Moet je er geen saus bij bestellen zoals bij friet?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef Mano_ het volgende:
Goftedomme geen saus bij de kibbeling gekregen
Dat is veel vaker gebeurd hoor. Jos tegen Rosset in 1996. Russell tegen Kubica volgens mij ook.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:04 schreef Nober het volgende:
Ook nog belangrijk...
Albon 21-0 Sargeant
Albon kan de tweede coureur worden die telkens voor zijn teamgenoot kwalificeert.
De eerste was Verstappen in 2020 ten kosten van Albon.
Bierfles tegen je kopquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:06 schreef ReplaR het volgende:
Kibbeling zonder saus, zou de doodstraf op moeten staan
Ja, ik vroeg er om en kreeg een bevestigend antwoord.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je er geen saus bij bestellen zoals bij friet?
Standaard ravigotte mag je wel verwachten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je er geen saus bij bestellen zoals bij friet?
Dan ging het over de eerste sinds Max in 2020.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat is veel vaker gebeurd hoor. Jos tegen Rosset in 1996. Russell tegen Kubica volgens mij ook.
Kan niet ivm bugdetcap. Ze moeten bij RBR de worstenbroodjes al laten staan, zo'n stuntpiloot kunnen ze er niet bij hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:09 schreef Jane het volgende:
Checo achter Yuki. Gooi Yuki maar in de RB.
Netcode.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
De auto’s staan helemaal kris kras door elkaar heen
Alsof Checo goedkoop is geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:10 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kan niet ivm bugdetcap. Ze moeten bij RBR de worstenbroodjes al laten staan, zo'n stuntpiloot kunnen ze er niet bij hebben
Wat is Mercedeze!quote:
de volgorde is nu logischer dan in VT3quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
De auto’s staan helemaal kris kras door elkaar heen
Echt fucking asociaal van Russellquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Perez weer gewoon ouderwets op 0.6s, Hamilton gewoon op 0.3 van Russell.
Perez kan wel dichterbij.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Perez weer gewoon ouderwets op 0.6s, Hamilton gewoon op 0.3 van Russell.
Max gaat de baan niet meer op hoorquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:14 schreef DKUp het volgende:
Tijd om een nieuw setje banden bij de GOAT te gebruiken.
Én de andere Williams ookquote:
Helaas.quote:
Inb4 gejammer eroverquote:
en gele sector, dus minder goed gedaanquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis paars 🔥👌🏻
George ook goed gedaan
Hij heet George *quote:
Misschien een vervelende sensorquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:19 schreef Managarm het volgende:
Die bloedsnelle Ferrari's, staat de brandstoftoevoer niet ver genoeg open?
Nee. Kun je nagaan hoe langzaam de rest is.quote:
Blijkbaar te langzaam gereden, maar zelf dacht ik dat hij ook met 4 wielen buiten de lijn ging. Kennelijk toch net niet.quote:
Hmm, daar zijn ze nu toch heel streng op. Dus 5 plaatsen straf?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Blijkbaar te langzaam gereden, maar zelf dacht ik dat hij ook met 4 wielen buiten de lijn ging. Kennelijk toch net niet.
Toevallig pleitte ik daar een aantal maanden geleden al voor op dit forum. Leuk dat dat dan ook het plan van de FIA wordtquote:
Britse kenners zeker?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes zou hier wel even pole pakken volgens de kenners.
Heb je ook namen en rugnummers van deze 'kenners'? Gewoon voor statistische doeleinden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes zou hier wel even pole pakken volgens de kenners.
Gezelligheid kent geen tijd in Abu Dhabi.quote:
Zouden ze meelezen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toevallig pleitte ik daar een aantal maanden geleden al voor op dit forum. Leuk dat dat dan ook het plan van de FIA wordt
Dat laten ze AI doenquote:
X-gebruikersquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je ook namen en rugnummers van deze 'kenners'? Gewoon voor statistische doeleinden.
Al die kleurtjes en lampjesquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:29 schreef Sabata het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van de reflectie van die helmcamera. urgh
quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:30 schreef Jane het volgende:
Albon veegt nu alweer de vloer aan met de Mercedes-boys.
Ja, daar leek het nog op toen ik aan het typen was.quote:
Niet zolang het niet donker is. Denk dat de temperatuur nu in hun voordeel is. Morgen starten ze een uur eerder, dus het eerste uur wordt misschien moeilijkerquote:
Scheelt dat een ferrari minder meedoetquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Dit is gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die zo goedgelovig was dat RB er niet bij zou zitten.
Een gehele race is wat anders dan ronde tijden rijden lijkt mij.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet zolang het niet donker is. Denk dat de temperatuur nu in hun voordeel is. Morgen starten ze een uur eerder, dus het eerste uur wordt misschien moeilijker
Moeten we op je wachten met posten?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik loop 20s achter op jullie
Gaat weer lekker hier.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Moeten we op je wachten met posten?
Je moet ook geen gare streams gebruikenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Gaat weer lekker hier.
Niemand loopt gelijk. Tenzij ze tv signaal hebbenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:33 schreef Nattekat het volgende:
Gaat weer lekker hier.
Ik heb geen andere keusquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet ook geen gare streams gebruiken
Dat is het rottige van die stream van Viaplay. Lineaire tv is sneller dan wat er nu geleverd wordtquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niemand loopt gelijk. Tenzij ze tv signaal hebben
Gelukkig heeft niemand lineaire tv, waardoor de meesten wel redelijk gelijk lopen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is het rottige van die stream van Viaplay. Lineaire tv is sneller dan wat er nu geleverd wordt
Je hebt zeker keus, je moet niet miepen als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zittenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen andere keus
Eerst moet Ziggo de rechten weer krijgen.
Kutstream A of nog kuttere stream B ja.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt zeker keus, je moet niet miepen als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Of F1TV.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is het rottige van die stream van Viaplay. Lineaire tv is sneller dan wat er nu geleverd wordt
Ik kijk ook f1tv, maar heb niet het idee dat ik achterloop.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of F1TV.
Tsja ben het inmiddels gewend. Ik lees gewoon niet de laatste posts en dan heb ik geen last van spoiler.
quote:
Dat mag daar toch geen probleem zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Nu hebben we echt alleen die olievlek nog nodig.
TeamLH meltdown incomingquote:
Hij zal wel de hoon over zich heen krijgen via de (a)sociale mediaquote:
Als je via browser kijkt dan heb je minder lag dan chromecast. En ik kijk via chromecaat helaasquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik kijk ook f1tv, maar heb niet het idee dat ik achterloop.
Sorryquote:
George, let Lewis throughquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zal Mercedes Russell naaien zodat Hamilton voor hem in de race eindigt?
Welke weg?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:43 schreef ZaZoe het volgende:
Ham is de weg kwijt volgens van de Garden
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je via browser kijkt dan heb je minder lag dan chromecast. En ik kijk via chromecaat helaas
Van der Garde is de kluts kwijt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:43 schreef ZaZoe het volgende:
Ham is de weg kwijt volgens van de Garden
Browser inderdaad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je via browser kijkt dan heb je minder lag dan chromecast. En ik kijk via chromecaat helaas
Zo moeilijk is het niet. Alleen zorgen dat je de pits niet inrijdt.quote:
Geworden.quote:
Bij een SC de pits mijdenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Alleen zorgen dat je de pits niet inrijdt.
Tja, die valt ook alleen maar in voor Lawson natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:45 schreef Tijn het volgende:
Ricciardo laatste trouwens, terwijl Yuki door is naar Q3.
Typische woorden voor een GOAT? Normaal laat die niet zoveel liggen op....quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis zegt dat het aan de auto ligt. Kan zo kloppen. Normaal laat die niet zoveel liggen op George.
Oh coolquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Browser inderdaad.
En vorige week met de tv app gekeken, die liep nog 10s voor op de browser.
Het is wel duidelijk dat er contact is geweest, maar dat het nooit serieus is gewordenquote:
Hij vertrekt volgend jaar als de auto matig tot slecht is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:45 schreef Tijn het volgende:
Ricciardo laatste trouwens, terwijl Yuki door is naar Q3.
Volhouden Lewisquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:45 schreef DKUp het volgende:
Ligt allemaal aan de auto volgens de GOAT
Ik zou zeggen kijk eens naar de punten 😉quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Typische woorden voor een GOAT? Normaal laat die niet zoveel liggen op....
Die verdomde hairpin doet het hem.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:46 schreef Jane het volgende:
Hamilton heeft toch een paar keer eerder op deze baan gereden, zou je denken.
Misschien toch last van PTST.
Haha, hij houdt z'n helm weer op. Dan is het goed mis.
Zonder vals te spelen bedoel jequote:
Rood kruis erboven!quote:
Beetje polariserende opmerking dit.quote:
Pech, zoals eraf gebeukt worden door Hamilton zelf niet meegerekend.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens naar de punten 😉
Indrukwekkende auto.quote:En z’n championships.
Of je hebt gewoon hele lange tenenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje polariserende opmerking dit.
Siswet?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:48 schreef Questular het volgende:
Ik vergeet altijd de naam van die gast naast van der Garde maar dat vind ik een fijne analist.
Grijsjequote:Op zaterdag 25 november 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon hele lange tenen
Is wel getoond, allemaal expatsquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:48 schreef Nober het volgende:
Heb nog geen beelden van het publiek gezien.
Albossquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |