Grutto’squote:Op zondag 26 november 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik kwam gisteren met de trein over de ijsel en daar stonden ook al wat dingen in het water die normaal door weiland omgeven zijn ja
Ja ik zag het gisteren, het water is behoorlijk hoog. Maar het is al eens veel hoger geweest.quote:Op zondag 26 november 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik kwam gisteren met de trein over de ijsel en daar stonden ook al wat dingen in het water die normaal door weiland omgeven zijn ja
Yep, ik zit in de buurt van de kop van Pannerden en het is weleens 4 mtr hoger geweest, kwamen de ramptoeristen uit het westen Fotos maken.quote:Op zondag 26 november 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zag het gisteren, het water is behoorlijk hoog. Maar het is al eens veel hoger geweest.
Ja, hier zijn wel eens wegen afgesloten geweest ivm het hoge water. Ik woon naast Zutphen.quote:Op zondag 26 november 2023 08:26 schreef halfway het volgende:
[..]
Yep, ik zit in de buurt van de kop van Pannerden en het is weleens 4 mtr hoger geweest, kwamen de ramptoeristen uit het westen Fotos maken.
Wat leuk Tonja en wat fijn dat ze blij met je zijn en je mening ook vragen en of je ze wil begeleiden hoe te moddenquote:Op zondag 26 november 2023 08:40 schreef tonja het volgende:
Goeiesmorregens!
Ik kom hier even opscheppen hoor, met of zonder uw welnemen![]()
Ik mod nu ongeveer een jaartje op Twitch voor de politie. Ze gamen 1 keer per week en streamen dat op Twitch.
Ze zijn nu van plan on nationaal te gaan en hebben mij gevraagd wat ik daar van vind. Ik heb gezegd dat het een puik plan is, maar dat ze dan wel meer mods nodig hebben. Toen hebben ze me gevraagd of ik bereid ben om agenten de ins en outs van het modden op Twitch bij te brengen. Dat vind ik uiteraard gaaf om te doen.
En ook.. Afgelopen week waren ze op een internationale bijeenkomst voor online policing in Oslo. Ze streamden ook vanuit daar en ik kreeg een appje van ze dat de buitenlandse collega's stikjaloers waren op (mijn persoontje dus) hun mod
Jah, het is altijd leuk om gewaardeerd te worden. Hij vertelde ook dat de buitenlandse collega's erg verbaasd waren dat ik niet bij de politie werkquote:Op zondag 26 november 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk Tonja en wat fijn dat ze blij met je zijn en je mening ook vragen en of je ze wil begeleiden hoe te modden
Leuk toch, Je hebt een leuke bezigheid gevonden. Gitaar spelen, ik mis het nog steeds, is zo lekker ontspannen.quote:Op zondag 26 november 2023 08:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, het is altijd leuk om gewaardeerd te worden. Hij vertelde ook dat de buitenlandse collega's erg verbaasd waren dat ik niet bij de politie werk![]()
Eigenlijk is dit allemaal dankzij Covid lol. Ik ben toen serieus gitaar gaan oefenen, ontdekte de muziek afdeling op twitch. Daar waren allemaal muzikanten, wereldwijd, die geen live gigs meer hadden vanwege de lockdowns, het op Twitch gingen proberen. Ook de politie startte in die periode met streamen. Ik hing veel rond op de muziek streams en mensen vroegen me voor ze te modden. En zo is het balletje gaan rollen.
Eigenlijk heeft covid mij alleen maar goeds gebrachtGitaar is een verslaving en ik kan me met mijn chat verslaving nog nuttig maken ook
Cool Tonquote:Op zondag 26 november 2023 08:40 schreef tonja het volgende:
Goeiesmorregens!
Ik kom hier even opscheppen hoor, met of zonder uw welnemen![]()
Ik mod nu ongeveer een jaartje op Twitch voor de politie. Ze gamen 1 keer per week en streamen dat op Twitch.
Ze zijn nu van plan on nationaal te gaan en hebben mij gevraagd wat ik daar van vind. Ik heb gezegd dat het een puik plan is, maar dat ze dan wel meer mods nodig hebben. Toen hebben ze me gevraagd of ik bereid ben om agenten de ins en outs van het modden op Twitch bij te brengen. Dat vind ik uiteraard gaaf om te doen.
En ook.. Afgelopen week waren ze op een internationale bijeenkomst voor online policing in Oslo. Ze streamden ook vanuit daar en ik kreeg een appje van ze dat de buitenlandse collega's stikjaloers waren op (mijn persoontje dus) hun mod
dat is zo gaafquote:Op zondag 26 november 2023 08:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, het is altijd leuk om gewaardeerd te worden. Hij vertelde ook dat de buitenlandse collega's erg verbaasd waren dat ik niet bij de politie werk![]()
Eigenlijk is dit allemaal dankzij Covid lol. Ik ben toen serieus gitaar gaan oefenen, ontdekte de muziek afdeling op twitch. Daar waren allemaal muzikanten, wereldwijd, die geen live gigs meer hadden vanwege de lockdowns, het op Twitch gingen proberen. Ook de politie startte in die periode met streamen. Ik hing veel rond op de muziek streams en mensen vroegen me voor ze te modden. En zo is het balletje gaan rollen.
Eigenlijk heeft covid mij alleen maar goeds gebrachtGitaar is een verslaving en ik kan me met mijn chat verslaving nog nuttig maken ook
Daar zijn de uiterwaarden voor, maar das dan voor in het voorjaar .. nu moet de sneeuw nog vallen voordat het smelt..quote:Op zondag 26 november 2023 07:17 schreef pullup het volgende:
Ik heb de vogels wel eens vroeg horen fluiten op weg naar mn huis in Groningen.. dus dat excuus geldt niet.. of zit je mobiel en gaat het daarom niet?quote:
quote:
Hey Espriquote:
O hier is het droog met een flauw zonnetje, nog geen regen gezien hier.quote:Op zondag 26 november 2023 11:27 schreef espri het volgende:
[..]
Hoi hoi.
Wat een regen he? Heb maar een binnenblijfdagje gemaakt.
Oh dan komt het straks vast.quote:Op zondag 26 november 2023 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier is het droog met een flauw zonnetje, nog geen regen gezien hier.
Ik hoef er als het goed is niet uit vandaag dus laat maar vallenquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 november 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef er als het goed is niet uit vandaag dus laat maar vallen
O nog gefeliciteerd. Had gisteren verjaardag van mijn kleindochter. Alweer 5quote:Op zondag 26 november 2023 11:34 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ga bezig met de koffers vast een beetje inpakken en zulks.
Gisteren verjaardag van zoonlief gevierd dus verder geen verplichtingen meer.
Dankje, jij ook gefeliciteerd.quote:Op zondag 26 november 2023 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog gefeliciteerd. Had gisteren verjaardag van mijn kleindochter. Alweer 5
Wanneer ging je ook weer op vakantie?
thnxquote:Op zondag 26 november 2023 11:39 schreef espri het volgende:
[..]
Dankje, jij ook gefeliciteerd.
We gaan aankomende dinsdag weg, vanu8it Rotterdam.
Dit keer in de buurt, Belgie, Duitsland, Engeland en Frankrijk.quote:Op zondag 26 november 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
O lekker al bijna.
Waar ging de reis ook weer naar toe( sorry vergeten)
Heerquote:
Een rondreis dus, leuk zo zie je nog eens wat.quote:Op zondag 26 november 2023 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
Dit keer in de buurt, Belgie, Duitsland, Engeland en Frankrijk.
Na 2 weken pas. Verder gaat het redelijk.quote:Op zondag 26 november 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heer![]()
Hoe voel je je nu, nog last van de bestraling gehad?
O fijn dat het redelijk gaat, nu nog goedquote:Op zondag 26 november 2023 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 2 weken pas. Verder gaat het redelijk.
quote:Op zondag 26 november 2023 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft ie straks niet meer met de fiets maar mag ie gewoon meevaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag wat beelden daar van de Hel v/h Noorden zag er onaangenaam uitquote:Op zondag 26 november 2023 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeft ie straks niet meer met de fiets maar mag ie gewoon meevaren
quote:Op zondag 26 november 2023 13:36 schreef chufi het volgende:
Ze liggen echt in het schapWie weet zijn ze nog lekker ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |