Hmm, daar zijn ze nu toch heel streng op. Dus 5 plaatsen straf?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Blijkbaar te langzaam gereden, maar zelf dacht ik dat hij ook met 4 wielen buiten de lijn ging. Kennelijk toch net niet.
Toevallig pleitte ik daar een aantal maanden geleden al voor op dit forum. Leuk dat dat dan ook het plan van de FIA wordtquote:
Britse kenners zeker?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes zou hier wel even pole pakken volgens de kenners.
Heb je ook namen en rugnummers van deze 'kenners'? Gewoon voor statistische doeleinden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mercedes zou hier wel even pole pakken volgens de kenners.
Gezelligheid kent geen tijd in Abu Dhabi.quote:
Zouden ze meelezen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toevallig pleitte ik daar een aantal maanden geleden al voor op dit forum. Leuk dat dat dan ook het plan van de FIA wordt
Dat laten ze AI doenquote:
X-gebruikersquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je ook namen en rugnummers van deze 'kenners'? Gewoon voor statistische doeleinden.
Al die kleurtjes en lampjesquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:29 schreef Sabata het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van de reflectie van die helmcamera. urgh
quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:30 schreef Jane het volgende:
Albon veegt nu alweer de vloer aan met de Mercedes-boys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |