Ah zonde van die Engelse tekst. Best leuk deze, maar helemaal in het Frans was beter geweest denk ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:34 schreef NailQueen het volgende:
Dit is ook best oke. Grote deels in het Frans
volgens mij is het vooral succesvol als ze de emotie van dat refrein over kan brengen, de treurigheid en het verdriet.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:52 schreef Fred_B het volgende:
Mooi liedje van Krick inderdaad. Het mist wel iets van een magisch einde, waardoor het opbouwt naar niets, maar finale is voor een klein land al lastig genoeg, en dat heb je hiermee wel eenvoudig binnen.
Als dit live goed is en ook daadwerkelijk de NF wint, zou dit nog best eens een juryfavoriet kunnen worden. Beetje zoals Alika vorig jaar.quote:
Dat is een mooi historisch tintje. Hopelijk voor de Luxemburgers wordt het een mooie terugkeer in de ESF-wereld.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:53 schreef Momo het volgende:
Désirée Nosbusch die Eurovision 1984 gepresenteerd heeft zal onder andere de host zijn zaterdag.
Krick staat hier wel op repeat. Als het live net zo pakkend is dan zou dit een hele toffe keuze zijn, ben heel benieuwd!quote:
Als ik me de recap goed herinner, kan ik leven met de drie nummers aan top.quote:
Ja dit. Had 'm net op m'n oortjes in tijdens het wandelen en de orchestratie is toch wel mooi hoor bij dit nummerquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als dit live goed is en ook daadwerkelijk de NF wint, zou dit nog best eens een juryfavoriet kunnen worden. Beetje zoals Alika vorig jaar.
Gewoon in Hei Elei Kuck Elei’s neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:19 schreef Thrts het volgende:
Is de presentatie in het Engels of in het Luxemburgs?
Hmmm, en Luxemburg is al niet zo groot. Dan is mijn vermoeden dat de act die bij de internationale fans het populairst is, ook de televote gaat winnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:18 schreef Fred_B het volgende:
Naar het schijnt kunnen wij vanavond ook meestemmen uit het buitenland. 99 cent per stem, te betalen met een creditcard.
Klinkt wel weer als gedoe eventueel om vanuit buitenland te stemmen. Niet zo makkelijk als een sms'jequote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm, en Luxemburg is al niet zo groot. Dan is mijn vermoeden dat de act die bij de internationale fans het populairst is, ook de televote gaat winnen.
Ja, ik heb geen idee hoe hard het normaal met stemmen gaat in dit soort programma’s in Luxemburg, maar dat kunnen er best minder dan 10.000 zijn. Dan wil je niet dat een willekeurige artiest zijn hele voetbalclub ofzo heeft gemobiliseerd en dat de stemming onevenredig beïnvloedt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm, en Luxemburg is al niet zo groot. Dan is mijn vermoeden dat de act die bij de internationale fans het populairst is, ook de televote gaat winnen.
Als Krick zometeen wint verslaat ze Slimane van de troon in mijn top zoveel. Ja, dat leest u goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit. Had 'm net op m'n oortjes in tijdens het wandelen en de orchestratie is toch wel mooi hoor bij dit nummer
Is het niet gewoon Letzembourgish? De presentatie althans.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:45 schreef NailQueen het volgende:
Het journaal is in het Duits (met een luxemburg tintje) dus ik gok dat de finale ook in het Duits is.
Ja nu wel. Het interview net was in het Duitsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Letzembourgish? De presentatie althans.
Ja dat wel ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja nu wel. Het interview net was in het Duits
Dat hele land is één grote leugen joh.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Of het is gewoon Duits en Frans door elkaar
Ik herinner mij slechts een vakantie in Luxemburg met alleen maar regenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:58 schreef Strani het volgende:
Ik heb er toch een paar leuke vakanties gehad als kind. Ik was maar 4 en 5 jaar oud, respectievelijk, maar herinner me er toch nog best veel van.
Toen ik jong was scheen de zon nog Hamlapjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik herinner mij slechts een vakantie in Luxemburg met alleen maar regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |