Mijn familie in het verre oosten en zuiden van NL hebben heel duidelijk wel op hem gestemdquote:Op donderdag 23 november 2023 21:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn broers hebben gelukkig niet op Wilders gestemd![]()
De buren waarschijnlijk wel![]()
Onze dwerghamster is vanmiddag doodgegaan en zoon is verdrietig
Er was idd nog niet al 3 weken reclame voor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef exode het volgende:
Jongens het is Black Friday! Ik dacht ik zeg het even misschien hadden jullie het nog niet gemerkt.
Net wel 3 truien voor B gescoord bij de We, die jongen groeit te hard.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Er was idd nog niet al 3 weken reclame voor.
Hahaha het is echt knap als je dat nog had gemist. Daar heb ik dan diepe bewondering voor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef exode het volgende:
Jongens het is Black Friday! Ik dacht ik zeg het even misschien hadden jullie het nog niet gemerkt.
Sneeuw is witquote:Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef exode het volgende:
Geen föhn, stofzuiger, mixer?quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:46 schreef Amsel het volgende:
We hebben niks nodig dus ik koop ook niks
Ik hoopte op 10316. Maar helaas.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:37 schreef exode het volgende:
Ik hoopte dat Lego set 43227 een leuke aanbieding zou hebben, maar helaas. Dus die blijft nog even op de wishlist staan.
We waren van plan een nieuwe tv te kopen deze week met de aanbiedingen, maar dat was alweer van de baan omdat we eerst de verbouwing achter de rug willen hebben.
Dus buiten die 3 truien voor B, verdienen ze niets aan me vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |