abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211396712
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Daarom, een nexit pakt nog veel desatreuzer uit.
Misschien kunnen we intensief samenwerken met UK.De EU-handelsstrategie t.a.v..China is ook redelijk desastreus. Waar Amerika een andere meer liberale koers is gaan voeren zijn wij de andere kant gaan bewegen.
blablablabla
pi_211396714
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij lijkt mij gewoon een modaaltje hoor. Maar prima als je je groter voor wil doen O+
Dat is jouw probleem, sommige mensen hier weten waar ik woon en wat de huizen hier kosten en waard zijn.
pi_211396717
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je hulp nodig hebt bij het pakken van je koffers dan moet je het zeggen *)
Zou Pechtold z'n koffers al gepakt hebben?
pi_211396719
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als dit in zicht komt ben ik weg uit Nederland, hopelijk op tijd, naar een ander EU land.
Gelukkig gaat die nexit er niet komen. Jij pakt misschien zo je spullen, maar voor tal van Nederlanders (denk aan mensen in bijvoorbeeld zorg en onderwijs die niet zo goed zijn in talen) is dat totaal geen optie. Al die mensen worden dan de ellende mee ingesleurd.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  donderdag 23 november 2023 @ 11:38:41 #155
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211396721
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is jouw probleem, sommige mensen hier weten waar ik woon en wat de huizen hier kosten en waard zijn.
Spreekt boekdelen dat je dat zo etaleert.
Nogmaals, het maak geen indruk op mij.

Sorry :P
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 23 november 2023 @ 11:39:13 #156
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211396727
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:38 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zou Pechtold z'n koffers al gepakt hebben?
Naar Polen, of Denemarken, of Hongarije ? :P
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211396728
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien kunnen we intensief samenwerken met UK.De EU-handelsstrategie t.a.v..China is ook redelijk desastreus. Waar Amerika een andere meer liberale koers is gaan voeren zijn wij de andere kant gaan bewegen.
Uiteraard want de economie van het VK is toch bijna net zo groot als die van de EU.
pi_211396733
quote:

[..]
Waarom zouden we dat willen? Krijgen we nog meer nare Angelsaksische invloeden in ons land.
  Forum Admin donderdag 23 november 2023 @ 11:41:39 #159
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211396762
quote:

[..]
Dat zou water naar de zee dragen zijn. Nederland uit de douane unie is kansloos.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211396765
quote:

[..]
Eh wacht even, welke liberale koers is de VS precies aan het voeren?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_211396783
Zal het slavernijmuseum er nog in de geplande vorm komen? Dit omdat er tientallen miljoenen euro's voor uitgetrokken moeten worden.

https://www.volkskrant.nl(...)ks-verteld~b178bf04/
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_211396785
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:41 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb ook geen flauw idee waar hij het over heeft. De VS wil juist ontkoppelen van China.
  donderdag 23 november 2023 @ 11:43:00 #163
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211396788
Hey, geld verdienen en welvaart zijn niet belangrijk voor de echte boreale, hetero Nederlander he! De echte boreale, hetero Nederlander begrijpt dat offers gebracht moeten worden om de jaren vijftig te laten herleven! De echte boreale, hetero Nederlander smacht naar het verleden met 1 zwart/wit televisie per straat, geen gekke meisjes die op jongetjes lijken of vice versa en vooral minderheden die hun plaats nog kennen!

Zoals een CDA politicus ooit zei: Lang leve de VOC mentaliteit!

Het grappige is dat de voorgangers van Wilders-aanhangers ergens in de 17de eeuw ook al goed waren in het vermoorden van ideeën en de bijbehorende mensen.
pi_211396799
twitter

Staatssecretaris Graus, mag toch hopen dat dit ons bespaard blijft :')
pi_211396804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:38 schreef Hanca het volgende:

[..]
Gelukkig gaat die nexit er niet komen. Jij pakt misschien zo je spullen, maar voor tal van Nederlanders (denk aan mensen in bijvoorbeeld zorg en onderwijs die niet zo goed zijn in talen) is dat totaal geen optie. Al die mensen worden dan de ellende mee ingesleurd.
Maar ik ben niet my brothers keeper, ik heb genoeg familie in het VK die voor Brexit stemden en nu zeggen "Zo hadden we het niet bedoeld" of "We wilden alleen maar onze onvrede tonen" en dat zal hier ook gebeuren, vermoed ik, maar de weg eruit is veel makkelijker dan de weg er weer in.

Zielig voor de mensen die er last van gaan krijgen maar niet mijn verantwoordeljkheid.
pi_211396807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:41 schreef Monolith het volgende:

[..]
EU is op ramkoers met China. Dat is een gevaarlijke strategie als je afhankelijk bent. VS doet precies het tegenovergestelde.

https://www.bnr.nl/nieuws(...)en-aanzien-van-china
blablablabla
pi_211396808
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:42 schreef rutger05 het volgende:
Zal het slavernijmuseum er nog in de geplande vorm komen? Dit omdat er tientallen miljoenen euro's voor uitgetrokken moeten worden.

https://www.volkskrant.nl(...)ks-verteld~b178bf04/
Nee, die gaat worden wegbezuinigd. Hooguit dat bijvoorbeeld Amsterdam dat dan misschien zelf gaat doen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  donderdag 23 november 2023 @ 11:44:30 #168
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211396816
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als dit in zicht komt ben ik weg uit Nederland, hopelijk op tijd, naar een ander EU land.
:W
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211396819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:42 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik heb ook geen flauw idee waar hij het over heeft. De VS wil juist ontkoppelen van China.
Dat land voert sinds Trump een protectionistische koers op veel vlakken en Biden heeft daar nog een schepje bovenop gedaan. Overigens heeft de VS daar op veel vlakken de slagkracht nog wel voor, al pakt het voor de bevolking niet per se gunstig uit, maar Nederland heeft op het wereldtoneel natuurlijk helemaal niets in de melk te brokkelen.
pi_211396824
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:44 schreef Elan het volgende:

[..]
EU is op ramkoers met China. Dat is een gevaarlijke strategie als je afhankelijk bent. VS doet precies het tegenovergestelde.

De VS ligt nog veel sterker op ramkoers met China, he?
pi_211396835
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar ik ben niet my brothers keeper, ik heb genoeg familie in het VK die voor Brexit stemden en nu zeggen "Zo hadden we het niet bedoeld" of "We wilden alleen maar onze onvrede tonen" en dat zal hier ook gebeuren, vermoed ik, maar de weg eruit is veel makkelijker dan de weg er weer in.

Zielig voor de mensen die er last van gaan krijgen maar niet mijn verantwoordeljkheid.
Ik zeg ook niet dat het jouw verantwoordelijkheid is, ik zeg alleen dat een nexit talloze mensen onschuldig in de ellende zal storten.
  donderdag 23 november 2023 @ 11:45:35 #172
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211396839
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heb je al een land op het oog waar je heengaat? :7
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211396842
quote:

[..]

De VS ook en nog een gradatie erger met mogelijk een oorlog om Taiwan..
pi_211396845
quote:

[..]

Wat Tijger zegt. De EU staat veelal ook onder druk van de VS om die ramkoers te varen. Of dacht je dat ASML op eigen houtje had besloten zaken niet meer te leveren aan China?
  donderdag 23 november 2023 @ 11:46:09 #175
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211396850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat het jouw verantwoordelijkheid is, ik zeg alleen dat een nexit talloze mensen onschuldig in de ellende zal storten.
Er komt in princiep geen nexit.
Tenzij het macroeconomisch helemaal mis gaat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')