abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211413333
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 18:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat is helemaal niet onverstandig, je moet als politcus jouw kiezers niet negeren, degenen die PVV stemmen mag je gerust wel negeren. En als je het over wantrouwen in de politiek hebt dan zou Wilders als illustratie naast dat begrip moeten staan.

Dat is geen wantrouwen richting de politiek toenemen of afnemen maar duidelijk maken waar jij staat en dat dit niet is waar de andere persoon staat.
Je bent geen minister voor alleen je eigen kiezers.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211413352
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
Niet alles wat een minister zegt is uit naam van zijn of haar functie. De PM stond achter de bar afgelopen weekend.
pi_211413368
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Humor niet verloren.
Wat ongelofelijk laag weer van Kaag :') Dit is o.a. de reden dat zoveel mensen het vertrouwen in de politiek zijn verloren. Dit kinderachtige gedrag. Het wijzen naar een ander i.p.v. je eigen punten kracht bij zetten. Het is hier verdomme de VS niet. Mens, ga je werk doen :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211413376
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niet alles wat een minister zegt is uit naam van zijn of haar functie. De PM stond achter de bar afgelopen weekend.
Dit was volgens mij bij de ministerraad. Dan ben je minister.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211413386
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:08 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dit was volgens mij bij de ministerraad. Dan ben je minister.
Dat lijkt mij sterk, bij de ministerraad is geen pers aanwezig.
pi_211413402
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:07 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Wat ongelofelijk laag weer van Kaag :') Dit is o.a. de reden dat zoveel mensen het vertrouwen in de politiek zijn verloren. Dit kinderachtige gedrag. Het wijzen naar een ander i.p.v. je eigen punten kracht bij zetten. Het is hier verdomme de VS niet. Mens, ga je werk doen :')
Deze argumentatie kan je ook goed omdraaien. Het is hier de VS niet, waarom zou je dan in hemelsnaam op extreemrechts stemmen?
pi_211413403
quote:

[..]
Godgloeiende, Wilders scheld mensen aan de lopende band uit en is nota bene veroordeeld voor groepsbelediging maar HIJ is het probleem niet na 20 jaar schelden en beledigen als het om vertrouwen gaat, nee, Kaag is het probleem.

Niet de landverrader die Poetin verheerlijkte zelfs na MH 17 en een lintje in ontvangst nam. Nee, natuurlijk niet, joh.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2023 19:12:25 ]
pi_211413415
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat lijkt mij sterk, bij de ministerraad is geen pers aanwezig.
Bij het naar binnen lopen wel. Altijd, eigenlijk.
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 19:13:44 #184
5428 crew  miss_sly
pi_211413416
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er werd gevraagd naar haar mening. Die heeft ze gegeven. Niets mis mee.

Als je jouw correcte houding door wil trekken, zou je als kamerlid ook niet jouw minister heks mogen noemen, bijvoorbeeld. Dan is Kaag nog netjes in haar uiting.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 19:14:23 #185
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_211413421
De pers staat op vrijdag altijd buiten bij Algemene Zaken, ministers te interviewen. Voordat de ministerraad begint.
pi_211413422
quote:

[..]
Kaag voortdurend voor heks uitmaken getuigt daarentegen van niveau wil je zeggen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2023 19:15:07 ]
pi_211413432
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:14 schreef J.B. het volgende:

[..]
Kaag voortdurend voor heks uitmaken getuigt daarentegen van niveau wil je zeggen _O-
Terroristensympathisant zat er ook bij. Maar dat is geen probleem.
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 19:16:57 #189
5428 crew  miss_sly
pi_211413442
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:14 schreef Slobeend het volgende:
Kaag _O_

"U bent boos merk ik." :')
Vrouwen zijn altijd ‘boos’ als ze gepassioneerd zijn en niet alleen maar zachtjes spreken.
pi_211413443
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er werd gevraagd naar haar mening. Die heeft ze gegeven. Niets mis mee.

Als je jouw correcte houding door wil trekken, zou je als kamerlid ook niet jouw minister heks mogen noemen, bijvoorbeeld. Dan is Kaag nog netjes in haar uiting.
Klopt, Wilders is zeker ook niet goed en ik zal ook nooit fan van hem worden, op hem stemmen of zelfs maar zijn standpunten verdedigen. Maar dat betekent niet dat een minister zich tot zijn niveau moet verlagen op een moment dat het duidelijk is dat er enorm veel broeit in de samenleving.
pi_211413445
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:11 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Deze argumentatie kan je ook goed omdraaien. Het is hier de VS niet, waarom zou je dan in hemelsnaam op extreemrechts stemmen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Godgloeiende, Wilders scheld mensen aan de lopende band uit en is nota bene veroordeeld voor groepsbelediging maar HIJ is het probleem niet na 20 jaar schelden en beledigen als het om vertrouwen gaat, nee, Kaag is het probleem.

Niet de landverrader die Poetin verheerlijkte zelfs na MH 17 en een lintje in ontvangst nam. Nee, natuurlijk niet, joh.

Dan moeten jullie allebei even lezen. Ik schrijf namelijk niet in het voordeel van Wilders. Ik zeg enkel dat o.a. ik dit kinderachtige gedrag beu ben. Er wordt iets in meerderheid gekozen; deal ermee!
pi_211413465
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:14 schreef J.B. het volgende:

[..]
Nou nee, het is zo'n beetje de gehele politieke wereld die denken dat ze een ander onderuit moeten schoppen om er zelf beter uit te komen. Dat voortdurende 'ja maar, kijk eens wat hij/zij doet!' :')
pi_211413471
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
[..]
Dan moeten jullie allebei even lezen. Ik schrijf namelijk niet in het voordeel van Wilders. Ik zeg enkel dat o.a. ik dit kinderachtige gedrag beu ben. Er wordt iets in meerderheid gekozen; deal ermee!
En ermee dealen betekent dat ze moet doen alsof ze er blij mee is?
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 19:20:09 #194
5428 crew  miss_sly
pi_211413474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Klopt, Wilders is zeker ook niet goed en ik zal ook nooit fan van hem worden, op hem stemmen of zelfs maar zijn standpunten verdedigen. Maar dat betekent niet dat een minister zich tot zijn niveau moet verlagen op een moment dat het duidelijk is dat er enorm veel broeit in de samenleving.
Hold it, ze verlaagt zich op geen enkele manier tot zijn niveau. Ze heeft zich in correcte bewoording uitgesproken over wat zij ervan vindt. Als demissionair minister kan ze dat prima doen.
pi_211413478
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
[..]
Dat doet ze, ze spreekt haar twijfels en afkeuring over Wilders uit. Dat is vrij normaal en volwassen en zoals ik al eerder zei, omdat de meerheid iets vind (Wilders heeft geen meerderheid overigens) hoef jij je mond niet te houden.
pi_211413479
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 17:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nog steeds vies mad op de VVD.
Ga gewoon wat drinken of zo joh, het is vrijdagavond B:)B
pi_211413497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Nou nee, het is zo'n beetje de gehele politieke wereld die denken dat ze een ander onderuit moeten schoppen om er zelf beter uit te komen. Dat voortdurende 'ja maar, kijk eens wat hij/zij doet!' :')
Tja, wie zaait zal oogsten. Toevalligerwijs ligt de persoon die de afgelopen jaren veruit het meest gezaaid heeft nu op poleposition om premier te worden, dus kennelijk beloont de kiezer het :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2023 19:22:30 ]
pi_211413501
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat doet ze, ze spreekt haar twijfels en afkeuring over Wilders uit. Dat is vrij normaal en volwassen en zoals ik al eerder zei, omdat de meerheid iets vind (Wilders heeft geen meerderheid overigens) hoef jij je mond niet te houden.
Een meerderheid als in de meeste stemmen. Maar ik vind het laag (zeker als je zelf niet eens meer in de kamer zit) je zo uit te laten. Maar het zal wel aan mij liggen gezien bovenstaande reacties. Wellicht is het Amerikaanse systeem dan wel beter. 1 president met de meeste stemmen en over 4 jaar kun je het weer proberen ^O^
  vrijdag 24 november 2023 @ 19:23:37 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211413509
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Een meerderheid als in de meeste stemmen. Maar ik vind het laag (zeker als je zelf niet eens meer in de kamer zit) je zo uit te laten. Maar het zal wel aan mij liggen gezien bovenstaande reacties. Wellicht is het Amerikaanse systeem dan wel beter. 1 president met de meeste stemmen en over 4 jaar kun je het weer proberen ^O^
God. Laten we Amerikaanse systeem alsjeblieft niet invoeren. Wat een gedrocht.
pi_211413515
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 19:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Maar in die 4 jaar hoef jij je mond niet te houden of wel?

Ik snap echt niet waar je hier mee bezig bent vooral niet omdat als je even naar de VS kijkt momenteel je opmerking nogal vreemd overkomt, men is nog steeds constant bezig om de verkiezingen van Biden ongedaan te maken bijvoorbeeld of aan het proberen de daders van de fraude daar te berechten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2023 19:24:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')