Dit is een lichtgewicht. Op de verkiezingsavond deed ze ook nogal onhandig over de winst van de PVV door hen niet direct te feliciteren maar uitsluitend te focussen op de winst van NSC. Snap niet dat Omtzigt haar zo hoog op de lijst heeft gezet.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:19 schreef superniger het volgende:
Zij is geen fijne spreker.
Iets te veel uuhhs.
Zijn bestuurservaring lijkt me vrij relevant en het wegkijken door o.a. hem als bestuurder in het Oxfam schandaal is dan toch een flink pijnpunt zeker ook gezien het hele Arib gebeuren. De organisatie achter de voorzitter wilt en heeft het recht op een voorzitter die ingrijpt bij grensoverschrijdend gedrag.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van die domme, niet inhoudelijke kreten in caps.
Duurt lang.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal wel ergens na vieren zijn.
Hij kon daar helemaal niet op ingrijpen, heb je uberhaupt gelezen waar dat verhaal over ging? Het enige wat hem te verwijten is is dat hij er niet verder ingedoken is en niet alle details kende, hij was niet verantwoordelijk voor het schandaal en ook niet verantwoordelijk voor ingrijpen erop.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zijn bestuurservaring lijkt me vrij relevant en het wegkijken door o.a. hem als bestuurder in het Oxfam schandaal is dan toch een flink pijnpunt zeker ook gezien het hele Arib gebeuren. De organisatie achter de voorzitter wilt en heeft het recht op een voorzitter die ingrijpt bij grensoverschrijdend gedrag.
Jeetje, het is maar een internet forumpje. Neem het niet al te serieus.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Van die domme, niet inhoudelijke kreten in caps.
Wat was er dan zo schandalig van Van der Lee?quote:Op donderdag 14 december 2023 12:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zijn bestuurservaring lijkt me vrij relevant en het wegkijken door o.a. hem als bestuurder in het Oxfam schandaal is dan toch een flink pijnpunt zeker ook gezien het hele Arib gebeuren. De organisatie achter de voorzitter wilt en heeft het recht op een voorzitter die ingrijpt bij grensoverschrijdend gedrag.
Zo werkt democratie hequote:
SP/CU zal wel voor vd Lee gaan CDA weet ik niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:52 schreef phpmystyle het volgende:
zijn ze bij cda,cu, en SP ook biased?
Had gdacht dat die wat opener zouden zijn, iets minder dadendrang.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
SP/CU zal wel voor vd Lee gaan CDA weet ik niet.
Biased? Men mag geen voorkeur hebben voor de 1 of voor de ander ofzo?quote:Op donderdag 14 december 2023 12:52 schreef phpmystyle het volgende:
zijn ze bij cda,cu, en SP ook biased?
Rutte was een kleine joingen toen hij nog bij unilever was. Van der Lee en Arib waren (eind)verantwoordelijk voor iets wat zich direct onder hhen plaatsvond.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat was er dan zo schandalig van Van der Lee?
Rutte is toch ook premier geworden terwijl hij niet optrad tegen schandalen bij Unilever in Azie?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 14 december 2023 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had gdacht dat die wat opener zouden zijn, iets minder dadendrang.
Er vond helemaal NIETS plaats "direct onder Van der Lee" en hij was er al helemaal niet (eind)verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Rutte was een kleine joingen toen hij nog bij unilever was. Van der Lee en Arib waren (eind)verantwoordelijk voor iets wat zich direct onder hhen plaatsvond.
Ik bedoel meer op de links-rechts as. NSC en VVD gaan zelf afwegen, en alle andere fracties hebben hun positie al ingenomen. Was benieuwd hoe andere denken bij cu, cda, en sp daarover.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Biased? Men mag geen voorkeur hebben voor de 1 of voor de ander ofzo?![]()
Wordt lastig stemmen dan..
Eeeh nee. Van der Lee had er helemaal niets mee te maken. Van der Lee werkte bij Oxfam Nederland, het schandaal vond plaats bij Oxfam Groot Brittannie.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:54 schreef quo_ het volgende:
[..]
Rutte was een kleine joingen toen hij nog bij unilever was. Van der Lee en Arib waren (eind)verantwoordelijk voor iets wat zich direct onder hhen plaatsvond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |