Nog een handje dan, zodat je het afleertquote:Op maandag 27 november 2023 12:32 schreef AnneX het volgende:
Drie handjes dan. Nog net niet misselijk nu.
Ik las de enthousiaste reacties op die Van Delft kruidnootjes hier onlangs al, maar in die dingen zit een kruid (kardemom??) wat bij mij zo overheersend overkomt, dat ik bij de lucht er van al misselijk word. Zelfs al als je langs hun winkels loopt...quote:Op maandag 27 november 2023 12:25 schreef AnneX het volgende:
Twee keer een handvol van delft kruidnootjes is wel genoeg. Toch?!
Lekker he? Hier staat hij woensdag op het menu.quote:Op maandag 27 november 2023 13:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb gisteren zoeteaardappel soep gemaakt (linkje van iemand hier volgens mij, 'zoete aardappelsoep met toppings'). Hij was erg lekker dus de rest ging in een gesealed zakje de vriezer in.
Ja, zelfs zonder toppings (met een tosti erbij) was 'ie erg geslaagd.quote:Op maandag 27 november 2023 14:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker he? Hier staat hij woensdag op het menu.
Oeh? Linkje?quote:Op maandag 27 november 2023 13:15 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb gisteren zoeteaardappel soep gemaakt (linkje van iemand hier volgens mij, 'zoete aardappelsoep met toppings'). Hij was erg lekker dus de rest ging in een gesealed zakje de vriezer in.
Ach, in de winkel loop ik al weken - sinds september? - voorbij aan al het snoepgoed.quote:Op maandag 27 november 2023 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las de enthousiaste reacties op die Van Delft kruidnootjes hier onlangs al, maar in die dingen zit een kruid (kardemom??) wat bij mij zo overheersend overkomt, dat ik bij de lucht er van al misselijk word. Zelfs al als je langs hun winkels loopt...
Ik wil Bolletje...
Dat klinkt goed, ga ik ook eens naar kijken!quote:Op maandag 27 november 2023 14:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dank!
Wij eten heel vaak de rode linzensoep met kokosmelk die ook op hun site staat
Ik hou ook niet van al die smaakjes. Diverse nootjes van Van Delft geprobeerd, maar nee. Niets voor mij.quote:Op maandag 27 november 2023 15:32 schreef fietsie het volgende:
Bij ons kwam er een zakje "Kruidnoten met stukjes stroopwafel erin" binnen.
Ik at er twee.
Dat was voldoende. Wat vies.
quote:Op maandag 27 november 2023 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Freak als ik ben op dit gebied, heb ik 'jouw' Strathisla gezocht in het archief van de firma Van Wees, eigenaar van het 'The Ultimate' label, en ik heb 'm gevonden:
Jan. 2005 - Strathisla 1987 - Cask # 2373 - % 43,0 - Oak
De jaartallen 1987 en 2005 komen overeen, het was kennelijk alleen geen cask strength botteling.
Die hadden ze destijds ook maar zelden...
De verwarring zit waarschijnlijk in de afbeelding op het label.
Bij The Ultimate staat een afbeelding van de Bushmills Distillery in Ierland op het label en de afbeelding van het label dat jij gepost hebt lijkt daarop.
Ook 2 pagodes van een distilleerderij, maar dan die van Strathisla zelf:SPOILER: Zoek de verschillen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk, een echte speurneus![]()
Eeem kiek'n hoor; dat label versus mijn plaatje
Dat is ja hetzelfde min of meer bijnaik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |