Grutto’squote:Op zondag 26 november 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik kwam gisteren met de trein over de ijsel en daar stonden ook al wat dingen in het water die normaal door weiland omgeven zijn ja
Ja ik zag het gisteren, het water is behoorlijk hoog. Maar het is al eens veel hoger geweest.quote:Op zondag 26 november 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik kwam gisteren met de trein over de ijsel en daar stonden ook al wat dingen in het water die normaal door weiland omgeven zijn ja
Yep, ik zit in de buurt van de kop van Pannerden en het is weleens 4 mtr hoger geweest, kwamen de ramptoeristen uit het westen Fotos maken.quote:Op zondag 26 november 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het gisteren, het water is behoorlijk hoog. Maar het is al eens veel hoger geweest.
Ja, hier zijn wel eens wegen afgesloten geweest ivm het hoge water. Ik woon naast Zutphen.quote:Op zondag 26 november 2023 08:26 schreef halfway het volgende:
[..]
Yep, ik zit in de buurt van de kop van Pannerden en het is weleens 4 mtr hoger geweest, kwamen de ramptoeristen uit het westen Fotos maken.
Wat leuk Tonja en wat fijn dat ze blij met je zijn en je mening ook vragen en of je ze wil begeleiden hoe te moddenquote:Op zondag 26 november 2023 08:40 schreef tonja het volgende:
Goeiesmorregens!
Ik kom hier even opscheppen hoor, met of zonder uw welnemen![]()
Ik mod nu ongeveer een jaartje op Twitch voor de politie. Ze gamen 1 keer per week en streamen dat op Twitch.
Ze zijn nu van plan on nationaal te gaan en hebben mij gevraagd wat ik daar van vind. Ik heb gezegd dat het een puik plan is, maar dat ze dan wel meer mods nodig hebben. Toen hebben ze me gevraagd of ik bereid ben om agenten de ins en outs van het modden op Twitch bij te brengen. Dat vind ik uiteraard gaaf om te doen.
En ook.. Afgelopen week waren ze op een internationale bijeenkomst voor online policing in Oslo. Ze streamden ook vanuit daar en ik kreeg een appje van ze dat de buitenlandse collega's stikjaloers waren op (mijn persoontje dus) hun mod
Jah, het is altijd leuk om gewaardeerd te worden. Hij vertelde ook dat de buitenlandse collega's erg verbaasd waren dat ik niet bij de politie werkquote:Op zondag 26 november 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk Tonja en wat fijn dat ze blij met je zijn en je mening ook vragen en of je ze wil begeleiden hoe te modden
Leuk toch, Je hebt een leuke bezigheid gevonden. Gitaar spelen, ik mis het nog steeds, is zo lekker ontspannen.quote:Op zondag 26 november 2023 08:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, het is altijd leuk om gewaardeerd te worden. Hij vertelde ook dat de buitenlandse collega's erg verbaasd waren dat ik niet bij de politie werk![]()
Eigenlijk is dit allemaal dankzij Covid lol. Ik ben toen serieus gitaar gaan oefenen, ontdekte de muziek afdeling op twitch. Daar waren allemaal muzikanten, wereldwijd, die geen live gigs meer hadden vanwege de lockdowns, het op Twitch gingen proberen. Ook de politie startte in die periode met streamen. Ik hing veel rond op de muziek streams en mensen vroegen me voor ze te modden. En zo is het balletje gaan rollen.
Eigenlijk heeft covid mij alleen maar goeds gebrachtGitaar is een verslaving en ik kan me met mijn chat verslaving nog nuttig maken ook
Cool Tonquote:Op zondag 26 november 2023 08:40 schreef tonja het volgende:
Goeiesmorregens!
Ik kom hier even opscheppen hoor, met of zonder uw welnemen![]()
Ik mod nu ongeveer een jaartje op Twitch voor de politie. Ze gamen 1 keer per week en streamen dat op Twitch.
Ze zijn nu van plan on nationaal te gaan en hebben mij gevraagd wat ik daar van vind. Ik heb gezegd dat het een puik plan is, maar dat ze dan wel meer mods nodig hebben. Toen hebben ze me gevraagd of ik bereid ben om agenten de ins en outs van het modden op Twitch bij te brengen. Dat vind ik uiteraard gaaf om te doen.
En ook.. Afgelopen week waren ze op een internationale bijeenkomst voor online policing in Oslo. Ze streamden ook vanuit daar en ik kreeg een appje van ze dat de buitenlandse collega's stikjaloers waren op (mijn persoontje dus) hun mod
dat is zo gaafquote:Op zondag 26 november 2023 08:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, het is altijd leuk om gewaardeerd te worden. Hij vertelde ook dat de buitenlandse collega's erg verbaasd waren dat ik niet bij de politie werk![]()
Eigenlijk is dit allemaal dankzij Covid lol. Ik ben toen serieus gitaar gaan oefenen, ontdekte de muziek afdeling op twitch. Daar waren allemaal muzikanten, wereldwijd, die geen live gigs meer hadden vanwege de lockdowns, het op Twitch gingen proberen. Ook de politie startte in die periode met streamen. Ik hing veel rond op de muziek streams en mensen vroegen me voor ze te modden. En zo is het balletje gaan rollen.
Eigenlijk heeft covid mij alleen maar goeds gebrachtGitaar is een verslaving en ik kan me met mijn chat verslaving nog nuttig maken ook
Daar zijn de uiterwaarden voor, maar das dan voor in het voorjaar .. nu moet de sneeuw nog vallen voordat het smelt..quote:Op zondag 26 november 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik heb de vogels wel eens vroeg horen fluiten op weg naar mn huis in Groningen.. dus dat excuus geldt niet.. of zit je mobiel en gaat het daarom niet?quote:
quote:
Hey Espriquote:
O hier is het droog met een flauw zonnetje, nog geen regen gezien hier.quote:Op zondag 26 november 2023 11:27 schreef espri het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Wat een regen he? Heb maar een binnenblijfdagje gemaakt.
Oh dan komt het straks vast.quote:Op zondag 26 november 2023 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier is het droog met een flauw zonnetje, nog geen regen gezien hier.
Ik hoef er als het goed is niet uit vandaag dus laat maar vallenquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 november 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef er als het goed is niet uit vandaag dus laat maar vallen
O nog gefeliciteerd. Had gisteren verjaardag van mijn kleindochter. Alweer 5quote:Op zondag 26 november 2023 11:34 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ga bezig met de koffers vast een beetje inpakken en zulks.
Gisteren verjaardag van zoonlief gevierd dus verder geen verplichtingen meer.
Dankje, jij ook gefeliciteerd.quote:Op zondag 26 november 2023 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog gefeliciteerd. Had gisteren verjaardag van mijn kleindochter. Alweer 5
Wanneer ging je ook weer op vakantie?
thnxquote:Op zondag 26 november 2023 11:39 schreef espri het volgende:
[..]
Dankje, jij ook gefeliciteerd.
We gaan aankomende dinsdag weg, vanu8it Rotterdam.
Dit keer in de buurt, Belgie, Duitsland, Engeland en Frankrijk.quote:Op zondag 26 november 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
O lekker al bijna.
Waar ging de reis ook weer naar toe( sorry vergeten)
Heerquote:
Een rondreis dus, leuk zo zie je nog eens wat.quote:Op zondag 26 november 2023 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
Dit keer in de buurt, Belgie, Duitsland, Engeland en Frankrijk.
Na 2 weken pas. Verder gaat het redelijk.quote:Op zondag 26 november 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heer![]()
Hoe voel je je nu, nog last van de bestraling gehad?
O fijn dat het redelijk gaat, nu nog goedquote:Op zondag 26 november 2023 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 2 weken pas. Verder gaat het redelijk.
quote:Op zondag 26 november 2023 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft ie straks niet meer met de fiets maar mag ie gewoon meevaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag wat beelden daar van de Hel v/h Noorden zag er onaangenaam uitquote:Op zondag 26 november 2023 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft ie straks niet meer met de fiets maar mag ie gewoon meevaren
quote:Op zondag 26 november 2023 13:36 schreef chufi het volgende:
Ze liggen echt in het schapWie weet zijn ze nog lekker ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Vind kersen wel lekker milkshake of in een flapquote:
Ze liggen echt in het schapKan niet lekker zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze liggen echt in het schapJa maar dat valt toch onder koek en zoet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
of dessertquote:Op zondag 26 november 2023 14:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dat valt toch onder koek en zoet?
Was natquote:Op zondag 26 november 2023 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag wat beelden daar van de Hel v/h Noorden zag er onaangenaam uit
Mijn favo fruit, samen met perenquote:
En Max rijdt weer eens op kopquote:Op zondag 26 november 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
Ajax heeft een keer gewonnen met een normale score zie ik
quote:Op zondag 26 november 2023 14:45 schreef pullup het volgende:
Ajax heeft een keer gewonnen met een normale score zie ik
Effe checkenquote:
Ben benieuwd hoe het straks gaat tegen bv Sparta.quote:
Kunnen ze hebben hoorquote:Op zondag 26 november 2023 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het straks gaat tegen bv Sparta.
Die gaan al een stuk meer weerstand geven.
Om maar niet te spreken van Hercules
Krampus wer foetsie?equote:Op zondag 26 november 2023 15:55 schreef mario390 het volgende:
vergeten op rennen
maar was zo niet meer
boeiend
Ik kan dat ook nooit zien maar volg de tussenstanden welquote:
Slalom of hupfen?quote:Op zondag 26 november 2023 15:55 schreef mario390 het volgende:
vergeten op rennen
maar was zo niet meer
boeiend
Ja mobiel en dan ergens in een regenachtige polderquote:Op zondag 26 november 2023 09:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de vogels wel eens vroeg horen fluiten op weg naar mn huis in Groningen.. dus dat excuus geldt niet.. of zit je mobiel en gaat het daarom niet?
Ja ik weet waar dat isquote:Op zondag 26 november 2023 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja mobiel en dan ergens in een regenachtige polder
Ze hadden daar een enorme baan gegraven, nog meer midden in de polder maar die is gedempt na een jaar of 15quote:
Kunnen we niet de mensen eruit halen en er 1 groot natuur park van maken waar toevallig ook nog wat gas uit komt?quote:Op zondag 26 november 2023 17:43 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk is dat hele Groningen een wat suffige polder![]()
Heb nog even op het dak van het Forum gestaan en dat was wel duidelijk, veel meer is er niet
2 problemen daarbijquote:Op zondag 26 november 2023 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we niet de mensen eruit halen en er 1 groot natuur park van maken waar toevallig ook nog wat gas uit komt?
Hoezo problemen?quote:Op zondag 26 november 2023 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
2 problemen daarbij
1 Waar laten we de mensen dan
2 Er is geen natuur
Hoezo dequote:
quote:Op zondag 26 november 2023 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die altijd van internet haalde
Ze liggen echt in het schapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Doe maar lekker gekquote:Op zondag 26 november 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Nooit gehad (gelukkig).
Nog een avondje pizza
Yooo Wassup, ouwe bunkerbouwer!quote:
Hey ja alles ok hehequote:Op zondag 26 november 2023 19:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Yooo Wassup, ouwe bunkerbouwer!Alles goed met je?
Mooiquote:
Ik heb weer genoeg matriaal om mee te werkenquote:Op zondag 26 november 2023 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi![]()
Goed dat je weer ff bent af en toe!
Nog progressie met het boek, of 'tijdelijk' in een schrijversblockkk>![]()
Top! Wat in een goed vat zit en zowquote:Op zondag 26 november 2023 19:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb weer genoeg matriaal om mee te werken
Ik vond het ook best gewaagd om dat zo even in scene te zettenquote:Op zondag 26 november 2023 19:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi. Aparte gast, zegWe zien niet hoe hij weer bij die andere kerel komt
Mac hier maarquote:Op zondag 26 november 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Nooit gehad (gelukkig).
Nog een avondje pizza
Echt wel. Ondanks dat het vast 'makkelijk' zal zijn voor zo'n ervaren dude.. Het roept wel wat vragen opquote:Op zondag 26 november 2023 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het ook best gewaagd om dat zo even in scene te zetten
Nog zo'n debiel iets, die schijf van 5quote:Op zondag 26 november 2023 19:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Marcusss![]()
Leve de diversiteit en de draaischijf van vijf hier in deze sc!
[ afbeelding ]
Mwah, "debiel"?quote:Op zondag 26 november 2023 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog zo'n debiel iets, die schijf van 5
Gelukkig ook nog nooit aangepast
Vroegah ja,quote:Op zondag 26 november 2023 20:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, "debiel"?
Was toch wetenschap met alleen goede bedoelingen. Én succesvol gelanceerd, vroegah. Schattig wel, juist
Zuurpruimquote:Op zondag 26 november 2023 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroegah ja,
misschien dat de pvv het nu weer groot maakt dan,
want alles van vroegah was beter.
Wil je dan beweren van niet ofzo?quote:
Wat "beweren"?quote:Op zondag 26 november 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je dan beweren van niet ofzo?
Ik mis hier smilies, wie gaat dat fixen?
Dat vroegah niet alles beter was.quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat vroegah niet alles beter was.
nou, he, geef nou maar toe
Alles wat beter ja,quote:Op zondag 26 november 2023 20:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]Niet alles was beter toen. Wel de belangrijkste zaken zoals het MiLiEu en de sociale omGaNgSvorMen en zooo
. En MuZiekies ook
![]()
Ik heb het gezien.quote:
Jaq die hebben nu ook HET probleemquote:Op zondag 26 november 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Zo overtuigend is het allemaal nog niet. Vites is gewoon pas echt debiel zwak.
Die hebben andere, nog grotere, problemen.quote:
Dat volg ik allemaal niet ...quote:Op zondag 26 november 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hebben andere, nog grotere, problemen.
En nog dommere keuzes gemaakt dan Ajax
Lopen nog steeds te kloten met de financienen.quote:
Oh ja de Russen zaten daar ...quote:Op zondag 26 november 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lopen nog steeds te kloten met de financienen.
En nu lijkt het dat ze ook nog straf kunnen krijgen wegens het overtreden van de sancties met ruskia
Bij wie in de aanbieding?quote:Op zondag 26 november 2023 21:34 schreef chufi het volgende:
De pizzabitterballen zijn deze week in de aanbieding of denk eigenlijk in de uitverkoop.. 1¤ ach wie weet zijn ze echt niet te vreten ...
De Vomar .. die zit daar niet ... nog ff gecheckt ... voor februari moet ik die diepvries ballen nuttigen . best wel kort dag. dus zal wel einde verhaal zijnquote:
Ben benieuwdquote:Op zondag 26 november 2023 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ... ik zal mijn proefresultaten wel laten weten ..
Dat zegt me niets maar iets met deeg en gehakt>?quote:Op zondag 26 november 2023 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Ik zoek nog steeds naar Alpenballen, die waren lekker
quote:In de Alpenbälle van Heidi’s Schmankerl zitten typische Duitse en Oostenrijkse ingrediënten, zoals Sauerkraut, spek, ham, bergkaas en kummel. Een stevige vulling.
Dan had je de Oostenrijkse versiequote:Op zondag 26 november 2023 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Zoiets, al waren die ik had wel zodner sauerkraut.
[..]
Kan zomaar, was bij een of andere thuisbezorgdding die Duitse gerechten bezorgden.quote:
Neen, jij geeft je geld gewoon liever uit aan andere zakenquote:Op zondag 26 november 2023 23:06 schreef chufi het volgende:
Ik heb al jaren niet meer besteld .. Corona schuldig
Waarom is corona schuldig daaraan ?quote:Op zondag 26 november 2023 23:06 schreef chufi het volgende:
Ik heb al jaren niet meer besteld .. Corona schuldig
Echt Sly ... hOe eRg Kun je zAkKen ...quote:Op zondag 26 november 2023 23:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neen, jij geeft je geld gewoon liever uit aan andere zaken![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik niet meer wouquote:Op zondag 26 november 2023 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is corona schuldig daaraan ?
Dan ben je zelf schuldig, en was corona een handige om het op af te schuivenquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt Sly ... hOe eRg Kun je zAkKen ...
Meer een stop eens postquote:Op zondag 26 november 2023 23:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]Is het nu een vraag, een zeer domme vraag of weer een monologue intérieur?
Ik zie dat je aanwezig bent ja.. maar reageer niet op je ...quote:Op zondag 26 november 2023 23:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik jou al tijden, vrind.Hoop dat je wat medelijden wekt met je aanstellerij!@
Ja dacht ik ook al aanquote:
Je wordt er schijtziek vanquote:Op maandag 27 november 2023 09:09 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
nou ja goed???? ik word zo zat van dit KAK weer
Ga jij hier even buiten staan anders, mag je zeggen hoe droog het werkelijk isquote:
Mededelingen uit het verleden zeggen niet perse wat over de huidige situatiequote:Op maandag 27 november 2023 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij hier even buiten staan anders, mag je zeggen hoe droog het werkelijk is
Toen jij dat schreef regende het hier ook alquote:Op maandag 27 november 2023 09:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Mededelingen uit het verleden zeggen niet perse wat over de huidige situatie
Jij had het gewoon droog daarnet
In mijn handjes knijpend dat die wedstrijd in Groningen gisteren en niet vandaag was jaquote:
Snap ik ja.quote:Op maandag 27 november 2023 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
In mijn handjes knijpend dat die wedstrijd in Groningen gisteren en niet vandaag was ja
Ja gaat lekker zo, benieuwd wat het volgende isquote:Op maandag 27 november 2023 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, die pvv verkenner is toch opgestapt.
Goed begin wel weer
Goh, wat een verrassingquote:Op maandag 27 november 2023 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
Goed begin wel weer
quote:Op maandag 27 november 2023 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
Goed begin wel weer
Remkes sluit nieuwe verkiezingen niet uitquote:
Wat is dat nu weer voor onzin?quote:Op maandag 27 november 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Remkes sluit nieuwe verkiezingen niet uit
Alleen als GroenLinks-PvdA “het hele programma in de vuilnisbak gooit”, bestaat de kans dat de VVD met Frans Timmermans wil praten, denkt de VVD-coryfee. “Dat vertrouw ik de sociaaldemocraten niet toe. Ik ga ervan uit dat men het programma serieus neemt.”quote:Op maandag 27 november 2023 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://wnl.tv/2023/11/26(...)%80%9Cnihil%E2%80%9D.
Ik zei van de week, De democratie heeft gekozen de dictactuur gaat anders beslissen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als GroenLinks-PvdA “het hele programma in de vuilnisbak gooit”, bestaat de kans dat de VVD met Frans Timmermans wil praten, denkt de VVD-coryfee. “Dat vertrouw ik de sociaaldemocraten niet toe. Ik ga ervan uit dat men het programma serieus neemt.”
Moet niet gekker worden
Nou ze hebben zelf de deur opengezet naar dat fascistische clubje en weer gesloten en verwachten nu dat alles links van ze wel even hun programma opdoekt?quote:Op maandag 27 november 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei van de week, De democratie heeft gekozen de dictactuur gaat anders beslissen.
Was te verwachten ze zijn het niet mee eens en gaan alles doen om het te laten mislukken.
Wat het volk vindt en wil is niet belangrijk.
Het giet nog steedsquote:
dan dwingen ze het volk om anders te gaan kiezen dus, ze bekijken het maarquote:Op maandag 27 november 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei van de week, De democratie heeft gekozen de dictactuur gaat anders beslissen.
Was te verwachten ze zijn het niet mee eens en gaan alles doen om het te laten mislukken.
Nee, ik voel me best lekkerquote:
Leuke seriequote:
Ja, vind het ook raar hoe het allemaal in zijn werk gaatquote:Op maandag 27 november 2023 12:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan dwingen ze het volk om anders te gaan kiezen dus, ze bekijken het maar
is toch van de zotte
Voorlopig is er nog helemaal niets gebeurdquote:Op maandag 27 november 2023 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vind het ook raar hoe het allemaal in zijn werk gaat
Ow, dan is het over het algemeen tijd om even langs te gaanquote:
O echt, nieuwe afleveringen of herhalingen?quote:
Nee nog niet, maar we hebben het wel meer gezien dat partijen die de meeste stemmen hadden, gekozen door de mensen niet mee mochten regerenquote:Op maandag 27 november 2023 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog helemaal niets gebeurd
https://www.ad.nl/show/me(...)-weer-open~af9fac9b/quote:Op maandag 27 november 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, nieuwe afleveringen of herhalingen?
Thnx, wel leuk. Tenminste toen kijken of het nu ook nog leuk isquote:Op maandag 27 november 2023 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/me(...)-weer-open~af9fac9b/
Ja zolang je lang geen meerderheid hebt is dat een prima mogelijkheidquote:Op maandag 27 november 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar we hebben het wel meer gezien dat partijen die de meeste stemmen hadden, gekozen door de mensen niet mee mochten regeren
Er is nog altijd 75% dat NIET op de pvv gestemd heeft he.quote:Op maandag 27 november 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar we hebben het wel meer gezien dat partijen die de meeste stemmen hadden, gekozen door de mensen niet mee mochten regeren
Het gaat mij niet zozeer om de PVVquote:Op maandag 27 november 2023 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is nog altijd 75% dat NIET op de pvv gestemd heeft he.
Maar dan moet pvv met GroenLinks-pvda gaan regeren. Dat wordt ook een beetje lastig gezien hun programmas.quote:Op maandag 27 november 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om de PVV
Ik ben van mening dat men naar het volk moet luisteren, die hebben gestemd
De drie grootste partijen of Partijen die de meest winst geboekt hebben moeten meedoen
Oh, maar deze is simpel.quote:Op maandag 27 november 2023 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om de PVV
Ik ben van mening dat men naar het volk moet luisteren, die hebben gestemd
De drie grootste partijen of Partijen die de meest winst geboekt hebben moeten meedoen
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 27 november 2023 12:33 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan moet pvv met GroenLinks-pvda gaan regeren. Dat wordt ook een beetje lastig gezien hun programmas.
Da's snugger.quote:Op maandag 27 november 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Remkes sluit nieuwe verkiezingen niet uit
Tja verkiezingen voorbij en het politieke spelletje gaat verder zoals het altijd al was. PVV, NSC en VVD spelen het allemaal. Het is dan ook niet uitgesloten dat er toch een kabinet met VVD komt.quote:Op maandag 27 november 2023 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Het is gewoon een krom iets dat hele stemmen en een kabinet vormen
Dat gaat wel het gevolg zijn jaquote:
Daar bestaat een woord voor: politiek.quote:Op maandag 27 november 2023 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu weer verkiezingen en het worden er minstens 47, met dank aan de VVD.quote:Op maandag 27 november 2023 12:42 schreef engine het volgende:
Wilders zal er alles aan doen om dat te voorkomen want 37 zetels haalt hij niet snel nog een keer.
We gaan de komende tijd lekker zwarte piet spelen en dan niet die van Sinterklaas.quote:Op maandag 27 november 2023 13:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu weer verkiezingen en het worden er minstens 47, met dank aan de VVD.
Iemand die verder van de politiek afstaat is juist waar de kamer zich pas voor heeft uitgesproken hequote:Op maandag 27 november 2023 13:09 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan de komende tijd lekker zwarte piet spelen en dan niet die van Sinterklaas.![]()
Eens kijken wie daar het beste in is![]()
Zag dat Wilders al voor de volgende ronde iemand op het oog schijnt te hebben die nog verder van de politiek afstaat. En dat is slim want de verzameling boerenpummels uit zijn eigen omgeving zijn sowieso ongeschikt
Oh ja natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2023 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand die verder van de politiek afstaat is juist waar de kamer zich pas voor heeft uitgesproken he
Hij heeft er lak aan, weet ik.quote:
Hij trekt zich er dus niets van aan als de naam van de nieuwe verkenners bekend is .............quote:
quote:
Laat ik nu net Verona kijken ..quote:
quote:
Ik had ook zuurkoolquote:
Begin je nou ook desinformatie te verspreiden?quote:Op maandag 27 november 2023 19:36 schreef pullup het volgende:
Morgen verwachten ze dat het droog is
Zal dus wel iets minder hard regenen
Daar staat geen feit die niet waar is hoorquote:Op maandag 27 november 2023 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin je nou ook desinformatie te verspreiden?
Dat weten we morgen wel hequote:Op maandag 27 november 2023 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar staat geen feit die niet waar is hoor
Yep effe checken of mijn hypothese juist gaat zijn,quote:
Nog 3 dagen na vandaag, ga je je streak afmaken?quote:Op maandag 27 november 2023 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep effe checken of mijn hypothese juist gaat zijn,
Deze maand had ik er nog niet naast gezeten
Voor een lekker toetje toe.quote:
Haha die kende ik nog nietquote:
Uit De Lachende Scheerkwast, deze trouwens ookquote:
Leukquote:Op maandag 27 november 2023 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uit De Lachende Scheerkwast, deze trouwens ook
Hij was toch opera zangerquote:Op maandag 27 november 2023 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Je zou het bijna niet geloven, maar hij had ook een serieuze kant
Pciesquote:Op maandag 27 november 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon even voor de duidelijkheid:
[ afbeelding ]
Jep en hij werd pas bekend toen hij een jaar of 60 werd.quote:
Omdat wij er toen waren om hem te waarderenquote:Op maandag 27 november 2023 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep en hij werd pas bekend toen hij een jaar of 60 werd.
Daar was ik nog te jong voor en mijn ouders mochten hem niet.quote:Op maandag 27 november 2023 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat wij er toen waren om hem te waarderen
KinoFilm over Franz Klammerquote:Op maandag 27 november 2023 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat wij er toen waren om hem te waarderen
Oh ja je scheelt een decenniumquote:Op maandag 27 november 2023 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar was ik nog te jong voor en mijn ouders mochten hem niet.
Ik was ook nog te jong, maar heb het Wim T. Schippers c.s.-gebeuren meegekregen via mijn zussen, die dezelfde ouderproblemen ondervonden.quote:Op maandag 27 november 2023 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar was ik nog te jong voor en mijn ouders mochten hem niet.
En je heb geen eens een aboquote:Op maandag 27 november 2023 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Rekenen, lezen en schrijven. Nu was rekenen niet een van mijn sterkste zijden, hoewel ik hier toch wel ben tegen een fikse vergoeding, hahahahaha.
De moeder van onze koning kennelijk wel. WA is twee keer bij Dolf Brouwers thuis geweest. Daaruit kan je opmaken dat hij fan was, maar dat Dolf er bij Trix waarschijnlijk niet in kwam, daar de BN'ers meestal ter paleize worden genood en niet andersom.quote:Op maandag 27 november 2023 21:26 schreef chufi het volgende:
Mijn ouders hadden er geen probleem mee
quote:
Dat was een citaat van Dolf Brouwers uit dat programma.quote:Op maandag 27 november 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah waarschijnlijk mis interpreteerde ik jou post ...
Ja daar kwam ik later achter ..quote:Op maandag 27 november 2023 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was een citaat van Dolf Brouwers uit dat programma.
De meesten kennen hem niet Mario .. Ja ik dus welquote:Op maandag 27 november 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
docu over 1976 race of year
Klammer vs Russi Olympia Patscherkofel
Toen kon ik net op een driewieler fietsen.quote:Op maandag 27 november 2023 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
De meesten kennen hem niet Mario .. Ja ik dus wel
Dat lijkt wel het vluchtplan van mijn parkiet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog geen sneeuw hier.
Temp alweer iets omhoog.
[ afbeelding ]
Hier ook geen sneeuw,quote:Op dinsdag 28 november 2023 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog geen sneeuw hier.
Temp alweer iets omhoog.
[ afbeelding ]
angelica moet gaanquote:Op maandag 27 november 2023 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
De meesten kennen hem niet Mario .. Ja ik dus wel
Ik had daar minstens 2 saltos bij verwachtquote:Op dinsdag 28 november 2023 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt wel het vluchtplan van mijn parkiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |