Als Krick zometeen wint verslaat ze Slimane van de troon in mijn top zoveel. Ja, dat leest u goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dit. Had 'm net op m'n oortjes in tijdens het wandelen en de orchestratie is toch wel mooi hoor bij dit nummer
Is het niet gewoon Letzembourgish? De presentatie althans.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:45 schreef NailQueen het volgende:
Het journaal is in het Duits (met een luxemburg tintje) dus ik gok dat de finale ook in het Duits is.
Ja nu wel. Het interview net was in het Duitsquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Letzembourgish? De presentatie althans.
Ja dat wel ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja nu wel. Het interview net was in het Duits
Dat hele land is één grote leugen joh.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
Of het is gewoon Duits en Frans door elkaar
Ik herinner mij slechts een vakantie in Luxemburg met alleen maar regenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:58 schreef Strani het volgende:
Ik heb er toch een paar leuke vakanties gehad als kind. Ik was maar 4 en 5 jaar oud, respectievelijk, maar herinner me er toch nog best veel van.
Toen ik jong was scheen de zon nog Hamlapjesquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik herinner mij slechts een vakantie in Luxemburg met alleen maar regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |