Is toch enkel opvulling voor Geert.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:24 schreef Newone82 het volgende:
Worden boeiende tijden. Bij VI bleken heel wat lui bij PVV geen enkele politieke ervaring te hebben die nu de kamer in gaan. Van callcenter medewerkers tot beveiligers.
LPF toestanden😜😭
Het land was al naar de kloten.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:01 schreef Newone82 het volgende:
Ik als Groenlinks/Pvda kiezer hoop nu op een (extreem) rechts kabinet.
Laat het land maar naar de kloten gaan. Hoezee🥳🥳🥳
Als je de VVD niks vond, maak je borst dan maar nat.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wat heeft de huidige coalitie een klap gekregen zeg, zelfs de VVD gelukkig
Op naar Wilders 1
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:05 schreef asco het volgende:
[..]
Het land was al naar de kloten.
Het wordt nu echter steeds zichtbaarder.
De foute keuzes zijn al vér voor Balkenende gemaakt.
En nee, Wilders gaat ook niks oplossen, niemand gaat nog wat oplossen in dit polderland.
Het is alleen maar te hopen dat er aan de linkerkant niet een hele horde Volkerts opstaat want het schuim staat ze allemaal op de bek.
Rutte loste ook twaalf jaar lang niks op met z'n vasthouden aan vleugellam makende verdragen en symboolpolitiek., De toeslagenaffaire, Groningen, Ter Apel, het bleef allemaal liggen. Dus vertel mij dan eens wat er op z'n minst het verschil is?quote:Op donderdag 23 november 2023 07:05 schreef asco het volgende:
[..]
Het land was al naar de kloten.
Het wordt nu echter steeds zichtbaarder.
De foute keuzes zijn al vér voor Balkenende gemaakt.
En nee, Wilders gaat ook niks oplossen, niemand gaat nog wat oplossen in dit polderland.
Het is alleen maar te hopen dat er aan de linkerkant niet een hele horde Volkerts opstaat want het schuim staat ze allemaal op de bek.
Je wilt dus meer politieke bemoeienis in de samenleving.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:54 schreef Spraypaint het volgende:
Wat ook wel een frisse start zou zijn is om het Sinterklaasjournaal even te instrueren weer gitzwarte Pieten te gaan hanteren, anders krijgen de programmamakers a la Omtzigt een functie elders.
En de landelijke intocht idem.
Het begon sowieso wel een erg roomblank feest te worden met al die blanke Pieten. Mijn Surinaamse buurman die vroeger graag voor Piet speelde mag dat niet meer doen in mijn woonplaats. Over racisme gesproken.
Zei de schipper van de veerpontquote:
Dat lijkt me wel wat voor Dion Grausquote:Op donderdag 23 november 2023 05:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat we een minister van de grapjes krijgen. Die elke dag voor de debatten een goede mop tapt.
Kap nou eens met die act vent.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:
Ik mij enorme zorgen om de steun voor Oekraïne![]()
![]()
Vraag het ze en laat het ons weten.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:27 schreef Starhopper het volgende:
Krijgen we nu ook een minister voor russische zaken?
Met de tijd die je hier spendeert kun je ze ook prima zelf een handje helpen.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Geen afgedankte F16s meer voor Oekraïne. Die hebben we binnenkort zelf nodig.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Waarvoor?quote:Op donderdag 23 november 2023 07:36 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Geen afgedankte F16s meer voor Oekraïne. Die hebben we binnenkort zelf nodig.
Fijne warme groet ook van Kim en de Orange Man.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
Warme woorden en felicitaties van LePen, DeWinter en Orban.
Fijn volk die matties van Geert.
De ratten in het Kremlin zullen zich ook wel in de handjes wrijven.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
PVV doet economisch heel veel meestemmen met de VVD voor een linkse partij. Hint: ze zijn dat niet.quote:
Het komt voor 90% van de gevallen van links inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Politiek geweld komt toch altijd van links?
Et zijn verschillende voorbeelden gegeven waarbij dat van rechts kwam.
Georgia Meloni niet?quote:Op donderdag 23 november 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
Vooral gezien ie geweld zo grappig vindt.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Met de tijd die je hier spendeert kun je ze ook prima zelf een handje helpen.
quote:Op donderdag 23 november 2023 07:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De ratten in het Kremlin zullen zich ook wel in de handjes wrijven.
Alle gure apen blij.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:39 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Fijne warme groet ook van Kim en de Orange Man.
Oh jah dat was jij die die aanslag van Baudet zo grappig vond.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Ik vind deze redenatie een beetje onzin, ze hebben een verlies ja, maar wel een achterban van 24 zetels. Het gaat uiteindelijk om de coalitie.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
VVD komt dus toch weer in de regering, ondanks een mega verlies.
Dan zal PVV nog groter worden waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:44 schreef NgInE het volgende:
Ik voorspel nieuwe verkiezingen op de redelijk korte termijn.
Waarom zouden mensen dan ineens anders gaan stemmen?quote:Op donderdag 23 november 2023 07:44 schreef NgInE het volgende:
Ik voorspel nieuwe verkiezingen op de redelijk korte termijn.
Waarom niet... gebeurd nu toch ook? Moet uiteraard wel iets van tijd tussen zitten.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dan ineens anders gaan stemmen?
Te veel getwijfeld.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:52 schreef Jed1Gam het volgende:
Als die verkiezingen een paar maanden eerder waren gehouden, waren die Boeren aan de macht. Daarna was het Ontzigt voor een paar weekjes. Te vroeg gepiekt.
Als je je dat zo enorm aantrekt dat je niet eens met een realistisch beeld naar je eigen land kunt kijken dan maak ik me ernstig zorgen om jou.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Deugen doe je alleen van een afstand, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Met de tijd die je hier spendeert kun je ze ook prima zelf een handje helpen.
Daar is wel dik 12 jaar VVD-beleid aan vooraf gegaan met zelfs gedoogsteun van de PVV zelf wat betreft VVD en CDA.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom niet... gebeurd nu toch ook? Moet uiteraard wel iets van tijd tussen zitten.
Paar maanden geleden stemde men massaal BBB. Paar jaar daarvoor massaal FVD. Een groot deel van het electoraat waait mee met de populist die op dat moment het meest hard schreeuwt.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:47 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dan zal PVV nog groter worden waarschijnlijk.
Niet voor niets dat men massaal op PVV stemt, daar moet iets mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |