Grote brrrr 😱quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:
Het is zelfs nog beter geworden, de eerste -10 van het seizoen
[ afbeelding ]
Als dat zich nou eens uit zou breiden (en men goed strooit, uiteraard)
Vraag ik me ook altijd af hoe betrouwbaar dit soort shit isquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt dat? Ik bedoel, hoe dan.... overal er omheen is het meerdere graden minder koud. Heeft iemand een vriezer om het meetstation heen gebouwd ofzo
It giet oanquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou prachtig weer zijn om te schaatsen.
Ach gossie, wat lief.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Mijn hond is een enorme koukleumen sinds het echt koud begint te worden de afgelopen dagen is ze niet van schoot af te slaan
Komt om de haverklap op schoot zitten om te knuffelen
Snap ik, wat is het merk?quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Vanwege privacy kan ik geen foto plaatsen
Ja, dit van vandaag is toch echt machtig mooiquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou prachtig weer zijn om te schaatsen.
Mij hond wil als er sneeuw ligt niets anders dan de hele dag buiten zijn en sneeuwballen vangen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Mijn hond is een enorme koukleumen sinds het echt koud begint te worden de afgelopen dagen is ze niet van schoot af te slaan
Komt om de haverklap op schoot zitten om te knuffelen
Ik gok:quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zal eens iets zeggen wat geheel verrassend is.
Het is grijs
Ik zeg maar zo, Willy Alberti, krijgt ie Alberti.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Hyves belde, wilde hun grappen graag terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |