Grote brrrr 😱quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:
Het is zelfs nog beter geworden, de eerste -10 van het seizoen
[ afbeelding ]
Als dat zich nou eens uit zou breiden (en men goed strooit, uiteraard)
Vraag ik me ook altijd af hoe betrouwbaar dit soort shit isquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt dat? Ik bedoel, hoe dan.... overal er omheen is het meerdere graden minder koud. Heeft iemand een vriezer om het meetstation heen gebouwd ofzo
It giet oanquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou prachtig weer zijn om te schaatsen.
Ach gossie, wat lief.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Mijn hond is een enorme koukleumen sinds het echt koud begint te worden de afgelopen dagen is ze niet van schoot af te slaan
Komt om de haverklap op schoot zitten om te knuffelen
Snap ik, wat is het merk?quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Vanwege privacy kan ik geen foto plaatsen
Ja, dit van vandaag is toch echt machtig mooiquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou prachtig weer zijn om te schaatsen.
Mij hond wil als er sneeuw ligt niets anders dan de hele dag buiten zijn en sneeuwballen vangen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Mijn hond is een enorme koukleumen sinds het echt koud begint te worden de afgelopen dagen is ze niet van schoot af te slaan
Komt om de haverklap op schoot zitten om te knuffelen
Ik gok:quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zal eens iets zeggen wat geheel verrassend is.
Het is grijs
Ik zeg maar zo, Willy Alberti, krijgt ie Alberti.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Hyves belde, wilde hun grappen graag terug.
Het is echt al jaren geleden dat ik zó witte kerst had.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:56 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De enige kans op een witte kerst is als je wat bestelt bij de locale straatdealer
Nou staat sneeuw natuurlijk niet gelijk aan écht koude dagen, maar de laatste keer dat we echt een koude Kerst hadden stonden de Twin Towers nogquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dus na volgende week weer egen, regen en niet te vergeten regen?![]()
Mijn witte Kerst, wat doe je![]()
Ik geloof er niet meer inquote:
Hier echt een krankzinnig mooie dag. Strakblauw de hele dag.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:25 schreef INViCTuS het volgende:
Het was wederom een dag zonder zon met intens grijze depressieve treurnis. Niet het idee dat het licht is geworden vandaag. Daarnaast was het nog tyfus koud ook. Man man man![]()
![]()
Als het zo de hele winter zonder een snijdende wind kan zijn? Dat is echt top.quote:
Ja, met zon wel. Dat is mooi, beter, fijner en acceptabel. Grijze koude troep mag gelijk weg. Doe me dan maar 12.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het zo de hele winter zonder een snijdende wind kan zijn? Dat is echt top.
Dat is het ook he, het is toch kut weer (hier) dan kun je beter 12 dan 2 graden hebben..scheelt je stookkosten.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, met zon wel. Dat is mooi, beter, fijner en acceptabel. Grijze koude troep mag gelijk weg. Doe me dan maar 12.
Maar wellicht vallen er de komende dagen nog pakketten, dus dat maakt de wereld wel mooier
2009 ook. Was het zelfs een witte kerst, maar helaas dooide het toen dus werd het een zompige kerst. Maar er lag nog sneeuw.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou staat sneeuw natuurlijk niet gelijk aan écht koude dagen, maar de laatste keer dat we echt een koude Kerst hadden stonden de Twin Towers nog(en 2010 een beetje)
Ik geloof dit niet, dus ik duik de geschiedenisboeken in.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou staat sneeuw natuurlijk niet gelijk aan écht koude dagen, maar de laatste keer dat we echt een koude Kerst hadden stonden de Twin Towers nog(en 2010 een beetje)
Komt door z'n slechte humeur. Hier twee dagen op rij echt fantastisch weer geweestquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier echt een krankzinnig mooie dag. Strakblauw de hele dag.
Nou ja, dat heb ik dus gedaan. KNMI's grafiek van elke december tot aan 2000.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet, dus ik duik de geschiedenisboeken in.
De hoop keert dus weer een beetje terugquote:Op vrijdag 1 december 2023 19:27 schreef Jor_Dii het volgende:
De kou lijkt langer voort te duren dan enkele dagen geleden in de kaarten stond. Een overgang naar echt zachter weer lijkt er niet te komen..
?quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik de radar zo bekijk komt het hier straks tot een compleet witte wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |