Buienradar heeft storing, andere sites laten wel een flinke bui zien in het noorden.quote:
Hier draait het juist wel om naar die herfst en iets warmer.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
De kou lijkt langer voort te duren dan enkele dagen geleden in de kaarten stond. Een overgang naar echt zachter weer lijkt er niet te komen..
Effe niet de buienradar.nl gebruiken, die pakt niks op. Check weerplaza.nl / weerslag.nlquote:
https://www.knmi.nl/neder(...)weer-en-klimaatpluimquote:
Ah ok, dat verklaart een en ander.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Effe niet de buienradar.nl gebruiken, die pakt niks op. Check weerplaza.nl / weerslag.nl
Ik heb liever de vorstin.quote:
Jammer dat we geen lake effect snow kennen vanuit de Noordzeequote:Op zaterdag 2 december 2023 08:52 schreef INViCTuS het volgende:
Zo'n "luftmassegrenze" zoals in Duitsland gister en vandaag moeten we echt hier weer eens krijgen. Veel plaatsen, waaronder Munchen, ligt 30-50 cm sneeuw.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo schaatsen op de baan. Misschien maar wat warmers aandoen dan een legging.
lekker met de ICE naar Basel gaanquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:22 schreef INViCTuS het volgende:
Boh boh, wat een mooie sneeuwbeelden uit het Bayerischen Wald, Oostenrijke en Zwitserse noord Alpen
Basel ligt bijna niksquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
lekker met de ICE naar Basel gaannet als Andre en Jannie
Ja, maar wel uit de verkeerde richting. Sneeuw uit ZW/W richting komt altijd met zachtere lucht aan d achterzijde. Het beste is gewoon uit het oosten of noordoostenquote:
Klopt inderdaad, maar het dichtstbijzijnde ski gebied is er niet ver vandaan. En alleen al een paar dagen Basel in de winterperiode is denk ik ook al mooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Basel ligt bijna niks. Om nu in die sneeuwgebieden te komen is overigens wel lastig. treinen rijden niet, vluchten zijn gecancelled en over de weg is het ook niet makkelijk. het lijkt mij voor hier wel weer eens mooi.
[..]
Als ik die Niño een keer voor de auto krijg.....quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:16 schreef INViCTuS het volgende:
Gemiddeld 400 mm deze herfst. G'dumme
[ twitter ]
Hier is het nog droogquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:03 schreef Nattekat het volgende:
Die regen stond niet in mijn weerapp vanochtend
Hier is het van lichtbewolkt naar complete duisternis omgeslagen. En iets dat op snil lijkt maar echt met alle wil van de wereld geen snil genoemd kan worden.quote:
Hier ligt snil al sinds donderdagquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het van lichtbewolkt naar complete duisternis omgeslagen. En iets dat op snil lijkt maar echt met alle wil van de wereld geen snil genoemd kan worden.
Hier was het droog en zonnig sinds maandagquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier ligt snil al sinds donderdag
Ogen dichtgeslagen door de DSI goden 😱quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:16 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker. @:kingroland
Vrij weinig. Kon gewoon normaal naar huis rijden net zonder gladheid.quote:
Maar code geel is zon, code oranje moet toch ook wel wat zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrij weinig. Kon gewoon normaal naar huis rijden net zonder gladheid.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar code geel is zon, code oranje moet toch ook wel wat zijn.
Ja die ijsbaan van vorig jaar kan ik me ook nog wel herinneren. Je zag de ongelukken toenemen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar code geel is zon, code oranje moet toch ook wel wat zijn.
Hier overigens wel op sommige plekken spiegelglad. Niet zo erg als vorig jaar, maar ik snap waar het vandaan komt.
Toen had ik nachtdienstquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die ijsbaan van vorig jaar kan ik me ook nog wel herinneren. Je zag de ongelukken toenemen.
Ik heb erg genoten van die rit naar huis toenquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die ijsbaan van vorig jaar kan ik me ook nog wel herinneren. Je zag de ongelukken toenemen.
Ik geniet elke dag van jouquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb erg genoten van die rit naar huis toen
Ben volgens mij een uur bezig geweest met een stuk van normaal 20 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |