Dit negeer ik Stiggemans!quote:Op woensdag 22 november 2023 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hij is de enige buitenlander die hier komt, cadeaus uitdeelt en weer weggaat!
Bassie is wel okee.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit negeer ik Stiggemans!
Het is gewoon dat verplichte liedjes zingen en het geschminkte gezicht wat me aan clowns doet denken.
Op de sexpartij?quote:
Nee, maar heb wel een partij sexquote:
Lekker man.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel een partij sex
Op wie of wat?quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 22 november 2023 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel een partij sex
Nou ja, is ook een soort sportquote:Op woensdag 22 november 2023 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
Er was wel een partij van de sport, komt al redelijk in de buurt
Een persoon van een partijquote:
Huehuehue.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een persoon van een partij
Ja, maar ik ben niet verbaasd. Ze hoeven maar bepaalde drie mannen te bellen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves ook gelezen dat Top Gear ter ziele is?
Ja dat zeker. Maar Clarkson wil het nooit meer doen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Huehuehue.
[..]
Ja, maar ik ben niet verbaasd. Ze hoeven maar bepaalde drie mannen te bellen.
Helaas niet. Had het zeker weer geweldig gevonden.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar Clarkson wil het nooit meer doen.
Zeker. Al snap ik Clarkson ook wel. Hij heeft zeker wat fout gedaan, maar hoe ze hem dan behandeld hebben is ook niet netjes.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helaas niet. Had het zeker weer geweldig gevonden.
Nee, zijn gedrag valt ook niet goed te praten. Maar wat was het mooi om naar te kijken. Complete gestoorde tv.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Al snap ik Clarkson ook wel. Hij heeft zeker wat fout gedaan, maar hoe ze hem dan behandeld hebben is ook niet netjes.
Ja echt wel! Gewoon drie goede vrienden die elkaar in de zeik nemen en er zitten toevallig auto's in.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, zijn gedrag valt ook niet goed te praten. Maar wat was het mooi om naar te kijken. Complete gestoorde tv.
Ik keek vaak samen met mijn vader en hij was automonteur. Aan vrijwel ieder automerk had hij wat op te merken qua techniek enz, maar hij was het vaak met Clarkson eens.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt wel! Gewoon drie goede vrienden die elkaar in de zeik nemen en er zitten toevallig auto's in.
En ik natuurlijk
Hahaha dan is dat gaaf jaquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik keek vaak samen met mijn vader en hij was automonteur. Aan vrijwel ieder automerk had hij wat op te merken qua techniek enz, maar hij was het vaak met Clarkson eens.
Ik lig nog steeds dubbel om die Vietnam special.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hahaha dan is dat gaaf ja
Was ook een idee van Clarkson om aftandse auto's te gebruiken omdat die vaker panne krijgen. En hoe ze die dingen soms hilarisch verbouwen
Oh die is leuk ja!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds dubbel om die Vietnam special.
Toen viel bijna iedere auto uit elkaar.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die is leuk ja!
Maar mijn favoriet is in Afrika, zoeken naar de oorsprong van de Nijl.
Echt wel! En elkaar saboterenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toen viel bijna iedere auto uit elkaar.
Ik had ook niks anders verwacht.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt wel! En elkaar saboteren
Amykequote:Op donderdag 23 november 2023 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Good day to you sir!![]()
Goedemorgen allemaal!
Oeh... plots in het Engels..?quote:Op donderdag 23 november 2023 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Good day to you sir!![]()
Goedemorgen allemaal!
Sallykequote:
LoLkequote:
Bijgekomen van de verkiezingsuitslag?quote:
ik ga gewoon hopen dat we over een tijdje weer moeten en dat de massa niet komtquote:Op donderdag 23 november 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijgekomen van de verkiezingsuitslag?
Ja hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijgekomen van de verkiezingsuitslag?
quote:Op donderdag 23 november 2023 09:44 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik ga gewoon hopen dat we over een tijdje weer moeten en dat de massa niet komt
Ik ben content.quote:
Slaat ook nergens op vind ik. Neem gewoon je verlies, klaar. Ik ben allang blij dat Timmermans niet gewonnen heeft.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]Hoezo?
[..]
Ik ben content.![]()
Kreeg vanochtend al een eerste bericht: " Zie de NSB'ers weer blij zijn.'
Zo sneu weer allemaal.
Die Timmernans is echt gek ja. Maar hoogopgeleid Nederland zag het wel zitten in hem.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op vind ik. Neem gewoon je verlies, klaar. Ik ben allang blij dat Timmermans niet gewonnen heeft.
Ik ben dan waarschijnlijk een verstandige hoogopgeleidequote:Op donderdag 23 november 2023 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die Timmernans is echt gek ja. Maar hoogopgeleid Nederland zag het wel zitten in hem.
Ik een verstandige laagopgeleide.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben dan waarschijnlijk een verstandige hoogopgeleide
KOM IN MIJN ARMEN!quote:Op donderdag 23 november 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik een verstandige laagopgeleide.
* TheStigsDutchCousin LoL knuffel geeftquote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin LoL knuffel geeft
*TONK*
...die helm...
NSC'ers zijn ook blij!quote:Op donderdag 23 november 2023 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]Hoezo?
[..]
Ik ben content.![]()
Kreeg vanochtend al een eerste bericht: " Zie de NSB'ers weer blij zijn.'
Zo sneu weer allemaal.
En de NSD'ers?quote:
Maar als je eigen risico eruit knalt, verdeel je de rekening van de zieken ook over de gezonde mensen, dus wel sociaal op zich.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:56 schreef Caesalpinia het volgende:
nouja, mijn ervaring met pvv stemmers is dat ze niet open staan voor een gesprek en alleen maar one liners quoten
en geen realistisch beeld heeft
kunt het eigen risico er wel uit knallen, maar dan gaat de premie gewoon met 30 euro omhoog
en dan krijg je ook nog de immigranten die pvv stemmen, de mevrouw die aangaf nog niet te weten of ze pvv of partij voor de vrijheid ging stemmen, allemaal dingen waarbij je toch echt vraagtekens gaat zetten of mensen wel weten wat ze doen.
wil je niet liever dubbel D's?quote:
ik ben niet tege het idee, dat is het niet, maar zoals hij het verteld lijkt het alsof het gratis geld is en dat is ook niet zoquote:Op donderdag 23 november 2023 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je eigen risico eruit knalt, verdeel je de rekening van de zieken ook over de gezonde mensen, dus wel sociaal op zich.
Zorgplannen is ook niet echt waar mensen het grootste probleem mee hebben bij de PVV. Ach ik denk gewoon eens kijken wat het wordt, waarschijnlijk valt het allemaal best mee, het is ook niet alsof het nu zo goed ging. En anders kan je altijd nog emigreren. Wel mooi, dat werd wel eens gezegd tegen de mensen die ontevreden waren met de huidige politiek, dus veelal de PVV-stemmers, die kunnen het nu gewoon terugkaatsen naar de GLPvdA stemmers
En de NSFW'ers!quote:
quote:
De jouwe?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:08 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
wil je niet liever dubbel D's?
[..]
ik ben niet tege het idee, dat is het niet, maar zoals hij het verteld lijkt het alsof het gratis geld is en dat is ook niet zo
Ohwquote:Op donderdag 23 november 2023 10:16 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik zit niet zo ruim, ergens rond B of C maar
krijg altijd wel complimenten over het formaat van de andere kantquote:
Doe eensquote:Op donderdag 23 november 2023 10:24 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
krijg altijd wel complimenten over het formaat van de andere kant
misschien maar cheeky zijn en daar een foto van toevoegen op mijn datingprofiel
Dan stroomt je inbox over, wedden?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:24 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
krijg altijd wel complimenten over het formaat van de andere kant
misschien maar cheeky zijn en daar een foto van toevoegen op mijn datingprofiel
dat weet ik wel, maar het was een leuker grapje zoquote:Op donderdag 23 november 2023 10:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan stroomt je inbox over, wedden?![]()
Enne, het heet niet meer Dubbel D hoorDa's een E
I knowquote:Op donderdag 23 november 2023 10:30 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar het was een leuker grapje zo
En je naam veranderen naar Eaesalpinia!quote:Op donderdag 23 november 2023 10:30 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar het was een leuker grapje zo
ik ga ze niet naar een E vergroten, heb niemand die mijn billen kan afvegen in de hersteltijdquote:Op donderdag 23 november 2023 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je naam veranderen naar Eaesalpinia!
Die is misschien makkelijk te vinden dan!quote:Op donderdag 23 november 2023 10:37 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik ga ze niet naar een E vergroten, heb niemand die mijn billen kan afvegen in de hersteltijd
Ohaiquote:Op donderdag 23 november 2023 10:37 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik ga ze niet naar een E vergroten, heb niemand die mijn billen kan afvegen in de hersteltijd
quote:Op donderdag 23 november 2023 10:56 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
jij wordt blij van anussen reinigen?
gewone fetisch of werk je in de zorg?
behulpzaam is een goed ietsquote:Op donderdag 23 november 2023 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik werk als tester
Ben soms te behulpzaam
Dat, en ik mag professioneel dingen stukmakenquote:Op donderdag 23 november 2023 10:59 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
behulpzaam is een goed iets
maar dat past denk ik ook wel bij een tester, dan ben je degene die ervoor zorgt dat het goed is voor het de deur uit gaat
oh dat klinkt dan weer een beetje engquote:Op donderdag 23 november 2023 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat, en ik mag professioneel dingen stukmakenEn het leuke is, ik hoef het niet op te lossen
Op IT gebiedquote:Op donderdag 23 november 2023 11:27 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
oh dat klinkt dan weer een beetje eng
* Caesalpinia noteert behulpzaam maar mild sadistischquote:Op donderdag 23 november 2023 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op IT gebiedErgens is het best sneu als ontwikkelaars heel trots zijn op wat ze gemaakt hebben, en dan komt het bij mij terecht en ik maak het stuk in een paar klikken
Dat mag. Maar eigenlijk ben ik een soort GVRquote:Op donderdag 23 november 2023 11:42 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
* Caesalpinia noteert behulpzaam maar mild sadistisch
Prima maat.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:16 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik zit niet zo ruim, ergens rond B of C maar
op welke manier de R dan?quote:Op donderdag 23 november 2023 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat mag. Maar eigenlijk ben ik een soort GVR
Reusquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op donderdag 23 november 2023 17:38 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]![]()
wat aan jou is reus?
je voeten? je lengte? je pink? je dunne darm? jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Open ter interpretatie
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik ga me hier niet open en bloot (ha ha) neerzettenquote:Op donderdag 23 november 2023 17:42 schreef Caesalpinia het volgende:
tinder, waar je begint met een afbeelding van iemand en daarna een gesprek gaat voeren
forums, waar je een gesprek gaat voeren en daarna je gaat afvragen hoe iemand eruit ziet
hoe lang?quote:Op donderdag 23 november 2023 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga me hier niet open en bloot (ha ha) neerzetten
Ik ben een lange vent
1.92.quote:
Ik kan ook wel bukken hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:47 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
oh dat is wel wat ja
* Caesalpinia gaat hakken afstoffen
op je knietjes?quote:Op donderdag 23 november 2023 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan ook wel bukken hoor.
Nou nou, zullen we eerst wat gaan drinken?quote:
Sow, jij laat er geen gras over groeien hè?quote:
ohquote:Op donderdag 23 november 2023 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, zullen we eerst wat gaan drinken?
Bijna elke woensdag.quote:Op donderdag 23 november 2023 17:52 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ohdan interpreteerde ik dat bukken toch anders
maar is goed, kom je wel eens in Rotterdam?
woensdag drankje doen dan?quote:Op donderdag 23 november 2023 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijna elke woensdag.
Klinkt als een idee.quote:
weet jij een leuk plekje?quote:Op donderdag 23 november 2023 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een idee.
De Mac natuurlijk! Neuken in de ballenbak!quote:
heeft de McD bij jou nog een ballenbak?quote:Op donderdag 23 november 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Mac natuurlijk! Neuken in de ballenbak!
Ja? Is dat zeldzaam dan?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:04 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
heeft de McD bij jou nog een ballenbak?
Oh? Ook daar kun je neuken.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:08 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
volgens mij zijn het allemaal nu hippe studentenplekken in plaats van jungle gyms
Helaas nietquote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Mac natuurlijk! Neuken in de ballenbak!
Woest en wild.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:08 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
volgens mij zijn het allemaal nu hippe studentenplekken in plaats van jungle gyms
Lekker met je zaakje langs die koude, plastic ballen.quote:
Apart gevoel wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lekker met je zaakje langs die koude, plastic ballen.
Lijkt mij best wel fijn.quote:
Ballen bij je ballen... Ik weet het nietquote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt als een idee.
Dat is wel eng hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mogen we hier meegenieten van jullie drankje?
Amykequote:
LoLquote:
Cquote:
Sallykequote:
Ik heb slecht nieuws.quote:Op vrijdag 24 november 2023 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoL
[..]
C
[..]
Sallyke
Oh?quote:
De Mac in Emmen blijkt al bijna 12 jaar geen ballenbak meer te hebben.quote:
* TheStigsDutchCousin kookt onder zijn helm ook al komt hij er nooitquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Mac in Emmen blijkt al bijna 12 jaar geen ballenbak meer te hebben.
Zie je nou welquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De Mac in Emmen blijkt al bijna 12 jaar geen ballenbak meer te hebben.
Ja, kwam er toevallig vanochtend langs en het viel mij nu pas op. Dus ik mijn broer vragen en hij bevestigde het. Kan wel janken nu.quote:
Aaahhww.... had je nog zo graag met de ballen willen spelen.....quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, kwam er toevallig vanochtend langs en het viel mij nu pas op. Dus ik mijn broer vragen en hij bevestigde het. Kan wel janken nu.
Ja, dat dus. Gelukkig heb ik mijn eigen nog.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Aaahhww.... had je nog zo graag met de ballen willen spelen.....
quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Gelukkig heb ik mijn eigen nog.
Mwha, m'n eigen, daar laat ik altijd liever een ander mee spelenquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Konden we dat maar allemaal zeggenquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Konden we dat maar allemaal zeggen
Oh wacht, ik heb ook wel een soort ballen om mee te spelen
Ik heb anders nog wel een setje ballen voor je hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jongleerballen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een setje ballen voor je hoor.
Hmm, je bent nooit te oud om te lerenquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Jong zijn ze niet meer maar je kan er prima mee leren
is er geen parenclub met ballenbak voor je fantasy?quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, kwam er toevallig vanochtend langs en het viel mij nu pas op. Dus ik mijn broer vragen en hij bevestigde het. Kan wel janken nu.
Ballenbak en schuimbad in 1quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:11 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
is er geen parenclub met ballenbak voor je fantasy?
moet er meteen weer geswingt worden?quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:11 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
Oh doet me denken aan die foampartys vroeger, daar kon je ook vanalles doen onzichtbaar door het schuim. Nooit gedaan natuurlijk, behalve half aangerand wordenquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ballenbak en schuimbad in 1
Ahwquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh doet me denken aan die foampartys vroeger, daar kon je ook vanalles doen onzichtbaar door het schuim. Nooit gedaan natuurlijk, behalve half aangerand worden
Denk niet dat @Lenny77 iets met parenclubs heeft. De ballenbak ook niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 11:11 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
Hoop wel dat jouw ballen groter zijn dan de mijne.quote:Op vrijdag 24 november 2023 10:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch samen een paartje en ze speelt in jouw ballenbak?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk niet dat @:Lenny77 iets met parenclubs heeft. De ballenbak ook niet.
Ik speel vooral met ballen van ouwe mannenquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar jullie zijn toch samen een paartje en ze speelt in jouw ballenbak?
quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik speel vooral met ballen van ouwe mannen
Ahwquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou ja hebben die mannen ook weer een pleziertje. Aan hun ballen gekieteld door een groen blaadjequote:
Kietelen zou ik het niet noemenquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja hebben die mannen ook weer een pleziertje. Aan hun ballen gekieteld door een groen blaadje![]()
Veel stukjes?quote:
quote:
geen idee, dacht dat dat niet verplicht was? was de eerste plaats waar ik kon bedenken waar je misschien zoiets raars kon doenquote:Op vrijdag 24 november 2023 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
moet er meteen weer geswingt worden?
ja, ik heb ook maar 1x foam party gedaan om die redenquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh doet me denken aan die foampartys vroeger, daar kon je ook vanalles doen onzichtbaar door het schuim. Nooit gedaan natuurlijk, behalve half aangerand worden
awww is dat je dinnetje?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk niet dat @:Lenny77 iets met parenclubs heeft. De ballenbak ook niet.
Een keer geweest vroeger , best leuk , je werd er alleen zo nat vanquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahwquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een keer geweest vroeger , best leuk , je werd er alleen zo nat van![]()
Hihi nat.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Uitgaat of uitgaat?quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best leuk maar niet als je uitgaat
Kan je toch gewoon ff snel een steegje induikenquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best leuk maar niet als je uitgaat
Je moest eens weten waar ik vroeger allemaal in dookquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon ff snel een steegje induiken
quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik vroeger allemaal in dook![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Natte spijkerbroek op de fietsquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet relaxed als je nog terug moet fietsen
Iedereen weer blijquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nou, je bent nat en je wilt wat.
Nee, nat op de fiets is niets. Gelukkig waren de foamparties waar ik geweest ben in de zomer.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet relaxed als je nog terug moet fietsen
Gelukkig wel , maar dan nog was dat wel frisquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, nat op de fiets is niets. Gelukkig waren de foamparties waar ik geweest ben in de zomer.
En geen witte shirts aan!
Ook in de zomer?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig wel , maar dan nog was dat wel fris![]()
Ik draag altijd zwart
quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De volledige puzziewuzzie natuurlijk
Is dat niet veel te warmquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De volledige puzziewuzzie natuurlijk
Neequote:Op vrijdag 24 november 2023 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is dat niet veel te warm
Dat is wel weer grappig , toen was ik 15 zoietsquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja het is een puzzel van 40 jaar terug ofzo
quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel weer grappig , toen was ik 15 zoiets
Snap ikquote:Op vrijdag 24 november 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt , maar ik prefereer toch kaal
Nou... ik ben meer haar bitch, zeg maar.quote:
Een kaal hoofd?quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Klopt , maar ik prefereer toch kaal
Nog echt ook.quote:Op vrijdag 24 november 2023 13:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk het ook niet.quote:
Die ken ik nog wel jaquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Mij ook niet btw.Dan lijk ik op Fester Addams.
Beetje eng ventje.quote:
Dat wil ik niet weten als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beetje eng ventje.
Zou die overal kaal zijn?
Nee, ik ook niet. Was zomaar een ingeving.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet weten als je het niet erg vindt
Hmmmzz mja wel een grappig karakter in die filmquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Was zomaar een ingeving.
Zeker mee eens.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hmmmzz mja wel een grappig karakter in die film
Maarre... jij prefereert dus kaal.quote:
* TheStigsDutchCousin showt glanzende helmquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maarre... jij prefereert dus kaal.
En weer terugquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maarre... jij prefereert dus kaal.
Ziet er goed uit, Stig.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin showt glanzende helm
Ook kaal bij mannen?quote:
Beetje haar vind ik niet erg maar een heel oerwoud minder leukquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje haar vind ik niet erg maar een heel oerwoud minder leuk
quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin showt glanzende helm
Aha.quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje haar vind ik niet erg maar een heel oerwoud minder leuk
Jawel, niks mis mee. Maar waarom de vrouwen wel kaal dan?quote:
Ik prefereer kaal , maar een klein kapseltje heb ik ook weleensquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, niks mis mee. Maar waarom de vrouwen wel kaal dan?
Oehhhhh... intieme details!quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik prefereer kaal , maar een klein kapseltje heb ik ook weleens
In je voorlaatste post.quote:
Whohoho, een dolle vrijdagmiddag!quote:
Of een bollequote:Op vrijdag 24 november 2023 15:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whohoho, een dolle vrijdagmiddag!
Heb wel chips gehad.quote:
Woehoeeeequote:Op vrijdag 24 november 2023 15:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whohoho, een dolle vrijdagmiddag!
Ik ook!quote:
Neen, als snack.quote:
Wild leven eh?quote:
Jij eet alleen maar naturel chips?quote:
Neequote:Op vrijdag 24 november 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij eet alleen maar naturel chips?
Ja, hier toevallig ook net weer. Maar slechts een buitje.quote:
Hier is nu volop zon! Dus bij jou vast ook snel weer. Of op zn minst droog?quote:Op zaterdag 25 november 2023 12:21 schreef Caesalpinia het volgende:
ik wilde gaan wandelen
ach, kan nooit zo erg zijn als vorige week
Pas op voor gele sneeuwquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas op voor gele sneeuw
Ik lik het niet op hoor.quote:
Goeie tip!quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas op voor gele sneeuw
Dat zou ik bij gele sneeuw sowieso niet doenquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik lik het niet op hoor.
[..]
Goeie tip!
Bruine en rode sneeuw ook niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zou ik bij gele sneeuw sowieso niet doen
Gadverquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bruine en rode sneeuw ook niet.
Heb ooit eens blauwe sneeuw gegeten.quote:
Spannendquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb ooit eens blauwe sneeuw gegeten.
Ja, geen idee wat erin zat.quote:
Pfieuwww gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat erin zat.Maar ik leef nog.
Ja, je maakt wat mee op een winterdag.quote:
Nou zeg datquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je maakt wat mee op een winterdag.
Ruitenwisservloeistof?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat erin zat.Maar ik leef nog.
Heb jij geen spannende winter anecdotes?quote:
Smaakt dat zoetig?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ruitenwisservloeistof?
Ik wel, typ ik later welquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb jij geen spannende winter anecdotes?
Oh dan was het een slush puppy.quote:
Nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan was het een slush puppy.
Hmm...quote:
Smurfenijs?quote:
Ja, lastig eh?quote:
Nee, dat smaakt verre van zoet.quote:
Eh... toen ik het ooit proefde toch welquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat smaakt verre van zoet.
Blauwe ballen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het grote wat heeft Lord voor blauws in zijn mond gehad mysterie.
Oh, jouw ijs was niet gemaakt van echte smurfen?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh... toen ik het ooit proefde toch wel![]()
Maar... blauwe sneeuw die zoet smaakt... en het is geen ijs of slushpuppy (ook ijs btw maar dan 'schaafijs').,,,,,,,,
Zal wel donkerijs zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het grote wat heeft Lord voor blauws in zijn mond gehad mysterie.
Neehee!quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Blauwe ballen?![]()
Maar dan niet zn eigen...
En smaakt dat zoet. Óók niet
Alles is mogelijk!quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Blauwe ballen?![]()
Maar dan niet zn eigen...
En smaakt dat zoet. Óók niet
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh, jouw ijs was niet gemaakt van echte smurfen?
quote:[..]
Neehee!
Oh, heb je ze wel eens geproefd dan...?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, kan toch?quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, heb je ze wel eens geproefd dan...?Whut?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Van échte smurfen.quote:
Zucht...quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Van échte smurfen.
Dat bedoelde ik natuurlijk niet![]()
Ja, dat dacht ik op jouw reactie van "Whut?!" ookquote:
Twee of drie jaar geleden had ik de sneeuw in de gang 'staan' letterlijk staanquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb jij geen spannende winter anecdotes?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, heb je ze wel eens geproefd dan...?Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Geen blauwe ballen gehad?quote:
Ach, jij met je blauwe ballen ook.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik op jouw reactie van "Whut?!" ook
Hoe kwam dat?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Twee of drie jaar geleden had ik de sneeuw in de gang 'staan' letterlijk staan![]()
Dat was voor mij wel weer winter genoeg
Voordeur zaten geen goede strips op , het waaide gewoon naar binnenquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, jij met je blauwe ballen ook.
[..]
Hoe kwam dat?
Klinkt als nachtmerrie materiaal.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voordeur zaten geen goede strips op , het waaide gewoon naar binnen
Plus de achterdeur die krom was , dus alles waaide doorquote:Op zaterdag 25 november 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt als nachtmerrie materiaal.
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Plus de achterdeur die krom was , dus alles waaide door![]()
Hopelijk ga ik daar nu geen last meer van hebben en blijft de warmte binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |