Later eens kijken. Samenvatting ?quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:37 schreef Treehut362 het volgende:
'Feral noise': Why Gang of Four's Entertainment! was the most blistering debut album of all time
https://www.bbc.com/cultu(...)ut-album-of-all-time
Oh shit, ik was die vergeten!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:34 schreef bartrid het volgende:
Ik vind de nieuwe Blood Incantation errug fijn
Bijzondere plaat wel, het is op sommige plekken echt alsof ik naar Pink Floyd luister en dan knalt er ineens weer heerlijk lompe metal door de speakers. Die combi is wel eens vaker gedaan natuurlijk, maar zelden zo effectief en authentiekquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:34 schreef bartrid het volgende:
Net besteld in Duitslandquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:34 schreef bartrid het volgende:
Ja die mix werkt erg goed vind ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 12:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Bijzondere plaat wel, het is op sommige plekken echt alsof ik naar Pink Floyd luister en dan knalt er ineens weer heerlijk lompe metal door de speakers. Die combi is wel eens vaker gedaan natuurlijk, maar zelden zo effectief en authentiek
Ik heb ze wel in mijn radio-app staan. Maar ik luister eigenlijk nooit radioquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:01 schreef Modus het volgende:
Luistert iemand nog wel eens naar PinguinRadio streams (geen Aardschok).
Er zijn er nog best wat alleen niet zo handig te vinden, of ligt dat aan mij
Het zijn (net als die Aardschok) van die thema-streams, nonstop.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb ze wel in mijn radio-app staan. Maar ik luister eigenlijk nooit radio
Bij mij doet het quietus abonnement echt wonderen, ik lees nu dagelijks de reviews, en elke maand een spotify playlist waarvan ik meestal echt helemaal niets ken. (ik charcheer een beetje dit keer stond the cure erin en divide en dissolve, xiu xiu, Broadcast, the jesus lizard, blood incantation, FKA twigs, The smile, Nick cave, mogwai en the body, dus ik kende er wel 11 van de 65. En nu gaan mensen zeker zeggen jezus beetle kende je the wolfgang press niet en inderdaad die kende ik nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 13:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Het zijn (net als die Aardschok) van die thema-streams, nonstop.
Ik zoek nieuwe muziek
quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Het zijn (net als die Aardschok) van die thema-streams, nonstop.
Ik zoek nieuwe muziek
Enige wat ik jammer vind nu ik via de site zelf lees dat je nergens kunt zien wanneer de special reviews (weird england, metal etc) zijn geupdate.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:35 schreef bartrid het volgende:
Ja, het kost wat maar je hebt ook wat met dat quietus abonnement. Die playlists zijn erg goed, al mis ik elke keer wel een aantal nummers als ik ze naar ytm converteer....
Triest. Die van Disturbed is iid ook niks. Niet eens als cringe. Of hoe heet zoiets ? Ben begonnen met heel m'n TOP-100 aan het draaien. Begonnen met m'n Nr. 1quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:45 schreef Modus het volgende:
Dit is toch ook wel een nieuw dieptepunt in de historie van de muziek.
Die cover van Disturbed is al van uitermate bedenkelijk niveau en dan deze 'remix'Gewoon CTRL+C/CTRL+V gedaan van die vorige remix/cover en klaar
![]()
manmanman
Godverquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:45 schreef Modus het volgende:
Dit is toch ook wel een nieuw dieptepunt in de historie van de muziek.
Die cover van Disturbed is al van uitermate bedenkelijk niveau en dan deze 'remix'Gewoon CTRL+C/CTRL+V gedaan van die vorige remix/cover en klaar
![]()
manmanman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |