Ja verschil is wel om te huilenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:02 schreef Hamlapjes het volgende:
Verschilletje wel met de Ieren, nu al!
Mocht die jouw portie hebben?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:06 schreef Fred_B het volgende:
Ik sprak gisteren nog met iemand die Vicky heet. Het komt wel heel dichtbij zo.
Mag Maggie Macneal dan ook erbij zijn ?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:04 schreef NailQueen het volgende:
He, als wij weer een NF hebben nodigt Getty Kaspers zichzelf ook gewoon uit
Dat is een prachtliedjequote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:06 schreef Fred_B het volgende:
L’Amour Est Bleu is eigenlijk beter.
/muzieksnobmodus
De muzikale versie van Paul Mariat is ook erg mooi.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een prachtliedjeVooral in het Frans ja.
Het wordt tijd de Betuwelijn naar Luxemburg door te trekken dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:09 schreef Strani het volgende:
Leuk feitje, Luxemburg heeft zo'n 17.000 inwoners meer dan Rotterdam.
Maar de haven van Luxemburg is dan weer heel slecht bereikbaar.
Dit schreef ik twee maanden geleden. Ik blijf hier nog steeds bijquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga heel voorzichtig voorspellen dat dit de verrassing van het NF seizoen gaat worden.
Maar krijgt het publiek hier ook pinda's van de spar?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef H_T het volgende:
Luxemburg pakt wel behoorlijk uit voor een voorronde
Hopelijk voor haar gaat ze in de puntentelling op de brommer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef Momo het volgende:
Naomi is pas net 16 jaar geworden 3 dagen terug
Ik kijk toch maar in de originele taal. Of nou ja, zonder commentaar dus. Totale immersie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef usagi414 het volgende:
Leuk dat engelse commentaar, maar ze praten wel over de nummers heen.
Toch maar de ESCplus stream aangezet.
Daar hebben ze nog met geen woord over gerept. Ook nog geen Groninger metworst gezien trouwensquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar krijgt het publiek hier ook pinda's van de spar?
Ja, zag het. Leuk.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook al een soort flagparade, ze hebben goed gekeken naar de echte show
Dus België maakt zelfs buiten België alles vies?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:13 schreef Fred_B het volgende:
In Esch staat een ondertussen gesloten kolencentrale die vroeger weleens werd ingeschakeld als er in België tekorten aan stroom waren. Dat ding stootte bij het opstarten zoveel rook, roet en smurrie uit dat elk raam, wasgoed of auto daarna meteen smerig was.
/nutteloosfeitje
Misschien Litouwen?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:14 schreef Sableheart het volgende:
wat is de kans dat we in een van de drie voorrondes van vanavond een nummer horen dat slechter is dan het beste nummer van Ierland gisteren?
Ik dacht dat jij iets jonger was.quote:
Ja, dat gaat niet alleen met het dumpen van rommel in de Maas.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus België maakt zelfs buiten België alles vies?
100%. Die is als 6de aan de beurtquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:14 schreef Sableheart het volgende:
wat is de kans dat we in een van de drie voorrondes van vanavond een nummer horen dat slechter is dan het beste nummer van Ierland gisteren?
Ik ken haar niet. Maar jij vast welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij iets jonger was.
Jeetje heb je zo een hekel aan Krickquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
100%. Die is als 6de aan de beurt
Ik las beter ipv slechterquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje heb je zo een hekel aan Krick
Jazeker. Dit is de mevrouw die de Herreys als winnaar mocht aankondigen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ken haar niet. Maar jij vast wel
Je mist Toto Cutugno hier.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alles in 80 talen uitleggen, duurt gewoon wel eventjes
Iets meer dan een weekquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:19 schreef Strani het volgende:
Nou, Zucht.lu zal wel een forum vol lange monologen zijn. Man het lijkt San Remo wel.
Misschien in Duitsland ook nog.quote:
quote:The final of Luxembourg Song Contest is being held on 27 January 2024.[6] Vicky Leandros and Anne-Marie David and (1972 and 1973 Eurovision winners for Luxembourg) opened the show with excerpts from their winning songs "Aprčs toi" and "Tu te reconnaîtras", respectively, followed by all participating artists singing a rendition of "Poupée de cire, poupée de son". Alexander Rybak (2009 winner for Norway) will perform as a guest during the show.
Dat is de afvaller inderdaad. Zijn pak gaf het al weg.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Die in het rood mag waarschijnlijk dan niet mee op het podium in Malmö.
Dat is niet handig als mini-land.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
Alle 8 nummers zijn wel jury veilig, maar nog niet televote veilig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |