quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegengas is alsof je elkaar heen en weer moet duwen. Waarom moet dat tegen elkaar zijn gerichtquote:Op donderdag 23 november 2023 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja domme term maar wel leuk in een vrouw. Hoef ook niet zo'n mak lammetje.
@Pisces29, je weet toch ondertussen dat 90% van wat ik hier post weinig relevant en zeer willekeurig isquote:Op donderdag 23 november 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is de relevantie met dat en daten
Ik ookquote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren wel PVV gestemd dus straks woont er niemand met een kleurtje meer in Nederland
Echt de energie niet om topics te openen. Zijn altijd types die zich willen bewijzen die er wel een openen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef alpeko het volgende:
Duurde erg lang @:Ripcity Ook jij zo even melden na de uitzending
Ik noteer het, Joop.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef Joop_W het volgende:
[..]
@:Pisces29, je weet toch ondertussen dat 90% van wat ik hier post weinig relevant en zeer willekeurig is.
Je concurrentie elimineren?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gisteren wel PVV gestemd dus straks woont er niemand met een kleurtje meer in Nederland
Iemand moet het doen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt de energie niet om topics te openen. Zijn altijd types die zich willen bewijzen die er wel een openen.
Waarom kijk jij dan naar het meest linkse programma everquote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt de energie niet om topics te openen. Zijn altijd types die zich willen bewijzen die er wel een openen.
Ja. Tikje arrogant of iets.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noteer het, Joop.
Ik ben soms erg serieus, een beetje zoals @:3rr0r dat soms ook is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |