abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2023 @ 11:47:55 #26
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211463158
Hoe laat nsc en vvd gesprek plasterk?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_211463159
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Oproepen tot het ontslaan van mensen met een andere mening.
Behandelen en framen van mensen die op een bepaalde partij stemmen die je niet zint.

Beide kanten hebben bepaalde dingen inderdaad. Vind het vooral grappig om te zien dat het zelf verklaarde moraal superieur geachte links het even niet kan hebben en eigenlijk gewoon hetzelfde reageert als rechts in tijden van d66 in het kabinet.
Is dit niet vooral wat je zelf erg graag wilt zien? En hoe denk je hiermee deze oproep van Cliteur goed te praten? Je bochten zijn vermakelijk maar lijken wel erg krom.
pi_211463197
quote:
10s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:48 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Is dit niet vooral wat je zelf erg graag wilt zien? En hoe denk je hiermee deze oproep van Cliteur goed te praten? Je bochten zijn vermakelijk maar lijken wel erg krom.
Dat hoop je maar al te graag he :D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211463216
Dat toneelstukje van Wilders in Kijkduin liet andermaal zien dat de man helemaal niet wil meeregeren. Althans, niet als volwaardige coalitiepartner.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_211463219
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
verstandig ja

wel luisteren maar ook stappen zetten
T lijkt een beetje tegenstellig
pi_211463221
Mooi, asielzoekers mogen meer werken: https://www.trouw.nl/binn(...)-van-state~b9e8672a/

Jammer dat er steeds een rechter nodig is om de regering zich aan de wet te laten houden, maar goed dat de rechters dit wel kunnen doen.
  woensdag 29 november 2023 @ 11:56:42 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211463224
quote:
10s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:48 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Inderdaad, als inhoudelijk antwoorden onmogelijk is dan moet gegrepen worden naar zogenaamde linksen die niet allemaal constistent in de pas antwoorden. Bekende klassieker uit het populistische propaganda handboek.
pi_211463258
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
Dat toneelstukje van Wilders in Kijkduin liet andermaal zien dat de man helemaal niet wil meeregeren. Althans, niet als volwaardige coalitiepartner.
Een ieder die denkt dat Wilders zijn streken is verloren, weet weer dat hij/zij daar niet op hoeft te hopen. Daarom zie ik het echt niet gebeuren dat hij premier wordt. Hij is er gewoon niet geschikt voor.
  woensdag 29 november 2023 @ 12:04:57 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211463285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 12:01 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Een ieder die denkt dat Wilders zijn streken is verloren, weet weer dat hij/zij daar niet op hoeft te hopen. Daarom zie ik het echt niet gebeuren dat hij premier wordt. Hij is er gewoon niet geschikt voor.
Ik ben bang dat zijn geschiktheid niet ter zake doet. Als NSC en VVD akkoord gaan met zijn premierschap, dan zal het gebeuren.
pi_211463288
quote:
Mensen die echt dachten dat hij is veranderd hebben de afgelopen 20 jaar ook niet echt opgelet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 november 2023 @ 12:05:36 #36
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211463290
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:56 schreef Hanca het volgende:
Mooi, asielzoekers mogen meer werken: https://www.trouw.nl/binn(...)-van-state~b9e8672a/

Jammer dat er steeds een rechter nodig is om de regering zich aan de wet te laten houden, maar goed dat de rechters dit wel kunnen doen.
Mooi zo. Al zal Wilders straks wel uit gaan leggen dat deze D66-rechter echt een hele domme uitspraak gedaan heeft.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_211463293
quote:
2s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:36 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ja, aparte timing wel. Overdag met de verkenner praten over hoe je het ziet, en dan 's avonds aan je leden vragen wat de weg voorwaarts moet zijn.
Dat gaat ze niet vragen, dat is ook niet aan de leden.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_211463317
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
maaar hoeveel migranten opsluiten in schepen en hotels is dan acceptabel voor GL en D66 ??

serieus bedoeld he
1.000.000,, 3.000.000 ?
Wil je aub ophouden met dat fakenews over migranten opsluiten?

Timmermans heeft aangegeven dat hij open staat voor een kabinet met een streng asielbeleid en gaf in debatten aan dat het wat hem betreft een discussie over Arbeid was, je zult keuzes moeten maken op de arbeidsmarkt als je de instroom van arbeidsmigranten naar beneden haalt.

Gaan we even de formerende partijen af:

PVV wil een migratiestop, grenzen dicht, niemand erbij.
BBB wil maximaal 15.000 asielzoekers, tussen 2014 en 2022 had de instroom dan maar 770.000 geweest, dit is maarliefst 9% minder.
NSC wil naar maximaal 50.000 per jaar en komt in ieder geval met ideeën.
VVD wil grip op migratie met vooral regelgeving voor asielzoekers, als je dit volledig kunt stoppen dan was de instroom nog 640.000 geweest tussen 2014 en 2022.

Nu kunnen we heel erg wijzen naar GL/PVDA en D66, maar ik denk ook dat VVD en BBB niet heel erg voorop willen lopen met het afschaffen van de arbeidsmigratie. Volgens mij kwam jij zelf uit de tuinbouw sector, dan weet je heel goed dat je deze kan doeken wanneer je geen arbeidsmigranten meer toelaat.

Het is heel gemakkelijk links de schuld geven en schreeuwen de grens moet dicht, maar ik denk echt dat je dan voorbij gaat aan de problemen die het oplevert als je dit per 1/1/2024 doet en ik denk dat alle partijen dit maar al te goed weten. Gelukkig kun je als rechts gewoon dingen schreeuwen zonder realistisch te zijn.
pi_211463426
PVV-leider Geert Wilders wil dat zijn partij om tafel gaat met VVD, NSC en BBB om te praten over een nieuw kabinet. Dat mag wat hem betreft ’zonder taboes over een meerderheid- of minderheidskabinet en wie gedoogt of niet’.

https://www.telegraaf.nl/(...)oes-over-wie-gedoogt
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_211463532
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 12:17 schreef nostra het volgende:
PVV-leider Geert Wilders wil dat zijn partij om tafel gaat met VVD, NSC en BBB om te praten over een nieuw kabinet. Dat mag wat hem betreft ’zonder taboes over een meerderheid- of minderheidskabinet en wie gedoogt of niet’.

https://www.telegraaf.nl/(...)oes-over-wie-gedoogt
Ja leuk, maar in dat rijtje heeft alleen de VVD een volwaardig ambtenarenapparaat om een regering te runnen.

BBB wil niet gedogen, Omtzigt als gedoogpartner is nog kutter dan Wilders. Omtzigt zit namelijk op de inhoud, die wil je in je team hebben en niet als wild card in de kamer.

Een minderheidskabinet lijkt mij voor niemand leuk. :+
pi_211463558
quote:
het zit een beetje in dezelfde hoek van politiek bedrijven als het wijzen naar andere rampen of gebeurtenissen

je hebt aandacht als politicus in een omgeving waar je achterban boos van wordt
pi_211464029
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2023 12:33 schreef aTypisch het volgende:

Een minderheidskabinet lijkt mij voor niemand leuk. :+
Als toeschouwer kijk ik ergens wel uit naar het gegarandeerde drama.
  woensdag 29 november 2023 @ 13:32:56 #43
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_211464163
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 11:56 schreef Hanca het volgende:

95% van de asielzoerkers zijn geen zielige mensen maar mensen die geld willen verdienen, om hun overtocht terug te betakebeen hun familie, graag met rente, een tijdelijke verblijfscontract dat wil men,
maar GL , CU en D66 zijn dol op een ophokplicht , spreiden , iedereen een stel zielige mensen dat geeft hen een goed zelfbeeld

Ik heb een tweede huis in hun thuislaand , ik spreek hen, ik weet wat er leeft
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_211464204
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:32 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
95% van de asielzoerkers zijn geen zielige mensen maar mensen die geld willen verdienen, om hun overtocht terug te betakebeen hun familie, graag met rente, een tijdelijke verblijfscontract dat wil men,
maar GL , CU en D66 zijn dol op een ophokplicht , spreiden , iedereen een stel zielige mensen dat geeft hen een goed zelfbeeld

Ik heb een tweede huis in hun thuislaand , ik spreek hen, ik weet wat er leeft
Je weet niet eens wat er in je eigen thuisland speelt, de partijen die je namelijk noemt zijn allemaal blij met deze uitspraak.

Kun jij niet ergens in een topic over reizen gaan posten, ipv hier steeds je ongeïnformeerdheid laten blijken?
  woensdag 29 november 2023 @ 13:39:04 #45
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_211464224
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je weet niet eens wat er in je eigen thuisland speelt, de partijen die je namelijk noemt zijn allemaal blij met deze uitspraak.

Kun jij niet ergens in een topic over reizen gaan posten, ipv hier steeds je ongeïnformeerdheid laten blijken?
wat ontbreekt is een verplichtte terug keer na een periode arbeid van max 5 jaar en goede gereguleerde woonruimte
net als de echte Expats, voortaan op uitnodiging, recht op opleiding om te gebruiken thuis

Maar we zijn er weer WOONRUIMTE
Niet spreiden in hotels ,maar wonen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 29-11-2023 13:45:51 ]
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_211464487
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
wat ontbreekt is een verplichtte terug keer na een periode arbeid van max 5 jaar en goede gereguleerde woonruimte
net als de echte Expats, voortaan op uitnodiging, recht op opleiding om te gebruiken thuis

Maar we zijn er weer WOONRUIMTE
Niet spreiden in hotels ,maar wonen
Je weet wat een asielzoeker is? Of wil jij echt een Syriër die gevlucht is voor de oorlog na 5 jaar terugsturen? Of iemand die als homo zijn leven niet zeker is in Saudi-Arabië?

Je slaat echt steeds ergere wartaal uit.
pi_211464497
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 13:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Onder verkiezingsuitslag druk wordt alles vloeibaar
Deze uitspraak bewijst juist van niet. De linkse partijen pleiten hier al jaren voor en wijzen ook al jaren op dit bestaande verdrag, de rechtse partijen hielden zich niet aan de wet door dit tegen te houden. Maar de rechter wijst net als de linkse partijen op het verdrag waar de overheid zich gewoon aan moet houden.

Kortom: precies wat al dagen gezegd wordt hier, de overheid is gebonden aan verdragen. Ook als rechts dat niet leuk vindt. Dit gaat ook op voor het binnenlaten van asielzoekers, het gaat op voor stikstof, het gaat op voor klimaat. Al die dingen moet ook de PVV zich gewoon aan houden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2023 14:07:32 ]
pi_211464500
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 10:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Mocht je eigenlijk je uniform aan hebben?
Dat mocht in 1983 inderdaad.
pi_211464547
Ik mij eigenlijk niet voorstellen dat NSC en VVD de BBB erbij willen in een kabinet.
pi_211464558
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 14:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je weet wat een asielzoeker is? Of wil jij echt een Syriër die gevlucht is voor de oorlog na 5 jaar terugsturen? Of iemand die als homo zijn leven niet zeker is in Saudi-Arabië?

Je slaat echt steeds ergere wartaal uit.
Het is niet alleen wartaal, het is ook vreselijk oninteressant. Dat terwijl er nu zat boeiende discussies zijn te voeren over de staat van de Nederlandse politiek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')