Welke weg?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:43 schreef ZaZoe het volgende:
Ham is de weg kwijt volgens van de Garden
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je via browser kijkt dan heb je minder lag dan chromecast. En ik kijk via chromecaat helaas
Van der Garde is de kluts kwijt.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:43 schreef ZaZoe het volgende:
Ham is de weg kwijt volgens van de Garden
Browser inderdaad.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je via browser kijkt dan heb je minder lag dan chromecast. En ik kijk via chromecaat helaas
Zo moeilijk is het niet. Alleen zorgen dat je de pits niet inrijdt.quote:
Geworden.quote:
Bij een SC de pits mijdenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Alleen zorgen dat je de pits niet inrijdt.
Tja, die valt ook alleen maar in voor Lawson natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:45 schreef Tijn het volgende:
Ricciardo laatste trouwens, terwijl Yuki door is naar Q3.
Typische woorden voor een GOAT? Normaal laat die niet zoveel liggen op....quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis zegt dat het aan de auto ligt. Kan zo kloppen. Normaal laat die niet zoveel liggen op George.
Oh coolquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Browser inderdaad.
En vorige week met de tv app gekeken, die liep nog 10s voor op de browser.
Het is wel duidelijk dat er contact is geweest, maar dat het nooit serieus is gewordenquote:
Hij vertrekt volgend jaar als de auto matig tot slecht is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:45 schreef Tijn het volgende:
Ricciardo laatste trouwens, terwijl Yuki door is naar Q3.
Volhouden Lewisquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:45 schreef DKUp het volgende:
Ligt allemaal aan de auto volgens de GOAT
Ik zou zeggen kijk eens naar de punten 😉quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Typische woorden voor een GOAT? Normaal laat die niet zoveel liggen op....
Die verdomde hairpin doet het hem.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:46 schreef Jane het volgende:
Hamilton heeft toch een paar keer eerder op deze baan gereden, zou je denken.
Misschien toch last van PTST.
Haha, hij houdt z'n helm weer op. Dan is het goed mis.
Zonder vals te spelen bedoel jequote:
Rood kruis erboven!quote:
Beetje polariserende opmerking dit.quote:
quote:
Pech, zoals eraf gebeukt worden door Hamilton zelf niet meegerekend.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eens naar de punten 😉
Indrukwekkende auto.quote:En z’n championships.
Of je hebt gewoon hele lange tenenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje polariserende opmerking dit.
Siswet?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:48 schreef Questular het volgende:
Ik vergeet altijd de naam van die gast naast van der Garde maar dat vind ik een fijne analist.
Grijsjequote:Op zaterdag 25 november 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon hele lange tenen
Is wel getoond, allemaal expatsquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:48 schreef Nober het volgende:
Heb nog geen beelden van het publiek gezien.
Albossquote:
Eerste die tijd zetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |