Boh, World Cup biatlon over twee weken in het sowieso al prachtige Lenzerheide, dat wordt magisch met een vers sneeuwdekquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:34 schreef INViCTuS het volgende:
ging dat hier maar eens zo
[ twitter ]
Regio Den Haag net natte hagel.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:07 schreef INViCTuS het volgende:
Sneeuwt hier nu best stevig. Grote vlokken iig
Maandje of vier nog, dan kunnen de warmteliefhebbers hun lol weer een half jaar lang op.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:11 schreef bianconeri het volgende:
Zit de +25 graden alweer ergens in de pluim?
Kan niet wachten tot deze koude en vieze onzin weg is.
Gasberbruik schiet ook direct omhoog nu de temperatuur zakt
Een half jaar lang?quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maandje of vier nog, dan kunnen de warmteliefhebbers hun lol weer een half jaar lang op.
Hier een foto uit de Veluwe, half uur geleden.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:18 schreef Kriegel het volgende:
Veluwe is inderdaad sneeuw gevallen rond 22:00, kan ik bevestigen met m'n voor- en achterzijde, die er na een kwartiertje fietsen uitzagen als Duo Penotti. Ging best hard.
En het bleef nog even liggen en opstapelen ook, zolang het doorsneeuwde. [ afbeelding ]
Nat/bibberseizoen vs droog/warm seizoen waarvan ik altijd vurig hoop dat de verhouding 4-8 isquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maandje of vier nog, dan kunnen de warmteliefhebbers hun lol weer een half jaar lang op.
Zo, die gast rechtsmidden is wel van de sfeerverlichting hey. Lekker man.quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hier een foto uit de Veluwe, half uur geleden.
https://tinypic.host/image/PXL-20231128-214137810.NW9e5
Ik post daar geen kaarten hoor, doen ze zelf al meer dan genoeg en wat weet ik nou van winterweer?!quote:Op dinsdag 28 november 2023 23:08 schreef Nattekat het volgende:
@:dick_laurent mag even Weerwoorders pesten met dit kaartje:
[ afbeelding ]
Wij FOK!ers weten dat dit gewoon een dronken run is, maar zij gaan dat veel te serieus nemen
Zolang de wind weg is vind ik het dikke primaquote:Op woensdag 29 november 2023 08:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Na vandaag lijkt er gelukkig een behoorlijk droge periode aan te breken met temperaturen tussen 2 en 5 graden.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Na vandaag lijkt er gelukkig een behoorlijk droge periode aan te breken met temperaturen tussen 2 en 5 graden.
quote:Op woensdag 29 november 2023 12:22 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon alweer de hele dag zeikregen in de randstad. Sterf.
Beter dan sneeuw. Vanochtend geen ruiten krabben.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:22 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon alweer de hele dag zeikregen in de randstad. Sterf.
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 13:05 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Zal een standaard uitspraak zijn op Christmas Island. "Alweer krabben".
Al denk ik niet dat ze daar in de winter veel last van hebben. (althans, van het krabben, niet van krabben).
Over winter en eiland gesproken, vanaf vanmiddag lekker drie weken vakantie. Zaterdag voor 2 weken naar Sri Lanka. Betere werk.
Tief maar even op met die winterkou. Doei.
[ afbeelding ]
Hebben we geannuleerd, sniegoe voor het milieuquote:Op woensdag 29 november 2023 13:05 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
't Zal een standaard uitspraak zijn op Christmas Island. "Alweer krabben".
Al denk ik niet dat ze daar in de winter veel last van hebben. (althans, van het krabben, niet van krabben).
Over winter en eiland gesproken, vanaf vanmiddag lekker drie weken vakantie. Zaterdag voor 2 weken naar Sri Lanka. Betere werk.
Tief maar even op met die winterkou. Doei.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |