.
.

Gaat zo hard! Nu hopen dat ze dan binnenkort ook wat beter door gaat slapen maar dat zal wel niet.
 Gaat zo hard! Nu hopen dat ze dan binnenkort ook wat beter door gaat slapen maar dat zal wel niet.   

Spelen in de achtertuin, samen naar de speeltuin, kinderboerderij, binnen een parcourtje maken samen, op de loopfiets naar de winkel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:43 schreef Lokasenna het volgende:
R zit in een klimfase, het is net een aapje hoe ze de hele dag overal op klautert.
Ook een paar keer van de tripp trapp gevallen, zo zielig.
Vanmorgen moesten we weer naar het cb, alles prima, de verpleegkundige vond haar wel erg druk.
Hoe zorgen jullie dat de dreumesen hun energie kwijt kunnen? Ik vind het buiten laten rennen toch nog een beetje eng nu ze nog geen benul van gevaar heeft, ze loopt nog alle kanten op en kijkt niet uit voor andere kindjes enzo.

Verrek, wat een vernuftig idee! Lees alleen niet voor het slapengaan, maar op willekeurige momenten op de dag. Ze pakt nog te vaak het boekje af of wil middenin het boekje beginnen, of zo.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien de knuffels gebruiken bij het voorlezen uit een boekje?

Knuffel naar bed brengen. Opstaan. Schone luier. Eten. Naar de opvang. Stout laten doen, terecht wijzen. Kleren van kind aantrekken. Ingewikkelder dan dat komt niet eens over denk ik, gezien dreumes. Ik zou heel dicht bij de belevingswereld van het kind in kwestie blijvenquote:Op woensdag 27 maart 2024 10:11 schreef DjVero het volgende:
Mijn creativiteit en fantasie laten me in de steek. Dochter heeft inmiddels aardig wat knuffels in bed en soms maak ik daar een poppenkast van vlak voor het slapen. Beetje gekke stemmetjes opzetten enzo. Alleen, ik heb wat moeite om het gevarieerd te houden. Ik hoef uiteraard geen hele scripts om een speelfilm na te kunnen spelen, maar gewoon wat simpele oneliners, anders dan "hallo, ik ben Aapie, wie ben jij?"
 .
 .

Ik hoop dat jouw kleine inmiddels ook weer helemaal fit is!
 Ik hoop dat jouw kleine inmiddels ook weer helemaal fit is!

Hoe hij is met leeftijdgenootjes weet ik eigenlijk niet, die hebben we niet zoveel
 Hoe hij is met leeftijdgenootjes weet ik eigenlijk niet, die hebben we niet zoveel   
  geluk bij een ongeluk is dat ie net 1 is en het dus hopelijk hierbij blijft.
 geluk bij een ongeluk is dat ie net 1 is en het dus hopelijk hierbij blijft.

) en kaa (klaar) zegt hij wel na maar nog niet zo vaak spontaan. En hij gebaart 'melk'.
 ) en kaa (klaar) zegt hij wel na maar nog niet zo vaak spontaan. En hij gebaart 'melk'.

zo leuk als zich echt een beetje kunnen uitdrukken.
 zo leuk als zich echt een beetje kunnen uitdrukken.

Mupje.
 Mupje. 

Dat heeft even geduurd. Spugen vanwege de buikgriep stopte na donderdag wel al kreeg hij daarna er ook nog een luchtweginfectie bij waardoor hij za en zo ook nog heeft gespuugd omdat ie tijdens het eten zo'n hoestaanval kreeg dat zijn maag dat niet trok. Zo sneu. Luchtweginfectie is inmiddels ook weg maar al met al wel een weekje zoet.quote:Op maandag 15 april 2024 12:42 schreef margaretha_01 het volgende:
Dankjewel, @:alpeko !Ik hoop dat jouw kleine inmiddels ook weer helemaal fit is!

Kiezen voor de hoektanden is wel normaal denk ik, dat heeft R ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:20 schreef alpeko het volgende:
Iemand hier ook met vreemde volgorde van tandjes?
Net voordat hij 1 werd kwamen alle 4 voor de voortanden tegelijk. Dan zou je de tanden daarnaast verwachten maar hij is nu 15 maanden en heeft die nog altijd niet. Wel breekt er nu een kies door.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |