quote:Op woensdag 22 november 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht nu wel een goede OP foto
Zoiets?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:50 schreef maily het volgende:
[..]
Een koekoeksklokje ofzo, en een dienblad met warme choco en slagroom en speculaas ... mmmmmm
Missie KLEP opgegeven?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
Neequote:
Pas ik straks wel aan, mevrouw ongeduldquote:Op woensdag 22 november 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
Strakssssquote:Op woensdag 22 november 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas ik straks wel aan, mevrouw ongeduld
Jaquote:
Oeh.quote:
Met wat dan?quote:
quote:
Gamen op mijn PS5quote:Op woensdag 22 november 2023 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met wat dan?
Ik vraag dit voor een vriend
Wat voor game?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Gamen op mijn PS5
Bloodborne.quote:
Jaquote:
Lukt wel, moet alleen geduld hebbenquote:
Oh die heb ik ook gespeeld een van de beste games op de ps4.quote:
Waarom moet je geduld hebben? Ben je DLC's of updates aan het installeren?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lukt wel, moet alleen geduld hebben
Je gaat 10000x dood in dat spel.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom moet je geduld hebben? Ben je DLC's of updates aan het installeren?
Neequote:
Oh doe mij deze...!quote:
Ahwquote:Op woensdag 22 november 2023 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh doe mij deze...!
Ijsklompjes hier.... mn voetjes![]()
Hoever ben je al in Bloodbornequote:
Kom wel even bij jou opwarmen, goed?quote:
Ben opnieuw begonnen en alles opnieuw aan het leren.quote:
Eigenlijk kan ik dit niet weigerenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom wel even bij jou opwarmen, goed?
Onder je warme trui![]()
Ohja dan moet je eerst door yaham enzo.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben opnieuw begonnen en alles opnieuw aan het leren.
[..]
Eigenlijk kan ik dit niet weigeren
Dikke sokken halen met nopjes eronderquote:Op woensdag 22 november 2023 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh doe mij deze...!
Ijsklompjes hier.... mn voetjes![]()
Zal jou eens in je nopjes!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dikke sokken halen met nopjes eronder![]()
Jaaah - die heb ik alquote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom maarquote:Op woensdag 22 november 2023 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens in je nopjes!
Oh dan loop je je voetjes wel warmquote:Op woensdag 22 november 2023 19:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaah - die heb ik al![]()
maar maar, kan nog niet aan... nog naar stemlokaal lopen...
Straks wel.......
eh nou. ik heb inmiddels wel mn wollen inlegzooltjes erbij gepakt.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan loop je je voetjes wel warm![]()
Dus je hebt mij niet nodigquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]
eh nou. ik heb inmiddels wel mn wollen inlegzooltjes erbij gepakt.
Ik dacht onder zijn klepquote:Op woensdag 22 november 2023 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom wel even bij jou opwarmen, goed?
Onder je warme trui![]()
Dat mag ookquote:
Tja druk met gamenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je hebt mij niet nodig
Ik heb deze (je hoeft ze niet zo ver om te vouwenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zijn wel fijn aan de voetenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]
eh nou. ik heb inmiddels wel mn wollen inlegzooltjes erbij gepakt.
Straks!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je hebt mij niet nodig
quote:
Om je te beschermen?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Straks!![]()
Of ga je nog even mee dan, naar het stemlokaal.... ?
Tegen de regenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Om je te beschermen?
Opoequote:
Oh dat kan wel.quote:
Zoiets heb ik in het grijs zonder noppen en zwart witten met noppen met witte voeringquote:Op woensdag 22 november 2023 19:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb deze (je hoeft ze niet zo ver om te vouwen)
[ afbeelding ]
Ik ook. En.dikke sokken, ik wissel ze af; voordeel is dat de sokken in de was kunnen.quote:
Die ik heb zijn echt wol (niet 100%, maar wel veel)quote:Op woensdag 22 november 2023 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoiets heb ik in het grijs zonder noppen en zwart witten met noppen met witte voering
Heb je ook zo'n glimnend been?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb deze (je hoeft ze niet zo ver om te vouwen)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opoe
[..]
Oh dat kan wel.
quote:
net gekochtquote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt wel fijn een wollen dekbedquote:Op woensdag 22 november 2023 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Die ik heb zijn echt wol (niet 100%, maar wel veel)
Ik hou van wolllll - mn dekbedden zijn ook wol!![]()
Houdt je heerlijk op precies de goede temperatuur
Heerlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt wel fijn een wollen dekbed
Inb4 "ik zal jou eens op bed leggen" van Stiggiequote:Op woensdag 22 november 2023 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Binnenkort hier maar weer eens op bed leggen![]()
Zou hij dat durven bij rabbit ?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Inb4 "ik zal jou eens op bed leggen" van Stiggie
We gaan het lezenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou hij dat durven bij rabbit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweerquote:Op woensdag 22 november 2023 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Inb4 "ik zal jou eens op bed leggen" van Stiggie
Laat hem dan ook die helm afdoenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alweer![]()
Ik kan eindelijk weer een beetje normaal lopen sinds 5 weken
Nou, dat lag zekers niet aan zijn helmquote:Op woensdag 22 november 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat hem dan ook die helm afdoen
Vertelquote:Op woensdag 22 november 2023 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, dat lag zekers niet aan zijn helm
quote:
Voetjes warmgelopenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan loop je je voetjes wel warm![]()
Is het zeker, maar wel zwaarquote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klinkt wel fijn een wollen dekbed
Nijn! Niet gedacht dat jij en ik het nog eens eens zouden zijn!quote:Op woensdag 22 november 2023 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Binnenkort hier maar weer eens op bed leggen![]()
Dat slaapt juist wel fijn vind ik.. kost ook wel wat centen zekerquote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Is het zeker, maar wel zwaarWho needs a verzwaringsdeken
Ca. 5-6 kg of zo - echte Texelse schapenwol![]()
Ja, ik vind het ook fijn!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat slaapt juist wel fijn vind ik.. kost ook wel wat centen zeker
dochter heeft een verzwarings dekenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Is het zeker, maar wel zwaarWho needs a verzwaringsdeken
Ca. 5-6 kg of zo - echte Texelse schapenwol![]()
Die heb ik ookquote:Op woensdag 22 november 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
Dovh
[..]
dochter heeft een verzwarings deken
7 kilo
Snap ik met een zwaar dekbedquote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
De mijne is maar 5,5 - voor mij meer dan genoeg
Nee, als ik de verzwaringsdeken gebruik, dan heb ik maar een licht dekbedje of een laken eronder. Of alleen, z.quote:
Sommige mensen bewegen het liefst zo min mogelijk tijdens het slapenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe zwaar kan n deken nog zijn dat t fijn slaapt? Wat nou als je ee niet onderuit komt in je slaap
Ik heb er nooit onder gelegen...quote:Op woensdag 22 november 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige mensen bewegen het liefst zo min mogelijk tijdens het slapen
Anderen kunnen daar niet tegen
Ikzelf kan er niet tegen
Iets zwaars op me
Ik heb soms al last van mijn gewone dekbedquote:Op woensdag 22 november 2023 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb er nooit onder gelegen...
Echt joh?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb soms al last van mijn gewone dekbed
Dat het teveel drukt
Stom maar waar
Nee!!!quote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt joh?
Slaap je dan zonder?
Heb het 2 nachten geprobeerd maar kon er niet aan wennenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
De mijne is maar 5,5 - voor mij meer dan genoeg
Als het niets voor je is, is het niets voor jequote:Op woensdag 22 november 2023 22:58 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Heb het 2 nachten geprobeerd maar kon er niet aan wennen
Kloptquote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Als het niets voor je is, is het niets voor je
Hopelijk lukt het nog...?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas ik straks wel aan, mevrouw ongeduld
Hij neemt zich wel heul errug de tijdquote:
Je kunt de highlights ervan gewoon bekijkenquote:
Jij bent ook weer hierquote:Op woensdag 22 november 2023 21:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nijn! Niet gedacht dat jij en ik het nog eens eens zouden zijn!![]()
(naast autosport, al vind ik dat niet 'de beste sport' zoals je het laatst zei (toch?))
Hij kan gewoon niet kiezen welk plaatje hij in de OP moet zetten en hoopt dat dit topic vol raakt en de volgende OP het plaatje vervangt zonder dat iemand het door heeftquote:Op donderdag 23 november 2023 00:22 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Hij neemt zich wel heul errug de tijd
Maar wij weetquote:Op donderdag 23 november 2023 01:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet kiezen welk plaatje hij in de OP moet zetten en hoopt dat dit topic vol raakt en de volgende OP het plaatje vervangt zonder dat iemand het door heeft
Wat is spl?🥴quote:Op donderdag 23 november 2023 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent ook weer hier![]()
Normaal kom ik je tegenwoordig alleen nog tegen in SPL
Nee hoor, ik was na DTS nog steeds in ONZ_SCquote:Op donderdag 23 november 2023 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent ook weer hier![]()
Normaal kom ik je tegenwoordig alleen nog tegen in SPL
Het moet zijn SPT, van Sportquote:
Ow, dan ben ik je gewoon vaak mis gelopenquote:Op donderdag 23 november 2023 04:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was na DTS nog steeds in ONZ_SC
Ja hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 08:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit een politiek vrije zone?
Goedemorgen trouwens
Vooruit!quote:Op donderdag 23 november 2023 08:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen trouwens
Greyyysquote:
Sallykequote:
quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones is opoe nog niet vergeten.
Jij bent lief hoor, grijze Grijsjequote:
U2quote:Op donderdag 23 november 2023 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent lief hoor, grijze Grijsje
Das jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 23 november 2023 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
quote:Op donderdag 23 november 2023 09:36 schreef Enfoire het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaquote:Op donderdag 23 november 2023 08:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen trouwens
Fatality!quote:
zou ook kunnen inderdaadquote:Op donderdag 23 november 2023 12:47 schreef Lovely het volgende:
Niet gewoon griep? Anders ff testen?
Met een apart gevoel van binnen?quote:
Dat is niet fijn? Heb al eerder corona gehad? En had je daar toen ook last van?quote:Op donderdag 23 november 2023 12:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
zou ook kunnen inderdaad
heb pijn bij mijn longen en schouderbladen en heb denk ik koorts brrr wat een koude rillingen en sinds mijn bijholteontseking nog steeds neusverkouden
Nee heb nog niet eerder corona gehad, wel eens 2 keer longontsteking.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet fijn? Heb al eerder corona gehad? En had je daar toen ook last van?
Beterschap
Beterschap M00N,quote:Op donderdag 23 november 2023 12:51 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee heb nog niet eerder corona gehad, wel eens 2 keer longontsteking.
Ff in de gaten houden van de week, anders dokter bellenquote:Op donderdag 23 november 2023 12:51 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee heb nog niet eerder corona gehad, wel eens 2 keer longontsteking.
Dankje stiggie.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beterschap M00N,van Stig.
Ja dat bedrukkende gevoel bij mijn longen is heel naar. dus wat jij zegt idd, dankjequote:Op donderdag 23 november 2023 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ff in de gaten houden van de week, anders dokter bellen
Net of er iemand op je zitquote:Op donderdag 23 november 2023 12:53 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja dat bedrukkende gevoel bij mijn longen is heel naar. dus wat jij zegt idd, dankje
Wat heeft Sky zoal?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:06 schreef Sally het volgende:
Iemand een tip om te kijken op Sky (streamingsdienst)?
Deze maand nog gratis in mn zender pakket. Ben door mn (gratis) Below Deck afleveringen heen
Ja eh... dat vraag ik aan jullie?!quote:Op donderdag 23 november 2023 13:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat heeft Sky zoal?
NCIS en CSI zie ik staan. Chernobyl schijnt ook heel erg goed te zijn. Yellowstone ook.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja eh... dat vraag ik aan jullie?!
Beterschap!quote:Op donderdag 23 november 2023 12:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
zou ook kunnen inderdaad
heb pijn bij mijn longen en schouderbladen en heb denk ik koorts brrr wat een koude rillingen en sinds mijn bijholteontseking nog steeds neusverkouden
Hm, NCIS en CSI ken ik de meeste al van, eens kijken of ze het allernieuwste seizoen van CSI hebben.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
NCIS en CSI zie ik staan. Chernobyl schijnt ook heel erg goed te zijn. Yellowstone ook.
'Thuiswerk'quote:Op donderdag 23 november 2023 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, NCIS en CSI ken ik de meeste al van, eens kijken of ze het allernieuwste seizoen van CSI hebben.
Chernobyl lijkt me interessant, thnx
*zoeken gaat!
Moet *iets* te doen hebben nu ik weer een dagje thuiswerk met doodse administratie![]()
Ow - het is Sky Showtime. Beperkt aanbod...quote:Op donderdag 23 november 2023 13:06 schreef Sally het volgende:
Iemand een tip om te kijken op Sky (streamingsdienst)?
Deze maand nog gratis in mn zender pakket. Ben door mn (gratis) Below Deck afleveringen heen
quote:
Ja ja...quote:Op donderdag 23 november 2023 13:33 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik werk meestal met iets op de achtergrond aan
Yepquote:
beterschapquote:Op donderdag 23 november 2023 12:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
zou ook kunnen inderdaad
Beterschap Moonquote:Op donderdag 23 november 2023 12:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
zou ook kunnen inderdaad
Dat heb ik ook deze weekquote:Op donderdag 23 november 2023 12:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
zou ook kunnen inderdaad
Oh zo naar he !!quote:Op donderdag 23 november 2023 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook deze week![]()
Beterschap
Goed voor jezelf zorgen Moonquote:Op donderdag 23 november 2023 17:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh zo naar he !!jij ook beterschap
dankje, ik heb mezelf nog niet een gekneusde rib gehoest maar zit er niet ver naast.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh zo naar he !!jij ook beterschap
Oei drakin dat klinkt niet goedquote:Op donderdag 23 november 2023 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
dankje, ik heb mezelf nog niet een gekneusde rib gehoest maar zit er niet ver naast.
Nee bahquote:Op donderdag 23 november 2023 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei drakin dat klinkt niet goed
Wel eens vicks op je voeten gesmeerd ?
( voetzool , voor het slapen gaan en dan sokken aan)
quote:Op donderdag 23 november 2023 18:23 schreef drakin het volgende:
Je denkt dat ik mijn voeten kan bereiken met die pijn
Je kunt ook in je haren smeren schijnt ook goed te zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei drakin dat klinkt niet goed
Wel eens vicks op je voeten gesmeerd ?
( voetzool , voor het slapen gaan en dan sokken aan)
Vicks is multi functioneelquote:Op donderdag 23 november 2023 18:50 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Je kunt ook in je haren smeren schijnt ook goed te zijn
Op alle pas geschoren plekjes smerenquote:
Watquote:Op donderdag 23 november 2023 18:58 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Op alle pas geschoren plekjes smeren![]()
![]()
Je kunt met 1 potje 8 cocktails maken![]()
Werkt ook als je honger hebtquote:Op donderdag 23 november 2023 19:09 schreef Lovely het volgende:
Last van hoofdpijn? Masseer met kleine cirkelbewegingen wat VapoRub op je slapen; de massage en de geur van menthol zorgen voor verlichting van de pijn
Jakkesquote:Op donderdag 23 november 2023 19:10 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Werkt ook als je honger hebt
Lepeltje van innemen![]()
Lijkt me ookquote:Op donderdag 23 november 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jakkesdan drink ik wel een glas water
Sorry. Ik sla even overquote:
Ik pas.quote:
Nou. Oke. Een klein lepeltje danquote:
Jaaaaquote:Op donderdag 23 november 2023 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou. Oke. Een klein lepeltje dan
Kom danquote:
Hi.quote:
Kwelquote:
Je moet meedoen met het woordassociatiespelletjequote:
Deed ik toch, ongeveer?quote:Op donderdag 23 november 2023 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moet meedoen met het woordassociatiespelletje![]()
Ja, hierquote:Op donderdag 23 november 2023 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed ik toch, ongeveer?
Waar?quote:
Ja maar dat zegt me niksquote:
Kan je toch zoeken in de indexquote:Op donderdag 23 november 2023 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt me niks
Ach, ik heb het zilveren presenteerblaadje maar tevoorschijn getoverdquote:
Dat is liefquote:Op donderdag 23 november 2023 20:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, ik heb het zilveren presenteerblaadje maar tevoorschijn getoverd
Dank u Sallykequote:Op donderdag 23 november 2023 20:28 schreef Sally het volgende:
[..]
SPL / Woordassociatiespel #1198 en verder met woorden
Ik doe niet venijnigquote:Op donderdag 23 november 2023 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dank u Sallyke
Hier heb ik wat aan, in tegenstelling tot anderen die meteen venijnig gaan doen
Wellusquote:
Ach... ik vond het een beetje gemeen van mezelf... dat "presenteerblaadje"quote:Op donderdag 23 november 2023 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dank u Sallyke
Hier heb ik wat aan, in tegenstelling tot anderen die meteen venijnig gaan doen
quote:Op donderdag 23 november 2023 20:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach... ik vond het een beetje gemeen van mezelf... dat "presenteerblaadje"![]()
Liever lui, dan moe meneerke?
Infinitus wellusquote:
Zal jou eens naar!quote:
Naar waar daar!quote:
En gaar!quote:
BARBAAR!quote:
En bezwaar.quote:
Nee dat nietquote:
Altijdquote:
Dan moet ik het laten staan en dat is niet netjesquote:
Beetje gel erinquote:Op donderdag 23 november 2023 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan moet ik het laten staan en dat is niet netjes
"Het prikt een beetje."quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Als je dan jezelf op een presenteerblaadje geeft
Komt hij dan wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 23 november 2023 20:54 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Zou je denken...Sally op een presenteerblaadjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik ben heel lekker...quote:Op donderdag 23 november 2023 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally op een presenteerblaadje :@
Oefquote:Op donderdag 23 november 2023 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben heel lekker...
Kom je proeven...?![]()
![]()
Maar ik wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oef
Zelfs greys heeft dit niet voorgesteld
Ik merk hetquote:
Doe ik grijsjequote:Op donderdag 23 november 2023 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen Moon
* Sally wacht af.......quote:Op donderdag 23 november 2023 21:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik merk het![]()
Even DM tikken hoor
Zeg Mevrouw Ongeduldquote:Op donderdag 23 november 2023 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally wacht af.......
En wacht.......
En wacht....................
Dit keer dan wel eens...?!
quote:Op donderdag 23 november 2023 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg Mevrouw Ongeduld
quote:Op donderdag 23 november 2023 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb dm...!
GRIJSSSS! Eindelijk eens zn woord gehouden![]()
![]()
Mag nog steeds!quote:Op donderdag 23 november 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik was al op zoek naar een groot presenteer blad
quote:Op donderdag 23 november 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik was al op zoek naar een groot presenteer blad
Jajajajaaahh..quote:Op donderdag 23 november 2023 21:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg Mevrouw Ongeduld
Er is nog nooit over geklaagdquote:Op donderdag 23 november 2023 21:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Jajajajaaahh..
Je reputatie is nou niet je-dat, zeg maar![]()
![]()
Dat je je woord nakomt.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is nog nooit over geklaagd
Ik kom altijd mijn woord na. Dat jullie niet durvenquote:Op donderdag 23 november 2023 21:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat je je woord nakomt.![]()
Over iets anders kan ik niet oordelen![]()
Zeg! Jij zegt altijd te komen! (en nee, NIET op die manierquote:Op donderdag 23 november 2023 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom altijd mijn woord na. Dat jullie niet durven
Ja, en dan stel ik wat voor is het nog niet goedquote:Op donderdag 23 november 2023 21:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg! Jij zegt altijd te komen! (en nee, NIET op die manier![]()
)
of iets te doen...: "Zal ik jou eens..." is een gevleugelde uitspraak![]()
Zucht.quote:Op donderdag 23 november 2023 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dan stel ik wat voor is het nog niet goed
Aah hetquote:Op donderdag 23 november 2023 21:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dan stel ik wat voor is het nog niet goed
Zeker welquote:Op donderdag 23 november 2023 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
Dit winnen we niet @:greysbones .![]()
Zit je nu gewoon DM's te openbarenquote:Op donderdag 23 november 2023 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah het
Ergensopdewereldstraat 69 voorstel
Ja die kennen wel wel
Neequote:Op donderdag 23 november 2023 22:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit je nu gewoon DM's te openbaren
NEE NIET GOEDEMORGEN JIJ DIE VT1 OVERSLAATquote:
M00Nquote:
Sallykequote:
Huh?quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
NEE NIET GOEDEMORGEN JIJ DIE VT1 OVERSLAAT
Ze zei het in F1 topic dat ze hem skiptquote:Op vrijdag 24 november 2023 09:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh?
Heb ik wat gemist?
Die moet toch nog starten?
Ah.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zei het in F1 topic dat ze hem skipt
quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah.
Ik moet k (een deel) skippen.
Life's getting in the way, huh.
Tja, tis nie ens.quote:
Lovquote:
quote:
Nee en dat het maar wegblijft ook.quote:
hier is t fartus weer iig, beetje zelfde als paar weken terug, hoewel iets minder wind.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Nee en dat het maar wegblijft ook.
Waaien vind ik niet ergquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
hier is t fartus weer iig, beetje zelfde als paar weken terug, hoewel iets minder wind.
Zal ik eens flink in jouw gezicht komen waaienquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waaien vind ik niet erg
Kom danquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik eens flink in jouw gezicht komen waaien![]()
![]()
Ik sta al een half uur op je deur te kloppen, doe eens open dan!quote:
Ik hoor niks, je bent gewoon verkeerdquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik sta al een half uur op je deur te kloppen, doe eens open dan!![]()
Je hoeft me ook niet te horen, je moet gewoon eens de deur open makenquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor niks, je bent gewoon verkeerd
Oh was jij die kleine rebel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hoeft me ook niet te horen, je moet gewoon eens de deur open maken
Je was al bang voor die kleuter die belletje aan het lellen wasquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh was jij die kleine rebel.
Neuh, heb open gedaan en gezegd dat ie zijn moeder moet gaan pesten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was al bang voor die kleuter die belletje aan het lellen was
Wanneer heb je dat dan gedaan? Tegen mij zei hij dat het niet meer leuk was omdat bij jou niemand open deed.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Neuh, heb open gedaan en gezegd dat ie zijn moeder moet gaan pesten.
Volgende keer mag jij mee naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 24 november 2023 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
NEE NIET GOEDEMORGEN JIJ DIE VT1 OVERSLAAT
Doe ik met mijn vizier, zo gebeurdquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij mee naar het ziekenhuis
Foto laten maken
Ok![]()
Hier nu sonnetjequote:
Hoe is het vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |