Documentaire gezien ? Ik had echt respect voor hem.quote:Op maandag 27 november 2023 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
Team Jantje Smit in deze. Volendam kunnen we bij deze alvast aankruisen als eerste degradant, wat een mijnenveld.
Ja die van de NOS bedoel je?quote:Op maandag 27 november 2023 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Documentaire gezien ? Ik had echt respect voor hem.
Ja.quote:Op maandag 27 november 2023 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja die van de NOS bedoel je?
Zoals een Volendammer zei: 'Niet mijn muziek, maar Jantje deugt.'quote:Op maandag 27 november 2023 21:55 schreef The_Verve het volgende:
Ik vrees dat Jantje nu weer naar de microfoon zal grijpen.
quote:Onthoudt mensen, Jan Smit heeft vroeger Yolanthe gebeft en gepaald. Petje af voor Jan !
quote:Daarna heeft ze wel de theedoeken meegenomen
quote:Het komt door het tosti beleid, iedereen wil tosti en jan niet. Gewoon heel simpel
Triest. De typische PVV-stemmers.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:32 schreef Het_Bokje het volgende:
De comments op YouTube /ESPN liegen er niet om:
[..]
[..]
[..]
En verder: Ach...
tja, wat moet je dan? Een gebbetje om deze 'slangenkuil' moet toch wel kunnen? (ik heb de docu niet gezien, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen)quote:
Wat een soapquote:Smit weigerde om technisch manager Win Jonk, technisch directeur Jasper van Leeuwen en hoofd opleidingen Ruben Jongkind te ontslaan. Dat kost hem nu de kop. "Die Raad van Commissarissen, door visverkoop rijk geworden patsertjes, die laten zich niet terechtwijzen door zo'n zanger. 'Opsodemieteren', zeggen die." Derksen springt in de bres voor Smit. "Hij is de beste PR-man die je kunt wensen. En bijkomend voordeel is dat hij al zijn tijd in Volendam steekt, waardoor hij niet zoveel meer zingt", grapt de voormalig hoofdredacteur van Voetbal International.
"Weet je wat ook zo smerig is... Die commissarissen zeggen dan: 'Als wij de waarheid over Keje Molenaar naar buiten brengen, dan gooien we hem voor de bus. Dat doen we niet.' Door dát te zeggen, ben je al een slechterik", besluit Derksen zijn kritische relaas over de werkcultuur binnen Volendam, die goed naar voren kwam in de docuserie: Volendam, een dorp in de Eredivisie.
Misschien heb ik het verkeerd begrepen of niet goed gelezen. Beetje onduidelijk. Te serieuze reactie van mij dan. Humor moet juist. Ik raad je de docu aan. Mooi inzicht in de beknepen geesten van de heikneuters daar. Jan Smit: 'Wat verwachten ze dan? 8 Volendammers in het elftal? Hoeveel Eindhovenaren speler er bij PSV.'quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:37 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
tja, wat moet je dan? Een gebbetje om deze 'slangenkuil' moet toch wel kunnen? (ik heb de docu niet gezien, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen)
Kunnen we dan hier niet beter speculeren over de motieven van de RvC?
FC Volendam-'slechteriken' gekraakt: 'Door visverkoop rijk geworden patsertjes'
Wel slim van Jan om de palingsound proberen los te koppelen van de visserij
[..]
Wat een soap
juist! Lache toch? Ik denk dat het daarom veel beter voor het entertainmentgehalte is dat Volendam nét niet degradeert. Dan zal de interne ellende iets breder uitgemeten worden. Zou toch jammer zijn als we smeuïge verslaggeving moeten missen omdat ze volgend jaar een treetje lager spelen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het verkeerd begrepen of niet goed gelezen. Beetje onduidelijk. Te serieuze reactie van mij dan. Humor moet juist. Ik raad je de docu aan. Mooi inzicht in de beknepen geesten van de heikneuters daar. Jan Smit: 'Wat verwachten ze dan? 8 Volendammers in het elftal? Hoeveel Eindhovenaren speler er bij PSV.'
Even ?quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:51 schreef Het_Bokje het volgende:
Maar even 'serieus' : wat moet/gaat er nu gebeuren bij FC Volendam? Wie gaan de stokjes overnemen? (en hoe lang gaat het dan duren voordat alles in mekaar stort? Kan snel gaan, zie Ajax.
Dat geloof ik meteen. Het lijkt me ook wel een geschikte kerel.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals een Volendammer zei: 'Niet mijn muziek, maar Jantje deugt.'
Leeft die beste jongen nog?quote:
Wat is uberhaupt het probleem? Ik snap er niks van.quote:Op maandag 27 november 2023 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als je als RvC denkt de hele RvB en het hele technische hart te moeten ontslaan om een probleem op te lossen dan is het misschien handig om eerst bij jezelf ten rade te gaan of JIJ niet het probleem bent.
En zelfs als dat niet zo is dan is dit een brevet van onvermogen van de RvC.
Volgens de RvC werkt kamp Smit ze teveel in de schulden, volgens kamp Smit schrijven ze vanaf volgend seizoen groene cijfers.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is uberhaupt het probleem? Ik snap er niks van.
Dat is natuurlijk een beetje onzin, Jan is een idioot als die heeft geroepen garant te staan en ik vind dat geen teken van competentie. Leuk dat Jan rijk is en dat soort dingen kan roepen, maar dat maakt hem niet opeens meer betrokken of een betere bestuurder.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:06 schreef Leandra het volgende:
Was in die documentaire ook niet genoemd dat Smit zelf garant stond voor een bepaald bedrag bij de club?
Slangenkuil hoor, maar was een leuke documentaire, ben benieuwd of de leden van de RvC ook bereid zijn garant te staan of dat ze de club gewoon laten klappen als het zo ver zou komen.
In het jaarverslag noemt het bestuur geen verwachte winst van 3 miljoen voor dit seizoen. Wel verwacht het bestuur een fors positief resultaat door positieve transferresultaten.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje onzin, Jan is een idioot als die heeft geroepen garant te staan en ik vind dat geen teken van competentie. Leuk dat Jan rijk is en dat soort dingen kan roepen, maar dat maakt hem niet opeens meer betrokken of een betere bestuurder.
Het vreemde is dat de RvC heel stellig roept dat er een tekort dreigt over dit seizoen van 2.3 miljoen en het bestuur roept dat er een winst komt van ongeveer 3 miljoen dit seizoen. Daar zit iets waar wij als publiek geen weet van hebben, want denk niet dat 1 van de 2 partijen glashard liegt.
Heb zelf het idee dat de RvC het heeft over het operationele resultaat (excl. transfers) en Jan het heeft over de totale winst (incl. transfers) en de RvC niet afhankelijk wilt zijn van transfers voor een positief saldo.
Maar het gaat over dit boekjaar als in 2023/2024. Boekjaar van Volendam (en van de andere voetbalclubs) loopt van 1 juli tot 31 juni. Daar is de discussie over, bestuur zegt dat ze dit boekjaar gaan afsluiten met een winst van 2.5-3.5 miljoen en RvC zegt dat ze dit boekjaar gaan afsluiten met een verlies van 2.3 miljoen.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In het jaarverslag noemt het bestuur geen verwachte winst van 3 miljoen voor dit seizoen. Wel verwacht het bestuur een fors positief resultaat door positieve transferresultaten.
Maar dan moeten positieve transferresultaten na 1 juli 2023 hebben plaatsgevonden.
Een beetje bestuur zou dat dan ook benoemen, bijvoorbeeld "De transferresultaten van speler x en speler y ad zoveel euro zijn niet in het jaarverslag meegenomen, omdat deze plaatsvonden na de balansdatum van 30 juni 2023."
Maar daar staat niks over vermeld.
In de jaarverslagen van bijvoorbeeld Feyenoord, zie ik de afgeronde transfers na 30 juni wel vermeld staan in de toelichting, en dat ze niet worden meegenomen in het afgesloten boekjaar, maar straks in het lopende boekjaar wel aan het resultaat zullen bijdragen.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar het gaat over dit boekjaar als in 2023/2024. Boekjaar van Volendam (en van de andere voetbalclubs) loopt van 1 juli tot 31 juni. Daar is de discussie over, bestuur zegt dat ze dit boekjaar gaan afsluiten met een winst van 2.5-3.5 miljoen en RvC zegt dat ze dit boekjaar gaan afsluiten met een verlies van 2.3 miljoen.
Snap niet wat er relevant is aan de verwachting van de winst op 31 juni, zeker in het voetbal is er nogal een verschil tussen de situatie op 31 juni en die op 1 september qua verwachting van winst. Neem dan ook aan dat ze enkel een verwachting over de operationele winst hebben vermeldt in het jaarverslag, maar de operationele winst is maar een deel van het plaatje.
Volendam kreeg ¤7m voor de transfer van Van de Ven in augustus, zo ingewikkeld is het niet.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In de jaarverslagen van bijvoorbeeld Feyenoord, zie ik de afgeronde transfers na 30 juni wel vermeld staan in de toelichting, en dat ze worden niet zijn meegenomen in het afgesloten boekjaar, maar straks in het lopende boekjaar wel aan het resultaat zullen bijdragen.
In het jaarverslag van FC Volendam staat hier niks over vermeld. Dus dan denk ik dat het bestuur droomt van nog te verwachten transferinkomsten straks in de winterpauze of vlak na dit voetbalseizoen.
Dat lijkt mij een beetje luchtfietserij om dan al te vermelden dat het resultaat positief zal worden door transferinkomsten.
Ik had liever gehad, dat het bestuur verklaring had gegeven van de hoge stijging van de Overige bedrijfskosten, en ging aangeven waardoor het zo hoog was, en dat het een stuk zal worden in het lopende seizoen.
Dan wek je vertrouwen met prognoses.
Okay, maar dat zou een andere club vermelden in het jaarverslag bij de prognose over het komende jaar. Ik zat al te denken wie het zou zijn, maar jij noemt die naam.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volendam kreeg ¤7m voor de transfer van Van de Ven in augustus, zo ingewikkeld is het niet.
Dit lijkt niet het volledige verslag? Volgens de inhoudsopgave zijn er gebeurtenissen na balansdatum, die zie ik verder niet?quote:Op donderdag 30 november 2023 19:19 schreef Idisrom het volgende:
Bekijk hier het jaarverslag van het seizoen 2022/2023
Nou moet ik hier wel zeggen dat ik de balans er ook heel beroerd voor zie staan.
Het eigen vermogen gaat van plus 93.000 euro naar negatief 2.894.000 euro, zie pagina 7.
Ik begrijp dat in de Eredivisie de post salarissen omhoog gaat, zie pagina 8. Maar de stijging van de Overige bedrijfskosten van 4.616.000 euro naar 8.047.000 euro vind ik een onverantwoorde stijging. Dan kun je beter in de KKD blijven.
Op de activakant van de balans staat ook niet veel soeps, zie pagina 6.
Verbouwingen ter waarde van meer dan ene miljoen, maar daar heb je niet zoveel aan, als het stadion niet in jouw bezit is.
Gewoon meervoudige moord 😱quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:13 schreef tong80 het volgende:
Inmiddels zijn alle grondleggers in het bestuur geliquideerd door de Raad van Commissarissen.
Staken?quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd of de spelers nog wat gaan doen.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:06 schreef Vincent_student het volgende:
Smit heeft Volendam gewoon in de shit gedraaid.
Als ik het nieuws zo lees is tijdens het voorzitterschap van Jan Smit op grote voet geleefd en werd er veel meer uitgegeven dan dat er binnen kwam.quote:
Als ik zo'n balans zou zien, zou ik ook direct ingrijpen. Ik vraag me ook af of Jan Smit wel verstand heeft van cijfers.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:19 schreef Idisrom het volgende:
Bekijk hier het jaarverslag van het seizoen 2022/2023
Nou moet ik hier wel zeggen dat ik de balans er ook heel beroerd voor zie staan.
Het eigen vermogen gaat van plus 93.000 euro naar negatief 2.894.000 euro, zie pagina 7.
Ik begrijp dat in de Eredivisie de post salarissen omhoog gaat, zie pagina 8. Maar de stijging van de Overige bedrijfskosten van 4.616.000 euro naar 8.047.000 euro vind ik een onverantwoorde stijging. Dan kun je beter in de KKD blijven.
Op de activakant van de balans staat ook niet veel soeps, zie pagina 6.
Verbouwingen ter waarde van meer dan ene miljoen, maar daar heb je niet zoveel aan, als het stadion niet in jouw bezit is.
Daar is een penningmeester voor toch?quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als ik zo'n balans zou zien, zou ik ook direct ingrijpen. Ik vraag me ook af of Jan Smit wel verstand heeft van cijfers.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:09 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als ik het nieuws zo lees is tijdens het voorzitterschap van Jan Smit op grote voet geleefd en werd er veel meer uitgegeven dan dat er binnen kwam.
Okay dan, dit komt in de media niet zo over...quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Als ik zo'n balans zou zien, zou ik ook direct ingrijpen. Ik vraag me ook af of Jan Smit wel verstand heeft van cijfers.
Dan heeft die penningmeester misschien slechte adviezen gegeven?quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar is een penningmeester voor toch?
Waarom sla je het jaarverslag er eens niet op na? Kun je zo downloaden. Heb je geen media voor nodig. Daar schrik je echt van, zeker als je financieel opgeleid bent. Als je de baas bent van zo'n club gaan alle alarmbellen af. En dat is allemaal gebeurd tijdens het voorzitterschap van Jan Smit. Dus ik snap het nu eindelijk helemaal.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Okay dan, dit komt in de media niet zo over...
ZIjn gewoon prima cijfers, RvC loopt te zeuren over het operationele resultaat maar dat is bij het merendeel van de clubs niet positief (zelfs bij een Ajax schommelt dat ook altijd zo rond het nulpunt met soms een paar miljoen verlies en soms een paar miljoen winst en bij een AZ is het al jaren een verlies), ook nergens voor nodig aangezien je in de zomer prima kan min-maxen met transfers (wat je nu ook ziet, aangezien de daadwerkelijke winst dit boekjaar een miljoen of 3 gaat zijn).quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:18 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Waarom sla je het jaarverslag er eens niet op na? Kun je zo downloaden. Heb je geen media voor nodig. Daar schrik je echt van, zeker als je financieel opgeleid bent. Als je de baas bent van zo'n club gaan alle alarmbellen af. En dat is allemaal gebeurd tijdens het voorzitterschap van Jan Smit. Dus ik snap het nu eindelijk helemaal.
Ik vind het best een sympathieke jongen hoor, daar geen kwaad woord over, maar als deze cijfers rondvliegen, dan is het gewoon einde bestuur.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:18 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Waarom sla je het jaarverslag er eens niet op na? Kun je zo downloaden. Heb je geen media voor nodig. Daar schrik je echt van, zeker als je financieel opgeleid bent. Als je de baas bent van zo'n club gaan alle alarmbellen af. En dat is allemaal gebeurd tijdens het voorzitterschap van Jan Smit. Dus ik snap het nu eindelijk helemaal.
Ik vind het best een sympathieke jongen hoor, daar geen kwaad woord over, maar als deze cijfers rondvliegen, dan is het gewoon einde bestuur.
Ja, wat nou?! Doe es normaal man!quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ZIjn gewoon prima cijfers, RvC loopt te zeuren over het operationele resultaat maar dat is bij het merendeel van de clubs niet positief (bij Ajax schommelt dat ook altijd zo rond het nulpunt met soms een paar miljoen verlies en soms een paar miljoen winst), ook nergens voor nodig aangezien je in de zomer prima kan min-maxen met transfers (wat je nu ook ziet, aangezien de daadwerkelijke winst dit boekjaar een miljoen of 3 gaat zijn)
Ik denk dat Ajax een heel ander verhaal is dan FC Volendam. Ajax zou een last van 4 miljoen nog aankunnen. Ik zie dat FC Volendam niet zo heel snel doen. En mochten ze het aankunnen, misschien zijn er geen signalen dat er verbetering is.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ZIjn gewoon prima cijfers, RvC loopt te zeuren over het operationele resultaat maar dat is bij het merendeel van de clubs niet positief (zelfs bij een Ajax schommelt dat ook altijd zo rond het nulpunt met soms een paar miljoen verlies en soms een paar miljoen winst en bij een AZ is het al jaren een verlies), ook nergens voor nodig aangezien je in de zomer prima kan min-maxen met transfers (wat je nu ook ziet, aangezien de daadwerkelijke winst dit boekjaar een miljoen of 3 gaat zijn)
Maar ik denk dat jij wel een beetje het probleem aangeeft, allemaal mensen die dit als een bedrijf willen runnen in plaats van een voetbalclub, maar een voetbalclub is gewoon wat anders, waarbij operationeel resultaat vele malen minder interessant is dan bij andere bedrijven.
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:26 schreef Bocaj het volgende:
In de media hoor je alleen maar dat het zo erg is dat Jan eruit wordt gezet. HOE DURVEN ZE!!
SC Heerenveen had midden jaren '00 ook mazzel met record verkopen van Alfonso Alves, Miralem Suljemani, Klaas Jan Huntelaar en Georgios Samaras.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ZIjn gewoon prima cijfers, RvC loopt te zeuren over het operationele resultaat maar dat is bij het merendeel van de clubs niet positief (zelfs bij een Ajax schommelt dat ook altijd zo rond het nulpunt met soms een paar miljoen verlies en soms een paar miljoen winst en bij een AZ is het al jaren een verlies), ook nergens voor nodig aangezien je in de zomer prima kan min-maxen met transfers (wat je nu ook ziet, aangezien de daadwerkelijke winst dit boekjaar een miljoen of 3 gaat zijn)
Maar ik denk dat jij wel een beetje het probleem aangeeft, allemaal mensen die dit als een bedrijf willen runnen in plaats van een voetbalclub, maar een voetbalclub is gewoon wat anders, waarbij operationeel resultaat vele malen minder interessant is dan bij andere bedrijven.
Negatief EV prima cijfers?quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ZIjn gewoon prima cijfers, RvC loopt te zeuren over het operationele resultaat maar dat is bij het merendeel van de clubs niet positief (zelfs bij een Ajax schommelt dat ook altijd zo rond het nulpunt met soms een paar miljoen verlies en soms een paar miljoen winst en bij een AZ is het al jaren een verlies), ook nergens voor nodig aangezien je in de zomer prima kan min-maxen met transfers (wat je nu ook ziet, aangezien de daadwerkelijke winst dit boekjaar een miljoen of 3 gaat zijn).
Ene Milan van Dongen en Mark Neven de documentairemaker..quote:
Speciaal op dinsdag dit nieuwsquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:25 schreef tong80 het volgende:
Matthias Kohler zal niet op de bank zitten bij FC Volendam in de uitwedstrijd tegen Feyenoord. De 32-jarige trainer is op non-actief gesteld. Dat bevestigen bronnen binnen Volendam aan Voetbal International.
[ afbeelding ]
Kohler kondigde vrijdag samen met Team Jonk zijn vertrek bij Volendam aan. In dat statement aan de media werd geen datum van vertrek genoemd. Na de 5-0 nederlaag tegen PEC Zwolle besloot de Duitse trainer dat hij de spelersgroep niet in de steek wilde laten. De selectie sprak daarna de steun voor een langer verblijf van Kohler uit.
Dinsdag arriveerde Kohler op de club in de veronderstelling de training te leiden, in voorbereiding op het duel met Feyenoord op donderdag. De commissarissen van Volendam verrasten hem echter met de mededeling dat hij op non-actief gesteld werd.
Op de site van Volendam staat inmiddels voormalig assistent Michael Dinsdag als nieuwe hoofdtrainer.
https://www.msn.com/nl-nl(...)668abd1da016c0a&ei=3
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hij heeft geen verstand van cijfers. Jan Smit spoelde de superbonus van Micky van der Ven in een mum van tijd weer door het putje.quote:
De RvC heeft hier gelijk. Hij moet er nu gelijk uit na zijn statement van vorige week. Want laat je hem nu tijdelijk nog zitten, dan moet je hem ook nog doorbetalen bij een ontslag. Ik hoop voor Volendam wel dat de RvC hem op staande voet heeft ontslagen i.p.v. op non-actief stellen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:25 schreef tong80 het volgende:
Matthias Kohler zal niet op de bank zitten bij FC Volendam in de uitwedstrijd tegen Feyenoord. De 32-jarige trainer is op non-actief gesteld. Dat bevestigen bronnen binnen Volendam aan Voetbal International.
[ afbeelding ]
Kohler kondigde vrijdag samen met Team Jonk zijn vertrek bij Volendam aan. In dat statement aan de media werd geen datum van vertrek genoemd. Na de 5-0 nederlaag tegen PEC Zwolle besloot de Duitse trainer dat hij de spelersgroep niet in de steek wilde laten. De selectie sprak daarna de steun voor een langer verblijf van Kohler uit.
Dinsdag arriveerde Kohler op de club in de veronderstelling de training te leiden, in voorbereiding op het duel met Feyenoord op donderdag. De commissarissen van Volendam verrasten hem echter met de mededeling dat hij op non-actief gesteld werd.
Op de site van Volendam staat inmiddels voormalig assistent Michael Dinsdag als nieuwe hoofdtrainer.
https://www.msn.com/nl-nl(...)668abd1da016c0a&ei=3
Zijn pa schreef toen toch nep-geruchten op internet? Over allerlei topclubs die zogenaamd belangstelling hadden voor zijn zoon...quote:
Hij praatte in een soort Nederlands met cliché's.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn pa schreef toen toch nep-geruchten op internet? Over allerlei topclubs die zogenaamd belangstelling hadden voor zijn zoon...
Las dat hij voor de trainerscursus is afgewezen. Tot twee keer toe zelfs. Dan ben je waarschijnlijk wel een klapmongool.quote:Op donderdag 7 december 2023 07:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij praatte in een soort Nederlands met cliché's.
Zo kwam ie ook over.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Las dat hij voor de trainerscursus is afgewezen. Tot twee keer toe zelfs. Dan ben je waarschijnlijk wel een klapmongool.
Jezelf naar voren schuivenquote:Jaap Veerman volgt Jan Smit op als voorzitter van FC Volendam, zo heeft de club maandag bekendgemaakt. De voorzitter van de raad van commissarissen (rvc) zette Smit eind vorige maand nog eigenhandig aan de kant.
Veerman was de laatste tijd veel in het nieuws vanwege zijn vete met Smit. De rvc-leden vonden in tegenstelling tot het bestuur dat er veel te grote financiële risico's werden genomen.
De ruzie leidde niet alleen tot het ontslag van Smit, maar ook het vertrek van technisch manager Wim Jonk, technisch directeur Jasper van Leeuwen, directeur opleidingen Ruben Jongkind en hoofdtrainer Matthias Kohler. Ze stonden als 'Team Jonk' achter Smit en de zijnen.
FC Volendam laat verder weten dat Rob Bootsman is benoemd tot bestuurslid technische zaken en secretaris. Simon Hansen is de nieuwe penningmeester. Veerman en Bootsman stappen uit de rvc om hun nieuwe functie te kunnen invullen.
Ja, en ook zijn neef.quote:
Altijd sympathie voor de club gehad. Nu hoop ik met al m'n voetbalcellen dat ze degraderen.quote:Op maandag 18 december 2023 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jezelf naar voren schuivengenot
Samen met die andere puinhoop, Vitessequote:Op dinsdag 19 december 2023 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd sympathie voor de club gehad. Nu hoop ik met al m'n voetbalcellen dat ze degraderen.
Volendam heeft in elk geval ingegrepen om de boel financieel weer op de rit te krijgen. Presteren ook niet ondermaats of zo. Tegen degradatie voetballen is zo'n beetje het maximale wat erin zit.quote:Op dinsdag 19 december 2023 13:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Samen met die andere puinhoop, Vitesse
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |