Ook fijn dat minimaal de helft van dit jaar al dit soort intens trieste droevenis dagen hadquote:Op maandag 27 november 2023 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit zijn de dagen waarop ik ons klimaat echt haat. Wat een droevenis
En zon.quote:Op maandag 27 november 2023 18:09 schreef Momo het volgende:
Morgen lijkt vrijwel droge dag te worden, alleen regen-sneeuw in de avond.
Ik heb ruim een uur van mijn werkdagquote:Op maandag 27 november 2023 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schenk alvast een drankje voor ons in, fix jij de handdoeken?
Ben er bang voor ja, het blijft hier maar natte-sneeuwen en het is nu al rond het vriespunt.quote:Op maandag 27 november 2023 15:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Als het vannacht (of de komende nachten) gaat vriezen krijg je echt gevaarlijke situaties met die kletsnatte wegen overal.
Vandaag is het ook niet licht geworden. Deze hele week overheerst de donkere treurnis. Maar er is niks andersquote:Op maandag 27 november 2023 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben wel toe aan de zon. Dit is de zoveelste dag waarbij het uren regent en het niet licht wordt. Nu is het alleen ook nog eens waterkoud
quote:Op maandag 27 november 2023 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben wel toe aan de zon. Dit is de zoveelste dag waarbij het uren regent en het niet licht wordt. Nu is het alleen ook nog eens waterkoud
Yep. Ik weet hoe die shit voelt en ik weet hoe slecht ik er persoonlijk tegen kan/kon.quote:Op maandag 27 november 2023 18:26 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb het elk jaar wel, de korte dagen icm het weinige zonlicht doen me weinig goeds, maar dit jaar is het wel heel erg.quote:Op maandag 27 november 2023 18:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yep. Ik weet hoe die shit voelt en ik weet hoe slecht ik er persoonlijk tegen kan/kon.
quote:Op maandag 27 november 2023 18:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yep. Ik weet hoe die shit voelt en ik weet hoe slecht ik er persoonlijk tegen kan/kon.
Sterkte...quote:Op maandag 27 november 2023 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het elk jaar wel, de korte dagen icm het weinige zonlicht doen me weinig goeds, maar dit jaar is het wel heel erg.
Ja ik denk, van wat ik iig meegekregen heb, dat de grote hoeveelheden regen die al in oktober begonnen, i.c.m. een zomer die niet super was, wel daaraan hebben bijgedragen ja.quote:Op maandag 27 november 2023 18:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het elk jaar wel, de korte dagen icm het weinige zonlicht doen me weinig goeds, maar dit jaar is het wel heel erg.
We hebben 2 weken lente gehad en 5 weken zomer, dus "niet super" is zacht uitgedrukt. Tussendoor nog een paar mooie dagen. September was gelukkig ook wel acceptabel.quote:Op maandag 27 november 2023 18:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik denk, van wat ik iig meegekregen heb, dat de grote hoeveelheden regen die al in oktober begonnen, i.c.m. een zomer die niet super was, wel daaraan hebben bijgedragen ja.
Ik ben dus in augustus nog in NL geweest en verbaasde me toen al over de bakken met regen![]()
Maar moet wel eerlijk zeggen, de dagen dat de zon erbij kwam was het gewoon enorm relaxt weer.
NLse zomer is in mijn optiek veel fijner dan de Spaanse, hier fik je gewoon weg in juli en augustus.
Ik was maar 25% van de hele zomer in Nederland. Dus ik mag en zal daar niet over oordelenquote:Op maandag 27 november 2023 18:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
We hebben 2 weken lente gehad en 5 weken zomer, dus "niet super" is zacht uitgedrukt. Tussendoor nog een paar mooie dagen. September was gelukkig ook wel acceptabel.
Dat vind geen mens leuk.quote:Op maandag 27 november 2023 18:45 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik heb weinig problemen met weinig daglicht, kou en wat regen an sich.
Maar dagen achter nonstop elkaar alleen maar regen, regen, regen wordt ik echt moedeloos van
Bij de Gamma waren alle touwen uitverkocht, dus toen maar naar de slijter gereden voor een fles Jägermeisterquote:Op maandag 27 november 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vind geen mens leuk.
Maar wat doe je er verder aan...boos worden, depressief worden of wat dan ook verandert het weer echt niet.
Gewoon doorquote:Op maandag 27 november 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vind geen mens leuk.
Maar wat doe je er verder aan...boos worden, depressief worden of wat dan ook verandert het weer echt niet.
quote:Op maandag 27 november 2023 18:50 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Bij de Gamma waren alle touwen uitverkocht, dus toen maar naar de slijter gereden voor een fles Jägermeister
Dit ja. Hoppa naar buiten en ervaar die kou, regen en stormquote:Op maandag 27 november 2023 18:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon door. Ooit wordt het weer lente na 6 maanden herfst
Ja, moet toch werkenquote:Op maandag 27 november 2023 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja. Hoppa naar buiten en ervaar die kou, regen en storm
Helemaal niets. Hier af en toe ventileren helpt wel. Iedereen hier heeft een bovengemiddelde interesse in het weerquote:Op maandag 27 november 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vind geen mens leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |