abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211414669
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
De partij van "Daar heb ik geen actieve herinnering aan" maakt zich maar zelden druk om geloofwaardigheid.
Of het pareltje: "Visie is als een olifant die het zicht belemmert."
pi_211414676
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En is ook niet ongeloofwaardig. Snap niet waar dat vandaan komt.

Het is helemaal niet vreemd van VVD om te zeggen dat ze gezien hun verlies niet direct klaarstaan om te regeren. Als het dan dadelijk ‘echt nodig’ is, willen ze dan wel ‘voor het landsbelang’.
Oh ja, het "Landsbelang", dat was ik haast vergeten ;)
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:48:53 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211414678
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:38 schreef probeer het volgende:

[..]
Komt het daar niet altijd op neer bij de VVD? Dat ze het economisch beleid van de VVD uit mogen voeren om met ze samen te werken? Zal nu niets anders zijn. Hopelijk houdt men dan eens op met dat hele 'de PVV is heus heel sociaal hoor' gedoe.
Dat ggaat gewoon gebeuren.
Als VVD met PVV gaat regeren worden die leuke sociale plannen en zorgplannen van Geert als eerste in de prullenbak gegooid. In ruil daarvoor krijgen we hogere celstraffen, of geen bed bad en brood meer voor asielzoekers of zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211414692
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Of het pareltje: "Visie is als een olifant die het zicht belemmert."
Zijn memoires worden een feest om te lezen. Mits hij het zich kan herinneren :D
pi_211414711
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als VVD met PVV gaat regeren worden die leuke sociale plannen en zorgplannen van Geert als eerste in de prullenbak gegooid. In ruil daarvoor krijgen we hogere celstraffen, of geen bed bad en brood meer voor asielzoekers of zo.
Blijft wel de vraag wat er dan voor NSC in zit want eigenlijk zie ik weinig raakvlakken, als je de partijen vergelijking erbij pakt is de PVV pas de 15e partij en VVD de 14e in overeenkomsten met NSC.

Want ook NSC is absoluut noodzakelijk, BBB kan wel maar dat is geen meerderheid.
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:52:14 #281
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211414720
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Misschien nog even het debat tussen Baudet en Jetten terugkijken.

Jeweetwel, waar Baudet niet eens wist wat non-binariteit was, en Bram verder alle geluk van de wereld toewenste. Hetgeen door Jetten - na het debat, natuurlijk - op social media gebracht werd als schandelijke blijk van 'seksisme, vrouwenhaat en homofobie!!!!'

Dat is de werkwijze van D66 geweest de afgelopen jaren. En daarom zitten we nu met een broddelpartij als PVV op 37 zetels. Het gedram, het vinger-gewijs, het wegzetten van jan en alleman als vat vol haat en intolerantie.

Zelfreflectie. Misschien komt het ooit nog eens bij die club
Lijkt me onzin.
Het zal meer met asielbeleid, inflatie op boodschappen en gas, en allerlei economisch beleid te maken hebben van de afgelopen jaren. Mensen liggen niet wakker van een clash tussen Bauet en Jetten.
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:54:51 #282
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211414750
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Blijft wel de vraag wat er dan voor NSC in zit want eigenlijk zie ik weinig raakvlakken, als je de partijen vergelijking erbij pakt is de PVV pas de 15e partij en VVD de 14e in overeenkomsten met NSC.

Want ook NSC is absoluut noodzakelijk, BBB kan wel maar dat is geen meerderheid.
Ja NSC vergeet ik de laatste tijd te benoemen op dit vlak. Maar die partij is ook redelijk vaag vind ik.
pi_211414759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja NSC vergeet ik de laatste tijd te benoemen op dit vlak. Maar die partij is ook redelijk vaag vind ik.
Ja, het is grappig hoe snel iedereen de NSC vergeet in al het tumult :D
pi_211414769
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zijn memoires worden een feest om te lezen. Mits hij het zich kan herinneren :D
Blijft een klassieker, inclusief het voorleesfilmpje: https://www.bol.com/nl/nl(...)ek/9300000131872007/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:57:25 #285
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211414774
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Omtzigt lijkt zich vooral druk te maken over het hervormen van de bestuurscultuur. Iets dat Geert werkelijk geen moer interesseert. Ik denk dat Omtzigt dat zo mag gaan uitvoeren en daar dan blij mee zal zijn, zonder dat Wilders verder iets hoeft toe te zeggen.
pi_211414778
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, NSC is het grote vraagteken. Als die weigeren met de PVV te praten heb ik daar gezien de opstelling vooraf ook veel meer begrip voor.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  vrijdag 24 november 2023 @ 20:58:52 #287
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211414788
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:56 schreef Hanca het volgende:

[..]
Blijft een klassieker, inclusief het voorleesfilmpje: https://www.bol.com/nl/nl(...)ek/9300000131872007/
Geniaal.
pi_211414791
Ik snap dat Amsterdam CS dringend onder handen genomen moet worden maar WTF?

6 maanden lang helemaal geen Eurostar omdat ze geen tijdelijke oplossing konden vinden voor het inchecken en de paspoortcontrole? Daar wordt een mens toch enorm triest van?

https://www.nrc.nl/nieuws(...)naar-londen-a4182229
pi_211414801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:59 schreef Tijger_m het volgende:
Ik snap dat Amsterdam CS dringend onder handen genomen moet worden maar WTF?

6 maanden lang helemaal geen Eurostar omdat ze geen tijdelijke oplossing konden vinden voor het inchecken en de paspoortcontrole? Daar wordt een mens toch enorm triest van?

https://www.nrc.nl/nieuws(...)naar-londen-a4182229
Ja, maar hier is echt wel van alle kanten naar gekeken door vele partijen, dus ik vrees dat het echt niet anders is. Komt gewoon door de paspoortcontrole die nodig is voor het VK.
pi_211414804
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:57 schreef Tijn het volgende:

[..]
Omtzigt lijkt zich vooral druk te maken over het hervormen van de bestuurscultuur. Iets dat Geert werkelijk geen moer interesseert. Ik denk dat Omtzigt dat zo mag gaan uitvoeren en daar dan blij mee zal zijn, zonder dat Wilders verder iets hoeft toe te zeggen.
Maar Omtzigt is niet alleen meer en in tegenstelling tot Wilders heeft hij met een echte partij te maken en dat zag je gisteren al toen Omtzigt eigenlijk gewoon teruggefloten werd. Ik denk niet dat zijn fractie akkoord zal gaan met alleen maar bestuurscultuur en verder niks.
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 21:01:19 #291
236264 crew  capricia
pi_211414806
Ik vind het eigenlijk wel grappig hoe velen voorheen riepen dat het ondemocratisch was om nummer 2 uit te sluiten. Zoveel kiezers!
En nu hoor ik krekels.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_211414810
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 20:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jup. Precies dat. En ergens zal Geert dat ook niets kunnen schelen, blijft toch een ex-VVD-er he.
"Pools are perfect for holding water"
pi_211414811
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:00 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, maar hier is echt wel van alle kanten naar gekeken door vele partijen, dus ik vrees dat het echt niet anders is. Komt gewoon door de paspoortcontrole die nodig is voor het VK.
Dat weet ik maar ik vind het toch ridicuul, het had ook via Rotterdam gekund met wat extra financieele steun vanuit de overheid.
  vrijdag 24 november 2023 @ 21:01:50 #294
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211414812
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2023 21:01 schreef capricia het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel grappig hoe velen voorheen riepen dat het ondemocratisch was om nummer 2 uit te sluiten. Zoveel kiezers!
En nu hoor ik krekels.
Wat bedoel je?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 24 november 2023 @ 21:02:23 #295
12221 Tijn