SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Tuurlijk wel, maar Ueda is een spits en geen vleugelspelerquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt de eerste helft niet gezien?
Daarom staat hij daar ook niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar Ueda is een spits en geen vleugelspeler
hij staat dan ook niet op de vleugel maar meer als aanvallend middenvelder/valse spitsquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar Ueda is een spits en geen vleugelspeler
Misschien Haaland halen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
Echt we hebben elke wedstrijd zo ontzettend veel kansen nodig
Ik denk niet dat dit bewust wasquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:18 schreef Pistolero het volgende:
Duidelijker kon het extreme kwaliteitsverschil niet geïllustreerd worden (lol)
Helaas, we hadden gewoon in Rome moeten winnen, die nederlaag kost je hem.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je had wat anders beloofd
Dit was 100% bewust joh.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit bewust was
absoluut wel bewust, geen echte kans... als santi zijn opgelegde kans verspeelt en je dit tegen krijgt.. dan is het voorbijquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, da's een hele fraaie, bewust of niet.
Jawel hoor. Mentaal hele fitte vent.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit bewust was
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Slot gewoon een waanzinnig overschatte trainer is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in Europa, terwijl het vorig jaar in de competitie 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel hoor. Mentaal hele fitte vent.
Pisto, je bent bij je verkeerde account ingelogdquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Slot gewoon een waanzinnig overschatte trainer is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in Europa, terwijl het vorig jaar in de competitie 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.
#SlotOut.
Baal wel van die wedstrijden in Madrid en Rome waar er veel meer in zat.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Sws al veel miljoenen bij kunnen schrijven. Altijd lekker
Wat een verstandige teksten. Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Slot gewoon een waanzinnig overschatte trainer is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in Europa, terwijl het vorig jaar in de competitie 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.
#SlotOut.
Eens, @ beide. Helaasquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Baal wel van die wedstrijden in Madrid en Rome waar er veel meer in zit.
Vandaag is Atlético gewoon beter.
Zo dan, dit zijn teksten.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
#SlotOut.
Deze stront kwam ook van hem.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:21 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Pisto, je bent bij je verkeerde account ingelogd
Gewoon negeren, het is geen supporter.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze stront kwam ook van hem.
(Dat gedoe over mentale fitheid ook trouwens)
Dat blijkt inderdaadquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Sarcasme is niet voor iedereen weggelegd.
Jawel, van ajaxquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon negeren, het is geen supporter.
Ik wou het hem na de eerste keer vergeven.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:24 schreef Pistolero het volgende:
Die randdebiel van een commentator dacht minutenlang dat het Ivanusec was ipv Lingr.
@:DomboHetOlifantje1 graag je mening hierover.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon negeren, het is geen supporter.
Maar zoveel kansen hebben we niet gehad.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:26 schreef fetX het volgende:
Halve kansen gaan er bij ons echt zelden in. Dat maakt wel een verschil op dit niveau.
Nah ja, het zou helpen als ze een voorzet daadwerkelijk richting (bijvoorbeeld) de middenstip schieten, ipv op de keeperquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:26 schreef fetX het volgende:
Halve kansen gaan er bij ons echt zelden in. Dat maakt wel een verschil op dit niveau.
Dat staat er ook niet Hans.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar zoveel kansen hebben we niet gehad.
Anders had het nu maar mooi 1-2 gestaan!quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar zoveel kansen hebben we niet gehad.
Hallo maat. Wie wil jij loten in de EL?quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:27 schreef onlogisch het volgende:
user @:fetx oogt ietwat geirriteerd.
psv?quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo maat. Wie wil jij loten in de EL?
Het maakt mij geen fluit uit. Feyenoord komt gewoon net wat volwassenheid tekort voor de CL. Erg jammer. Want bij vlagen werd er echt goed gevoetbald.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo maat. Wie wil jij loten in de EL?
Wedstrijdje nog maar eens terugkijken dan.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij anders ook geen halve kans voor de geest halen.
Hancko in de eerste helftquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kan mij anders ook geen halve kans voor de geest halen.
Bij hen lijkt het wel (bij tijden een stuk) makkelijker te gaan dan bij onsquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:31 schreef alopio het volgende:
Het is wel bijzonder knap hoe Atletico zo gegroepeerd en geconcentreerd verdedigt.
Ja echt heel knap om te zien. Spelen echt een uitmuntende wedstrijd nadat ik in het heenduel niet echt onder de indruk was. Toen zat het er inquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:31 schreef alopio het volgende:
Het is wel bijzonder knap hoe Atletico zo gegroepeerd en geconcentreerd verdedigt.
Nah, die was 5/8quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Atletico mist weer een driekwart kans.
Zoals ik al zei dat we onder dit Atletico eindigen kan ik hebben, dat we onder Lazio eindigen slaat gezien de verhoudingen eigenlijk nergens op, maar vorig seizoen was dat precies andersom.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het maakt mij geen fluit uit. Feyenoord komt gewoon net wat volwassenheid tekort voor de CL. Erg jammer. Want bij vlagen werd er echt goed gevoetbald.
Nu moest Feyenoord ook vandaag, dus andere spel opvatting. Buiten dat denk ik niet dat Atletico zich nogmaals zo te kijk wilden laten zetten, Simeone heeft er van geleerdquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja echt heel knap om te zien. Spelen echt een uitmuntende wedstrijd nadat ik in het heenduel niet echt onder de indruk was. Toen zat het er in
Dit dacht hij in Rome ookquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:37 schreef fetX het volgende:
Timber denkt even door drie man heen te kunnen.
Dat is heel moeilijk tegen dit Atletico, die verdediger zo strak. Je hebt geen ruimte om te schieten en voorzetten worden door 6 man verdedigdquote:
5/10, bijna té ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:38 schreef thedeedster het volgende:
Sciencefiction & Fantasy; Feyenoord scoort uit een corner!
Alle goals zijn ongekend tot nu toe.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:38 schreef thedeedster het volgende:
Sciencefiction & Fantasy; Feyenoord scoort uit een corner!
Probeer maar niet meer grappig te zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was een halve assist.
Vooral zonde van Lazio-uitquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:42 schreef fetX het volgende:
CL hebben we echt volledig zelf weggegooid. FeyenoordGod
Dit soort gelul, om droevig van te worden. En men gelooft het nog echt ook.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:42 schreef fetX het volgende:
CL hebben we echt volledig zelf weggegooid. FeyenoordGod
Dat is het natuurlijk wel. Atletico scoort in totaal 5x tegen Feyenoord en elke goal is volledig lucky. Er zat geen goeie, uitgespeelde goal tussenquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:42 schreef Pistolero het volgende:
Mensen die nu nog aan komen zetten met het woordje pech zijn wel definitief af.
Slechts minuten de betere geweest idd. No way dat we deze hadden gewonnenquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je verliest verdiend overigens, daar niet van.
Dat Atletico betere spelers heeft is een van de minst schokkende uitspraken die je ooit gedaan hebtquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort gelul, om droevig van te worden. En men gelooft het nog echt ook.
'Gewoon' een gebrek aan kwaliteit. Op alle fronten.
Deze wil ik nog wel met wat pech afdoen (gewoon ontzettend onhandig ook) maar die 1e was pure onkunde.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral zonde van Lazio-uit
Maar aan die twee eigen goals vandaag kan je echt heel weinig doen.
Jij hebt Lazio en Atletico uit niet gekeken?quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waar was je uitknopje ook alweer?quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat je in Rome verliest, was gewoon belachelijk. (Belachelijk stom)quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op het moment dat je vind dat alle 5 de goals van Atletico lucky zijn moet je toch hopelijk wel een keer tot de conclusie komen dat je definitie van lucky niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:44 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk wel. Atletico scoort in totaal 5x tegen Feyenoord en elke goal is volledig lucky. Er zat geen goeie, uitgespeelde goal tussen
Ik wilde een grapje maken als Gimenez van Atletico zou scoren met ‘haha, toch een goal van Gimenez’quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:44 schreef GGMM het volgende:
Als je voorafgaand aan de wedstrijd gezegd zou hebben dat Feyenoord 3 doelpunten zou maken werd je voor gek verklaard.
Wel mooie kopgoal.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze wil ik nog wel met wat pech afdoen (gewoon ontzettend onhandig ook) maar die 1e was pure onkunde.
Celtic was de allerbeste tegenstander ooit aller tijden van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:47 schreef fetX het volgende:
Iemand die Slot een waardeloze trainer vindt is aan het uitleggen hoe het allemaal zit.
In elk geval nog 1 ding dat je goed hebt gezien vanavond.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:47 schreef fetX het volgende:
Iemand die Slot een waardeloze trainer vindt is aan het uitleggen hoe het allemaal zit.
Wel jammer want het had echt gekund om door te gaan in de CL, maar helaas. Dan maar ver proberen te komen in de EL. Eigenlijk wel waar Nederlandse teams horen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:47 schreef snabbi het volgende:
ik kan er geen problemen mee hebben dat een ploeg die veel beter is van ons wint iig.
Gezien het niveau wat Geert vandaag aantikt wil ik hier in meegaan.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze wil ik nog wel met wat pech afdoen (gewoon ontzettend onhandig ook) maar die 1e was pure onkunde.
Dat sws. Nederlandse ploegen hebben helemaal de kwaliteit niet om structureel ver te komen in de CLquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel jammer want het had echt gekund om door te gaan in de CL, maar helaas. Dan maar ver proberen te komen in de EL. Eigenlijk wel waar Nederlandse teams horen natuurlijk.
Je standvastigheid siert je, maar de onzin die je uitkraamt is wel ongekend.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In elk geval nog 1 ding dat je goed hebt gezien vanavond.
absoluut jammer van die andere wedstrijden waarin we hadden kunnen verrassen...quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel jammer want het had echt gekund om door te gaan in de CL, maar helaas. Dan maar ver proberen te komen in de EL. Eigenlijk wel waar Nederlandse teams horen natuurlijk.
Gezien de budgetten ook volkomen logisch. Maar joh, ik heb genoten van Feyenoord in Europa, het is jammer dat je jezelf niet beloont. Vanavond geef je het cadeau.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:50 schreef Erasmus het volgende:
Extra genieten geblazen van de huidige waarde van een 2de plek op dit moment, Nederlandse clubs in Europa beginnen weer als 10 jaar geleden te voetballen. Kwaliteitsverschil is gewoon te hoog.
Precies geen schande verder maar gewoon te weinig kwaliteit. Hilarisch dat mensen dachten aan overwinteren in de CLquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Noem 1 goeie goal van ze...quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Op het moment dat je vind dat alle 5 de goals van Atletico lucky zijn moet je toch hopelijk wel een keer tot de conclusie komen dat je definitie van lucky niet helemaal klopt.
Dat had toch prima gekund? Lazio is zeker geen wonderploeg dit seizoen (net ook dramatisch tegen Celtic) en uit had je daar prima een resultaat kunnen halen, net als uit tegen Atleti.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Precies geen schande verder maar gewoon te weinig kwaliteit. Hilarisch dat mensen dachten aan overwinteren in de CL
Ze zijn nog niet klaar... Hopelijk kunnen ze nog wat verder komen in de ELquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gezien de budgetten ook volkomen logisch. Maar joh, ik heb genoten van Feyenoord in Europa, het is jammer dat je jezelf niet beloont. Vanavond geef je het cadeau.
Zondag de echte test.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Atletico was gewoon even twee maatjes te groot.
Dat kan.
Helemaal mee eens maatquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gezien de budgetten ook volkomen logisch. Maar joh, ik heb genoten van Feyenoord in Europa, het is jammer dat je jezelf niet beloont. Vanavond geef je het cadeau.
Vandaag wel, uit bij Lazio en Atletico niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Atletico was gewoon even twee maatjes te groot.
Dat kan.
Erg zonde, je had boven dit Lazio moeten eindigen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, we hebben het echt zelf weggegeven (alhoewel vandaag weinig af te dingen was).quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had toch prima gekund? Lazio is zeker geen wonderploeg dit seizoen (net ook dramatisch tegen Celtic) en uit had je daar prima een resultaat kunnen halen, net als uit tegen Atleti.
Altijd als je niet doorgaat, maar het is balen omdat er meer in zat. Dit is eigenlijk de enige pot die je terecht verliest.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiteindelijk toch gewoon een teleurstellende Champions League deelname weer eigenlijk.
En dat is het stukje individuele kwaliteit. Uiteindelijk gaan wr gewoon Europees verder na de winter en daar mag je echt wel tevreden mee zijn. Zeker met wat we hebben laten zien.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag wel, uit bij Lazio en Atletico niet.
Toch geen vrede mee daardoor.
Weer lekker op donderdagavond.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:55 schreef Coco het volgende:
Jammer jongens.
Lekker gemoedelijk in de EL.
Nee joh, op basis van wat we hebben laten zien hadden we echt niet onder Lazio hoeven eindigen. Dit is gewoon frustrerend.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dat is het stukje individuele kwaliteit. Uiteindelijk gaan wr gewoon Europees verder na de winter en daar mag je echt wel tevreden mee zijn. Zeker met wat we hebben laten zien.
Dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer lekker op donderdagavond.
Hopelijk zien we jullie daar.
PSV gaat morgen overwinteren in de CL.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer lekker op donderdagavond.
Hopelijk zien we jullie daar.
Niemand die nu er nog over kraait dat we toen niet overwinterde in de CL.quote:
Word tijd dat jij eens met je smoel op het asfalt terecht komt.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV gaat morgen overwinteren in de CL.
Ja maar vanavond vielen we gewoon keihard door de mand. Rome is jammer maar dat is gewoon een speler met klasse die het beslist, net als vorig seizoen Dzeko. Dat stukje klasse ontbreekt het bij ons en dat is logisch, en als je heel eerlijk bent is EL meer ons podium na de winter.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, op basis van wat we hebben laten zien hadden we echt niet onder Lazio hoeven eindigen. Dit is gewoon frustrerend.
Toen werden we twee keer van de mat gespeeld door Sparta Praag dus toen had je daar ook helemaal niks te zoeken (lol)quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Niemand die nu er nog over kraait dat we toen niet overwinterde in de CL.
Poahhhhquote:Op dinsdag 28 november 2023 23:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Word tijd dat jij eens met je smoel op het asfalt terecht komt.
Het feest was er bij mij niet minder om. Die wedstrijd tegen Moskou was dan wel weer mooi, maar het viel in het niet bij die finale. Het was een flits en het was voorbij en de vreugde was enorm.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen werden we twee keer van de mat gespeeld door Sparta Praag dus toen had je daar ook helemaal niks te zoeken (lol)
Grimmig sfeertjequote:Op dinsdag 28 november 2023 23:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Als alles meezit wel maar op dit niveau moet alles kloppen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had toch prima gekund? Lazio is zeker geen wonderploeg dit seizoen (net ook dramatisch tegen Celtic) en uit had je daar prima een resultaat kunnen halen, net als uit tegen Atleti.
Dat was wel dramatisch ja die CL campagne toen, en bijna in de UEDA Cup er direct uit tegen Freiburg. Eigenlijk hebben we best wel geluk gehad dat jaar. Die bizarre vrije trap tegen Freiburg, die goal in blessuretijd tegen PSV. Eigen goal van Inter en na 10’ minuten een rode kaart voor Dortmundquote:Op dinsdag 28 november 2023 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen werden we twee keer van de mat gespeeld door Sparta Praag dus toen had je daar ook helemaal niks te zoeken (lol)
Die goal was prima afgemaakt maar die fout van Timber was daar dodelijk. Eigenlijk maakte dat en het missen van kansen het verschil. Daar had het echt gekund.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja maar vanavond vielen we gewoon keihard door de mand. Rome is jammer maar dat is gewoon een speler met klasse die het beslist, net als vorig seizoen Dzeko. Dat stukje klasse ontbreekt het bij ons en dat is logisch, en als je heel eerlijk bent is EL meer ons podium na de winter.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar ook de totale paniek bij de tegenpartij als we een vrije trap kregen. En die laatste secondes tegen PSV.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat was wel dramatisch ja die CL campagne toen, en bijna in de UEDA Cup er direct uit tegen Freiburg. Eigenlijk hebben we best wel geluk gehad dat jaar. Die bizarre vrije trap tegen Freiburg, die goal in blessuretijd tegen PSV. Eigen goal van Inter en na 10’ minuten een rode kaart voor Dortmund
Zeker, en dan te bedenken dat TerrorJaap nog niet zo gek lang geleden is....quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet klaar... Hopelijk kunnen ze nog wat verder komen in de EL
En vandaag maakt Atletico die fout tegen ons en wij laten hem helaas liggen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Die goal was prima afgemaakt maar die fout van Timber was daar dodelijk. Eigenlijk maakte dat en het missen van kansen het verschil. Daar had het echt gekund.
Verder wel eens dat EL meer ons podium is. Maar dat maakt het niet minder jammer.
Verschil is wel op dit niveau dat je eigenlijk van een halve kans een goal moet maken. Atletico en Lazio kunnen dat, Feyenoord (nog) niet. Ook al doen we voetballend niet onder voor een Lazio en zijn we wellicht zelfs beter. Atletico is wel een maatje te groot. Des te knap hoe wij speelden in Madrid.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, op basis van wat we hebben laten zien hadden we echt niet onder Lazio hoeven eindigen. Dit is gewoon frustrerend.
Komen nog wel aardige teams mee naar EL plus wat daar al is.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:15 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, dan is het duidelijk. Het is op dit moment niet goed genoeg voor een langer verblijf in de CL.Die Europa League titel moet wel gepakt worden. Dat zie ik ook wel gebeuren.
Ja, dat lijkt me praktisch gespeeld. Feyenoord kampioen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:15 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, dan is het duidelijk. Het is op dit moment niet goed genoeg voor een langer verblijf in de CL.Die Europa League titel moet wel gepakt worden. Dat zie ik ook wel gebeuren.
Mwah, ‘halve kans goal’ is ook zo’n makkelijke dooddoener, wij hebben ook wel dat soort potjes, en Santi heeft ooo vaak daaraan genoeg.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Verschil is wel op dit niveau dat je eigenlijk van een halve kans een goal moet maken. Atletico en Lazio kunnen dat, Feyenoord (nog) niet. Ook al doen we voetballend niet onder voor een Lazio en zijn we wellicht zelfs beter. Atletico is wel een maatje te groot. Des te knap hoe wij speelden in Madrid.
Genoeg te leren dus nog. Kan Arne mooi nog een paar jaar blijven om het erin te slijpen. Kunnen wij hier ook blijven genieten van een @:Pistolero die viesmad naar Arne kijkt
Die groep vorig jaar was gewoon pure chaos, waarbij de resultaten precies in ons voordeel werkten. Maar we hadden toen ook gewoon 2x moeten winnen van Midgetland, dus niet onverdiend dat we toen door gingen. De manier waarop was wel een beetje lucky.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ‘halve kans goal’ is ook zo’n makkelijke dooddoener, wij hebben ook wel dat soort potjes, en Santi heeft ooo vaak daaraan genoeg.
Ik wil het echt simpel afdoen: het geluk ten opzichte van Lazio wat je vorig seizoen wél had, zit dit seizoen tegen. Ik vond het niveauverschil tussen de twee écht wel behoorlijk deze keer eigenlijk, maar aan de andere kant, dat we vorig seizoen doorgingen was ook bizar geluk tegenover precies dezelfde club. Dat heft elkaar een beetje op.
Ook vandaag had er denk ik meer ingezeten, maar het was wel de minste wedstrijd. En toch verlies je weer op zo’n kutmanier qua tegengoals. Manman, wat irritant.
Echt oneens. Ik vond Atletico over twee potjes zeker niet ‘duidelijk een maatje te groot’ (ookal snap ik dat het zo voelt omdat het nogal machteloos voelde vandaag), daar doe je ons gezien de uitwedstrijd (en de manier hoe ze vandaag aan de goals komen) echt nogal mee te kort.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:40 schreef hhh38 het volgende:
Nu had je jezelf uit gewoon moeten belonen met een punt in Rome. Atletico is wel duidelijk een maatje te groot over 2 wedstrijden. Effectief en heel goed in verdedigen als ze eenmaal voor staan.
Gimenez moet die 1-1 wel maken natuurlijk na dat doorzetten van Hartman. Dat zijn de dingen die het verschil maken op dit niveauquote:Op dinsdag 28 november 2023 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ‘halve kans goal’ is ook zo’n makkelijke dooddoener, wij hebben ook wel dat soort potjes, en Santi heeft ooo vaak daaraan genoeg.
Ik wil het echt simpel afdoen: het geluk ten opzichte van Lazio wat je vorig seizoen wél had, zit dit seizoen tegen. Ik vond het niveauverschil tussen de twee écht wel behoorlijk deze keer eigenlijk, maar aan de andere kant, dat we vorig seizoen doorgingen was ook bizar geluk tegenover precies dezelfde club. Dat heft elkaar een beetje op.
Ook vandaag had er denk ik meer ingezeten, maar het was wel de minste wedstrijd. En toch verlies je weer op zo’n kutmanier qua tegengoals. Manman, wat irritant.
Uit bij Atletico domineerde je het veldspel (vandaag helaas niet), maar zoveel grote kansen werden er nou ook niet gecreëerd. Toen ze 2x hadden toegeslagen vlak na rust konden ze het initiatief weer aan Feyenoord laten.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt oneens. Ik vond Atletico over twee potjes zeker niet ‘duidelijk een maatje te groot’ (ookal snap ik dat het zo voelt omdat het nogal machteloos voelde vandaag), daar doe je ons gezien de uitwedstrijd (en de manier hoe ze vandaag aan de goals komen) echt nogal mee te kort.
En uit bij Lazio hadden we gewoon moeten winnen. Dat was een heel onnodige nederlaag. Zelfs een punt was eigenlijk te weinig.
Als je hem er twee keer in eigen doel intrapt en je één goal tegenkrijgt wegens een bizarre spelregel wil ik dit wel gedeeltelijk concluderen eigenlijk, Atletico gokt daar niet op ofzo. Natuurlijk verdedigen ze sterk en hebben ze meer individuele kwaliteit voorin maar ze hebben heel veel mazzel dat ze beide potjes tegen ons schadevrij zijn doorgekomen. ‘Duidelijk een maatje te groot’ was het gewoon echt niet, dat zeg je als er niets te halen viel. Net iets minder, dat wel, maar er was echt meer te halen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uit bij Atletico domineerde je het veldspel (vandaag helaas niet), maar zoveel grote kansen werden er nou ook niet gecreëerd. Toen ze 2x hadden toegeslagen vlak na rust konden ze het initiatief weer aan Feyenoord laten.
Ze geven je het gevoel dat je beter bent, maar uiteindelijk sta je met lege handen. Dat is geen toeval als het zo vaak gebeurt. Er lopen daar echt een aantal spelers van een totaal ander niveau rond.
Qua kwaliteiten in het elftal vind ik ze duidelijk een maatje te groot. Waarbij je dus op je allerbest moet zijn en een beetje geluk moet hebben om te winnen. In Madrid was Feyenoord op z'n allerbest maar had je pech met die 1e goal en vandaag haalden we dat niveau niet (én hadden we ook nog pech).quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je hem er twee keer in eigen doel intrapt en je één goal tegenkrijgt wegens een bizarre spelregel wil ik dit wel gedeeltelijk concluderen eigenlijk, Atletico gokt daar niet op ofzo. Natuurlijk verdedigen ze sterk en hebben ze meer individuele kwaliteit voorin maar ze hebben heel veel mazzel dat ze beide potjes tegen ons schadevrij zijn doorgekomen. ‘Duidelijk een maatje te groot’ was het gewoon echt niet, dat zeg je als er niets te halen viel. Net iets minder, dat wel, maar er was echt meer te halen.
Zoals Arend Martijn 1 ook preekt: op dit niveau zijn de onderlinge verschillen vaak zó klein dat dit soort individuele momentjes vaak het verschil maken, en ploegen als Atletico zijn er beter in dan wij om dat soort momentjes af te dwingen. Lazio niet, trouwens. Die mogen in hun handjes knijpen.quote:Op woensdag 29 november 2023 00:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua kwaliteiten in het elftal vind ik ze duidelijk een maatje te groot. Waarbij je dus op je allerbest moet zijn en een beetje geluk moet hebben om te winnen. In Madrid was Feyenoord op z'n allerbest maar had je pech met die 1e goal en vandaag haalden we dat niveau niet (én hadden we ook nog pech).
Maar goed, semantische discussie. Ik zal vooral aan die uitwedstrijd in Rome denken als enorme gemiste kans. En voor Lazio is alles echt goed gevallen met al die late goals.
En dat was zonder publiek. Met publiek moet je terug naar 2017 tegen Shakhtarquote:Op woensdag 29 november 2023 01:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat deze fantastische reeks nu ook nog ten einde is.
Nee, die eerste viel wel lullig uiteraard maar Atletico was echt een maatje te groot.quote:Op woensdag 29 november 2023 07:50 schreef Scorpie het volgende:
Het was wel een beetje een kneuzenkermis gisteren met die twee eigen goaltjes van jullie.
Anders had je toch wel iets van een kans gehad.
Mee eens, echt nul het gevoel gehad dat er iets viel te halen. Die goals komen m.i. ook door de druk die wordt opgebouwd, dan worden er vanzelf fouten gemaakt.quote:Op woensdag 29 november 2023 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, die eerste viel wel lullig uiteraard maar Atletico was echt een maatje te groot.
Het was niet zoveel nee.quote:Op woensdag 29 november 2023 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, die eerste viel wel lullig uiteraard maar Atletico was echt een maatje te groot.
Het is ook geen schande om van ze te verliezen natuurlijk. Denk dat er maar weinig clubs een loting tegen Atletico als gunstig bestempelen.quote:
Dit moeten we dan maar respecteren.quote:Op woensdag 29 november 2023 00:58 schreef KingRoland het volgende:
God had andere plannen
@:dombohetolifantje1
Winst levert jaarsalaris op voor Arond.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:31 schreef Caland het volgende:
Jammer dat dat potje in Schotland nu nergens meer over gaat
Dan maar mijn kop eraf zuipen daar
Dit is een rare opmerking, want in een groot deel van de wedstrijden die je noemt stonden we juist totaal niet onder een opgebouwde druk en was het spelbeeld volledig andersom. Tegen Lazio-uit, Excelsior en Atletico-uit vielen die tegengoals helemaal uit het niets.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mee eens, echt nul het gevoel gehad dat er iets viel te halen. Die goals komen m.i. ook door de druk die wordt opgebouwd, dan worden er vanzelf fouten gemaakt.
Ook tegen Lazio, Twente, Excelsior en Atletico-uit kregen we ook ‘ongelukkig’ doelpunten tegen. Als het zo vaak gebeurt, is er helaas wel sprake van een patroon.
Ja maar ze vielen wel, ook tegen Excelsior, Almere, Utrecht, Sparta bijv. We zijn de bovenliggende partij, creëren normaal gesproken genoeg kansen, scoren te weinig, en elke kans voor de tegenstander is bijna geheid een goal. Dat is echt zorgelijk.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een rare opmerking, want in een groot deel van de wedstrijden die je noemt stonden we juist totaal niet onder een opgebouwde druk en was het spelbeeld volledig andersom. Tegen Lazio-uit, Excelsior en Atletico-uit vielen die tegengoals helemaal uit het niets.
Alleen tegen Twente en gisteren tegen Atletico kan je dat zeggen.
Dat is wel een patroon ja, dat we uit een overheersend spelbeeld de wedstrijd niet in veel meer doelpunten kunnen uitdrukken. Dat al onze foutjes achterin zo worden afgestraft is wel frustrerend, daar kan je niet zo bijster veel aan doen (alhoewel ik nog steeds boos ben op Timber in Rome).quote:Op woensdag 29 november 2023 10:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar ze vielen wel, ook tegen Excelsior, Almere, Utrecht, Sparta bijv. We zijn de bovenliggende partij, creëren normaal gesproken genoeg kansen, scoren te weinig, en elke kans voor de tegenstander is bijna geheid een goal. Dat is echt zorgelijk.
Kortom, dat is een patroon.
Geen contact. Gleed gewoon uitquote:Op woensdag 29 november 2023 10:53 schreef hhh38 het volgende:
Het gaat er nergens meer over, maar was het trouwens geen penalty voor Minteh in de eerste helft? Vond het in het stadion onbegrijpelijk dat de VAR hem niet gaf
als hij er tegenaan was gelopen was het een penaltyquote:Op woensdag 29 november 2023 10:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen contact. Gleed gewoon uit
Totaal niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:53 schreef hhh38 het volgende:
Het gaat er nergens meer over, maar was het trouwens geen penalty voor Minteh in de eerste helft? Vond het in het stadion onbegrijpelijk dat de VAR hem niet gaf
Ja, gisteren zijn we sinds lange tijd weer eens weggespeeld. Eerste Europese verlies thuis in drie jaar Slot. En dat tegen Atletico, niets om je voor te schamen of er een crisis over uit te roepen.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel een patroon ja, dat we uit een overheersend spelbeeld de wedstrijd niet in veel meer doelpunten kunnen uitdrukken. Dat al onze foutjes achterin zo worden afgestraft is wel frustrerend, daar kan je niet zo bijster veel aan doen (alhoewel ik nog steeds boos ben op Timber in Rome).
Maar gisteren viel daar juist niet echt onder. We waren gewoon een keer minder en dat kan tegen Atletico die ik ditmaal heel erg goed vond best gebeuren.
Zonde. Die jongen moet nog even aan z'n voetenwerk werken en dan is ie niet meer af te stoppen.quote:
Tegen die tijd is hij ook alweer weg ben ik bang.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonde. Die jongen moet nog even aan z'n voetenwerk werken en dan is ie niet meer af te stoppen.
Ja, laten we om zijn ontslag vragen, wat een prutser, zeg! Been weer terug!quote:Op woensdag 29 november 2023 11:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Alleen tegen Olympique Marseille is eigenlijk echt een bijzonder resultaat neergezet in Europa onder Slot. Verder vliegen we tegen de eerste de beste fatsoenlijke tegenstander steevast het toernooi uit.
Als ie zondag Dest helemaal doldraait is het 'm vergevenquote:Op woensdag 29 november 2023 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen die tijd is hij ook alweer weg ben ik bang.
Ik heb nog nooit zo’n conflicterende mening gehad over een Feyenoord-speler als Mintehquote:Op woensdag 29 november 2023 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen die tijd is hij ook alweer weg ben ik bang.
19 jaar.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo’n conflicterende mening gehad over een Feyenoord-speler als Minteh
Dan kijk je de wedstrijden niet gok ikquote:Op woensdag 29 november 2023 11:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het enige wapenfeit van Minteh tot op heden is het uitkappen van Mark van der Maarel bij een 1-4 voorsprong.
Het was gisteren van hem ook niet z'n beste wedstrijd, z'n beginopstelling was wel erg aanvallend.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, laten we om zijn ontslag vragen, wat een prutser, zeg! Been weer terug!
Ja, maar wel een huurspeler waar je aan het eind van de dag niks aan overhoudt.quote:
En overzicht. Moet soms simpeler spelen, loopt zich ook vaak vast. Zijn snelheid is wel een wapenquote:Op woensdag 29 november 2023 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zonde. Die jongen moet nog even aan z'n voetenwerk werken en dan is ie niet meer af te stoppen.
Simpeler spelen gaat ook ten koste van z'n onvoorspelbaarheid. Hij moet alleen de ruimte beter benutten die ontstaat omdat hij een speler voorbij gaat en een 2e naar zich toe trekt. Dat is een kwestie van overzicht inderdaad, maar betwijfel of ie dat in een half jaar nog gaat leren. Motoriek zou toch makkelijker moeten zijn.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:58 schreef alopio het volgende:
[..]
En overzicht. Moet soms simpeler spelen, loopt zich ook vaak vast. Zijn snelheid is wel een wapen
Democratisch proces.quote:Op woensdag 29 november 2023 00:58 schreef KingRoland het volgende:
God had andere plannen
@:dombohetolifantje1
quote:Op woensdag 29 november 2023 08:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mee eens, echt nul het gevoel gehad dat er iets viel te halen. Die goals komen m.i. ook door de druk die wordt opgebouwd, dan worden er vanzelf fouten gemaakt.
Ook tegen Lazio, Twente, Excelsior en Atletico-uit kregen we ook ‘ongelukkig’ doelpunten tegen. Als het zo vaak gebeurt, is er helaas wel sprake van een patroon.
In principe is het, voor de mensen die nog vertrouwen hebben in de titelkansen van Feyenoord, wel goed dat PSV Europees overwinterd i.p.v. dat ze na vanavond helemaal zijn uitgeschakeld.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:44 schreef Haringkop het volgende:
De gouden pik van Bosz is denk twee keer zo groot als die van Slot...
En dan nog. We hebben allemaal de punten nodig om een tweede CL-plek vast te houden.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In principe is het, voor de mensen die nog vertrouwen hebben in de titelkansen van Feyenoord, wel goed dat PSV Europees overwinterd i.p.v. dat ze na vanavond helemaal zijn uitgeschakeld.
Ik constateer alleen maar dat PSV ontzettend veel geluk heeft dit seizoen.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In principe is het, voor de mensen die nog vertrouwen hebben in de titelkansen van Feyenoord, wel goed dat PSV Europees overwinterd i.p.v. dat ze na vanavond helemaal zijn uitgeschakeld.
En extra coefficientenpuntjes zijn ook in het voordeel van Feyenoord. Ik snap nooit zo goed waarom er zo veel supporters zijn in Nederland die hopen dat de andere clubs falen in Europa.
Hopelijk zondag geen roodquote:Op woensdag 29 november 2023 21:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik constateer alleen maar dat PSV ontzettend veel geluk heeft dit seizoen.
Ach, zoals sommigen weleens zeggen zal het aan het einde van het seizoen wel weer recht trekken.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:28 schreef De_Pel het volgende:
Tja, wat gaan we hier eens van zeggen… Feyenoord beloont zichzelf structureel te weinig en maakt gister ff 2 eigen doelpunten. PSV speelt eindelijk weer eens 2 wedstrijden tegen een redelijke tegenstander, krijgt in beiden een bizarre rode kaart mee, een eigen doelpunt en een doelpunt in blessuretijd…
Zo gaat het zondag natuurlijk ook niets worden nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft uiteindelijk primair met kwaliteit te maken dat je jezelf niet kan belonen, tegen Lazio en Atletico (uit) waren we op ons allerbest en sta je alsnog met lege handen. PSV heeft voorin veel meer kwaliteit.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:28 schreef De_Pel het volgende:
Tja, wat gaan we hier eens van zeggen… Feyenoord beloont zichzelf structureel te weinig en maakt gister ff 2 eigen doelpunten. PSV speelt eindelijk weer eens 2 wedstrijden tegen een redelijke tegenstander, krijgt in beiden een bizarre rode kaart mee, een eigen doelpunt en een doelpunt in blessuretijd…
Zo gaat het zondag natuurlijk ook niets worden nie
Mwoah. Verdedigend wat daar staat is niet geweldig en het middenveld onloopt elkaar nauwelijks. Zij zijn aanvallend wat sterker maar zonder Lozano en zonder of half met Lang valt dat voordeeltje wel een beetje weg. Die kunnen we gewoon pakkenquote:Op woensdag 29 november 2023 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoop dat Lang niet mee doet zondag anders zie ik het somber in.
Wat wordt er toch altijd bedoeld met "focussen op plek 2"? Verandert dat hoe je wedstrijden benadert?quote:Op woensdag 29 november 2023 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Verdedigend wat daar staat is niet geweldig en het middenveld onloopt elkaar nauwelijks. Zij zijn aanvallend wat sterker maar zonder Lozano en zonder of half met Lang valt dat voordeeltje wel een beetje weg. Die kunnen we gewoon pakken
Win je zondag niet dan moet je je wel lekker gaan focussen op plek 2 en hopelijk wat rondjes door in de EL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |