Dit negeer ik Stiggemans!quote:Op woensdag 22 november 2023 14:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hij is de enige buitenlander die hier komt, cadeaus uitdeelt en weer weggaat!
Bassie is wel okee.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit negeer ik Stiggemans!
Het is gewoon dat verplichte liedjes zingen en het geschminkte gezicht wat me aan clowns doet denken.
Op de sexpartij?quote:
Nee, maar heb wel een partij sexquote:
Lekker man.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel een partij sex
Op wie of wat?quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op woensdag 22 november 2023 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel een partij sex
Nou ja, is ook een soort sportquote:Op woensdag 22 november 2023 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
Er was wel een partij van de sport, komt al redelijk in de buurt
Een persoon van een partijquote:
Huehuehue.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Een persoon van een partij
Ja, maar ik ben niet verbaasd. Ze hoeven maar bepaalde drie mannen te bellen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves ook gelezen dat Top Gear ter ziele is?
Ja dat zeker. Maar Clarkson wil het nooit meer doen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Huehuehue.
[..]
Ja, maar ik ben niet verbaasd. Ze hoeven maar bepaalde drie mannen te bellen.
Helaas niet. Had het zeker weer geweldig gevonden.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Maar Clarkson wil het nooit meer doen.
Zeker. Al snap ik Clarkson ook wel. Hij heeft zeker wat fout gedaan, maar hoe ze hem dan behandeld hebben is ook niet netjes.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helaas niet. Had het zeker weer geweldig gevonden.
Nee, zijn gedrag valt ook niet goed te praten. Maar wat was het mooi om naar te kijken. Complete gestoorde tv.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. Al snap ik Clarkson ook wel. Hij heeft zeker wat fout gedaan, maar hoe ze hem dan behandeld hebben is ook niet netjes.
Ja echt wel! Gewoon drie goede vrienden die elkaar in de zeik nemen en er zitten toevallig auto's in.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, zijn gedrag valt ook niet goed te praten. Maar wat was het mooi om naar te kijken. Complete gestoorde tv.
Ik keek vaak samen met mijn vader en hij was automonteur. Aan vrijwel ieder automerk had hij wat op te merken qua techniek enz, maar hij was het vaak met Clarkson eens.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt wel! Gewoon drie goede vrienden die elkaar in de zeik nemen en er zitten toevallig auto's in.
En ik natuurlijk
Hahaha dan is dat gaaf jaquote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik keek vaak samen met mijn vader en hij was automonteur. Aan vrijwel ieder automerk had hij wat op te merken qua techniek enz, maar hij was het vaak met Clarkson eens.
Ik lig nog steeds dubbel om die Vietnam special.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hahaha dan is dat gaaf ja
Was ook een idee van Clarkson om aftandse auto's te gebruiken omdat die vaker panne krijgen. En hoe ze die dingen soms hilarisch verbouwen
Oh die is leuk ja!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds dubbel om die Vietnam special.
Toen viel bijna iedere auto uit elkaar.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die is leuk ja!
Maar mijn favoriet is in Afrika, zoeken naar de oorsprong van de Nijl.
Echt wel! En elkaar saboterenquote:Op woensdag 22 november 2023 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toen viel bijna iedere auto uit elkaar.
Ik had ook niks anders verwacht.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt wel! En elkaar saboteren
Amykequote:Op donderdag 23 november 2023 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Good day to you sir!![]()
Goedemorgen allemaal!
Oeh... plots in het Engels..?quote:Op donderdag 23 november 2023 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Good day to you sir!![]()
Goedemorgen allemaal!
Sallykequote:
LoLkequote:
Bijgekomen van de verkiezingsuitslag?quote:
ik ga gewoon hopen dat we over een tijdje weer moeten en dat de massa niet komtquote:Op donderdag 23 november 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijgekomen van de verkiezingsuitslag?
Ja hoorquote:Op donderdag 23 november 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bijgekomen van de verkiezingsuitslag?
quote:Op donderdag 23 november 2023 09:44 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
ik ga gewoon hopen dat we over een tijdje weer moeten en dat de massa niet komt
Ik ben content.quote:
Slaat ook nergens op vind ik. Neem gewoon je verlies, klaar. Ik ben allang blij dat Timmermans niet gewonnen heeft.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]Hoezo?
[..]
Ik ben content.![]()
Kreeg vanochtend al een eerste bericht: " Zie de NSB'ers weer blij zijn.'
Zo sneu weer allemaal.
Die Timmernans is echt gek ja. Maar hoogopgeleid Nederland zag het wel zitten in hem.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op vind ik. Neem gewoon je verlies, klaar. Ik ben allang blij dat Timmermans niet gewonnen heeft.
Ik ben dan waarschijnlijk een verstandige hoogopgeleidequote:Op donderdag 23 november 2023 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die Timmernans is echt gek ja. Maar hoogopgeleid Nederland zag het wel zitten in hem.
Ik een verstandige laagopgeleide.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben dan waarschijnlijk een verstandige hoogopgeleide
KOM IN MIJN ARMEN!quote:Op donderdag 23 november 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik een verstandige laagopgeleide.
* TheStigsDutchCousin LoL knuffel geeftquote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin LoL knuffel geeft
*TONK*
...die helm...
NSC'ers zijn ook blij!quote:Op donderdag 23 november 2023 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]Hoezo?
[..]
Ik ben content.![]()
Kreeg vanochtend al een eerste bericht: " Zie de NSB'ers weer blij zijn.'
Zo sneu weer allemaal.
En de NSD'ers?quote:
Maar als je eigen risico eruit knalt, verdeel je de rekening van de zieken ook over de gezonde mensen, dus wel sociaal op zich.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:56 schreef Caesalpinia het volgende:
nouja, mijn ervaring met pvv stemmers is dat ze niet open staan voor een gesprek en alleen maar one liners quoten
en geen realistisch beeld heeft
kunt het eigen risico er wel uit knallen, maar dan gaat de premie gewoon met 30 euro omhoog
en dan krijg je ook nog de immigranten die pvv stemmen, de mevrouw die aangaf nog niet te weten of ze pvv of partij voor de vrijheid ging stemmen, allemaal dingen waarbij je toch echt vraagtekens gaat zetten of mensen wel weten wat ze doen.
wil je niet liever dubbel D's?quote:
ik ben niet tege het idee, dat is het niet, maar zoals hij het verteld lijkt het alsof het gratis geld is en dat is ook niet zoquote:Op donderdag 23 november 2023 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je eigen risico eruit knalt, verdeel je de rekening van de zieken ook over de gezonde mensen, dus wel sociaal op zich.
Zorgplannen is ook niet echt waar mensen het grootste probleem mee hebben bij de PVV. Ach ik denk gewoon eens kijken wat het wordt, waarschijnlijk valt het allemaal best mee, het is ook niet alsof het nu zo goed ging. En anders kan je altijd nog emigreren. Wel mooi, dat werd wel eens gezegd tegen de mensen die ontevreden waren met de huidige politiek, dus veelal de PVV-stemmers, die kunnen het nu gewoon terugkaatsen naar de GLPvdA stemmers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |