Kan niet wachten tot we deze plaatjes kunnen schieten van een Ster met veel temperament, vergeleken met andere sterren is de onze nogal rustig.quote:
Ik vind dit weer ook kut, maar weet wel dat het een keer beter wordtquote:Op maandag 27 november 2023 19:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Helemaal niets. Hier af en toe ventileren helpt wel. Iedereen hier heeft een bovengemiddelde interesse in het weer
Zul je net zien dat er morgen plotseling uit het niets een grote asteroïde op aarde stort 😱quote:Op maandag 27 november 2023 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind dit weer ook kut, maar weet wel dat het een keer beter wordt
Zonder dalen geen pieken natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2023 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind dit weer ook kut, maar weet wel dat het een keer beter wordt
Als ie op NL valt, verdwijnt ie gewoon diep in de blubber.quote:Op maandag 27 november 2023 19:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zul je net zien dat er morgen plotseling uit het niets een grote asteroïde op aarde stort 😱
Nog steeds natte sneeuw.quote:Op maandag 27 november 2023 19:49 schreef Perrin het volgende:
In Overijssel/Achterhoek valt er nu sneeuw zo te zien.
Gruwelijk nat!quote:Op maandag 27 november 2023 19:38 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
't is de laatste tijd wel erg nat in het zuiden van het land. Dit jaar heeft het hier in Eindhoven behoorlijk wat geregend bij elkaar.
Ja, maar valt dat als sneeuw? Die gele vlek hangt daar boven m'n huis maar hier alleen maar regen.quote:
In het zuiden is nog flink wat in te halen, hier in Noord-Holland is het echt gruwlijk nat deze maand :quote:Op maandag 27 november 2023 19:38 schreef DemonRage het volgende:
't is de laatste tijd wel erg nat in het zuiden van het land. Dit jaar heeft het hier in Eindhoven behoorlijk wat geregend bij elkaar.
Het lijkt me eigenlijk nog kutter in de periode dat de zon juist niet ondergaat en het continu daglicht ik.quote:Op maandag 27 november 2023 21:32 schreef INViCTuS het volgende:
Dit lijkt me dus echt verschrikkelijk. Jeetje, je zou maar in Svalbard leven. Al zijn die andere net zo erg. geen daglicht. Al schijnt hier de zon ook amper in de "winter" maanden. het wordt iig nog enigszins licht
[ twitter ]
het is ook verschrikkelijk, veroorzaakt veel depressies en zelfmoord.quote:Op maandag 27 november 2023 21:32 schreef INViCTuS het volgende:
Dit lijkt me dus echt verschrikkelijk. Jeetje, je zou maar in Svalbard leven. Al zijn die andere net zo erg. geen daglicht. Al schijnt hier de zon ook amper in de "winter" maanden. het wordt iig nog enigszins licht
[ twitter ]
Is er ook een kaartje van het hele jaar?quote:Op maandag 27 november 2023 21:07 schreef ddx het volgende:
[..]
In het zuiden is nog flink wat in te halen, hier in Noord-Holland is het echt gruwlijk nat deze maand :
[ afbeelding ]
Even een maandje naar het thuisland geweest ja?quote:Op maandag 27 november 2023 18:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik was maar 25% van de hele zomer in Nederland. Dus ik mag en zal daar niet over oordelen
Grootste nadeel is dat het in de zomer andersom is en de zon een tijdlang geen moment oprotquote:Op maandag 27 november 2023 21:32 schreef INViCTuS het volgende:
[ twitter ]
En ik dacht dat het hier al zeiknat was. Heeft half Nederland 2x zoveel op z'n kop gehad.quote:Op maandag 27 november 2023 21:07 schreef ddx het volgende:
[..]
In het zuiden is nog flink wat in te halen, hier in Noord-Holland is het echt gruwlijk nat deze maand :
[ afbeelding ]
Ik heb geen eigen regenmater, maar er is inderdaad bizar veel water gevallen de afgelopen tijd.quote:Op maandag 27 november 2023 21:07 schreef ddx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |