SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ExTec op 26-11-2023 18:06:36 ]
Ik let eigenlijk niet eens op de titels en de thumbnail. Het gaat mij om de inhoud. En die is prima in orde.quote:Op zondag 26 november 2023 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even hoor, dat kanaal wordt per week irritanter met dat "En wat er toen gebeurde!" en "Luchtvaartmaatschappijen haten deze trucs!" retoriek...
[ afbeelding ]
De Russische tactiek is niet blind rennen om afgeknald te worden. Natuurlijk wel met een hoog risico, maar er wordt wel een gevoel van veiligheid dmv ondersteuning gerealiseerd.quote:Op zondag 26 november 2023 17:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vraagje: denk jij dat russen zich echt ad infinitum als kanonnenvoer laten gebruiken, of denk jij dat er een grens bestaat?
Ik vraag je niet om in geval ja, te voorspellen wanneer die bereikt wordt.
Ik heb volgens mij wel publicaties gezien die het wat minder rooskleurig voorschotelde,quote:Op zondag 26 november 2023 18:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
De Russische tactiek is niet blind rennen om afgeknald te worden. Natuurlijk wel met een hoog risico, maar er wordt wel een gevoel van veiligheid dmv ondersteuning gerealiseerd.
Nee natuurlijk niet. Maar het westen moet oppassen met het verslappen. Het beste komen ze de komende maand met een enorm pakket om te laten zien dat tijd niet perse het voordeel is voor Rusland.quote:Op zondag 26 november 2023 18:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel publicaties gezien die het wat minder rooskleurig voorschotelde,
Maar helder, jij denkt ook niet dat dit tot in het oneindige door kan gaan.
Daaraan gerelateerd zijn er dus al 2 spontane demonstraties op het rode plein geweest. Natuurlijk snel onderdrukt, maar het begin is er.
Ook daar zet ik regelmatig mijn vraagtekens bij. Het is vaak een samenraapsel van beelden die in de kraam te pas komen en daar wordt dan een verhaal omheen verzonnen met vooral veel kaarten en pijlen en men doet net alsof ze volledig op de hoogte zijn van de tactische plannen van Russische eenheid X of Y... Zo van ja, ze willen dat en dat gebied vermeesteren maar wij hebben ze in de pan gehakt... Waarom ze dat dan zouden willen wordt dan weer nergens uitgelegd.quote:Op zondag 26 november 2023 18:11 schreef Delenlill het volgende:
Ik let eigenlijk niet eens op de titels en de thumbnail. Het gaat mij om de inhoud. En die is prima in orde.
Die is wel kapot nu.quote:Op zondag 26 november 2023 18:50 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Dat is wel een heel eind bij oekraine vandaan.
quote:Op zondag 26 november 2023 18:50 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Nou, ik denk dat de productie hier even stil zal vallen. Wat denk jij?quote:Op zondag 26 november 2023 18:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
En Oekraïne gaat sowieso meer hulp nodig hebben willen ze het uitzingen tegen Rusland dat op volle kracht produceert.
Vast. Maar je kan het potentieel van Rusland niet ontkennen natuurlijk.quote:Op zondag 26 november 2023 20:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de productie hier even stil zal vallen. Wat denk jij?
[ twitter ]
Ook dit is wensdenken. Je kan aan deze beelden helemaal niet zien of dat hele complex opgeblazen is of dat het toevallig een olieopslag was die er naast lag en er van het complex zelf maar een paar ruitjes gebroken zijn. En alles wat er tussenin zit.quote:Op zondag 26 november 2023 20:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de productie hier even stil zal vallen. Wat denk jij?
[ twitter ]
Sabotageski?quote:Op zondag 26 november 2023 18:50 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
heb nooit begrepen dat mensen dat zo nodig hier moeten posten. Zie nog liever de posts van Lospredosaquote:Op zondag 26 november 2023 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even hoor, dat kanaal wordt per week irritanter met dat "En wat er toen gebeurde!" en "Luchtvaartmaatschappijen haten deze trucs!" retoriek...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |