Ze zijn op veel vlakken de Tories aan het kopiëren, maar hopelijk realiseren ze nu dat in ons kiesstelsel je altijd nog rechts ingehaald kan worden. De mensen die nu nog op de VVD stemmen zijn de rijke bovenklasse/ondernemers. Voor hen zou een Nexit dodelijk zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Om het feest helemaal compleet te maken kan vvd bij de volgende verkiezingen een nexit-referendum beloven, en dan zijn we rond.
Talkshowtumor, de kanker en het vergif van de samenleving.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:05 schreef hhh38 het volgende:
WNL pakt uit met Maurice de Hond, Wouter de Winther, Aylin Bilic én onderbuikfluisteraar Josse de Voogd bij Op1
Als ik het programma van de PVV lees zie ik alleen maar onzin en totaal onuitvoerbare en/of contraproductieve voorstellen. Niks wat echt iets gaat verbeteren op het gebied van zorg, onderwijs of wonen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat ik van collega's hoor die op de PVV of FvD hebben gestemd is dat ze willen dat de Nederlander weer centraal komt. Dat ze minder Europa willen, dat ze iemand willen hebben die voor hen op komt en dat ze maatregelen willen die hen direct helpt en niet pas later eventueel (klimaat).
Met een beetje geluk gaat ome Geert het spoedig weg bezuinigen.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Talkshowtumor, de kanker en het vergif van de samenleving.
Steel mijn stokpaardje eens niet!quote:Op donderdag 23 november 2023 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Talkshowtumor, de kanker en het vergif van de samenleving.
quote:Op donderdag 23 november 2023 21:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Steel mijn stokpaardje eens niet!
Dit was mijn eerste post hierover, wat biedt jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:34 schreef Pistolero het volgende:
De talkshows in Nederland zijn de kanker van de samenleving en maken alles kapot wat ze aanraken.
Hoe kan ik dat terugzoeken?quote:Op donderdag 23 november 2023 21:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Dit was mijn eerste post hierover, wat biedt jij?
Enigszins woestquote:
De term ‘talkshowtumor’ heb ik pas later gemuntquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:20 schreef Szura het volgende:
Laat die talkshows toch eens een keer oppleuren met van die bewust overal zonder kennis tegenaan schoppende ‘opiniemakers’ (oftewel: trollen) zoals Jort Kelder want ‘HET IS SPRAAKMAKEND OPHEFFFFFF’.
Trek die seizoenskaart toch eens in.
quote:Op donderdag 23 november 2023 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Enigszins woest
[..]
De term ‘talkshowtumor’ heb ik pas later gemunt
Dit is bijna tien jaar later nog steeds relevant.quote:
Mis je Koopmans al?quote:Op donderdag 23 november 2023 21:30 schreef Szura het volgende:
M’n afkeer is volgens mij sterk gegroeid in coronatijd vanwege dag in dag uit dezelfde gasten uit de rolodex, Gommers en Kuipers die elkaar op hetzelfde tijdstip zaten tegen te spreken en om de drie dagen die papzak van de altijd om geld schooiende horeca
Toen pas?quote:Op donderdag 23 november 2023 21:30 schreef Szura het volgende:
M’n afkeer is volgens mij sterk gegroeid in coronatijd vanwege dag in dag uit dezelfde gasten uit de rolodex, Gommers en Kuipers die elkaar op hetzelfde tijdstip zaten tegen te spreken en om de drie dagen die papzak van de altijd om geld schooiende horeca
Oja en aerosolenfanaat De Hond die ineens mocht gaan discussiëren in een talkshow
Zulke mensen moeten lekker in hun lab opgesloten blijven.quote:
Op1 is ook de schadelijkste talkshow ooit vanwege de slechte presentatoren, invloed vanquote:Op donderdag 23 november 2023 21:30 schreef Szura het volgende:
MASTERMINDEDquote:Op woensdag 16 mei 2018 23:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Elke 'talkshow' is mensonterend op de Nederlandse televisie.
Nee. Denk dat ik ook nog wel eerdere posts kan terugvinden over Peter R de Vries in talkshows over onderwerpen waar hij niet voor gestudeerd had. Of over Gerard Joling die zo rond 2015/16 met Rutte zat te discussiëren over z’n vluchtelingenbeleid manmanman.quote:
Jimek met haar niveauloze gevoelsvraagjes.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee. Denk dat ik ook nog wel eerdere posts kan terugvinden over Peter R de Vries in talkshows over onderwerpen waar hij niet voor gestudeerd had. Of over Gerard Joling die zo rond 2015/16 met Rutte zat te discussiëren over z’n vluchtelingenbeleid manmanman.
Maar Op1 spant wel de kroon ja
Of de zoveelste editie van DWDD met dezelfde gasten, Prem enzo. Troep.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee. Denk dat ik ook nog wel eerdere posts kan terugvinden over Peter R de Vries in talkshows over onderwerpen waar hij niet voor gestudeerd had. Of over Gerard Joling die zo rond 2015/16 met Rutte zat te discussiëren over z’n vluchtelingenbeleid manmanman.
Maar Op1 spant wel de kroon ja
Ho even, dat was wel de Champions League hè!quote:Op donderdag 23 november 2023 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of de zoveelste editie van DWDD met dezelfde gasten, Prem enzo. Troep.
Jules Deelderquote:Op donderdag 23 november 2023 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of de zoveelste editie van DWDD met dezelfde gasten, Prem enzo. Troep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |