Als de kamervoorzitter zeer genereus is 1/24e dag anders minderquote:Op donderdag 14 december 2023 11:44 schreef Tekaschi het volgende:
Hoeveel dagen gaan ze krijgen om al die vragen te beantwoorden, wat een vragen. Had dan per partij een brief opgesteld met vragen en ze behandeld.
Had je anders verwacht? Die kleine linkse partijtjes zullen blijven schoppen tegen de PVV zolang de PVV de grootste is. Die gaan ons de komende jaren weer laten zien dat de burger en Nederland op plek 2 (of zelfs 3) staat.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik hoor wel veel kritiek/sneer naar Bosma. Kan aan mij liggen maar toch.
Nu vind ik dat deels ook wel terecht, maar hierdoor denk ik niet dat hij het worden zal.
Blijf je nou zo bezig? Je zou het niet over partijen hebben maar toch kan je het constant niet laten.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:51 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Had je anders verwacht? Die kleine linkse partijtjes zullen blijven schoppen tegen de PVV zolang de PVV de grootste is. Die gaan ons de komende jaren weer laten zien dat de burger en Nederland op plek 2 (of zelfs 3) staat.
Ik vind het niet erg dat je PVV stemt. Moet je helemaal zelf weten. Maar het is raar om telkens links schuld te geven dat ze hier vragen over stellen. Het zijn gewoon moties en uitspraken die je niet moet willen in een normale maatschappij. Dan is het niet gek dat je daar vragen over stelt.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:51 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Had je anders verwacht? Die kleine linkse partijtjes zullen blijven schoppen tegen de PVV zolang de PVV de grootste is. Die gaan ons de komende jaren weer laten zien dat de burger en Nederland op plek 2 (of zelfs 3) staat.
Pleonasme gespotquote:
Ze kunnen ook vragen stellen over het oxfam debacle, Bosma had die zeer zeker gehad was hij erbij betrokken geweest.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat je PVV stemt. Moet je helemaal zelf weten. Maar het is raar om telkens links schuld te geven dat ze hier vragen over stellen. Het zijn gewoon moties en uitspraken die je niet moet willen in een normale maatschappij. Dan is het niet gek dat je daar vragen over stelt.
Niet alles is een complot. Niet alles is altijd fout.
Dat zijn gewoon twee partijen. Dat ze dat samen optellen moeten ze zelf weten maar dat maakt ze afzonderlijk niet groter dan een 12/13 zetels per partij.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
PvdA/GL is de 2e partij van deze 2e Kamer.
Wat is Oxford Debacle?quote:Op donderdag 14 december 2023 11:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze kunnen ook vragen stellen over het oxford debacle, Bosma had die zeer zeker gehad was hij erbij betrokken geweest.
Mens gisteren stuurde je mij nog een PM dat ik je niet persoonlijk moest aanvallen, dan kom je in een ander topic met het argument dat ik het alleen maar over "partijen" heb terwijl ik sinds november niks anders zie van jou dan PVV bashen waarbij de opmerking dat ze pvv geen leden heeft 50% van die inbreng is. Veeg voor je eigen deur. Ja we weten het, je bent niet blij met de Pvv niet blij met de winst en je bent aan het stampvoeten, wat ik een bepaald kliekje steeds zie doen, het is klaar.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Blijf je nou zo bezig? Je zou het niet over partijen hebben maar toch kan je het constant niet laten.
Damn woordenboek, oxfam.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is Oxford Debacle?
En waarom mag je dan niet vragen stellen over de uitspraken en moties van Bosma vroeger? Je haalt continu andere dingen erbij. Ga gewoon in op mijn punt graag. Ben je het er niet mee eens dat je vragen krijgt over dingen die je hebt gedaan of gezegd?
quote:Op donderdag 14 december 2023 12:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Mens gisteren stuurde je mij nog een PM dat ik je niet persoonlijk moest aanvallen, dan kom je in een ander topic met het argument dat ik het alleen maar over "partijen" heb terwijl ik sinds november niks anders zie van jou dan PVV bashen waarbij de opmerking dat ze pvv geen leden heeft 50% van die inbreng is. Veeg voor je eigen deur. Ja we weten het, je bent niet blij met de Pvv niet blij met de winst en je bent aan het stampvoeten, wat ik een bepaald kliekje steeds zie doen, het is klaar.
Hier doelde ik op.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, ik stem PVV en ben pro Bosma, maar in het geval van de kamervoorzitter kijk ik neutraal, als het van der Lee wordt dan verdiend hij het ook en kijk ik uit naar zijn voorzitterschap. Ik laat partijbelangen in dit geval achterwege, want dat is ook wat een voorzitter moet doen. Arib was van de PvdA en daar zou ik nooit op kunnen stemmen maar één van de beste voorzitters die we gehad hebben.
Wat was het debacle, precies? Eerder begon je hier al over en gaf je er blijk van de link die je postte niet eens gelezen te hebben en de feiten niet te kennen.quote:
Sneller (D66) heeft dat al op tafel gegooid: Vragen over uitingen op sociale media - https://nos.nl/l/2501204#UPDATE-container-74094660quote:Op donderdag 14 december 2023 12:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat was het debacle, precies? Eerder begon je hier al over en gaf je er blijk van de link die je postte niet eens gelezen te hebben en de feiten niet te kennen.
Wat niet?quote:Op donderdag 14 december 2023 12:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Sorry, de bingo is pas vanaf 65+.
Nee zonder dollen, doe maar niet.
Je gaat nog steeds niet in op andere punten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |