Ik hoop dat we een minister van de grapjes krijgen. Die elke dag voor de debatten een goede mop tapt.quote:Op donderdag 23 november 2023 05:56 schreef HyperViper het volgende:
Wtf. Dit wordt een interessante tijd als ze een coalitie kunnen vormen.
In hoeverre alle kapotbezuinigde cultuur e.d. in een later stadium weer terug komt, weet je niet.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:01 schreef Newone82 het volgende:
Ik als Groenlinks/Pvda kiezer hoop op een (extreem) rechts kabinet.
Laat het land maar naar de kloten gaan. Hoezee🥳🥳🥳
Ik acht de kans wel groot dat deze coalitie gaat lukken.quote:Op donderdag 23 november 2023 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
Zo zeg. Gisteren voor de uitslag naar bed gegaan omdat ik dacht: "Het zal wel weer VVD worden"
Dan is dit even lekker wakker worden zeg.
Hopelijk gaat het PVV/VVD/NSC/BBB worden.
Met dank aan 12 jaar wanbeleid door Rutte. Rutte bedankt. We kunnen weer vooruit.
Heeft links ook zo vol vuur de joden verdedigd na 7 oktober? Nou, nee. Mensen waren helemaal klaar met al die demonstraties, pro-Hamas tv en antisemitisme. Al die laffe bestuurders die weigerden een vlag op te hangen..etc.quote:De lijsttrekker van ‘verenigd links’ speecht vol vuur – zo zagen de kiezers hem in de campagne niet. ,,Wij laten in Nederland niemand los. Als je in de komende dagen in de buurt, op school of op het werk mensen tegenkomt die zich afvragen of ze hier nog wel horen, dan zeg je heel duidelijk: ja.”
Als je verder kijkt dan je anti-Wilders-bril lang is dan zie je dat hij best een sociaal programma heeft. Het is een zegen dat de VVD eindelijk eens verliest. Laten we Geert maar de kans geven, beroerder dan hoe het land er op veel terreinen voorstaat kan het niet worden.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:12 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In hoeverre alle kapotbezuinigde cultuur e.d. in een later stadium weer terug komt, weet je niet.
Het draagvlak voor cultuur-die-weinig-oplevert is hier sowieso beperkt.
En wegbezuinigde buslijnen komen ook niet zomaar terug.
Typisch weer ditquote:Op donderdag 23 november 2023 06:01 schreef Newone82 het volgende:
Ik als Groenlinks/Pvda kiezer hoop nu op een (extreem) rechts kabinet.
VVD komt dus toch weer in de regering, ondanks een mega verlies.quote:Op donderdag 23 november 2023 05:54 schreef KoningWouter het volgende:
Zo zeg. Gisteren voor de uitslag naar bed gegaan omdat ik dacht: "Het zal wel weer VVD worden"
Dan is dit even lekker wakker worden zeg.
Hopelijk gaat het PVV/VVD/NSC/BBB worden.
Met dank aan 12 jaar wanbeleid door Rutte. Rutte bedankt. We kunnen weer vooruit.
Politiek geweld komt toch altijd van links?quote:
Heb ik al lang gedaan.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je verder kijkt dan je anti-Wilders-bril lang is dan zie je dat hij best een sociaal programma heeft.
Is toch enkel opvulling voor Geert.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:24 schreef Newone82 het volgende:
Worden boeiende tijden. Bij VI bleken heel wat lui bij PVV geen enkele politieke ervaring te hebben die nu de kamer in gaan. Van callcenter medewerkers tot beveiligers.
LPF toestanden😜😭
Het land was al naar de kloten.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:01 schreef Newone82 het volgende:
Ik als Groenlinks/Pvda kiezer hoop nu op een (extreem) rechts kabinet.
Als je de VVD niks vond, maak je borst dan maar nat.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:07 schreef Cupfighter het volgende:
Wat heeft de huidige coalitie een klap gekregen zeg, zelfs de VVD gelukkig
Op naar Wilders 1
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:05 schreef asco het volgende:
[..]
Het land was al naar de kloten.
Het wordt nu echter steeds zichtbaarder.
De foute keuzes zijn al vér voor Balkenende gemaakt.
En nee, Wilders gaat ook niks oplossen, niemand gaat nog wat oplossen in dit polderland.
Het is alleen maar te hopen dat er aan de linkerkant niet een hele horde Volkerts opstaat want het schuim staat ze allemaal op de bek.
Rutte loste ook twaalf jaar lang niks op met z'n vasthouden aan vleugellam makende verdragen en symboolpolitiek., De toeslagenaffaire, Groningen, Ter Apel, het bleef allemaal liggen. Dus vertel mij dan eens wat er op z'n minst het verschil is?quote:Op donderdag 23 november 2023 07:05 schreef asco het volgende:
[..]
Het land was al naar de kloten.
Het wordt nu echter steeds zichtbaarder.
De foute keuzes zijn al vér voor Balkenende gemaakt.
En nee, Wilders gaat ook niks oplossen, niemand gaat nog wat oplossen in dit polderland.
Het is alleen maar te hopen dat er aan de linkerkant niet een hele horde Volkerts opstaat want het schuim staat ze allemaal op de bek.
Je wilt dus meer politieke bemoeienis in de samenleving.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:54 schreef Spraypaint het volgende:
Wat ook wel een frisse start zou zijn is om het Sinterklaasjournaal even te instrueren weer gitzwarte Pieten te gaan hanteren, anders krijgen de programmamakers a la Omtzigt een functie elders.
En de landelijke intocht idem.
Het begon sowieso wel een erg roomblank feest te worden met al die blanke Pieten. Mijn Surinaamse buurman die vroeger graag voor Piet speelde mag dat niet meer doen in mijn woonplaats. Over racisme gesproken.
Zei de schipper van de veerpontquote:
Dat lijkt me wel wat voor Dion Grausquote:Op donderdag 23 november 2023 05:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat we een minister van de grapjes krijgen. Die elke dag voor de debatten een goede mop tapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |