quote:Op donderdag 23 november 2023 15:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hadden we elkaar zomaar tegen het lijf kunnen lopen
En dat gaat toch niet gebeuren hoor ik heel erg veel maar dat maakt mijn angsten er niet minder op.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij gaat het alleen staatsrechtelijk niet voor elkaar krijgen bijvoorbeeld islamitische scholen te verbieden, want dan moet je van artikel 23 af, en daar gaan zowel links als rechts diverse partijen voor liggen.
SGP iig, CDA waarschijnlijk ook en daarmee zals NSC het ook wel blokkeren.
En omdat de doelstelling verkeerd is zie ik GL/PvdA en D66 er ook wel voor gaan liggen.
Tegen hoevel van die rechtse Europese leiders zijn Fatwa's uitgesproken?quote:Op donderdag 23 november 2023 15:27 schreef MaJo het volgende:
Overigens maakt heel Europa een flinke ruk naar rechts de laatste jaren en toch zie je nauwelijks aanslagen. Waarom zou dat in Nederland anders zijn?
Geen idee, dat hou ik niet bijquote:Op donderdag 23 november 2023 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tegen hoevel van die rechtse Europese leiders zijn Fatwa's uitgesproken?
Ik loop regelmatig langs de koffie maar vanochtend nietquote:Op donderdag 23 november 2023 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb alleen even koffie zitten drinken, het is een grote jongen, hij kan wel zonder mij naar de dokter of het lab
Nee, het is idd mondiaal stuitend wat er gebeurt.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:29 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
En dat gaat toch niet gebeuren hoor ik heel erg veel maar dat maakt mijn angsten er niet minder op.
Neem hoe enorm anders de maatschappij tegenwoordig denkt over abortus had ik ook echt niet verwacht dat het zoveel stappen terug zou nemen hier, en in de USA dachten we ook dat kan toch niet zomaar gebeuren en toch is het er.
Ik vind het vaag. Ook na verder googlen.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier staat het uitgelegd: https://vandenotaris.nl/waarom-langstlevende-testament-1-erfdeel/
Ah oke, dan snap ik je punt. En ik ben het met je eens. Ik vind overigens het Nederlandse stelsel ook veel beter dan zoals het er in de VS aan toe gaat waar je eigenlijk maar de keuze hebt tussen twee grote partijen.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat het raar zou zijn om niet op een partij te stemmen omdat de leider je niet aanstaat, ik heb het gevoel dat dit over Timmermans gezegd werd. Stem dan op iemand anders van de partij, uiteindelijk gaan er 25 mensen het parlement in, niet 1
Wij waren er vandaag ookquote:Op donderdag 23 november 2023 15:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hadden we elkaar zomaar tegen het lijf kunnen lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zat het zo:quote:Op donderdag 23 november 2023 15:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het vaag. Ook na verder googlen.
zoals ik eerder ook al zei: dat geldt voor alle euro's zodra ze doorgaan naar een volgende eigenaar.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de persoon, maar om die euro. En van die euro is al heel veel afgedragen voordat die georven wordt.
Ja, das leuk en waar.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij zat het zo:
Als jij (alles) van je partner erft, betaal je daar belasting over en het restant wordt jouw vermogen.
Als jij dan vervolgens zelf dood gaat, betalen je kinderen over jouw vermogen weer belasting. Maar daar zit ook al het deel in wat van jouw partner is, en waar al belasting over betaald is.
Als jij het niet erft, maar je kinderen, dan krijg jij het vruchtgebruik en krijgen de kinderen een vordering op jou. Die vordering wordt van jouw vermogen afgetrokken op het moment dat jij komt te overlijden, en daar hoeft dan niet nog eens erfbelasting over betaald te worden.
Deze begrijp ik niet? Door 1% van je partner te erven, krijg je wel het vruchtgebruik, én de erfbelasting hoeft pas betaald te worden als de langstlevende overlijdt. Dus die erfenis kan je volledig opmaken zodat er geen belasting betaald hoeft te worden.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, das leuk en waar.
Maar ik betaal pas belasting vanaf 723k en mijn kinderen al vanaf 22k. De vraag is dan dus vooral bij welke partner je de belasting gaat betalen, de eerste al of de tweede pas.
Dan lijkt jouw ding misschien de moeite als de langstlevende super oud is, maar als die nog zeg 30 jaar heeft om het geld uit te geven, lijkt me meer erven handiger.
Nou, ik ben al wel een tijdje 30 geweestquote:Op donderdag 23 november 2023 15:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet? Door 1% van je partner te erven, krijg je wel het vruchtgebruik, én de erfbelasting hoeft pas betaald te worden als de langstlevende overlijdt. Dus die erfenis kan je volledig opmaken zodat er geen belasting betaald hoeft te worden.
Als je erfenis kleiner is dan 723k maakt het idd denk ik weinig verschil, maar weet je hoe groot je nalatenschap tzt zal zijn als je 30 bent?
quote:Een flexibel keuzetestament gaat bijvoorbeeld uit van 1 procent erfdeel voor de langstlevende en 99 procent voor de kinderen als de besparing bij het tweede overlijden moet vallen. Door in het testament bijvoorbeeld een opvullegaat en flexibele rentebepalingen op te nemen, heeft de langstlevende de keuze uit meerdere instrumenten om op het moment van overlijden de besparing bij het eerste of tweede overlijden te optimaliseren. Of het hoofd van de langstlevende op zo’n moment daar naar staat is een tweede.
Volgens mij kan je het niet 1 op 1 linken.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen idee, dat hou ik niet bijMaar dan zou een aanlag op Wilders logisch zijn ja, niet per se in het land? Ik hoop dat ik naïef ben hoor
Die voorlaatstequote:Op donderdag 23 november 2023 19:37 schreef trui het volgende:
ja daar staat de PVV ook heel slap in (net als het NSC trouwens, FvD, en alle Christelijke partijen, erg lastig te rijmen met hun 'naastenliefde'-principe.) De ene naaste is de andere niet, zullen we maar zeggen.
Misschien heb ik het dan verkeerd onthouden of verkeerd begrepen, die 1% is iig een veel gebruikte constructie. Maar Leandra heeft een andere constructie, om een andere reden, dusquote:Op donderdag 23 november 2023 16:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou, ik ben al wel een tijdje 30 geweest![]()
Maar het niet hoeven betalen geldt niet zomaar, dat niet je tig extra dingen voor doen. Als je 'gewoon' 1 % erft, worden je kinderen volgens mij gewoon geacht dat te dokken.
Of @:leandra dus
[..]
Er is gewoon recht op vruchtgebruik.quote:Op donderdag 23 november 2023 20:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien heb ik het dan verkeerd onthouden of verkeerd begrepen, die 1% is iig een veel gebruikte constructie. Maar Leandra heeft een andere constructie, om een andere reden, dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit echt heel shockerendquote:Op donderdag 23 november 2023 19:37 schreef trui het volgende:
ja daar staat de PVV ook heel slap in (net als het NSC trouwens, FvD, en alle Christelijke partijen, erg lastig te rijmen met hun 'naastenliefde'-principe.) De ene naaste is de andere niet, zullen we maar zeggen.
Nou, er zijn best wat mensen die op PVV hebben gestemd vanwege hun houding tov Israël.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:38 schreef FlyingFish het volgende:
uiteindelijk boeit de hele kwestie Palestina / Israël niemand wat bij de 2e kamer verkiezingen.
Mijn familie in het verre oosten en zuiden van NL hebben heel duidelijk wel op hem gestemdquote:Op donderdag 23 november 2023 21:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn broers hebben gelukkig niet op Wilders gestemd![]()
De buren waarschijnlijk wel![]()
Onze dwerghamster is vanmiddag doodgegaan en zoon is verdrietig
Er was idd nog niet al 3 weken reclame voor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef exode het volgende:
Jongens het is Black Friday! Ik dacht ik zeg het even misschien hadden jullie het nog niet gemerkt.
Net wel 3 truien voor B gescoord bij de We, die jongen groeit te hard.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Er was idd nog niet al 3 weken reclame voor.
Hahaha het is echt knap als je dat nog had gemist. Daar heb ik dan diepe bewondering voor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef exode het volgende:
Jongens het is Black Friday! Ik dacht ik zeg het even misschien hadden jullie het nog niet gemerkt.
Sneeuw is witquote:Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef exode het volgende:
Geen föhn, stofzuiger, mixer?quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:46 schreef Amsel het volgende:
We hebben niks nodig dus ik koop ook niks
Ik hoopte op 10316. Maar helaas.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:37 schreef exode het volgende:
Ik hoopte dat Lego set 43227 een leuke aanbieding zou hebben, maar helaas. Dus die blijft nog even op de wishlist staan.
We waren van plan een nieuwe tv te kopen deze week met de aanbiedingen, maar dat was alweer van de baan omdat we eerst de verbouwing achter de rug willen hebben.
Dus buiten die 3 truien voor B, verdienen ze niets aan me vandaag.
Wijs maar aan waar het niet klopt. En zeker boeit de zaak Palestina-Israël mensen wel bij de verkiezingen, wat is dat nou voor rare aanname?quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:38 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou die bron ook met een flinke korrel zout nemen. Dat is een pro palestina site die hun eigen kieswijzer als bron aanwijzen. Alle teksten zijn nogal gekleurd. En als je hun 'kieswijzer' verder leest spreken ze zichzelf ook gewoon tegen. Zo hebben ze alle feiten over stemmingen (waarvan ik overigens niet weet of het klopt, maar ik ga er nu van uit van wel) op een rij gezet waarbij VVD een beetje hallverwege uitkomt met 1/4e pro palestina en 3/4e pro israel. Maar volgens de tekst daaronder is VVD de belangrijkste bondgenoot van Israel in de tweede kamer, terwijl er volgens hun eigen grafiek al 6 partijen zijn die het slechter doen. En Denk is 100% goed bezig als anti-Israël staat, wat dus alleen maar de oorlog daar in stand houd.
Maar goed, uiteindelijk boeit de hele kwestie Palestina / Israël niemand wat bij de 2e kamer verkiezingen.
Er zullen mensen zijn die het wel vinden boeien, maar ik denk dat een heleboel mensen het allemaal geen bal kan schelen, want ver-van-je-bedshow.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:22 schreef trui het volgende:
[..]
Wijs maar aan waar het niet klopt. En zeker boeit de zaak Palestina-Israël mensen wel bij de verkiezingen, wat is dat nou voor rare aanname?
Wat ik dus duidelijk probeerde te maken is dat ik een fout op basis van een vergissing of eens een keer minder goed geïnformeerd zijn echt van een heel andere orde vind dan mensen bewust tegen elkaar ophitsen en van desinformatie voorzien.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Als stomme uitspraken van de één niet zo bedoelt zijn, moet je die van de ander ook zo bekijken natuurlijk. Of je moet ze bij allebei wel gewoon volledig meetellen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat bij Timmermans alles met de mantel der liefde bedekt wordt en het een vergissing of een keer minder goed geinformeerd zijn heet, maar bij een ander het meteen bewust ophitsen is.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:30 schreef trui het volgende:
[..]
Wat ik dus duidelijk probeerde te maken is dat ik een fout op basis van een vergissing of eens een keer minder goed geïnformeerd zijn echt van een heel andere orde vind dan mensen bewust tegen elkaar ophitsen en van desinformatie voorzien.
De voorbeelden die hier werden gemoemd waren voor zover ik me voor kan stellen echt domme vergissingen waar hij zelf ook niet bepaald voordeel bij had. Dat jij dit vergelijkbaar vindt met de doelbewuste misleiding en ophitsing tegen hele bevolkingsgroepen vind ik echt lastig te volgen. Ik vind dat je overal kritisch op mag en moet zijn maar types als Trump en Wilders worden de ergste uitspraken vergeven terwijl een (in mijn ogen echt vrij integer opererende) Timmermans nog jarenlang wordt afgerekend op een kleine fout. Maar goed, ik heb me inderdaad minder verdiept in die fouten. Ik vond dat noemen van dat detail bij de spullen uit MH17 toen ook wat smakeloos, maar ik kan me echt voorstellen dat als je daar helemaal in zit, en je zo betrokken bent, zoiets kan gebeuren. Dat verkeerd interpreteren van die video waarop mensen aan het 'plunderen' leken is mij ontgaan. Echt ontzettend lullig, maar dat ga je toch niet moedwillig verkeerd weergeven? Je weet dat je zoiets weer op je brood krijgt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat bij Timmermans alles met de mantel der liefde bedekt wordt en het een vergissing of een keer minder goed geinformeerd zijn heet, maar bij een ander het meteen bewust ophitsen is.
De manier waarop Timmermas met sommige dingen omging, vond ik geen vergissing of minder goed geinformeerd
En nogmaals: ik heb niets met Wilders en hij maakt heel veel meer debiele en stomme opmerkingen enzo, maar dat dat doen ze allemaal en dan hoor je het ook bij allen aan te rekenen en niet bij de ene dus niet en bij de andere wel.
Just my 2 cents
Doe je goed!quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef exode het volgende:
Ik heb net eindelijk eens een dagje Sauna gereserveerd voor me, myself and ICadeaubon ligt al sinds Kerst in huis, normaal ga ik meerdere keren per jaar maar het komt er steeds niet van.
Wat lekker!!quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef exode het volgende:
Ik heb net eindelijk eens een dagje Sauna gereserveerd voor me, myself and ICadeaubon ligt al sinds Kerst in huis, normaal ga ik meerdere keren per jaar maar het komt er steeds niet van.
Meerdere dagen, we worden op de hoogte gehouden. Verpleeghuizen ed hebben voldoende flessen water aangeleverd gekregen. We gaan zo de soeppan maar vullen. Zelf al gevoelige darmen en een hond in huis, ga geen risico lopen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:23 schreef Schanu het volgende:
[..]
Wat lekker!!
Joh @:_Ingrid_ wat naarhoe lang kan zoiets duren?
Wat een ellende ook, en dan stellen dat het geen kwaad kan voor de gezondheid... right.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Meerdere dagen, we worden op de hoogte gehouden. Verpleeghuizen ed hebben voldoende flessen water aangeleverd gekregen. We gaan zo de soeppan maar vullen. Zelf al gevoelige darmen en een hond in huis, ga geen risico lopen.
wat een toestand, succes ermee!quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jeej bij ons drinkwater is een e.colibacterie aangetroffen. Pannetjes water zijn ondertussen gekookt.
Sprak bij de supermarkt net een medewerker, om 8.05 was de hele watervoorraad al uitverkocht.![]()
https://wmd.nl/nieuws/koo(...)MQUJfJOb9epjHPR80Y5A
Op fietsafstandquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:32 schreef Quoi het volgende:
Wat een onwijs goed idee @:exode Waar ga je dat doen?
Ik wil het al zolang, maar moet echt even mijn hand op de knip houden. Ik zet het bovenaan mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een arrangement met massage geboekt, daar ben ik altijd wat huiverig voor want 9 van de 10 keer vallen die enorm tegen. Maar we gaan ervoor
Heel veel zin in![]()
Heerlijk!! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef exode het volgende:
Een van dit van dat en alles nogwat kamer.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:27 schreef exode het volgende:
Wat een gedoe Ingrid!
Vicky, het is gewoon uni donkergroen, geen patroon of zo erop. Wel een reliefje. Ik zou denken: we verven die muur gewoon groen, maar chef klus wil behangen.
Zijn kamer wordt een mix van blauw, rood, groen, Stitch, Pokemon, Donald Duck, discolampen, slangen en dode dieren (ja dode dieren, hij heeft een opgezette vleermuis en in hars gegoten insecten gekocht) Al zijn interesses in 1 kamer van 2,5m bij 2,5m gestopt.
Dat doet verloofde zo uit de losse pols. Juul heeft Pip Studio behang en B voorheen ook behang met een patroon. Daar bemoei ik me echt niet mee. Ze behangt ook bij vrienden en bekenden.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Een van dit van dat en alles nogwat kamer.
Hihi wij haten behangen 🤣🤣
A had in het vorige huis een kamer van 2 x 2,50 met een schoorsteenkoof midden in haar kamer.
Wij kunnen hier wel heel goed klussen. Zit in mijn bloed 🤣 mijn vader was timmerman.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:52 schreef exode het volgende:
[..]
Dat doet verloofde zo uit de losse pols. Juul heeft Pip Studio behang en B voorheen ook behang met een patroon. Daar bemoei ik me echt niet mee. Ze behangt ook bij vrienden en bekenden.
Ik heb sowieso 2 linkerhanden, ik kan wel goed dingen kopen die nodig zijn voor klussen
Ik vind het echt knap als je dat kan. Ik kan verven, dat is het.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij kunnen hier wel heel goed klussen. Zit in mijn bloed 🤣 mijn vader was timmerman.
We kunnen ook heel goed ruzie maken tijdens het klussen 🤣🤣
Wij hebben boven een kamer "over". Deze kamer is het washok. Er zit een rare hoek in die kamer. Kasten erin zetten kan wel maar dan ontstaat er zoveel loze ruimte.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:03 schreef exode het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap als je dat kan. Ik kan verven, dat is het.
Lijkt me heerlijk om het zelf te kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Wij hebben dat een paar maanden geleden ook gehad, bij ons duurde het 5 dagen. Je kunt wel gewoon douchen en in bad dus dat scheelt. Wij kookten elke avond een grote pan van 5 liter (waterkoker is niet voldoende). Dat was dan ‘s ochtends afgekoeld en dan deden we het in flessen in de koelkast. Prima systeemquote:Op vrijdag 24 november 2023 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jeej bij ons drinkwater is een e.colibacterie aangetroffen. Pannetjes water zijn ondertussen gekookt.
Sprak bij de supermarkt net een medewerker, om 8.05 was de hele watervoorraad al uitverkocht.![]()
https://wmd.nl/nieuws/koo(...)MQUJfJOb9epjHPR80Y5A
Dat zeker. In het oude huis hebben we een paar weken op het balkon moeten douchen omdat het niet zo heel vlot ging met de badkamer 🤣🤣quote:Op vrijdag 24 november 2023 23:28 schreef SQ het volgende:
Zelf kunnen klussen is leuk, maar het heeft ook keerzijdes. Het kost fokking veel tijd(als je het echt fatsoenlijk wil doen iig). En met kinderen in de leeftijd van de onze is het ook gewoon écht geen doen. Mijn man kan wel klussen, maar dan kan ik het niet. Want er moet altijd iemand bij het grut zijn.
En op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee. Er liggen al bijna 4 jaar afwerkdingen te wachten op onze slaapkamer maar het boeit me echt geen zak meer dat er op 1 stukje muur nog geen plint zit en dat de kozijnen niet zijn geschilderd. Ik zie het ook niet meer
Dus, we zijn nu weer mondjesmaat klusjesmannen aan het inhuren om dat soort shit toch maar een keer af te krijgen
In mijn ouderlijk huis heb ik me wel eens maanden in de garage moeten wassen omdat er geen douche was ja. Dus niet douchen he. Gewoon met een washandjequote:Op vrijdag 24 november 2023 23:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat zeker. In het oude huis hebben we een paar weken op het balkon moeten douchen omdat het niet zo heel vlot ging met de badkamer 🤣🤣
brrr gruwel. Ik haat washandjesquote:Op vrijdag 24 november 2023 23:38 schreef SQ het volgende:
[..]
In mijn ouderlijk huis heb ik me wel eens maanden in de garage moeten wassen omdat er geen douche was ja. Dus niet douchen he. Gewoon met een washandje
Dat soort dingen ga ik sowieso nooit meer doen.
4 maanden buiten douchenquote:Op vrijdag 24 november 2023 23:28 schreef SQ het volgende:
Zelf kunnen klussen is leuk, maar het heeft ook keerzijdes. Het kost fokking veel tijd(als je het echt fatsoenlijk wil doen iig). En met kinderen in de leeftijd van de onze is het ook gewoon écht geen doen. Mijn man kan wel klussen, maar dan kan ik het niet. Want er moet altijd iemand bij het grut zijn.
En op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee. Er liggen al bijna 4 jaar afwerkdingen te wachten op onze slaapkamer maar het boeit me echt geen zak meer dat er op 1 stukje muur nog geen plint zit en dat de kozijnen niet zijn geschilderd. Ik zie het ook niet meer
Dus, we zijn nu weer mondjesmaat klusjesmannen aan het inhuren om dat soort shit toch maar een keer af te krijgen
Klopt en mag je vragen hoor. Ik heb al 3 jaar nebivolol en daar kreeg ik plaspillen bij omdat mn onderdruk te hoog was. Daar werd ik heel misselijk van en na een week mee gestopt. Toen kreeg ik doxazosine en daar werd ik helemaal slap van, kon amper lopen en brak het zweet me uit. Moest ik na drie dagen acuut mee stoppen en kreeg losartan en daar werd ik weer heel naar van en ook daar na drie dagen mee gestopt. Sindsdien weer alleen nebivolol en dat gaat weer prima. Meet mn bloeddruk regelmatig en das wel oké.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:46 schreef livelink het volgende:
@:Mushanga71, jij had toch medicijnen tegen hoge bloeddruk en last van bijwerkingen? Wat voor een soort bijwerkingen als ik het mag vragen?
Waarom zorg je niet dat je zelf handig bent?quote:Op zaterdag 25 november 2023 00:20 schreef Smart_ass het volgende:
Och wat zou ik willen dat mijn vriend handig was. Mijn vader is super handig en ook heel nauwkeurig en mijn vriend is dus echt het tegenovergestelde. En gewoon ook als je nagaat hoeveel geld je kunt besparen als je dingen zelf kunt doen tov letterlijk alles te moeten uitbesteden
. Maargoed ja, je kunt niet overal goed in zijn natuurlijk haha.
Precies wat ik dacht! Mijn ex was het tegenovergestelde van handig en we hadden geen geld om het uit te besteden, maar dan ga je toch mensen vragen om je dingen te leren, YouTubefilmpjes kijken, gewoon eens proberen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 06:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom zorg je niet dat je zelf handig bent?
Wij hadden tijdens de verbouwing van de badkamer, een douchecabine in de keuken. Beetje raar, maar wat mij betreft fijner dan 2 a 3 weken wassen bij de wasbak of douchen bij de buren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 00:02 schreef SQ het volgende:
Tegenwoordig kun je ook mobiele badkamers huren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |