Leugens en verzinsels volmondig bevestigen. Goh, je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En dan wordt dit goed gepraat met het gezeur over de vergrijzing en de vraag naar zorgmedewerkers. Die mensen gaan niet in de zorg werken! Echt een enkeling. En er zijn er een heleboel die de druk op de zorg alleen maar vergroten.
Hongarije hongert asielzoekers uitquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mensen worden hier niet actief heen gehaald nee maar het wordt ze wel zo aantrekkelijk mogelijk gemaakt om naar Nederland door te reizen.
Werkelijk alles wordt migranten (vluchtelingen noem ik ze niet omdat ze door 10 veilige landen komen) op een presenteerblaadje aangereikt in Nederland. Het straalt aan alles af dat ze hier welkom zijn, de pullfactor is door beleidskeuzes duidelijk aanwezig dus natuurlijk nemen Afrikaanse en Arabische migranten de uitgebreide moeite om vanuit bijvoorbeeld EU-grensstaat Bulgarije naar Nederland te reizen. Er zou een streng ontmoedigingsbeleid gevoerd moeten worden: sobere opvang op water en brood, het toekenningspercentage fors omlaag, sobere gezinshereniging, niet met voorrang een sociale huurwoning en geen aanspraak op een uitkering voor een statushouder. Dit naar Hongaars/Pools/Portugees model waar de asielzoekersstromen fors lager zijn.
Ik heb wel een oplossing. Als hun zorgmedewerkers niet hierheen komen, dan sturen wij onze bejaarden wel daarheen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En dan wordt dit goed gepraat met het gezeur over de vergrijzing en de vraag naar zorgmedewerkers. Die mensen gaan niet in de zorg werken! Echt een enkeling. En er zijn er een heleboel die de druk op de zorg alleen maar vergroten.
Hongarije zet tenminste de eigen mensen op de eerste plek en beloont de asielzwendel niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hongarije hongert asielzoekers uit
Hongarije’s bikkelharde assielbeleid
Wil jij echt in een land wonen dat Hongarije als “walgelijk” voorbeeld neemt?
Rwanda staat wel open voor opvang in hun land zolang ze er maar geld voor krijgen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing. Als hun zorgmedewerkers niet hierheen komen, dan sturen wij onze bejaarden wel daarheen.
Veel goedkoper ook. Twee vliegen in 1 klap.
Lekker aan de Spaanse Costa's. Of ergens in Gambia.
Hongarije zet vooral Orban op de eerste plekquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hongarije zet tenminste de eigen mensen op de eerste plek en beloont de asielzwendel niet.
Als mijn land asielzoekers de botten gaat breken om op die manier op te komen voor eigen volk, dan weet ik dat ik in een echt walgelijk land woon. Voor mij is de endlösung dan echt niet ver meer!quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Hongarije zet tenminste de eigen mensen op de eerste plek en beloont de asielzwendel niet.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rwanda staat wel open voor opvang in hun land zolang ze er maar geld voor krijgen.
Een man die het beste voor heeft met zijn eigen bevolking en het belang van Hongarije en de bevolking niet blootstelt aan de vele nadelen van asielmigranten.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hongarije zet vooral Orban op de eerste plek
Haha, domkop. Hij holt de rechtsstaat en alle vrijheden uit, levert het land uit aan Rusland en verrijkt zichzelf.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Een man die het beste voor heeft met zijn eigen bevolking en het belang van Hongarije en de bevolking niet blootstelt aan de vele nadelen van asielmigranten.
Een zijn corrupte kliek. Maar alles mag als je maar boos bent op en doet naar buitenlanders. Compleet doorzichtig.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hongarije zet vooral Orban op de eerste plek
Onder de vlag van buitenlanderhaat mag alles kapot.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Een zijn corrupte kliek. Maar alles mag als je maar boos bent op en doet naar buitenlanders. Compleet doorzichtig.
Maar wel weinig asielmigratie, dat is immers het hoogste doel. Het land en bloed moet vrij van vreemde smetten worden….quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha, domkop. Hij holt de rechtsstaat en alle vrijheden uit, levert het land uit aan Rusland en verrijkt zichzelf.
Terwijl hij niet eens 50 % + 1 stem heeft gekregen. Oeps foutjequote:Op dinsdag 28 november 2023 15:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Een zijn corrupte kliek. Maar alles mag als je maar boos bent op en doet naar buitenlanders. Compleet doorzichtig.
Het is een cumulatieve invasie die op termijn de ondergang van de westerse beschaving gaat betekenen. Wat mij betreft moet dat met hand en tand verdedigd worden. Gelukkig voor de asielzoekers zijn er in Europa nog vele landen te vinden die nog wel naïef zijn en er een weg-met-ons mentaliteit op nahouden, kunnen ze daar mooi heen. Hongarije heeft het volste recht om zich daar tegen te verdedigen en het staat in het niet met wat de culturele verrijkers allemaal hebben aangericht in West-Europa.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als mijn land asielzoekers de botten gaat breken om op die manier op te komen voor eigen volk, dan weet ik dat ik in een echt walgelijk land woon. Voor mij is de endlösung dan echt niet ver meer!
En op woke.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:05 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Geloof je dit werkelijk?quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is een cumulatieve invasie die op termijn de ondergang van de westerse beschaving gaat betekenen. Wat mij betreft moet dat met hand en tand verdedigd worden. Gelukkig voor de asielzoekers zijn er in Europa nog vele landen te vinden die nog wel naïef zijn en er een weg-met-ons mentaliteit op nahouden, kunnen ze daar mooi heen. Hongarije heeft het volste recht om zich daar tegen te verdedigen en het staat in het niet met wat de culturele verrijkers allemaal hebben aangericht in West-Europa.
Zou jij bereid zijn naar Hongarije te verhuizen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:07 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is een cumulatieve invasie die op termijn de ondergang van de westerse beschaving gaat betekenen. Wat mij betreft moet dat met hand en tand verdedigd worden. Gelukkig voor de asielzoekers zijn er in Europa nog vele landen te vinden die nog wel naïef zijn en er een weg-met-ons mentaliteit op nahouden, kunnen ze daar mooi heen. Hongarije heeft het volste recht om zich daar tegen te verdedigen en het staat in het niet met wat de culturele verrijkers allemaal hebben aangericht in West-Europa.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:03 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Een man die het beste voor heeft met zijn eigen bevolking en het belang van Hongarije en de bevolking niet blootstelt aan de vele nadelen van asielmigranten.
Denk jij dat door arbeidsmigranten weg te jagen dit hele probleem opeens opgelost is? Hoe zie jij dat voor je?quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, want iedereen in dat land is super positief over hun leider, toch?quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Imperking demostratierecht, vrijheid van onderwijs, vrijheid van meningsuiting en persvrijheid, wat een heerlijke leider die het zo goed met het volk voorheeft.
Wat mij altijd zo verbaasd is dat de dwarsdenkers in Nederland altijd zo’n hoge dunk hebben van personen als Orban, Poetin en co. Zijn deze personen zich er van bewust dat je in deze geweldige landen gewoon opgepakt kan worden als je anders denkt dan de staat wil?
Als Hongarije de komende decennia op dezelfde patriottistische weg doorgaan lachen zij het laatst en het best, mark my words. Dan aanschouwen zij de rokende ruïnes van de progressieve staten. Zonder traditionele waarden houdt geen enkele beschaving stand.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha, domkop. Hij holt de rechtsstaat en alle vrijheden uit, levert het land uit aan Rusland en verrijkt zichzelf.
Lekkere enorme toename van prijzen in bijvoorbeeld de supermarkt en dan weer lekker mopperen op de roverheid met Henk en Ingrid.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk jij dat door arbeidsmigranten weg te jagen dit hele probleem opeens opgelost is? Hoe zie jij dat voor je?
Dan hebben we het alleen maar over zorg, maar je hebt ook nog kenniseconomie en de fruit en groentes moeten nog van bomen/akkers hun weg naar de supermarkten of buitenland vinden.
Ook hun bevolking krimpt en Orbán moet alles uit de kast trekken om dat te voorkomen. Hopelijk trekt de EU de subsidies in want zij zijn natuurlijk netto-ontvanger. Kijken wie dan het hardst lacht.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als Hongarije de komende decennia op dezelfde patriottistische weg doorgaan lachen zij het laatst en het best, mark my words. Dan aanschouwen zij de rokende ruïnes van de progressieve staten. Zonder traditionele waarden houdt geen enkele beschaving stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |