Kap nou eens met die act vent.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:
Ik mij enorme zorgen om de steun voor Oekraïne![]()
![]()
Vraag het ze en laat het ons weten.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:27 schreef Starhopper het volgende:
Krijgen we nu ook een minister voor russische zaken?
Met de tijd die je hier spendeert kun je ze ook prima zelf een handje helpen.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Geen afgedankte F16s meer voor Oekraïne. Die hebben we binnenkort zelf nodig.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Waarvoor?quote:Op donderdag 23 november 2023 07:36 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Geen afgedankte F16s meer voor Oekraïne. Die hebben we binnenkort zelf nodig.
Fijne warme groet ook van Kim en de Orange Man.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
Warme woorden en felicitaties van LePen, DeWinter en Orban.
Fijn volk die matties van Geert.
De ratten in het Kremlin zullen zich ook wel in de handjes wrijven.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
PVV doet economisch heel veel meestemmen met de VVD voor een linkse partij. Hint: ze zijn dat niet.quote:
Het komt voor 90% van de gevallen van links inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Politiek geweld komt toch altijd van links?
Et zijn verschillende voorbeelden gegeven waarbij dat van rechts kwam.
Georgia Meloni niet?quote:Op donderdag 23 november 2023 07:37 schreef Peligrosso het volgende:
Vooral gezien ie geweld zo grappig vindt.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Met de tijd die je hier spendeert kun je ze ook prima zelf een handje helpen.
quote:Op donderdag 23 november 2023 07:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De ratten in het Kremlin zullen zich ook wel in de handjes wrijven.
Alle gure apen blij.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:39 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Fijne warme groet ook van Kim en de Orange Man.
Oh jah dat was jij die die aanslag van Baudet zo grappig vond.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:30 schreef Starhopper het volgende:
![]()
Ik vind deze redenatie een beetje onzin, ze hebben een verlies ja, maar wel een achterban van 24 zetels. Het gaat uiteindelijk om de coalitie.quote:Op donderdag 23 november 2023 06:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
VVD komt dus toch weer in de regering, ondanks een mega verlies.
Dan zal PVV nog groter worden waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:44 schreef NgInE het volgende:
Ik voorspel nieuwe verkiezingen op de redelijk korte termijn.
Waarom zouden mensen dan ineens anders gaan stemmen?quote:Op donderdag 23 november 2023 07:44 schreef NgInE het volgende:
Ik voorspel nieuwe verkiezingen op de redelijk korte termijn.
Waarom niet... gebeurd nu toch ook? Moet uiteraard wel iets van tijd tussen zitten.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dan ineens anders gaan stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |