Nee je kunt de middle man er tussenuit snijden en rechtstreeks met de agrolobby het regeerakkoord samenstellen.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat klopt maar moet je ze daarvoor in de regering hebben? Want dat betwijfel ik en recentelijk met de woningwet bleek het uiteindelijk niet zo'n probleem te zijn dat BBB tegen stemde na een mooi verhaal opgelezen te hebben van de makelaars lobby organisatie.
Wat komt nu pas naar buiten?quote:Op woensdag 29 november 2023 14:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat het nu pas na buiten komt, zouden ze die uitspraak gewoon niet hebben even laten liggen?
Ik denk dat er wel meer uitspraken na de verkiezingen gedaan worden.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat 2 a 3 uitspraken net na de verkiezingen worden gedaan.
Nadat je Dion Graus in een kast opgesloten hebt, ja.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee je kunt de middle man er tussenuit snijden en rechtstreeks met de agrolobby het regeerakkoord samenstellen.
Ja, maar ik mag het toch wat frappant vinden dat het nu (pas) naar buitenkomt middels een nieuwsbericht? Ik hield het eerde niet zo bij, dus kan dat ik wat over het hoofd heb gezien maar toch.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit soort dingen staat lang op de agenda, dat weet je?
Dat denk ik dus ook, wel slim.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer uitspraken na de verkiezingen gedaan worden.
Ja. In dezelfde categorie als dat er mensen overlijden na de coronavaccinaties.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, wel slim.
Het probleem hier is de zaken die de overheid doet en die strijdig zijn met de wet. Als de overheid zich aan de wet houdt krijgen ze altijd gelijk van de rechter.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, wel slim.
Aan de andere kant ook wel bijzonder dat dit dus bij een midden-kabinet gebeurd. Rechter weet uiteindelijk ook niet wat er in een nieuw regeerakkoord komt te staan.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het probleem hier is de zaken die de overheid doet en die strijdig zijn met de wet. Als de overheid zich aan de wet houdt krijgen ze altijd gelijk van de rechter.
Daar heeft de rechter dan ook totaal geen boodschap aan. De rechter kijkt naar wat de wet zegt en dat is het enige wat relevant is, regeerakkoorden zijn dat niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook wel bijzonder dat dit dus bij een midden-kabinet gebeurd. Rechter weet uiteindelijk ook niet wat er in een nieuw regeerakkoord komt te staan.
Timmermans had ook al nee gezegd he?quote:Op woensdag 29 november 2023 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Over links gaat hem dus sowieso niet worden.
Geen nee tegen VVD begreep ik.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Timmermans had ook al nee gezegd he?
Wat je er verder ook van vindt, de VVD speelt het slim. Op deze manier probeert zij te voorkomen dat Wilders zichzelf opnieuw in een gedoogrol wurmt. Blijf de PVV naar voren schuiven, dan wordt de partij gedwongen kleur te bekennen. Duiken voor verantwoordelijkheid of lafjes in de gedoogpositie kruipen lukt dan niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Pietertje krijg je daar wel in mee. Die heeft een uitgebreide traditie in meewaaien met wat lobbyisten hem influisteren.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee je kunt de middle man er tussenuit snijden en rechtstreeks met de agrolobby het regeerakkoord samenstellen.
Ach, uitspraken nu zijn eigenlijk niks waard.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
De formulering is wel interessant, is de VVD ineens niet rechts meer? Want als ik VVD-NSC-PvdA/GL combineer kom ik niet uit op centrum-linksquote:Op woensdag 29 november 2023 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee tegen de PVV maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VVD wil vooral voorkomen dat zij niet de kop van jut wordt. Want dat gebeurt als zij in een kabinet gaat zitten met de PVV of als Wilders opnieuw gaat gedogen.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
VVD wil wel heel graag nieuwe verkiezingen weer....
De draai die je wist dat zou komen.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:43 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Als de PVV voor de VVD centrumrechts oplevert, dan zal PvdA/GL wel extreemlinks zijn.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De formulering is wel interessant, is de VVD ineens niet rechts meer? Want als ik VVD-NSC-PvdA/GL combineer kom ik niet uit op centrum-links
De marktkoopmannen van de VVD zijn altijd al de beste mensen om appelen voor citroenen te verkopen.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:49 schreef KareldeStoute het volgende:
En een coalitie met de PVV als centrumrechts omschrijven is wel wat bijzonder…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |