen in de maand iets anders doen en ga ik nu ook eens op dinsdag en/of donderdag naar de sportschool. Maar toch een fijne combo is niet meer.![]()
Het is vooral de enige keer yin in de week dat ik (structureel) kan. En ik vind yin fijn om in het weekschema te hebben. Er zijn wel alternatieve tijden. Maar zo'n zondag 16u is een tijdstip dat ik alleen naar de sportschool ga als ik echt niets anders te doen heb.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is zeker wel een probleem. Geen schok in het universum maar toch zeker een probleem.
Wij hebben een nieuwe fysio die onze sportgroep begeleidt. Ze is zo veel leuker en beter dan de vorige. Enorm creatief qua oefeningen bedenken en streng wanneer het moet.
En mijn favoriete medesporter is er weer. Ze was 4 maanden uitgeschakeld na een operatie. Ze is 84 en we zijn allemaal groot van van haar. Het was veel te stil zonder haar
Ik heb geen idee wat yin is. Maar ik lees al heel lang over jouw liefde er voor. Zonde dat het zo loopt dan.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is vooral de enige keer yin in de week dat ik (structureel) kan. En ik vind yin fijn om in het weekschema te hebben. Er zijn wel alternatieve tijden. Maar zo'n zondag 16u is een tijdstip dat ik alleen naar de sportschool ga als ik echt niets anders te doen heb.
yinyoga. Blijf je 3 tot 5 minuten in een houding. Je bent meer het bindweefsel aan het rekken/strekken dan de spieren zelf. En ik word er altijd ontspannen vanquote:Op woensdag 29 november 2023 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat yin is. Maar ik lees al heel lang over jouw liefde er voor. Zonde dat het zo loopt dan.
Oef, dat klinkt zwaar. Ik doe nu al een paar maanden beginnersyoga, meermaals per week. Maar 3-5 minuten in een houding klinkt echt killingquote:Op woensdag 29 november 2023 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
yinyoga. Blijf je 3 tot 5 minuten in een houding. Je bent meer het bindweefsel aan het rekken/strekken dan de spieren zelf. En ik word er altijd ontspannen van.
Een strekking doe je op 70% tov de ´yang-variant´. Het zijn vooral zittende en liggende houdingen. Een been mag gebogen zijn om het zo maar te zeggen. Gaat er er juist om dat je het ontspannen doet en dus dat je een pose aanneemt dat je het vijf minuten kan volhouden. En je zo kan richten op versterken en versoepelen van je bindweefsel en je gewrichten.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt zwaar. Ik doe nu al een paar maanden beginnersyoga, meermaals per week. Maar 3-5 minuten in een houding klinkt echt killing
Hmm. Klinkt eigenlijk best interessant. Voor over een paar maanden dan.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Een strekking doe je op 70% tov de ´yang-variant´. Het zijn vooral zittende en liggende houdingen. Een been mag gebogen zijn om het zo maar te zeggen. Gaat er er juist om dat je het ontspannen doet en dus dat je een pose aanneemt dat je het vijf minuten kan volhouden. En je zo kan richten op versterken en versoepelen van je bindweefsel en je gewrichten.
En in een kleine wok de 2e, 3e en 4e ookquote:
Dat krijg ik zelfs voor elkaar in een pannenkoekenpanquote:Op woensdag 29 november 2023 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En in een kleine wok de 2e, 3e en 4e ook
Mijn nieuwe pannen staan nog steeds in te branden.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat krijg ik zelfs voor elkaar in een pannenkoekenpan
En bij een stalen pan eerst dun invetten met olie, heet laten worden voor polymeervorming, en dan daarna pas je vet om te bakken er in. Alsof je gaat inbranden, maar dan minder ver. Nét aan het rookpunt raken. Zo hebben we laatst de dosa gedaan zonder anti-aanbakpan, en in oa. De Chinese keuken is dit de 'voorbereiding' van je wok.quote:Op woensdag 29 november 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
Vlgs mij is de truc dat je pan bloed-en bloedheet moet zijn voor je de eerste bakt.
Nooit van gehoord. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 29 november 2023 23:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En bij een stalen pan eerst dun invetten met olie, heet laten worden voor polymeervorming, en dan daarna pas je vet om te bakken er in. Alsof je gaat inbranden, maar dan minder ver. Nét aan het rookpunt raken. Zo hebben we laatst de dosa gedaan zonder anti-aanbakpan, en in oa. De Chinese keuken is dit de 'voorbereiding' van je wok.
Dito, om 2 uur was ik nog wakker, kon de slaap niet vatten, woelde als een muis, en om 7 uur al weer wakker. Mijn 9 uur slaap die ik minstens nodig heb niet gehaald.quote:
Klinkt als ik aan de M voor ik eindelijk in slaap val / eindelijk weer wakker wordquote:Op donderdag 30 november 2023 09:02 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook een mindere nacht.
Wakker rond 4 uur en toen vond mn hoofd het wel een goed idee om allerlei toffe ideeen te krijgen voor het werk.. duurde nog 2 uur voordat die ideeën een beetje uitgeput waren en ik weer in slaap viel.. helaas weet ik nu de helft van de ideeën niet meer vrees ik.
Aan de M?quote:Op donderdag 30 november 2023 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klinkt als ik aan de M voor ik eindelijk in slaap val / eindelijk weer wakker word
Gisteravond The Monuments Men gekeken, niet al te beste verfilming over hoe roofkunst werd opgespoord. En dan zeg ik het nog mild.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:14 schreef borisz het volgende:
Morning. Heb besloten zaterdag in Arnhem in ieder geval naar het plaatselijke museum te gaan en de Kunst uit het Derde Rijk te bekijken.
DMAquote:
Ik heb een olie met een hoog kookpunt, de pan moest eerst 180 graden.quote:Op woensdag 29 november 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
Vlgs mij is de truc dat je pan bloed-en bloedheet moet zijn voor je de eerste bakt.
quote:Op donderdag 30 november 2023 09:54 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft volgende week weer een sollicitatiegesprek
Kan je beter zelf zo'n lege Action adventkalender/doosjes halen en zelf vullen....quote:Op woensdag 29 november 2023 23:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik wil B eigenlijk een sokken-adventskalender geven maar die van Happy Socks kost 240 euro
Ik kan geen mooie goedkopere vinden. De Many Mornings herensokkenkalender is goedkoper, maar dat zijn allerlei sokken met afbeeldingen die niks voor hem zijn. De damessokken van Many Mornings zijn wel leuk maar zijn er niet in maat 45.
Ik wilde eigenlijk eentje die ik bij 'm thuis kon laten bezorgen omdat ik hem pas 9 of 10 december weer zie en dan is je eerste stuk van de adventskalender alweer voorbij.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:43 schreef Yinny het volgende:
[..]
Kan je beter zelf zo'n lege Action adventkalender/doosjes halen en zelf vullen....
Gefeliciteerd met gesprek! Ik ga voor je duimen!
Kun je 'm niet zelf sturen via PostNL of wordt dat een erg prijzige aangelegenheid? Jammer dat de Happy Socks zo duur zijn. Ik heb twee paar, ooit gekocht in de aanbieding bij Zeeman. Voor de normale prijs zou ik ze nooit kopen.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk eentje die ik bij 'm thuis kon laten bezorgen omdat ik hem pas 9 of 10 december weer zie en dan is je eerste stuk van de adventskalender alweer voorbij.
Maar goed. Ik zag ook in m'n zoekgeschiedenis dat ik 2 jaar geleden ook al naar een sokkenkalender gezocht heb dus ik heb dit idee al eerder gehad
Misschien is dat een argument om toch die Happy Socks kalender te doen trouwens... twee jaar aan adventskalenderbudget bij elkaar
Als je het geld hebt zou ik het gewoon doenquote:Op donderdag 30 november 2023 11:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk eentje die ik bij 'm thuis kon laten bezorgen omdat ik hem pas 9 of 10 december weer zie en dan is je eerste stuk van de adventskalender alweer voorbij.
Maar goed. Ik zag ook in m'n zoekgeschiedenis dat ik 2 jaar geleden ook al naar een sokkenkalender gezocht heb dus ik heb dit idee al eerder gehad
Misschien is dat een argument om toch die Happy Socks kalender te doen trouwens... twee jaar aan adventskalenderbudget bij elkaar
Of ik moet begin volgende week even bij 'm langs.
Of een andere verrassing voor 'm bedenken waarbij 1 december niet de deadline is
Dat kan ook idd, zelf opsturen. Zou niet zo moeilijk moeten zijn.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Kun je 'm niet zelf sturen via PostNL of wordt dat een erg prijzige aangelegenheid? Jammer dat de Happy Socks zo duur zijn. Ik heb twee paar, ooit gekocht in de aanbieding bij Zeeman. Voor de normale prijs zou ik ze nooit kopen.
Ik heb wel een lege adventskalender voor je. Is 1 keer gebruikt maar ziet er nog netjes uit. Ik denk dat er net sokken in passen.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat kan ook idd, zelf opsturen. Zou niet zo moeilijk moeten zijn.
Jammer dat ik hier niet gister aan dacht, toen was ik in de stad voor sintcadeaus en had ik wel een zelf te vullen kalender mee kunnen nemen. Als die niet allang uitverkocht zijn. Veel van de dingen die ik gister online zag, zijn al uitverkocht. Ik dacht namelijk ook aan een koffie-adventskalender maar die waren allemaal al uitverkocht.
Wat een slim idee!👍🏼 Wist van het bestaan niet af.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:43 schreef Yinny het volgende:
[..]
Kan je beter zelf zo'n lege Action adventkalender/doosjes halen en zelf vullen....
Gefeliciteerd met gesprek! Ik ga voor je duimen!
Lief aanbod, maar ik kijk denk ik nog even verderquote:Op donderdag 30 november 2023 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb wel een lege adventskalender voor je. Is 1 keer gebruikt maar ziet er nog netjes uit. Ik denk dat er net sokken in passen.
Is goedquote:Op donderdag 30 november 2023 12:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lief aanbod, maar ik kijk denk ik nog even verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |