quote:Op woensdag 22 november 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht nu wel een goede OP foto
Zoiets?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:50 schreef maily het volgende:
[..]
Een koekoeksklokje ofzo, en een dienblad met warme choco en slagroom en speculaas ... mmmmmm
Missie KLEP opgegeven?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
Neequote:
Pas ik straks wel aan, mevrouw ongeduldquote:Op woensdag 22 november 2023 18:49 schreef greysbones het volgende:
Strakssssquote:Op woensdag 22 november 2023 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas ik straks wel aan, mevrouw ongeduld
Jaquote:
Oeh.quote:
Met wat dan?quote:
quote:
Gamen op mijn PS5quote:Op woensdag 22 november 2023 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met wat dan?
Ik vraag dit voor een vriend
Wat voor game?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Gamen op mijn PS5
Bloodborne.quote:
Jaquote:
Lukt wel, moet alleen geduld hebbenquote:
Oh die heb ik ook gespeeld een van de beste games op de ps4.quote:
Waarom moet je geduld hebben? Ben je DLC's of updates aan het installeren?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lukt wel, moet alleen geduld hebben
Je gaat 10000x dood in dat spel.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom moet je geduld hebben? Ben je DLC's of updates aan het installeren?
Neequote:
Oh doe mij deze...!quote:
Ahwquote:Op woensdag 22 november 2023 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh doe mij deze...!
Ijsklompjes hier.... mn voetjes![]()
Hoever ben je al in Bloodbornequote:
Kom wel even bij jou opwarmen, goed?quote:
Ben opnieuw begonnen en alles opnieuw aan het leren.quote:
Eigenlijk kan ik dit niet weigerenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom wel even bij jou opwarmen, goed?
Onder je warme trui![]()
Ohja dan moet je eerst door yaham enzo.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben opnieuw begonnen en alles opnieuw aan het leren.
[..]
Eigenlijk kan ik dit niet weigeren
Dikke sokken halen met nopjes eronderquote:Op woensdag 22 november 2023 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh doe mij deze...!
Ijsklompjes hier.... mn voetjes![]()
Zal jou eens in je nopjes!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dikke sokken halen met nopjes eronder![]()
Jaaah - die heb ik alquote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom maarquote:Op woensdag 22 november 2023 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens in je nopjes!
Oh dan loop je je voetjes wel warmquote:Op woensdag 22 november 2023 19:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaah - die heb ik al![]()
maar maar, kan nog niet aan... nog naar stemlokaal lopen...
Straks wel.......
eh nou. ik heb inmiddels wel mn wollen inlegzooltjes erbij gepakt.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dan loop je je voetjes wel warm![]()
Dus je hebt mij niet nodigquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]
eh nou. ik heb inmiddels wel mn wollen inlegzooltjes erbij gepakt.
Ik dacht onder zijn klepquote:Op woensdag 22 november 2023 19:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom wel even bij jou opwarmen, goed?
Onder je warme trui![]()
Dat mag ookquote:
Tja druk met gamenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je hebt mij niet nodig
Ik heb deze (je hoeft ze niet zo ver om te vouwenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zijn wel fijn aan de voetenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]
eh nou. ik heb inmiddels wel mn wollen inlegzooltjes erbij gepakt.
Straks!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je hebt mij niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |