abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211406770
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 21:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn broers hebben gelukkig niet op Wilders gestemd :s)
De buren waarschijnlijk wel :')

Onze dwerghamster is vanmiddag doodgegaan en zoon is verdrietig :{
Mijn familie in het verre oosten en zuiden van NL hebben heel duidelijk wel op hem gestemd ;(. Maar we vinden elkaar wel in de afkeer van de VVD, zullen we maar zeggen.

Aww, wat sneu voor zoon. Het verlies van een huisdier kan er flink inhakken, maakt niet uit dat het maar een mini-beestje was.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator/colorchick vrijdag 24 november 2023 @ 08:58:32 #227
382129 crew  Donna
pi_211406779
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 08:57 schreef exode het volgende:
Jongens het is Black Friday! Ik dacht ik zeg het even misschien hadden jullie het nog niet gemerkt.
Er was idd nog niet al 3 weken reclame voor. :9
pi_211406798
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 08:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Er was idd nog niet al 3 weken reclame voor. :9
Net wel 3 truien voor B gescoord bij de We, die jongen groeit te hard.
pi_211406830
Myn kient is maandag jarig en ik durfde niet te gokken op Black Friday, zijn nieuwe PS5 is nu 11 euro duurder dan toen ik hem in oktober kocht. :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211406836
quote:
Jongens het is Black Friday! Ik dacht ik zeg het even misschien hadden jullie het nog niet gemerkt.
Hahaha het is echt knap als je dat nog had gemist. Daar heb ik dan diepe bewondering voor.

De jongens wilden deze week samen gaan winkelen om BF-deals te scoren :'). De jongste vond een Legoset die ¤20 goedkoper was dan de goedkoopste op Brickwatch, dus dat was een mooie deal. De oudste kocht Mario Bros Wonder voor de Switch, niet een heel bijzondere deal maar wel het laagste level wat op dit moment wordt aangeboden. Hij wilde niet op de sint wachten, dus vooruit...

P.S. van eigen geld dus he, mooi niet dat ik dat ga faciliteren :+.

[ Bericht 7% gewijzigd door Phaidra op 24-11-2023 09:21:50 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 24 november 2023 @ 09:09:51 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211406858
quote:
Sneeuw is wit :P.

Black Friday vind ik commerciële onzin, alles om maar te consumeren.
KuikenGuppy
pi_211406939
Black friday valt tegen dit jaar. Geen korting op de dingen waarop ik gewacht heb. Het loont ook niet altijd te wachten tot vrijdag zie ik. De hot wheels auto's die ik een paar dagen geleden gekocht heb zijn nu weer duurder. Toen 10 euro voor set van 10, nu weer 17 euro.
Wel wat wasmiddel en batterijen ingeslagen. En een legoset die al een tijdje op de lijst staat.
pi_211406984
Zelf kocht ik een mascara, die was toevallig op (of eigenlijk al een paar weken) en ik had gistermiddag tijd om even rustig een winkel in te lopen zonder kinderen erbij. Ik zag een aanbieding ¤7,- ipv ¤19. Dat kwam mooi uit.

En ik bestelde een föhn waar ik al bijna een jaar over twijfelde. Nog steeds wel een hoop geld, maar toch iets minder dan de afgelopen maanden.

Dus ja, ik doe er wel aan mee, maar het zijn geen impulsaankopen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211407042
Ik hoopte dat Lego set 43227 een leuke aanbieding zou hebben, maar helaas. Dus die blijft nog even op de wishlist staan.

We waren van plan een nieuwe tv te kopen deze week met de aanbiedingen, maar dat was alweer van de baan omdat we eerst de verbouwing achter de rug willen hebben.

Dus buiten die 3 truien voor B, verdienen ze niets aan me vandaag.
pi_211407112
Black Friday loopt uit de hand. Maar ik koop vandaag:
Skincare. Want heb eea dat op is en 20% mooi meegenomen. Maar gewoon het spul dat ik altijd heb.
Schoenen voor de kids want goede prijs op Zalando.
Kerstkado’s voor de dames: oorbellen, een jurk en een trui.

Maar is allemaal gepland en budget voor. Hoeveel mensen zouden wel niet meer geld uitgeven dan ze hebben alleen maar omdat ze het gevoel krijgen dat ze iets missen en nu moéten kopen.
Met een meidenkwartet
pi_211407121
We hebben niks nodig dus ik koop ook niks 8-)
pi_211407139
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 09:46 schreef Amsel het volgende:
We hebben niks nodig dus ik koop ook niks 8-)
Geen föhn, stofzuiger, mixer? :)
Met een meidenkwartet
pi_211407169
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2023 09:37 schreef exode het volgende:
Ik hoopte dat Lego set 43227 een leuke aanbieding zou hebben, maar helaas. Dus die blijft nog even op de wishlist staan.

We waren van plan een nieuwe tv te kopen deze week met de aanbiedingen, maar dat was alweer van de baan omdat we eerst de verbouwing achter de rug willen hebben.

Dus buiten die 3 truien voor B, verdienen ze niets aan me vandaag.
Ik hoopte op 10316. Maar helaas.
pi_211407180
Heb vorige week de kerstlijstjes plus voor dochter dr verjaardag binnen gekregen dus ik duik zo de virtuele blackfriday in. Geen idee of ik slaag en anders heb ik nog tijd zat.
Want dat vraag ik wél altijd: maak vast een lijstje vóór blackfriday.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211407198
Ik word er net op gewezen dat we nog behang voor B zijn kamer moeten bestellen. Eens kijken of dat met korting kan ;)
  vrijdag 24 november 2023 @ 09:59:22 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211407255
Soneal wil voor zijn verjaardag (donderdag) iets wat eergisteren nog 2 a 3 weken levertijd had bij Bol, gisteren dus iets anders gekocht dat hij morgen kan krijgen omdat N met zijn verjaardag in het buitenland zit, en dan dacht ik dat andere cadeau wel te bestellen voor kerst.
Kijk ik net bij Bol, is de leverdatum nu ineens komende vrijdag, en is het ¤ 3 duurder geworden :')
Toch maar besteld, dan is het er iig ruim voor kerst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211407426
De legoset die ik voor zoon`s verjaardag kocht, is nu 22 euro goedkoper :X

Edit: maar de twee funko pops die ik laatst kocht, zijn nu 5 euro per stuk duurder :') Ik kan heel slecht tegen die wisselende prijzen. Vroegah was het een stuk makkelijker :') :')

[ Bericht 58% gewijzigd door Mushanga71 op 24-11-2023 10:21:43 ]
If they say
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 10:27:52 #243
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211407631
Nog nooit aan Black Friday gedaan maar er was nu een mooie aanbieding voor een Samsung koelkast en aangezien we al 14 jaar met dezelfde koelkast doen vond ik dat wel een prima deal ^O^ Eindelijk meer vriesruimte, dat heb ik zo gemist!

Wij gaan vandaag een weekend weg maar we zijn allemaal nog steeds aan het snotteren en hoesten. Heel gezellig :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 24 november 2023 @ 10:31:04 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_211407696
Wij moeten trouwens nog alle Sinterklaas inkopen doen, lekker gepland :X Hopelijk kunnen we morgen onze slag slaan in Tilburg.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 24 november 2023 @ 10:31:41 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_211407708
Ik heb niets nodig, dus ik koop niets.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211408373
Jongste moet nog een nieuwe broek, we spraken af om vanmiddag even te gaan en toen realiseerde ik me dat het black friday is... Ik hoop dat het niet te druk is want dan gaan we een andere keer wel.
Maar volgens mijn man leeft het niet zo hier in Drenthe... we gaan het zien.
Ik heb gisteren een sint cadeautje voor mezelf besteld bij sint en werd net gebeld dat het al binnen is bij de boekhandel :s) ik denk dat ik hem maar laat inpakken voor ik stiekem al ga zitten lezen.
Fake it till you make it...
pi_211408703
Toch nog een mooie legodeal voor het kerstkadootje voor zoon dus die meteen besteld. Hij wilde dat ding al langer maar de adviesprijs is 170 euro :X Nu voor 100 dus prima. Lang leve brickwatch :)

Heb ik zoon`s kadootjes gedaan, moet ik nog voor dochter, schoonzoon, kleinzoon, man en moi. Dochter had me gevraagd ook voor hun de kadootjes te regelen vandaar ook een behoorlijke lijst. inclusief budget. Ga ik dat vanmiddag met zoon doen. Voor mezelf weet ik dus echt helemaal niks :') Ohja, een pizzasnijder want die is laatst in de kliko beland na het weggooien van de pizzadoos :')
If they say
pi_211408707
Ik ben wel het eea aan het kopen vandaag. Maar allemaal dingen waarvan ik al een tijdje aan het wachten ben of het een mooie aanbieding krijgt. Of dingen die je sowieso nodig hebt zoals schoenen voor de kleine. Niet kopen om maar te kopen.
pi_211408868
Ik ga zo een nieuwe Ring deurbel bestellen. De knop van die we nu hebben is kapot.
Met BF en 25% extra korting scheelde het toch mooi ¤ 58,00

[ Bericht 28% gewijzigd door Vicky op 24-11-2023 12:10:07 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 24 november 2023 @ 12:17:37 #250
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_211409204
Ik heb wel dingen nodig maar ik ben slecht in geld uitgeven dus ik koop ook niets. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')