Eric Lucassen gaat brievenbusfirma's aanpakken.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dion wordt minister van buitenlandse zaken. Eric Lucassen van Wonen.
Het PVV gedachten goed, als je naar het partij programma kijkt, IS ridicuul er wordt bij de PVV helemaal geen onderscheid gemaakt waar mensen vandaan komen dus waar haal je dat hele verhaal vandaan eigenlijk?quote:Op donderdag 23 november 2023 16:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Benieuwd hoe GL/PvdA, PVV kiezers (niet) gaat uitsluiten.
Het is ridicuul hoe het gedachtegoed van PVV wordt vermaakt of dat die tegen Nederlanders is (incl mensen met een andere migratie achtergrond) is. Waar PVV idd roept dat zij immigratie vanuit kansloze gebieden wil inperken is ook dat andere partijen (helaas) zullen moeten doen. Het is niet houdbaar om de deur wagenwijd open te zetten voor invloed van buitenaf (incl EU).
Het is vooral stemming maken. De kiezer heeft gesproken waarbij ik zelf hoop dat desondanks de VVD over haar vooruitgeworpen schaduw kan stappen en Omtzigt functie heeft.
De verschillen zijn die zo groot als dat ze worden belicht.
MinFin, beetje brievenbusfirma's aanpakken.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leek me meer iemand voor een commissariaat bij PostNL, chef brievenbus ofzo.
Bosma is wel de enige ministerabele PVV, benieuwd welke erudiete cv-bouwers zich komen melden. Hiddema?quote:Op donderdag 23 november 2023 16:40 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik dacht dat Graus fractievoorzitter werd, Wilders premier, Agema volksgezondheid en Bosma voorzitter van de kamer.
Serieus: Bosma lijkt me daarvoor de eerste optie, die moet dus kiezen of hij wel beschikbaar is voor het kamervoorzitterschap. Als Wilders premier wordt, ligt het fractievoorzitterschap en daarmee het toekomstig partijleiderschap voor het oprapen. Wordt Wilders geen premier, dan zit je wel gewoon als klapvee in de kamer...
Erg zwak.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dilan speelt de bal voorlopig door aan Geert en Pieter en speelt hard to get.
Over bejaard gesproken, hoe gaat het met die knakker van omakutjes.nl?quote:Op donderdag 23 november 2023 16:46 schreef Tijger_m het volgende:
Die brievenbusgrappen zijn nu wel bejaard, hoor.
Grappen tot in den treure blijven herhalen is wel PVV-style dus doen we dat gewoon.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:46 schreef Tijger_m het volgende:
Die brievenbusgrappen zijn nu wel bejaard, hoor.
Raar besluit. Maar misschien hebben ze ook op het moment niemand anders die geschikt is om het over te nemen.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook bij de SP, tot grote verbazing van iedereen heeft Marijnissen besloten niet op te stappen.
Heel strikt genomen niet. Maar dat minderheidskabinet zal dan bij het debat over de regeringsverklaring een MvW om de oren krijgen. En dus is de facto een vorm van gedoogsteun nodigquote:Op donderdag 23 november 2023 16:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar moet een meerderheid van de Kamer dan inderdaad akkoord mee gaan vziw.
Bram M heeft vast wel trek in een uitdagingquote:Op donderdag 23 november 2023 16:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bosma is wel de enige ministerabele PVV, benieuwd welke erudiete cv-bouwers zich komen melden. Hiddema?
Waarom moet GL/PvdA dat uberhaupt?quote:Op donderdag 23 november 2023 16:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Benieuwd hoe GL/PvdA, PVV kiezers (niet) gaat uitsluiten.
Het is ridicuul hoe het gedachtegoed van PVV wordt vermaakt of dat die tegen Nederlanders is (incl mensen met een andere migratie achtergrond) is. Waar PVV idd roept dat zij immigratie vanuit kansloze gebieden wil inperken is ook dat andere partijen (helaas) zullen moeten doen. Het is niet houdbaar om de deur wagenwijd open te zetten voor invloed van buitenaf (incl EU).
Het is vooral stemming maken. De kiezer heeft gesproken waarbij ik zelf hoop dat desondanks de VVD over haar vooruitgeworpen schaduw kan stappen en Omtzigt functie heeft.
De verschillen zijn die zo groot als dat ze worden belicht.
Ik heb geen flauw idee wie dat is...quote:Op donderdag 23 november 2023 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Over bejaard gesproken, hoe gaat het met die knakker van omakutjes.nl?
James Sharpe was datquote:Op donderdag 23 november 2023 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie dat is...
Ja, dat lijkt me wel een bezwaar bij de VVD. Zit je straks met ministers van de PVV, NSC en eventueel BBB, dat is wel een grote onervaren groep.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bosma is wel de enige ministerabele PVV, benieuwd welke erudiete cv-bouwers zich komen melden. Hiddema?
Zegt mij nog steeds niets maar ik zie inmiddels dat hij zeer korte tijd PVV Kamerlid was.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
James Sharpe was dat
Ook van zwartesletjes.com geloof ik
Ja was de excuusneger van de PVV en die moest eruit wegens fraude met nepseksdatingsitesquote:Op donderdag 23 november 2023 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zegt mij nog steeds niets maar ik zie inmiddels dat hij zeer korte tijd PVV Kamerlid was.
Strategisch van haar. Natuurlijk wil ze regeren maar de boot wat afhouden versterkt je onderhandelingspositie, op dit moment dan. En bij de VVD willen ze echt wel met de PVV samenwerken maar het scenario waarin zij dan de zwakkere partner zijn moeten ze daar nog wel even verwerkenquote:
Omtzigt gaat zijn zakenkabinet krijgen.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel een bezwaar bij de VVD. Zit je straks met ministers van de PVV, NSC en eventueel BBB, dat is wel een grote onervaren groep.
quote:Op donderdag 23 november 2023 16:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, Geert moet eerst maar eens laten zien wat hij aanwil met zijn gare programma.
Dilan draait als een windvaan. Wel samenwerken met de PVV. Niet samenwerken met de PVV als Wilders premier wordt. En nu wellicht toch weer wel want "ik zei dat toen ik niet kon voorzien dat de PVV de grootste zou kunnen worden".quote:Op donderdag 23 november 2023 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Strategisch van haar. Natuurlijk wil ze regeren maar de boot wat afhouden versterkt je onderhandelingspositie, op dit moment dan. En bij de VVD willen ze echt wel met de PVV samenwerken maar het scenario waarin zij dan de zwakkere partner zijn moeten ze daar nog wel even verwerken
Omtzigt flikt hetzelfde.quote:Op donderdag 23 november 2023 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dilan draait als een windvaan. Wel samenwerken met de PVV. Niet samenwerken met de PVV als Wilders premier wordt. En nu wellicht toch weer wel want "ik zei dat toen ik niet kon voorzien dat de PVV de grootste zou kunnen worden".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |